- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Mini PC
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Google Chromecast topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Samsung LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Anime adaptációt kap a Guilty Gear Strive
gp Részleteket egyelőre nem kaptunk, a teljes leleplezsére jövő hónap elején kerül sor.
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
Aktív témák
-
Raymond
félisten
Vertex shader: Falevelek, fu, lepkek, halasz mozgasa.
Pixel Shader: A viz a toban.
Bovebben a Help file-bol:
The leaf and grass movement is done using a vertex shader.
The fisherman animation uses morphing done with a vertex shader.
The butterfly flight and wing movements is done with a vertex shader.
The lake surface uses a pixel shader for per-pixel reflection and cube mapping
(it uses 4 texture render states, which corresponds to 4 texture layers)
The small river has two separate water surfaces, both using two texture layers (color map and light map).
The landscape, the house and the bridge has two texture layers (color map and light map).
The leaves, grass and the fisherman have a single texture layer.
[Szerkesztve]Privat velemeny - keretik nem megkovezni...