Hirdetés
Hirdetés
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
gp Az open béta rajtjával együtt a készítők egy hosszabb gameplay videóban magyarázzák el, hogy mire számíthatunk a játéktól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
Nálunk is rendelhető
Raktáron csak szürke van, de a többi is kérhetőBár kétkedem, hogy a hazai piac vevő erre, amikor minden nap 2x hallgatom "mi kerül ebbe ennyibe de tényleg?" dumát
A startupos téma igen gáz, mégis mindenki rendeli a kickstarteres vagy más feltörekvő cuccokat, aztán néz ha nem készül el, vagy megszűnik.
Ha ez ocpp-s legalább, akkor kicsit előrébb vagy.
Illetve amíg nem törlik az appstoreból, addig local legalább eléred.Ilyenkor max vezérlőcsere más egységből.
A Teltonika legalább egy gigacég, ipari elektronikát gyárt, routereket, energia ellátást ad, stb
Talán nem szűnik meg[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
"Vicces, hogy néhány hete még én is Andersent akartam, nagy mázli, hogy nem szeretettem akkor be."
Ha jól tudom, te Angliában listázott töltők közt nézegetsz? Nézz utána helyileg a Teltonikának, ott is árulják
Hátha megteszi helyette.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
A type csatin van nyitó gomb, azonnal állítja a töltést, az adapter csati esetén meg a CP/PP eltérő hosszúságú, de rövidebb mindkettő mint a töltőáram, így előbb szakad a vezérlés és áll le a töltés mint szikrázzon.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Vesa
veterán
Pont ez az egyik tényező, amiben a német autók általában jobban teljesítenek, persze ott is főleg a prémium márkák. A Niro nem számít annak, nem is várható el tőle, hogy azt nyújtsa, amit egy BMW. Ebben a szegmensben kevés a pályán 130-nál is halk autó, elektromosban főleg, a Nirot is elsősorban városi használatra, ingázásra szánták, ott meg kvázi nincs hangja, sőt, a pöfögős motorhang nélkül még sokkal csendesebb is mint más, normál autók.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Füleske
addikt
Kérdés, hogy mihez hasonlítod. És milyen gumival. Nekem nem tűnt fel, hogy zajos lenne, 140 - nél. Mondjuk a mostani Niro - n gyárilag valami kínai gumi van, a régin meg Continental. De lehet az is, hogy téli gumi volt rajta, azok általában zajosabbak. Milyen más jó autóra gondolsz? Mert pl. egy EQC biztos halkabb, kétszer ennyiért. Új Niro - t mondjuk én se vennék, de nem a zaj miatt.(nem vezettem)
-
rjg
őstag
Én pont most álltam meg az M3-on tölteni, kb 100, 130-al megtett km után sem érzem hangosabbnak, mint az előző 2018-as Focus, vagy a 2015-ös Astra kombikat. Motor hang nincs, a gördülési és menetszél zaja mellett kényelmesen tudunk beszélgetni. 2020-as Mid Range.
MacBook Pro 16" M1 - Galaxy S24 Ultra
-
Füleske
addikt
Björn tesztje [link] szerint a 40 - es Leaf és az e-Niro - kb. ugyanolyanok téli gumival, a Niro EV meg jobb nyári gumival, mint a 62 - es Leaf. A Konát itthon is hangosabbnak szokták mondani a Niro - nál, a teszt szerint is az. Nem tudom, mi a gond azzal a Niro - val, de nem olyannak kellene lennie, hogy nem érted a másikat, az biztos...
-
stickrs
senior tag
Gumin is sok múlik, bár amit én kaptam szervízkor 28as Ioniqon is jó gumik voltak, de nekem zavaróan hangos volt a saját Ioniqomhoz képest is már 110nél is, pedig 2019es, az enyém meg 2017 végi. De sógor Niroja meg nem tünik hangosnak, legalábbis nem vészes.
Én egy model 3 LR vagy performance-on gondolkodom, hogy az utód lesz, de majd csak jövőre, addig el leszek a kis aksival. De télen kevés a 28kwh a napi min 150km-re, legalábbis pályatempónál 13% fölött nem fejezem a napot.. ha erre még rájön a hó meg fagy meg hasonló, vagy plusz út, akkor meg töltenem kell napközben is extra biztos.
Nokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra
-
titán
Leaf? Hát, az sok minden, de nem halk. A 30-as Tekna már elmegy, de a többi igencsak hangos. Érdekes módon az újabb 62-es Tekna is. A nem Tekna meg nagyon hangos minden generációban. Évekig használtam mindenféle Leafet. Ha Leafhez képest volt hangos, akkor gyanús, hogy ott műszaki probléma volt a Niroval.
