Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #85552128

    törölt tag

    válasz gtamate2 #158 üzenetére

    Attól még nem kéne elmennie a képnek/újraindulnia, ez inkább VGA-val lehet kapcsolatos. Ha kevés lenne a ram szerintem csak az asztalra crashelne.

    [ Szerkesztve ]

  • Eagle16

    addikt

    válasz gtamate2 #158 üzenetére

    Nekem egyszer fagyott ki, mikor felraktam a textúrákat high-ra, aztán kiírta a windows hogy nincs elég memória.

    ₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿

  • Habugi

    addikt

    válasz gtamate2 #158 üzenetére

    Röstellem bevallani, de nálam már futott egyhuzamban 7órát a játék.. :DDD :K
    Még sosem fagyott ki, mivel rendre monitorozom a gépet, azt már észrevettem hogy 6-6.5GB RAM simán elfogy, időintervallumot nem tudok hozzá mondani, este majd megnézed (ebbe az értékbe a Win7 "munkássága" is benne foglaltatik..).
    Emelett pedig 10-12GB -ot felzabál a lapozófájlból is.., igaz nem ez az első ilyen játék.

    Szerk.:

    Áhhá, ugye-e hogy ugye-e :K
    Növeljétek a lapozófájl méretét, nálam bő másfél éve 20GB..

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz gtamate2 #164 üzenetére

    Az elmúlt 27perc Dying Light:

    Nekem is SSD-n van a rendszer, így a lapozófájl is.

    Az, hogy szerinted felesleges.., okké.
    Amikor egy-két óra Arma3 után azt látom, hogy VirtualMemoryCommited 17000Mb akkor nem fogom levenni 500Mb-ra akkor sem ha a Pápa javasolja, sem úgy beállítani hogy a Windows "kezelje".
    Egy jótanács/észrevétel volt a kérdéseddel kapcsolatban, no offense de ha annyit nem tudsz kinyögni hogy "kösz" akkor már azt is vond meg tőlem, hogy szerinted miért felesleges! ;)

    Szaggatásról egyébként nem beszélt senki, ez honnan jött?

    :R

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz gtamate2 #166 üzenetére

    Elnézésed kérem, félreérthetően írtam..! :R

    Ugye a virtuális memória ha jól tudom a RAM + lapozófájl összessége, szóval nálam nem 20GB a lapozófájl "csak" 12GB, erre jön rá a RAM, így lesz 20GB virtuális memória.

    Elég ránézned a HWInfo64 szeletre amit linkeltem, a RAM peak 6.5GB volt ezzel párhuzamosan pedig 3GB lapozófájl szinten, így jön ki a virtuális memória peakhez a 9.5GB. Ezt fél óra játék után..
    Ergo az, hogy csak akkor nyúl a lapozófájlhoz ha megtelt a RAM sajnos nem igaz, legalábbis látszólag.

    Arról látod pont fogalmam sincsen, hogy mi és mit pakolgathat a lapozófájlba, szóval ez a vRamhoz köthető esetleges párhuzam számomra új volt, thx. :R

    Mint mindenki aki első multira elindította az Arma3-at anno, én is egyből becsapódam a topicjába, hogy hilfe mert ez bizony elég szarul fut. Ott ajánlották először a lapozófájl fixre vételét illetve annak kiterjesztését, jópár más dologgal párhuzamosan persze.., azóta használom így.
    Csak annyit látok, nagyon sok játék szívesen terpeszkedik benne, mélyebb technikai tudás hiányában nem tudom, pl az ARMA3 esetén a lapozófájlba/ra került 9GB (ugye erre írtam hogy láttam már ott 17-18GB-os virtual memory peaket..) hova máshova tudna "menni" vagy mi is az az adatmennyiség pontosan. Ez a 12GB pont nem hiányzik és szemmel láthatóan használják is a játékok bőszen, tömören ezért nem tartom szerencsés vagy logikus lépésnek a herélését.. :N

    (#177) Enton:

    Survivor "húzásra" toronymagasan ver mindent az Airdropok szedegetése/Quartermasternél való leadása, az első pályarészen még 2db jóság van egy ládában, a másodikon már többnyire csak 1db és ugye darabra jár a Survivor XP. Speciel hamar ráálltam arra, ha meghallottam a repülőt már néztem is fel az égre és felvettem a futócipőt.. :K
    Az éjszaka a Combat/Agility skillfa húzására kiváló.

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

Új hozzászólás Aktív témák