- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- AMD Hawk Point SoC APU-val szerelt Geekom minigép tűnt fel a láthatáron
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- SSD kibeszélő
- OLED TV topic
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Amazon Fire TV stick/box
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
-
Rövid videón a Black Myth: Wukong
gp A sokak által várt játék a tervek szerint augusztus végén debütál PC-n és konzolokon.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alaaf Pi
aktív tag
Ez a havidíjazás a legtöbb gyárnak nem most lesz izgalmas, nem is a közeljövőben, hanem akkor, amikor maga az autó is ilyen szolgáltatás lesz. Amikor önvezetéssel havidíjas szolgáltatásként amilyen autó az igényed, olyan megy érted adott útra. A care by Volvo végső stádiuma, vagy a Stellantis carsharingjének.
-
Alaaf Pi
aktív tag
Ha egy önvezető, megosztott autó kerül majd havi150€-ba, megvenni hitelre ugyanazt meg ennek minimum a triplája, akár ötszöröse, hatszorosa, plusz az egyéb kiadások-biztosítás, szervizköltség stb., akkor lehet te is át fogod értékelni.
#71 Hieronymus: már ott se, ezért jön mindenhova a MHEV. És a kisautók a sok motorra aggatott szarral már nem lesznek rentábilisen gyárthatók.
[ Szerkesztve ]
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz Hieronymus #77 üzenetére
Volvo S60 a Care by Volvo szolgáltatáson belül jelenleg havi 6-800€. Elég sok év, mire a vételárat így kifizeted, ebben ráadásul biztosítás, szerviz is benne van.
Ha havi 150-ért mindig olyan autó megy érted, ami az aktuális igényed, akkor eléggé esélytelen lesz anyagilag saját autót fenntartani. -
Alaaf Pi
aktív tag
-
Alaaf Pi
aktív tag
Autonóm autómegosztásnál rém egyszerű lesz a helyzet, az autógyárak a saját ilyen flottájukba gyártják az autókat, lesz elég. Gyakorlatilag az összes, jelenleg a nap 90%-ban területfoglaló autó bármikor lehet "taxi".
Egyébként hol beszéltem a lőtéri kutyát sem érdeklő, kerekítési hibaként sem megjelenő magyar piacról és annak viszonyairól? -
Alaaf Pi
aktív tag
Csak egyre jobban ott van már tízévesen, hogy egy sérülés, egy tönkrement akármi GTK. És akkor már nem fogják tovább elhasználni. Folyamatosan pörgő autó esetében, kevesebb év alatt megtett minimális tervezési élettartam esetén kevesebb tartalék marad így az autóban statisztikailag.
Ha elméleti maximum saccperhas 30% javulás helyett tudunk 10-155-ot fogni, már az is sokat lendít a városok élhetőségén. Ennél szerintem többet lehet. A mindenki mindenhova egyszerre akar menninek egyéb korlátjai vannak manapság is: úthálózat kapacitása, adott hely befogadóképessége stb., így nem akar mindenki egyszerre a tengerpartra menni. -
Alaaf Pi
aktív tag
Mivel már eleve sokan járnak irodai munka esetén is korábban, így az általuk használt autót a következő körbe viheti a normál időben járó, majd a kilencre. Délután ugyanez. Műszakos rendben dolgozóknál szintén megoldható, fele parkoló kell konkrétan. Óvodában már héttől lehet általában vinni a gyereket, elhozni is legalább egy óra intervallumban lehet, valamint sokaknak nincs iskolába, óvodába hurcibálandó gyereke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Milyen videókártyát?
- LED világítás a lakásban
- Luck Dragon: Kenyér
- HBO Max & OD topic
- AMD Hawk Point SoC APU-val szerelt Geekom minigép tűnt fel a láthatáron
- Elden Ring
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen