Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SystemRoot

    őstag

    válasz Törzsúr #1212 üzenetére

    Egyébként érdemes úgy intézni hogy túléljék, mert utána hosszú gratuláló dialógot mondanak neked ha felkeresed őket nyugdíjas korodban:DDD
    Az én esetemben is meghaltak mindig, ugyanis én növelt difficulty-n játszok és általában Lvl40-en szokásom elkezdeni a MQuestet, és akkor egy huzamba végigvinni. Sztem zavaró az hogy az MQ elkezdése után nemtudsz majd nyugisan sétálgatni a természetben mert mindenütt Oblikapuk lesznek. Persze tudom a feltűnési valószníűségeket lehet babrálni konzolból, de sztem egyébként is élvezetesebb úgy végigvinnia gamét hogy magas szinten vagy, íme pár érv:
    1-többfajta és erősebb(ergó játéktörténethez képest realisztikusabb) szörnyek lesznek, kicsi szinten csak Clannfear-t, temérdek Scampet meg néha Flame-Atronachot látsz Obliban, meg minden felé. És ez szánalmas. Nehogymár a birodalmat Scampek veszélyeztessék, és ez legyen a rettegett Daedra hadsereg... pff :U
    2-vannak pontok a gaméban ahol levelhez mérten iszonyatosan erős cuccot találhatsz. Máskülönben hónapoknyi játék kell hogy megtalálj egy 1% valószínűséggel spawnoló űber gyűrűt. Az MQ-ban meg ha bizonyos minimum szintet elértél (asszem lvl30, de ez nem bizti) akkor mindenképpen(!) 100% valószínűséggel megtalálod azt! (persze némelyik el van rejtve, pl amikor elmész a sewersbe kapcsolatot teremteni a Mythic dawnal, nagyon(!!!) érdemes ott a szobában átkutatni mindent(!!!).
    3-irrealisztikusan szánalmas dolog Champion of Cyrodiil nak lenni amikor kicsi szinten vagy és gagyi még a kardod is....
    4-ha beleéled magad a történetbe, akkor amolyan befejezettség érzeted lesz miután végigvitted az MQ-t, ergo nem lesz kedved belekezdeni egy életteli Guild-sorozatba.

    Legalábbis én így gondolom.

    [ Szerkesztve ]

    Wisdom is the principal thing; therefore get wisdom: and with all thy getting get understanding.

Új hozzászólás Aktív témák