- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Gaming notebook topik
- BIOS frissítés
- Videós, mozgóképes topik
- Apple asztali gépek
- Házimozi belépő szinten
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
-
PROHARDVER!
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
grHawk
aktív tag
... ha valaki olvas redditet... várom már a 2.1-et, de ez a sok nerf síró kiskölyök megrémiszt, hogy még a végén hallgatnak rájuk. Ráadásul ilyeneket olvasok, az idézet nem pontos, a lényeg igen:
"Én ugyan Soloban játszok (utálom mikor ok nélkül megölnek), de ezek az újítások aggasztanak, túl erősek a fejlesztések egy alap fejlettségű hajóhoz, ami egyenlőtlen helyzetet jelent."Elég nyersen fordítottam, hogy érthető legyen... Az ilyen minek szól bele, ha amúgy sem érinti őt... Basszus ha talákozik egy alap Corvette és egy moddolt, akkor mégis miért legyen egyenlő vagy fair a küzdelem... Ezeknek az embereknek nem is a játék nyújtotta kihívás kell, hanem, hogy véletlenül se szenvedjenek el veszteséget. Nem hittem, hogy egy játékon belül is lehetséges ilyen buroklakónak lenni, de ezek a nerfhuszárok rámcáfoltak... Érdekes pvp-seket nem, vagy csak nagyon minimálisan láttam sírni emiatt, nagy részük örül a dolgok színesítésének. Én, aki amolyan kettő közötti (nem keresem a bajt, de ha találkozok vele akkor vállalom a végkimenetelt... modjuk még rosszul nem sűlt el... ) vagyok, és abszolút örülök, hogy felrugják a combat monotonitását. Vélemények? (Please érintettekre gondolok)
[ Szerkesztve ]
-
Harlekin77
csendes tag
Remélem hogy nem veszik figyelembe a sírásaikat.Ha már úgy kezdi hogy soloban játszok már el sem olvasnám tovább.Ha ahhoz is hülye és béna hogy egy npct lelőjön vagy elmeneküljön az minek játszik olyan játékot amiben harc is lehet?Végre indulnának jó irányba a dolgok erre a nyomik sírnak játszanak más játékot tele van a net olyan játékkal aminek semmi értelme csak a fejlesztés a még nagyobb vagyonért,nincs benne kockázat mert nincs olyan játék elem benne ami miatt elveszthetnek bár mit is és mindig minden sikeres.
Istenem adj türelmet a hülyékhez!Ha erőt adsz megölöm őket.
-
Diopapa
addikt
válasz grHawk #23901 üzenetére
Én nem pvp-zek de hülyeségért vinnyognak. Nyilván aki szeret játszani, leet és sok az ideje, azok igénylik az ilyen dolgokat és hajlandóak érte grindelni. Ha nem lennének jobbak ezek a cuccok, miért vesződnének vele? Amúgy sem értem a sírást a való életben sincsenek egyelő esélyek sehol, bármennyire is ezt mondogatják.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
grHawk
aktív tag
válasz Diopapa #23903 üzenetére
Hát ez az.
Egyébként:
Amúgy anno nem értettem a Solo módot de mostanra máshogy tekintek rá. Persze lenne pár dolog, amin változtatnék, valamint továbbra is az Open módot preferálom a magam részéről, de megértettem, hogy egy jó alternatíva a régebbi, nyugisabb játékmódot kedvelő támogatók számára. Ezt csak úgy megjegyeztem, hogy felülírjam a korábbi vélemény nyilvánításaimat.[ Szerkesztve ]
-
brd
nagyúr
válasz grHawk #23901 üzenetére
Valószínűleg az a baj, hogy sok olyan játékos van, aki nem akar/tud heti 40 órát játszani a játékkal, neki nyilván nem lesznek olyan egyszerűen fejlesztett moduljai. A bétában a halas megoldás is viszonylag időrabló, hát még ha ehhez ritka cuccokat is kell majd összeszedni.
The only real valuable thing is intuition.
-
grHawk
aktív tag
Én ezt értem, de akkor azok akik meg több időt töltenek a játékkal, ne kapjanak korrekt "kihívást"? Így is sokan mondják milyen egyszerű elérni a legnagyobb hajókat. Én még abba a kategóriába estem, aki a "nehéz időszakban" fejlődött a legtöbbet pénzügyileg. Ezért most nem tudom mennyire egyszerű vagy nem egyszerű. Viszont az alapján, amit hallok, most könnyebb mint régebben. Nekem már így sincs különösebb célom, progress orientáltságom lévén nekem ez jelentheti most a tartalmat, de, ha egy egy hónap alatt kifarmolható semmi lesz akkor megint ott tartok, hogy na most mit? Végre belevinnének valami tartalmas, időt és pénzt kiszipkázó eredményt, amit végre kitűzhetek célul.
Aki kevesebbet tud játszani, az ne akarjon már úgy állni, mint aki kétszer annyit van online. Ez nonszensz. Megértem őket, persze, arról az oldalról, hogy Ők is élvezni akarják a kontent végét, de semmi gond, annyi, hogy Ők majd később érik el. Aztán ennyi.[ Szerkesztve ]
-
Ice_Man22
senior tag
Amugy tenyleg teljes mertekben bejarhato a galaxis? Mert lehet el fogok indulni a galaxis masik vegebe. Kivancsi vagyok mennyi zsetont kapok majd erte.
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz Ice_Man22 #23907 üzenetére
Igen Útvonaltervezésnél mindig figyelj, hogy legyen tankolható csillag a közelben! Ellenkező esetben ott ragadsz a semmi közepén és marad az önmegsemmisítés! Szintén fontos a hajó felszerelése. Nagy Fuel Scoop + Detailed Surface Scanner + Advanced Discovery Scanner legyen a hajón. Hosszútávú felfedezésre Diamondback Explorer, vagy ha van elég pénz rá, akkor ASP javasolt.
[ Szerkesztve ]
-
Ice_Man22
senior tag
Igen asp explorerre galyazok most. Es legyen meg vagy 2 millam mellette+amiket leirtal es neki fogok kezdeni. Oszinten jobban tetszik a felfedezes mint a harc. Nem is kezdemenyezek ha nem muszaly, de megvedeni mar megtudom magam. Ha arrol van szo menekulni is tudok mar. Ez a le veszem a gazt es elengedem a hajomat mikor ki akarnak szedni manover, jo parszor ki huzott a kakibol.
-
duvi
nagyúr
Persze, ott van a Fuel Rats - vagy akár mi is vihetünk naftát -, de ez mind idő és távolság függvénye, hogy mikorra kap segítséget. Mégiscsak jobb ha rendesen felkészülünk a felfedezőutakra. Ettől függetlenül igazad van, így teljes az információ Ilyen esetben marad az önmegsemmisítés, vagy "tanker" hívása.
-
Flynth
tag
Volt ugye egy event a hetvegen (szokasos instance es server bug nem volt WAR / CZ a CG-hez, ahol Combat boundot kellett leadni D)
Ki akartam a sajat kivanalmaim szerint fittelni egy Cobrat, szamoltam 102 alkalommal adtam halat a csokanak.
2 heti beta alatt, nincs 1!!!!!! db lvl 5-os hozzavalom (szurheto az inventoryban) se.
Mire ebbol maxos hajo lesz, mar 3.2 is kint lesz Es szerintem ez JO!
twitch.tv/flynth_ Asus Prime x470-Pro (Cooler Master H500P Mesh) R7 2700x 16GB DDR4 3600 Corsair LPX (samsung B-Die) 2x MSI 1070 Armor OC 8GB SLI, Razer Deathstalker Chroma + Logitech G502
-
-
BandiT85
aktív tag
válasz Ice_Man22 #23907 üzenetére
Amugy tenyleg teljes mertekben bejarhato a galaxis? Mert lehet el fogok indulni a galaxis masik vegebe. Kivancsi vagyok mennyi zsetont kapok majd erte.[/I
Meg fogsz lepődni: nagyon keveset.
Ugyanígy voltam vele, űrbuzi vagyok, minden érdekel a témában. Egyszer elmentem egy ASP-pel, lófej ködig, visszafele Betelgeuse (mindenkinek ajánlom kb 1000 ly), tök jó volt.
Később sok harc meg csempészés meg kereskedés után felfedezésre fitteltem a Kondát és elindutam a Saggitarius A-hoz nagy kedvvel. Menetem, mentem már hetek óta, egyre jobban untam és elérkeztem az odaút feléig. Ekkor visszafordultam. Odafele minden központi csillagot szkenneletem, ahol jártam, csomó neutront, meg fekete lyukat kerestem, voltak földszerű bolygóim is, amit én találtam. Nem azt mondom hogy benézetem mindenhova, de azért az érdekes dolgokat megnéztem.
Mikor visszaértem eladtam az adatokat, és itt jött a pofáraesés: 12 milla profit...
Értem én hogy nem ez a fő pénzkereset, de ezt összelövöm 2-3 óra alatt, vagy megekeresem a kétszeresét másfél óra alatt csempészéssel... szóval kiábrándultam picit, na.
Ja de legalább CQC-ztem kicsit, mert már annyira untam...
[ Szerkesztve ]
-
rtitusz
őstag
válasz BandiT85 #23915 üzenetére
Sokat számít, ha tudod, hogy mit érdemes szkennelni. pl. Én csak a központi csillagot szkennelem, meg az ammonia, earth-like és water worldöket. Semmi mást, mert nem éri meg a fáradságot. Ezzel a módszerrel a SgrA* oda-vissza út hozott 195 milliót, amiből, ha kivonjuk a 2100db neutroncsillagot, ami a bónusz volt, azaz csak a bolygókra és rendszerekre koncentrálunk, akkor is megvan (195000000-2100*50000) kb. 90 millió a profit. Asszem 4500 körüli rendszert látogattam meg az út során, ebből ha levonjuk a 2100 db neutront, akkor kijön, hogy 2400 rendszerrel keres az ember 90 milliót, azaz 1 rendszer átlagban nagyjából 37500 creditet ér. (akkor, ha csak a fentebbi dolgokat szkenneled)
-
duvi
nagyúr
válasz Ice_Man22 #23917 üzenetére
Ízelítőnek itt egy rövid videó róla:
ELITE DANGEROUS : PANORAMA 360 : HORSE HEAD NEBULA -
BandiT85
aktív tag
válasz Ice_Man22 #23917 üzenetére
Benne van, és tökéletes megízlelni a felfedezést, nincs messze...Érdemes vadászni a szuperóriásokra a ködben (pl Ez Orionis), haza, vagy éppen odafelé a már említett Betelgeuse. 50.000 ls-ről is gömbnek látszik, és nagyon-nagyon közel van hozzá egy bolygó, eszméletlen látvány!
[ Szerkesztve ]
-
nubreed
veterán
We’re very pleased to announce that The Engineers 2.1 update will be available on Thursday May 26th for all those who own the Elite Dangerous: Horizons season of expansions...
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
#14955008
törölt tag
válasz Ice_Man22 #23907 üzenetére
Én több hónapja úton vagyok kisebb-nagyobb megszakításokkal. ASP teljesen jó, de feltétlen vigyél magaddal modul javító eszközt, egyszer majdnem bele ütköztem valamelyik csillagba nw hiba miatt. Egy robogó se árt, hogy le tudj néha szállni az érdekesebb helyeken megtörni a monotóniát és farmolni FSD-hez ásványokat.
-
duvi
nagyúr
válasz cintula187 #23924 üzenetére
Horizons nélkül nem lehet leszállni a bolygókra
-
ooooobi
senior tag
-
Cooper911
senior tag
Ez a május 26 akkor végleges megjelenési dátum?
[Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]
-
orientcx
őstag
Ma sikerült összehozni egy nyugisabb napot, amit az Assault shipre áldozhatok. Végre fejlődtem egy picit, már nem annyira siralmas a helyzetem, mint az első bétás HazRES-es óráimban, de be kell valljam, a régi fix fegyverzetemmel ma is negyedórákban lenne mérhető, mire egy retkes Vulture-t meg tudnék hámozni. Már csak úgy kíváncsiságból is betöltöttem a régi, éles horizons-t, hogy el tudjam dönteni, most én estem ki ennyire a gyakorlatból, vagy a bétás npc-k képezték magukat ennyire tovább az esti pilótaiskolában. Nyugodtan állíthatom, az utóbbi verzió a helytálló. A horizons-ban úgy éreztem magam, mintha lassított felvételt mutatna a monitor, a kuncsaftok békésen úszkáltak körülöttem, mint akváriumban az aranyhalak, max néha komótosan rám fordultak, és megeresztettek egy-egy sorozatot, azt is inkább csak úgy alibiből. A bétában sokkal agresszívabbak, és gyorsabbak lettek a tisztelt kalóz urak. Viszont én is kezdek alkalmazkodni, azt hiszem, sikerült egy-két használható manővert (úgy, ahogy)megtanulni, de még hosszú az út a rutinszerű alkalmazásig. Azzal együtt már megint kezdek kicsit elpofátlanodni.
-
-
Nem volt éppen egy rövid kör(kifejezetten nem), de így is csak azért hagytam abba, mert sajnos elfogyott a lőszer, és az utángyártáshoz szükséges ásványtár is teljesen kiürült. Kár, mert még bőven maradt SC-m a folytatáshoz(mondjuk azt is be kell valljam, a vadabb wingeket, Assault shipeket kerülöm, illetve sunyi módon kivárom, amíg nézeteltérésbe nem keverednek a helyi bányászkolóniával.u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
totila
tag
azt tudja valaki, hogy a fejlesztésekhez ásványok is kellenek majd, vagy csak a hajókból kieső material-ok?
-
brd
nagyúr
válasz orientcx #23930 üzenetére
Én pont most akarom megkérdezni, hogy tényleg csak ennyi az AI fejlesztés? Azt vizsgálgattam, hogy konkrétan nem nagyon tud/akar meglőni egy Elite Vulture, csak ha direkt megállok előtte. (Hosszú, unalmas, tengeribetegséget okozó a video, így nézzétek).
The only real valuable thing is intuition.
-
baphomet
senior tag
válasz orientcx #23842 üzenetére
A SB-ek tuningjával kapcsolatban gyötör a gonosz kétség.
Vajon melyik a hasznosabb, a heavy duty shield booster, vagy a resistance augmented shield booster?
...Azóta nem tudok aludni emiatt, úgyhogy körbeszimatoltam egy kicsit. Néhány paraméter bizonytalan, ezért a konklúziót kéretik fenntartásokkal kezelni.
Példálózzunk egy Fer-da-Lance-szal mondjuk. 5A pajzs: 468MJ, módosítatlan boosterekkel: 1029MJ. A heavy duty booster sima ügy, az A-s boosteren a legmagasabb érték, amit kiguríthatunk az +75% az alap 20 helyett. 6 boosterrel így van +450%-unk, 2574MJ-ra növelve a pajzs kapacitását.A a resistance augmented booster viszont sötét ló. A maximális kipörgethető érték 20% sebzéscsökkentés lehet, viszont ez több booster esetén, nem összeadódik, hanem a Frontiertől már megszokott thargoid algebra segítségével számolódik.
Egy dev mondott egy példát (hozzátéve, hogy mérget nem venne rá, hogy jól tudja-e ): 3db. 50%-os ellenállású booster esetén az össz. csökkentés 87,5% volna.(50+25+12,5) Az első felfogja a sebzés 50%-át, a következő a maradék 50%-át és így tovább. De. Erre az eredményre ráküldenek egy laposítófüggvényt (vagy ráültetnek egy T9-et), és így lesz a 87,5-ből 75% Valamint hozzátette, hogy a legmagasabb elérhető resistance 60%, (ha jól tudja), de ez lehet több is, ha csak egy bizonyos sebzéstípus rezisztenciájára utazunk.
Mindegy, vegyük készpénznek, amit állít. Ezek szerint 1 boosterrel van 20% és 8-al lehet max. 60% rezisztünk (hiszen ettől több nem fér egyetlen hajóra sem), akkor hasraütve az FdL-en 6 boosterrel is összehozható mondjuk 50%, amivel még én is könnyedén tudok fejszámolni.
Meg is van. Így az 1029MJ-os pajzsunk effektív kapacitása 2058MJ lesz. Nyert a a heavy duty, hurrá!Nade rakjunk fel néhány SCB-t!
2db. B4-es modul hozzáad még az egyenlethez 1350MJ-t. Ezzel viszont fordul a kocka, mert a heavy duty-val, így összesen 3924MJ-nyi (2574+1350) sebzésbe tudunk belefordulni arccal, míg a resistance augmenteddel ez az érték 4758MJ ( (1029+1350)*2) lesz.
Tehát, ha akarunk és tudunk SCB-t is használni, akkor a resistance többet érhet a megnövelt kapacitásnál. Vagy nem. Reméljük előbb-utóbb kiderül a pontos képlet, és akkor okosabbak leszünk.[ Szerkesztve ]
-
orientcx
őstag
válasz baphomet #23935 üzenetére
Tudtam én, hogy a BPI-re(Birodalmi Pajzstudományi Intézet) mindig számíthatok. Mindenesetre ha ez valóban úgy van, ahogy az a bizonyos meg nem nevezett dev-es forrás állítja, akkor(pláne egy sok SB-s nagyobb hajónál, pl Corvette) mindenképp az utóbbi felé billen a mérleg. Nem is elsősorban a pajzs nagysága a lényeg, hanem a visszatöltés időtartama. T.i. a heavy duty(továbbiakban HD SB) olyan, mint egy nagy kád. Abba ugye sok víz fér bele. De ha azt a vizet egyszer elhasználjuk, iszonyú lassan telik meg újra. A RA SB viszont ugyan lehet, hogy kevesebb "vizet" tartalmaz, viszont azzal jobban gazdálkodik, és kb ugyanannyi védelmet nyújt, mint a HD SB. De mivel a vödör kisebb mint a kád, sokkal hamarabb újratöltődik. Persze ez csak egy Fed bugris következtetése, a tudáshoz köztudomásúlag a pudingot is meg kell enni ugye(hogy legyen mire meginni azt a kád vizet.....mármint természetesen a birodalmi tudósoknak ).
Mindenesetre köszi az alapos kutatómunkát, ha holnap lesz időm, akkor rendezek a témában egy újabb halvacsorát a mérnöki karnak(nem ígérem biztosra)u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
grHawk
aktív tag
válasz cintula187 #23931 üzenetére
Megpróbálom kibogózni neked. Ha Elite: Dangerous alapjátékod van, akkor a Horizons szezonon belüli frissítések azon részét kapod meg, ami az alapjáték alapmechanikájában változtat. Így pl. engineer hozzáférésed nem lesz, sem crafting, leszállni se tudsz, nem kapsz felszíni küldetéseket, stb., DE a küldetés rendszer (mission board, ami jelenleg a bulletin board) pl. neked is átalakul, az NPC-k sem maradnak buták, mint jelenleg, stb...
Tehát, ha nincs Horizonsod, akkor plusz tartalmat NEM kapsz, de az alapjáték már létező tartalmi változasát te is megkapod.
Egyébként én a helyetekben nem haboznék a vétellel. Az Elite: Dangerous egy előttünk "felnövő" játék, ahogyan fejlődik, úgy tapasztalhatjuk meg teljes egészében, és tudván, hogy a kitűzött cél (a teljes galaxis szimulációs élmény) még pár szezonnal távolabb van tőlünk a teljes játékélmény szempontjából elengedhetetlen lesz megvásárolni a szezonokat. Persze meglehet, hogy a következő szezon elérkeztével egységesített áron egyben lehet majd megvásárolni az ED alapjátékot, horizonst, és a jövőbeli szezon hozzáférést, de hiba kimaradni a fejlődésből. Szerintem nem nagy cucc az a pár ezer forint egy teljes évnyi tartalomért. Az alapjáték a Frontier korábbi közzétételei alapján a TELJES ELIT: DANGEROUS JÁTÉK alig 20%-át teszi ki. Aki csak ennyire kíváncsi belőle az kimarad az igazi Elite élményből. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
nubreed
veterán
válasz grHawk #23937 üzenetére
Így van, de én annyit hozátennék, hogy sajnos hiába van meg a Horizons (és meg lesz az összes jövőbeni, évente kiadandó nagyobb fizetős frissítés/season pass/dlc/nem tudom, hogy nevezzem, mert hiszek abban, hogy a végén nagyon jó lesz az Elite, már most is az), de engem eddig a bolygóra való leszállás egyáltalán nem mozgatott meg. Nekem a játék nagy részét még mindig a bounty hunting teszi ki, meg kissebb részben CZ-zés. De most talán ezzel az Engineers update -el engem is érdekelni fog jobban a bolygóra való leszállás.
Ja még az új AI miatt sírószájú anyuci kedvenceihez a Redditen:
Az látszik, hogy a Frontier sincs könnyű helyzetben. Bármennyire is jó fejek a fejlesztők és elég jól odafigyelnek a közösségre, a visszajelzésekre és próbálják ezeket beépíteni a játékba, a Frontier is egy üzleti vállalkozás, aminek a legfőbb célja a minél nagyobb profit termelése. Pont. Tehát nekik azaz érdekük, hogy minél többen megvegyék a játékot. Ezért (sajnos) nem tehetik meg, hogy csak az egyik vagy csak a másik tábornak kedveznek. Én is egyetértek azzal, hogy 1-1 izmosabb winget leszámítva igazán nem volt nehéz, alig volt benne komoly kihívás, egy RES-ben bounty huntolni, mindenképp jó, hogy most ebben is lesz egy kis kihívás, bár én nem béráztam, maximum sok orányi youtube videot néztem róla, de nem hiszem, hogy ezentúl olyan rohadt nehéz lenne majd, több kihívás lesz benne, de azt nem lehet mondani, hogy átestek a ló túloldalára.[ Szerkesztve ]
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
grHawk
aktív tag
válasz nubreed #23938 üzenetére
Értelek. Én az elmúlt időszak Deves hírlevelei / hírközlései / bejegyzései alapján azt hiszem, sikerült feltérképezzem a Frontier elképzelését egy játék felépítéséről. Ők csináltak egy alapot, magát a működő kisebb-nagyobb hiányosságaival együtt is szórakoztató "asztalt", amire aztán teríthetnek. Ezután jött az 1.1 CG, amivel, ha nem is sikerült mindenki szívébe belopniuk magukat, mégis egyértelműen jelezték az online, közösségorientált hozzáállásukat. Aztán következett az 1.2, a wingek, amik ugyan nem hibátlanul, de elősegítették a közös játékot. Ezt követte az 1.3, aminek a célja véleményem szerint a jövőben érkező játékosközpontú frakcióháború tesztverziója, amit kénytelenek voltak előbb ilyen módon kipróbálni. Powerplay ide vagy oda, szintén próbálkozás a játékosoknak közös célt adni a mindenkinek személyes igények alapján kitűzött hajó/hajók megszerzésén kívül. Az 1.4 még magyarázatra sem szorúl, volt igény az arénára, hiszen ezen típusú kicsi hajók nem igazán voltak addig előtérben. Emellett számtalan kisebb változtatás is volt benne, ami akkoriban igen jól jött. Az 1.5 talán az alapjáték frissítései közül az egyik legfontosabb. Szintén alap dolgokhoz nyúltak hozza magán a tartalmi frissítéseken kívül, ami valljuk be igencsak szükséges volt. Kitöltötték a hajók teljesítmény és árkategória közti óriási lukakat, ezzel egyfajta balanszt teremtve. A 2.0-ra pedig ugyanúgy kell tekinteni, mint az 1.0-ra. Egy szinte üres alap, ami későbbi tartalomnak készíti elő a helyet. Bolygóra szállhatsz, vannak alap küldetések, gyüjthető alapanyagok, amiknek amolyan kényszerhaszonképp lett beépítve a hajó erőforrásainak rekreációs lehetősége. A 2.1 azonban a legjobb példa arra, hogy a Frontier nem csak száraz makettdarabokat pakol egymásra, hanem a ragasztót is használja. Az Engineers átalakítja a - mostmár egyértelműen csak ideiglenes célú - küldetés rendszert, komoly értelmet ad a 2.0 alapanyagainak és kibővíti azokat alkatrészekkel. Ad a játékhoz egy random központú crafting rendszert, átalakítja a - szintén ideiglenes jellegű - AI rendszert, amit eddig látványosan elhanyagoltak. Ezzel nem csak, hogy felpezsdítik a PvE rendszert, de óriási löketet adnak a PvP sokszínűsítésére. Még ha ugyanazon kategóriákat preferál majd a többség, akkor is ott a random tényező, a rengeteg különbség az értékek között, stb... És akkor arról nem is beszélve, hogy VÉÉÉGRE elkezdték a Rise to Power projektet, aminek keretén belül a játékos fakciók életre kellnek. Szépen lassan építkeznek, foltozgatják a néhol hibás, mégis stabil alapot. A mi dolgunk játékosként az, hogy élvezzük, véleményt nyílvánítsunk és, ha még tetszik, amit látunk, akkor finanszírozzuk is. Ez közös érdek, de személyes döntés. Én csak ajánlani tudom, határozottan nem bántam meg egyik Season Passt sem (mert ugye az alap játék is az). ~600 óra után, még mindig szívesen játszom a kezdetektől kezdve, tudván, hogy a legjava még hátra van.
Na de pár szó a fejlesztés mihezméréséről. Jó példa a Star Citizen. Ők nem a Frontier típusú "alapozunk, aztán később adjuk a tartalmakat" vonalat követik, hanem már olyan dolgokon dolgoznak, amihez még az alap, vagy a lehetőség az egybekötésére nincs meg, majd csak később érkezik. Ez sem rossz megoldás, de két árny oldalát már ismerjük. Az egyik, hogy nem tudjuk, hogy a végeredmény felér-e majd az elképzelésekhez, a másik, hogy nem tudod elkezdeni a karriered, hiszen minden, amit teszel a teszt univerzumban létezik.
(Star Citizenes kollégáknak üzenem, hogy ez nem terrortámadás a rózsaszínfelhő ellen, mert én is megvagyok vakítva általa; tűkön ülve várom szintúgy! )[ Szerkesztve ]
-
Flynth
tag
Sracok nagy bajban vagyok, sajnos a fejlesztesek kozepette nem maradt penzem loszerre, tudna valaki hozni egy keves adomanyt Wyrd-re a beta serveren, mert nem tudom elpukkantani a skulot
4.3 milliard a loszerre )
twitch.tv/flynth_ Asus Prime x470-Pro (Cooler Master H500P Mesh) R7 2700x 16GB DDR4 3600 Corsair LPX (samsung B-Die) 2x MSI 1070 Armor OC 8GB SLI, Razer Deathstalker Chroma + Logitech G502
-
-
Flynth
tag
Lecsereltem a modified multi cannonokat (medium - extra bullets), rapid fire seeker missiles-re, majd kidobta ezt az arat a raketakra Hat nem igazan tudtam mit tenni vele (mellesleg a raketak tele voltak toltve skuloval)...
twitch.tv/flynth_ Asus Prime x470-Pro (Cooler Master H500P Mesh) R7 2700x 16GB DDR4 3600 Corsair LPX (samsung B-Die) 2x MSI 1070 Armor OC 8GB SLI, Razer Deathstalker Chroma + Logitech G502
-
orientcx
őstag
válasz baphomet #23935 üzenetére
Ma is volt egy kis időm, úgyhogy ígéretem szerint átrakattam a mérnökségen a HD SB-ket RA SB-kre. Sajnos igazán komolyan nem tudtam lemérni a pajzs ezen változatának az ellenálló képességét, mert elfelejtettem rakteret, meg árut vinni magammal a HazRES-be(a múltkor azért inzultáltak egyszerre hárman-négyen-öten, mert fent felejtettem a fedélzeten két doboz romlott makrélát, ami a fejlesztésekből megmaradt). Így, üres kosárral viszont kb le sem tojtak. Ezzel a Corvette-vel meg gyak bármilyen winget le lehet gyalulni, össz egyszer vakarták le a külső karikát a pajzsról, tehát ez a kör nem minősíthető igazi próbatételnek, nem voltam kitéve annak a folyamatos zaklatásnak, mint a múltkor. A konda olyan szinten nem akadály, hogy mikor visszanéztem a videót, nem hittem a szememnek. 57'23-kor adtam neki az első pofont, 57'26-kor már el is dobta a pajzsát, és 57'42-kor már le is pihent a kavicsok közé. Amennyire nem boldogultam az Assault ship-en a fix fegyverzettel, olyan jól tudtam használni itt, a Corvette-n. A pajzs visszatöltést a SB ki-be kapcsolásával azért meg tudtam nézni, és azt tapasztaltam, hogy magától ugyanolyan lassan tölt vissza, mint a HD változattal, viszont egy-egy SC sokkal nagyobb adagot jelent(a HD SB-nél két-három töltet kellett a kijelzőn is észrevehető változáshoz, itt már egynek is volt látszatja)
Összefoglalva: nem éreztem gyengülést a HD változathoz képest(bár a próba is kisebb volt), a magától való visszatöltés itt is bűn lassú ugyan, viszont furcsamód egy-egy SC töltet sokkal többet erősít vissza(a 8 db SB ki-be kapcsolás után egy karikára olvad a pajzs, és két adag 7A-s SC-vel majdnem csurig tölthető), ezért most mindenképp a RA SB felé hajlok. Ja, és a mérnökök kitettek magukért, a 8 SB-ből hatot elsőre, kettőt harmadikra nyomtak fel gyak maxra.u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
Mortel
senior tag
Már csak egyet kell aludni...
https://www.youtube.com/watch?v=8ZOzVcP2NqM
-
raymi16
tag
Kb. órára mikor várható vagy ez nem fix, csak a 26?
Senki se nem csinál semmit se nem, senkinek se nem!
-
orientcx
őstag
Ma kiszedett egy clean FDL(egy ostoba félreértés miatt kivételesen wanted vagyok ). Clean volt, tehát nem bántottam, csak elugrottam, és mivel pont kaptam egy telefont, hagytam csordogálni a gépet sc-ben. Erre megint kiszedett, mire megint elugrottam, és a telefon után betértem a helyi HazRES-be. Épp kezdtem rámászni a zsíros falatokra(két Gunship), mikor ez a gyökér megint ott termett, és ott folytatta a hisztit, ahol az imént abbahagyta. Beláttam, hogy addig nem nyugszik, amíg arcon nem verem, hát arcon vertem(a két Gunshipből az egyik meg is lógott).
Ilyet eddig nem csak player-ek tudtak csinálni, hogy sc-ből ki-be utánam jöjjenek?(ugyanaz a fickó volt végig)
-
Más. Ma újra összefutottam Tereshkova művésznővel. Mintha januárban ki sem intettem volna a versenyből(#20992 orientcx), ugyanazzal a Gunshippel téblábolt, mint a múltkor. Egész szépen helyrepofoztatta azt a gépet(ahogy az előző találkozásunk végén kinézett, nem hittem volna, hogy akad olyan karosszérialakatos, aki abból akár csak egy vödröt, vagy lavórt is ki tudna hozni)
Viszont a művésznő fejlődik, már nem master, hanem dangerous. Még egy-két elhalálozás+feltámadás, és fölér a csúcsra
-
-
-
Flynth - "4.3 milliard a loszerre - kidobta ezt az arat a raketakra"
-
Ejnye, ne garasoskodj, ennyire nem lehetsz smucig!
Mellesleg a restock menüben nem tudtál volna próbaképp venni csak egyet?[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- XFX Radeon Speedster SWFT 319 RX 6800 - BONTATLAN - ALZA GARANCIA
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G3: i7-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" QHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s - i5-10G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest