Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mpo

    veterán

    válasz próbakocka #49946 üzenetére

    Gondolom Smart Card van a tévében, akkor nem kell set-top-box, hanem jó szolgáltatás.
    Az ügyfélszolgálat nem műszaki szakemberekből áll, azt mondja amit mondania kell. (Ha lesz AI, nem lesz rájuk szükség, a gép is elmondhatja pár év múlva).
    Mivel te nem műszaki analfabéta vagy, nem fog a szerelő olyan munkalapot kiállítani, hogy fizess 2500 Ft-ot, hanem elhárítja a hibát.

    Ha érted, akkor már elavult.

  • #20221952

    törölt tag

    válasz próbakocka #49946 üzenetére

    Nos, akkor itt vannak a válaszaim:

    "Szeretném megérteni, hogy ha kb. ugyanezt a hibát megpróbáltam bejelenteni, akkor mért az a válasz jön, hogy menjek be set top box-ért ügyfélszolgálatra?"

    Azért, mert a Digi-t nem érdekli, hogy előfizetői eszközzel milyen a vétel - tapasztalat - csak az, hogy a szolgáltatói eszközzel van-e vétel, vagy sem és ha van, akkor az megfelelő-e vagy sem. Ha a szolgáltatói eszköz használatakor nem megfelelő a vétel, akkor tudod őket cseszegetni, hogy csinálják meg, ha ennek ellenére nem csinálják meg, akkor kötbér, Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság, stb.

    "Egyrészt a settopbox úgy +300 forint végpontonként, hogy eddig működött a szolgáltatás.
    Nem akarok plusz távirányítót, ha eddig képes volt rá az összes TV a lakásban.
    Miért mondja az ügyfélszolgálatos emberke, hogy a kiszállás (egyébként számomra egyértelmű hiba esetén) 2500 Ft. Mire?
    Erre jön a válasz hogy csak az analóg adás működőképességét garantálják. Na oké, de két héttel ezelőttig minden működött. Akkor csak elbaszódott valami. És nem telibe rossz minden, csak adott frekvenciákon 0, azaz NULLA a jel."

    Nem tudtuk, hogy eddig működött-e a kábel tv szolgáltatás Neked, mivel magad írtad, hogy csak vb miatt fizettél elő a kábel tv szolgáltatásra, így feltételeztem, hogy nem volt még tapasztalatod a digitális kábel tv szolgáltatással.
    Azt sem mondtam, hogy örökre legyen set top box-od, csupán csak addig, ameddig a hiba elhárításra kerül.
    Igen, az ügyfélszolgálaton mindig azt mondják, hogy 2500,- Ft a kiszállítás, ha indokolatlan, mondjuk ezt én is felháborítónak tartom, hogy azt feltételezik, hogy van annyi időm és energiám, hogy tökfölöslegesen várjam a szerelőjüket.

    "Tehát valóban nincsen semmilyen garancia a digitális adás működésére?
    Ha nem mennek egyes csatornák, valóban 2500 Ft saját költségen kell kihívnom a digi szerelőit?"

    Garancia csak akkor van, ha szolgáltató eszközt használsz (set top box), vagy kódolt csatornát nézel (set top box kártyával, vagy csak kártyaolvasó a tv-be). Sajnos, csak ebben az esetben van garancia, ami teljesen felháborító, de a korábbi szolgáltatómnál a UPC-nél is így volt, ahol a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságig vittem az ügyet és a hatóság elfogadta, hogy a szolgáltatónak joga van ahhoz, hogy csak akkor tekintse szolgáltatói hibának a hibát, ha az szolgáltatói eszközzel is észlelhető, felhasználói eszköz esetén egyéni probléma és a szolgáltatónak nem kell vele foglalkozni. :W

    Itt a Diginél - mivel én a saját tv-met használom vételi pontként - én oldottam meg a "túlerős a jel" gondomat, mivel a kiérkezett szerelőket (szinte mindenkit megismertem itt Érden, sőt még Százhalombattáról is jöttek) nem érdekelte, vagy "okos" megoldást csináltak, ami nekem nem felelt meg. A jelerősséget csökkentettem 22db-vel és így most minden csatorna 100 jelerősséggel és 100 jelminőséggel bithibamentesen jön.

    Azért írtam, hogy jelentsd be és/vagy tegyél panaszt, hogy haladjon az ügy a megoldás felé, mert leírhatod itt naponta többször is a problémádat, de csak Te és a Digi tudjátok megoldani ezt a helyzetet.

Új hozzászólás Aktív témák