Na meg hát a Niro meg a Lexus nagyon nem egy árkategória. Nem is lehet őket egy lapon említeni semmiben.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
-
titán
Leaf minden változata szörnyű autó. A régiek legalább olcsók. Eszedbe se jusson. Fél évig használtam a legdrágábban konfigurálható 62 Tekna Leafet, amíg a Niróm szervizben volt, miután lebombázta egy teherautó, és minden egyes porcikája sokkal rosszabb, mint bármelyik felszereltségű Niro. Az ülés, a lámpa, a pedálok, a gombok, a kijelző, a fedélzeti rendszer, a távoli vezérlés, az önvezetés (gyk. vezetési asszisztens), az ülésfűtés, az ablakok, a futómű, a kerekek, a fékek, a hajtás, a helykínálat, a csomagtartó, a Chademo, a töltési sebesség, a használat hosszú úton, a használat rövid úton, a fogyasztásból eredő drága üzemeltetés, a dinamika, minden. ami csak eszembe jut. Pedig a Niro előtt kb egy évig 40-es Leafet használtam, és emlékeztem, hogy nem fantasztikus. Azelőtt pedig 30 és 24 is volt jó ideig.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
-
Sza_Sa
senior tag
Mindegyik márkában vannak elcseszett dolgok, persze ahogy megyünk felfelé árban, ez úgy lesz kevesebb, de talán egyre bosszantó is.
Ha jó ajánlatot ad a Nissan, én nem hezitálnék. Lassan értelmes áron max. bringát vagy motort lehet venni, kocsi azt nem."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Andras6800
senior tag
Ez is kicsit olyan, hogy aki odafigyeléssel használja, annak tovább jó. Aki meg szarik bele, annak is jó, csak kevesebb ideig.
Ahogy minden akksinál, gondolom itt is igaz, hogy az az optimális, ha 20% - 80% köt tartod a töltöttséget. nem jó, ha koppra lemeríted. És a mindennapokban az sem jó, ha folyton 100%-on tartod.
Kevesen tudják, de pl benzines meg Dieselnél sem jó, ha épphogynem üresre autózod a tankot kb. Diesel hidegben különösen nem szereti.A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
biker
nagyúr
sok autó rá tud zárni a csomagtérben felejtett kulcsra, mert kinyitod, kezedben a táska, benne a kulcs, berakod a táskát, lecsukod, visszazár a kocsi
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
titán
Csak akkor lehetséges, ha nem telefonnal használják az autót, hanem csak RFID kártyával. A telefont nem tudja bezárni. (Gyanús, hogy csak RFID lehetett, mert fel tudta hívni a férjét, tehát az nem maradhatott az autóban.) Ha pedig nem telefonnal használják, akkor csak egy kérdésem van: Miért??
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
stickrs
senior tag
Szoval nem zárta be az autót, hanem az egy hosszabb idő után automatikusan bezárta az ajtókat ha jól értem. Ezt ki lehet próbálni ugy, h bluetooth kikapcs, kártyával nyitni az autót, majd nyitvahagyni, ugyanúgy később kikapcsolt bluetoothal odamenni az autóhoz és megnézni lezàrta-e magàt. Én ezt csak jövőhéten tudom kipróbálni, mert nem zárt helyen parkol jelenleg az autó, de csoporttársak kipróbálhatják, ha az udvarban parkolnak.
Nokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra
-
mghltm
őstag
ejha, teljesen ertheto a felhaborodasod! a jo kis app es fedelzeti rendszer jelentos plusz az elektromos autoknal. ez az osszes elozo generacios leaf-re ervenyes vagy evjarat szerint valogatnak? nv200 is erintett lehet?
#10735 Ck. hat ez igazi kib@szas az emberekkel, ilyen lepessel akarjak terelni oket az ujabb leaf / ariya iranyaba? kivancsi leszek ez hatassal lesz-e a hasznalt leaf-ek arara.
[ Szerkesztve ]
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
Vesa
veterán
Teljesen megértem a felháborodást! Ugyanakkor szinte biztos vagyok benne, hogy lesz rá third party fejlesztésű app. Vagy végső esetben, az utolsó verziót le lehet majd szedni valahonnan apk-ban (ez mondjuk iPhone esetén nem segít). Ettől még maga a jelenség problémás marad.
Pont ma derítettem ki, hogy a Volvo info rendszere is borzalmas, valami google alapú és kell hozzá google account (WTF??), live internet kapcsolat és egyéb ilyen b*romságok. De nyugodjak meg, mert adnak hozzá 4 éves előfizetést. Szuper!
A tudomány a valóság költészete!
-
mauimagic
aktív tag
Biztos nem leszek ezzel népszerű, de egyrészt a 2G hálózatot akkor a régi EV gyártóknak fennt kéne tartani?
Meddig kéne támogatni egy ilyen fícsőrt? 10-20 évig?
Sajnos fogyasztói társadalomban élünk, ahol a 8 éves autó már nem érték a hanyatló nyugaton, lejár a gyári gari, van max még pár éve, aztán megy az EU szeméttelepeinek egyikére -> Romániába, Bulgáriába, vagy éppen a Mimogyorókhoz.
Régi használt autók istápolása a gyártóknak nem biznisz, ez van, ettől még nem "rohadt szemét banda", csak épp költséget optimalizálnak.Mondom ezt egy 2018-as Nissan EV-vel, amiknél a Connect szintén szanálva lesz, idő kérdése.
Mondjuk én nem is tartom egy nélkülözhetetlen dolognak, de ez más kérdés.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- LEGO klub
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Objektívek topikja
- Netfone
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen