Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PistiSan

    addikt

    Sziasztok!

    Ebayen vásároltam egy telefon tokot, a lényeg hogy rosszat küldtek, az én telefonom 5 colos középső kamerával, a tok amit kaptam pedig 5.5 colosra való, szélső kamerával.
    Írtam üzenetet az eladónak, szerény angol tudásommal leírtam neki hogy mi a gond, ha jól értettem akkor küld is egy tokot ingyen, viszont a legutolsó üzenete kicsit ködös lett.

    Tegnapi üzenet:
    "dear friend, so sorry for this, we free resend a new item to you again, hope you can wait about 20-35 days for it, if you have any questions, pls feel free to contact us, thank you"

    Mai üzenet:
    "Thanks for your payment,the item already was sent to you after i receive your funds. If you still have not receive it, please kindly contact me and i will follow up for you! If you have any questions, Please do not hesitate to contact me,i will reply to you within 24hours! Best regards to you! (if you already receive it, please ignore this message!)"

    Ha jól értem (mert én sem vagyok jó angolból) az első üzenet alapján ingyen küld egy jó tokot, a második üzenetben meg azt írja, hogy már elküldte, de valami fizetést várna tőlem?
    Lehet ő sem tud jól angolul, és azért lett ilyen kacifántos, szerintetek erre kell még valamit reagálnom?

    Üdv, Pisti.

Új hozzászólás Aktív témák