Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    válasz wanted5 #79508 üzenetére

    Nem is kell kiabálni, egyszerűen nyilatkozz a rögzített beszélgetésben arról, hogy nem járulsz hozzá a hibajegy lezáráshoz, mert szerinted a hiba nem lett elhárítva, és amennyiben letelt a bejelentéstől számított 72 óra, akkor igényt tartasz a kötbérre. Amennyiben a szolgáltató nem fogadja el a Te mérésed, akkor küldjön technikust aki a helyszínen kivizsgálja azt. Igen tudom, hogy most ez is egy kényes pont, de ha nem tudtok zöldágra vergődni online vagy telefonon, akkor valamerre tovább kell lépni. Ennek persze megvan az a kockázata, hogy ha kijön valaki és sikeresen kiméri a garantált minimumot, akkor kifizettetik a kiszállást. Ilyenkor egy dologhoz mindenképp ragaszkodni kell, ne az ő saját pppoe adataival kapcsolódjon, hanem a tieddel, és azon mérjen. Sőt én ilyenkor már inkább írásban intézném ezt a hibabejelentő email címen, mert ugye a telefonbeszélgetést te jogszerűen nem rögzítheted, viszont az email ügymenet nálad is megmarad.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák