- Gaming notebook topik
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- Házimozi belépő szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ASUS ROG Ally
- Hisense LCD és LED TV-k
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- Steam Deck
- Socket AM5
Hirdetés
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ilyen lesz a Morbid Metal
gp A Unity-vel készülő rogue-lite PC-re készül és még idén megkapjuk elvileg.
Új hozzászólás Aktív témák
-
stickrs
senior tag
válasz Shadowbull #11139 üzenetére
Azért mert hülye kormányról is állítható a törlés sebessége akkor minek nyomkodná a kijelzőt pl.
Nokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra
-
Andras6800
senior tag
válasz Shadowbull #11139 üzenetére
Az a gond evvel, hogy megy rá mindenki erre a bazi nagy érintő kijelzőre, ami szerintem életveszély. Az egy dolog, hogy telefont nem nyomkodhatsz, de egy tabletek előre hajolva igen?
Lehet nem a fosul működő sebesség korlátozót kéne először erőltetni, hanem kötelezni a gyártókat, hogy feleljenek meg bizonyos vezetésbiztonsági ergonómiai követelményeknek. Pl legyen pár fizikai gomb, amivel elérhetőek alap funkciói a járműnek menet közben. Ez a Tesla M3 index is nonszensz. Persze, BMWkben nincs is index .Erre megoldásképp terjednek a hang alapú asszisztensek. Ez szép és, jó, csak épp a kisebb piacokon, pl kis hazánkban nem is működnek. Illetve de, mert most vagy belövöm az egész system nyelvet angolra és akkor jó, vagy nem működik. És elég sok nyelv van, ahol nem elérhető. Persze a top nyelveken megy, de azért nem jellemző. Szóval sokaknak ez nem megoldás.
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
Vesa
veterán
válasz Shadowbull #11139 üzenetére
Nagy a váltás most technológiában és az idősebbek egyszerűen nem érzik. Még az autós újságírók sem, a nyomorult Speedzone Vályi pl. annyi marhaságot hord össze a "régenmindenjobbvótozás" közben, hogy néha már fizikai fájdalmat érzek. A Burmester csúcsHiFi hangszóróját dísznek nézte és lefikázta, mert azt se tudta, hogy az egy hangszóró (nem kerek volt, ahogy azt Ő megszokta), a Start/Stop gomb szerinte gagyi, mert kattan (pedig PC-sként tudjuk, hogy a kattanás az a minőségi Omron kapcsolót jelent, és pont a halk membrános a gagyi). Azt meg értelmezni sem tudja, hogy ha a technológia lehetővé teszi, hogy egyetlen gomb akár 10 gombot helyettesítsen, akkor minek gyártanának le 10db gombot, mihez 10db külön kábelt kell behúzni, és ami nyersanyag, idő, és költség. Mindettől nem lesz gagyibb csak más mint amit eddig látott, és sajnos amit Ő már nem ért. Az info rendszereket soha nem részletezi ki, hogy milyen szinten fejlettek, mert fogalma nincs az egészről, nem ért hozzá, szerintem a telefonját se tudja kezelni azon kívül, hogy hívást kezdeményez róla. Azon viszont fél órákat képes rugózni, hogy "hóván má ázá jáó vényóc háng". A lőtéri kutyát nem érdeelte soha az autók hangja, maximum az autórajongókat akik a felhasználók kb. 5%-ka. A többségnek pont, hogy a csend a fontos egy autóban. De rugózik azon is, hogy nincs fizikai gomb a klímához. Pedig a klímát a legtöbb ember nem állítgatja, csak belövi egyszer a számára ideális hőfokot és max. ki/bekapcsolja, esetleg a ventilátorokat szabályozza néha, de még azt sem kell AUTO módban. Hangvezérléssel pedig még annyira sem kell matatni, mint egy fizikai gomb tekergetéséhez, de a hangvezérlés UFO tech az ilyeneknek. Legyen gomb, mert abba tud kapaszkodni. Az egyetlen valid érv a gomb mellett szerintem a multikormánynál van.
Az autóknál ez most egy pont olyan jelentős változással járó átmeneti időszak, mint a telefonoknál volt a nyomógombos/érintős korszakban. Éveken át ment, hogy a nyomógomboson gyorsabban tudnak írni akik azon nevelkedtek, de próbálnád meg beadni ezt a mai generációnak. A modern autókban már dominál az IT, érteni kell hozzá. Aki laragadt a V8-nál, a durrogó kipufogónál, a benzinszagnál, és a 125db fizikai gombnál, annak nehéz lesz az átállás és sajnos ez balesetek forrása is lehet.
A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Mobilinternet
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gyúrósok ide!
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Wuthering Waves
- Xbox Series X|S
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Motorolaj és szűrő topik
- További aktív témák...