Hirdetés

Aktív témák

  • mikromanus

    veterán

    válasz F-ECT$ #49655 üzenetére

    Pár apróság a melee vs ranged karik szempontjából:
    Wizard: távolsági karakter jellemzően. A támadásaihoz nem kell érintkeznie és közel mennie az ellenfélhez. Lehet vannak olyan skilljei amik kétélűek, de van sok védő skillje ami nem ad negatívumot.
    Barbár vs wizard viszonylatban lehet erősebb buffokat ad a barbár viszont jellemzően a barbár olyan hogy gyakrabban be is kap ütéseket. EMellé jön az, hogy ha támadó skilleket nyomsz passzívban, akkor az jelentősen csökkenti a támadásokkal szembeni ellenállásodat (nem védő passzzív skillt használsz). Wizardnak közvetlenül jelzik a negatív hatást, barbárnak a pozitív hatás hiánya a negatívum.

    A melee és a ranged karakterek más játékstílust igényelnek. Nincs ezzel semmi gond.
    Barbárban nekem az tetszik, hogy a képességei jól kapcsolódnak egymáshoz és jó kombókat ki lehet hozni (+ több életképes lehetőséged van).
    A wizard számomra kicsit kaotikusabb volt. Nem láttam benne azt a rugalmasságot és skillek egymásra épülését mint ami barbárnál megvolt. Persze a patch lehet picit árnyalta ezt a helyzetet, de megváltani tuti nem váltotta meg a világot.

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

Aktív témák