- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
PROHARDVER!
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
cyberkind
félisten
válasz andor80 #2611 üzenetére
A szeptemberi megjelenésre meg az NV fizetett talán, jobbnál jobb.
(#2614)andor80
Nem vicc, az új széria szeptemberben jön, valszeg árukapcsolva ezzel a játékkal, bár így, hogy megint késik, nem tudom, olyat csak nem lehet, hogy már itt is mindenki egymásra licitál, és aki veszt, az a pénzt is veszti.[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
juliensorel
senior tag
válasz andor80 #6616 üzenetére
Ezt a sok hulyesget kar volt leirni. Arányaiban nezve kutyat nem erdekel valojaban a cyberpunk megjelenesi datuma se a covid, ha a vilag mukodeset egeszben tekintjuk. Minden megy a maga medreben tovabb, nyugi. (Arrol meg nem is beszelve, hogy gondolj bele mennyien nem haltak es “roggyantak”bele a “halalos vilagjarvanyba” , sot sokaknak tobb a munkajuk vagy eppen jobban megy a szeker, szoval en meg az olyanokon rohogok, akik a covid miatt hisztiznek es azt akarjak, hogy mindneki fossa ossze magat tole es mindent dobjon el emiatt )
[ Szerkesztve ]
-
bélanéni
őstag
válasz andor80 #6616 üzenetére
Leírtad a frankót, minden szóval azonosulni tudok.
Viszont juliensorel #6624-et kb se értem 🙄
andor80, és akkor még nem említettük, hogy a 100 éve nem látott világjárvány távolról sem a legnagyobb probléma a világban jelenleg, és a közeljövőben. Kb az ember fennmaradása a tét. De ebbe ne menjünk bele, hadd hisztizzenek a 3 hetes CP2077 csúszás miatt, elvégre ez egy CP2077 topik 😋 Világvége (kérdőjellel!) ide vagy oda, nyilván én is "várom" a Cp2077-et, vagyis ez nem jó kifejezés, rá vagyok már hangolódva, talán inkább így. Várni mi a töknek? Ha valaki várja és sír rí, annak nagyon ingerszegény élete lehet, de hát azzal neki kell együtt élnie hála a Magasságosnak.Én jelenleg klasszikus RPG-ket pótolok, és a Dűne / Hyperion / Alapítvány / Lovecraft 3 összes művei mesterműveket, mármint könyv formában. Mert olyan is létezik, olyan papírokból álló valami amit lapozgatni kell. (Most már van ujjal húzogatós változat is)
[ Szerkesztve ]
Ha mindig igazat mondasz, semmire sem kell emlékezned.
-
bélanéni
őstag
válasz andor80 #11848 üzenetére
Én pont ezt érzem most a CP2077 kapcsán. Ma 6 órát toltam a tervezett 2 helyett. Ez valami elmebeteg. Nem mondom hogy MINDEN téren 10/10 vagy tökéletes. De az összhatás, a hangulat és atmoszféra, tehát ami igazán lényeges, az nagyon erős 10/10. Most már abba kell hagynom, mert muszáj, de nehezen megy
[ Szerkesztve ]
Ha mindig igazat mondasz, semmire sem kell emlékezned.
-
almalé
tag
-
Topikgazda
válasz andor80 #15219 üzenetére
LoL. Ha szerinted tök üres a játék, akkor nincs is miről beszélni, épp ellenkezőleg, nagyon is van mi a játékban, több, mint 77 óra után is, hogy csak egyet említsek, az autóverseny és a box mellett éppenséggel lőtéri verseny is van, abból én eddig három félével találkoztam, amik teljesen eltértek egymástól...
Hogy Te olyasmiket vársz a játékban, ami nincs benne (vagy nem tudod, hogy benne van), és ezt hibának véled az egy dolog, de ez a túlzott elvárások esete...Nem tökéletes játék, ezt konkrétan mindenki elismeri, de ettől még érdekes módon kismillió ember tök jól elvan a vele (csak a Steam-en most éppen 410 ezren játszanak vele). A fene, hogy lehet ez...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
-
Caboose
tag
válasz andor80 #15219 üzenetére
Szerinted attól jó vagy rossz egy játék, hogy van-e benne bowling meg darts?
Nektek egy "életszimulátor" kell nem videójáték. Szerintem abból fakad a fikázások egy nagy hányada, hogy belelógott a kezetek a bilibe miközben álmodoztatok, hogy mi mindent fogtok csinálni a játékban. Egyszerűen bedőltetek egy semmitmondó marketing blablának, miszerint ez egy next-gen open world játék lesz.
Nekem speciel ez egy üres lózung, semmit nem vártam a játéktól csak egy jó storyt. De az legalább bejött.Mint már ezerszer le lett írva, ebben a játékban mindenki megtalálhatja amit keres. Aki fikázni akar és csalódott azt is (részben teljesen jogosan!). Aki viszont szeretni akarja, az is menni fog hiszen sok-sok pozitív része van a játéknak.
Én speciel a gyöngyszemet látom benne. Más a félkész bugos játékot. Ez van. -
shotika
őstag
válasz andor80 #16252 üzenetére
Pedig ez volt az indok. Teljesen érthető, hogy arra fektetnek hangsúlyt, amire nagyobb igény van. Nem fogják a korlátozott erőforrásokat arra pazarolni, amit a játékosok 15%-a fog látni.
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
Fitzgerald
veterán
válasz andor80 #16252 üzenetére
Az az infó, hogy a W3-at hányan játszották végig már a fejlesztési folyamat kezdetén is rendelkezésükre állt, lévén az érdemi fejlesztés 2016-ban kezdődött, a Blood & Wine megjelenése után...
És akkoriban még arról szólt a fáma, hogy a Cyberpunk minden tekintetben hatalmas, grandiózus, és elképesztően komplex lesz.
El tudom képzelni, hogy valamikor eljutottak oda, hogy oké, ha ezt tényleg ekkorában és ilyen részletességgel akarjuk megcsinálni, akkor az vagy nem fog működni csak az UBI-féle "több=jobb" formulával, és lélektelen lesz az egész.
Vagy működni fog, de akkor meg ki tudja mikorra lesz kész a játék.
Úgyhogy elkezdtek szépen visszavenni mindenből, míg végül eljutottunk oda, ahova.
Én erre tippelek, és erre utalnak pl. az olyan dolgok is, hogy vannak olyan területek a mapon amelyre ha odatévedsz, akkor kiírja a progi, hogy erre most még nem mehetsz, vagy valami ilyesmi.
Nem emlékszem pontosan, kétszer történt meg eddig.
Illetve a városban is vannak részek (pl. Pacifica-n), amelyeket nem lehet bejárni.
A karakter képernyőn meg egyértelműen hiányzik az egyik fő tulajdonság fa alul, amit vagy kivágtak, vagy később terveztek déelcé formájában megcsinálni. Én az előbbire tippelek, de elképzelhető hogy az egyik DLC-ben tényleg visszakerül majd.Szóval én nem gondolom, hogy a sztori rövidségének köze volt ahhoz, hogy hányan játszották végig a W3 fő vonalát, hanem egyszerűn a butítások/egyszerűsítések áldozata lett ez is.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz andor80 #16410 üzenetére
hagyjuk ezt a főszálat. elmondták, miért lett ilyen rövid, és nem lehet vele vitatkozni. 0 effort megcsinálni nagyon hosszúra is azzal, hogy beleveszik a már meglévő mellékküldetéseket. ez utóbbiak közül több legalább a főszál színvonalán van kidolgozva, szóval gyengébb nem lenne tőle, csak hosszabb. senki nem tiltja meg, hogy megcsináld a mellékküldetéseket.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Fitzgerald
veterán
válasz andor80 #16439 üzenetére
Aha, azért vagyok 50 óránál eddig (hard, lvl 30, street cred 49) úgy, hogy a fő szál kétharmadánál járok, egy csomó shardot még el sem olvastam, és a copy/paste küldetésekből még egy darabot sem csináltam meg...
Ki hogy játszik.
Én akkor érek a játék végére, ha kész van a fő szál mellett az összes mellékküldetés, az összes copy/paste küldetés egyszer, és elolvastam mindent.
Az alapján amit 50 óra alatt láttam, olyan 80-90 órára saccolom a végigjátszásomat.
Persze akit nem érdekel a lore, nem olvas rendesen (3 óra összesen olvasásra kb. semmi ebben a játékban), nem craftol sokat, nem csinálja meg ezt meg azt (és most nem a repetitív tartalmakról beszélek), az el tudom képzelni, hogy 40 óra alatt végigszalad a fő szálon, és a mellékküldetéseken...[ Szerkesztve ]
-
tomazin
veterán
válasz andor80 #16438 üzenetére
Nagyon örülne szerintem sok ember, ha az aláírásod szerint cselekednél. Ugyanis ezen hsz és a digitális szennyezés eléggé ekvivalensek egymással.
És igen, a topicgazda biztos hazudik, mert ööö?
Szóval szeretnélek szépen megkérni, hogy ezt a stílust itt annyira ne erőltesd. -
abéla
senior tag
válasz andor80 #16439 üzenetére
65h; fő szál: Takemurával épp a pacsinkós madamnál voltunk felkészülni a felvonulásra, sem Evelynes, sem a másik csajos küldiket el sem kezdtem (nem tudom hány %-nál járok, mert nem érdekel, lesz*rom, hogy mennyi van még, de remélem jó sokáig kitart ...visz a flow )
mellékeket nyomom (épp most a bunyósból van még pár, meg ami jön közben), meg amit útközben látok/hallok/levadászokEgyáltalán nem érzem unalmasnak/vontatottnak, sőt néha -számomra- még így is túl pörgősen nyomatja arcba a kontentt.
Nagyon régen volt hasonló érzésem (talán Fallout 1, 2, 3+dlc), egészen egyedi/kultúrhű részletek, hangulat van a játékban/világban. Magával ragadó; egy élmény.Te viszont fogadd el, hogy ezt mások megélik, te meg nem.
Tudom frusztrál és idegesít ez a sok megtévelyedett, hogydehátőknemlátják-amitTEviszont-olytisztán, de ne köstd azt a kutyát; menj, játsz mással, foglald el magad vlmivel, amitől jól érzed magad ...és engedd el.Néha -jobban mondva az idő/történések előrehaladtával egyre inkább- úgy érzem, egyáltalán nem tett jót az ilyen mértékű népszerűség ennek a produktumnak.
És sajnos e történések eredőjéből sejthető, hogy a jövőben egyre inkább alapvetésként kezelhető: egy n+1 AC vagy FC kívűl többre -igény híján- ne is számítsunk.
Hovatovább élnék a játékban (is) elhangzott hasonlattal: disznók elé gyöngyöt...hootka!
-
Maxtreme
addikt
válasz andor80 #16439 üzenetére
Az hogy jön össze? Én nagyon sok shardot nem olvastam még el, a craftolást egy kis mókolással begyorsítottam (elég csak klikkelni nem kell nyomva tartani a gombot), jelenleg a story felénél járok, és még mindig marha sok a melléküldetésem amiket mindennek hívnék csak repetitívnek nem...és így járok kb 45 óránál.
Biztos valamit rosszul csinálok.
Szerk: Ja és nem lopakodok, bár általában minden játékban imádok sunnyogni, de itt nagyon nem jön át.[ Szerkesztve ]
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz andor80 #16439 üzenetére
Ne akart beállítani úgy a játékidőket, hogy amit leírsz, az mindenkinél úgy van. Nem egyformán játszanak az emberek.
Pl a Death Stranding végigjátszása nálam 150 óra volt.Másnál 70 óra. Darksider Genesis-el 62 órát játszottam, mire platina lett.Van aki 15 óra után kijátszottnak tekintette...
Szóval ne mond már meg másoknak hogy mi a tartalom egy játékban. -
nubreed
veterán
válasz andor80 #16439 üzenetére
Ez így nettó baromság. Legalábbis számomra. 110+ óránál járok a játékban és csinálgatom a fő sztorit is de a Side Questek valami elképesztően jók. 1-2 szinte érdekesebb mint a fő sztori. Rengeteget hozzá ad a játékhoz. Ezenkívül megcsinálok minden GIG-et és NCPD eseményt, mert engem nem untat egyáltalán. A tűzharc szerintem k*rva jól sikerült ebben a játékban. Ahogy már írták felettem is, mindenki máshogy játszik, én ennyi időt beletéve se tudtam megunni a játékot és még mindig nem végeztem a main storyval sem.
Jövő ilyenkorra (ha csak addig nem perlik le a gatyát a cégről és mennek a levesbe úgy ahogy vannak), ha még lesz CDPR akkor, a Cyberpunk 2077 2.0 lesz az a játék amit ígértek nekünk.
Mert bármennyire is élvezem, azért az rohadtul látszik, hogy ez egy félkész játék. Elképesztőan sok content és feature hiányzik belőle, olyanok is amikről tudjuk, hogy nem voltak benne a hivatalosan kivett/kiherélt dolgok között, tehát nem a metróra gondolok pl.
Na ezért kell, hogy összekapja magát a cég és leszállítsa azt amit mindenki várt. De ez nem fog egyik pillanatról a másikra megtörténni, most örülni fognak ha XONE -on és PS4-n sikerül valami csoda folytán jól futó, viszonylag jól kinéző és bugmentes állapotba hozni a játékot. Szerény véleményem szerint ki sem kellett volna adni a prev. genre ezt a játékot, hiába készül 8 éve, ez egy teljes mértékben next gen játék. Az igazi bravúr lesz ha a CDPR -nak sikerül mégis jól használható formába hozni a játékot prev. gen. -en.We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Vesa
Topikgazda
válasz andor80 #17313 üzenetére
"Egynek elmegy 60 óra alatt mindent megcsináltam elolcastam stb"
Azt nem tudom, hogy csináltad. Nekem 110 óra alatt sem sikerült mindent kimaxolni, bár az igaz, hogy pár órám elment a város random felfedezésével is, kvázi céltalan bóklászással. Meg pár óra stat nézegetéssel, agyalással, hogy mi legyen a legjobb Build, milyen irányba menjek, plusz fegyvereken rugózással.
Amúgy értettük eddig is, ez nem a Te játékod, szerintem engedd el békével!
A tudomány a valóság költészete!
-
CJ4567
veterán
válasz andor80 #17327 üzenetére
Egyszerűnek tűnik, de egész sok potenciál van benne. Melee, power revolver, power assault rifle/sniper, power shotgun, akkor a tech fegyverek, smart fegyverre speceled magad, vagy netrunner, stb...
Én 66 órával még sok sidequestet nem csináltam meg, tele van a térkép gigekkel, reported crime-al, assault-tal.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
-
Jinxb1rd
addikt
válasz andor80 #17313 üzenetére
1) Hol írtam olyat, hogy egyáltalán nem tapasztalok bugokat?
2) Hol írtam olyat, hogy ultrán játszok?
+1) Minek vitatkozok egyáltalán ilyen emberekkel, akik értelmezni se tudják a hozzászólásaimat?Egyébként is én nem 60 fps-en játszok, hanem 70-en. És igen, valahányszor felnézek az fps számra, akkor épp 70-et mutat. Roppant mód sajnálom, hogy tehetségesebb vagyok konfigolásban és ezzel fossá idegelem a szenvedőket.
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
Aljasvip
senior tag
válasz andor80 #17973 üzenetére
Én 40 óránál járok és a story ha 20%-on van, akkor sokat mondtam. 3 képet lőttem eddig.
Történetében a CP a Witcher-t közelíti. Az tény, ahogy lehetett itt olvasni, hogy mennyit vágtak ki a játékból, amitől jobb lehetett volna, de attól nem lett ez egy rossz játék mert a 3 évet csiszolt W3-hoz nem ért fel.AC Odyssey ellenpéldaként? Hát tényleg mennyire is izgalmas egy olyan nagy map, amit nem lehet 8 óra alatt bejárni és tele van szórva 100db egy kaptafára menő várakkal. Ha viccesebbet akartál volna mondani, akkor a Just Cause 3-at is mondhattad volna...
-
bozont
veterán
válasz andor80 #17973 üzenetére
Azért így a jelenlegi (megvágott) állapotában is, részemről a 110 óra játékidővel nem mondanám hogy kevés a tartalom. Ebben nincs fotózkodás, meg céltalan mászkálás, lopakodás is csak azoknál a küldetéseknél ahol opcionális feladat volt. És ez még csak 1 ending-gel, ráadásul maradt még egy-két küldetés amit nem találtam meg (pl a Maxtac-es), vagy azután hívott a tag mikor visszajöttem a befejezés után. De ott van még Skippy is. A kék NCPD riasztásokat sem erőltettem túlságosan, csak ami éppen útba esett.
[ Szerkesztve ]
-
Vesa
Topikgazda
válasz andor80 #17973 üzenetére
Egy kép készítése akár még 1-2 perc is lehet...100 kép átlagolva is csak kb. 2,5 óra (de kötve hiszem, hogy bárki ennyi képet csinálna). Úgyhogy kéretik mellőzni a konteókat arról, hogy a Photo Mode miatt lenne hosszú a játék bárki számára.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Segal
veterán
válasz andor80 #18112 üzenetére
MAnapség mindenhol ez van. Megvan a kerek egész történet, de inkább feldarabolják hogy dlc-ként adják el egy részét.
Az meg a fejlesztük mit szeretnének egy dolog. A mai világban a részvényesek szava dönt.
Szerintem lesznek kisebb dlc-k ingyen és nagyobbak pénzért.
Ezzel az a baj hogy ha most jön mondjuk februárban egy ingyenes kisebb dlc addigra a nagy része a játékostábornak el is felejti a játékot a maradék meg 1-2 nap alatt végez a tartalommal és megint várhat 1-2 hónapot mire valami érdemi dolgot kap.
Ha meg végez akkor átmegy a játék Dead City-be...
Ugyanez lett elcseszve a doom-nál. Az alapjáték piszkosul jó volt, sok időre le is kötötte az embereket, aztán kijött a dlc ami kb 5 óra alatt letolható volt (ha kiacsizta az ember akkor legyen 10-15) és ennyi. Utána ott is a várakozás több hónapig a következő dlc-re ami megint tutira pár órás lesz. Ott legalább van multi, mondjuk az más kérdés hogy sz*r"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
gejala
őstag
válasz andor80 #18112 üzenetére
Azért ennyire ne túlozzunk. Simán ez az év legmenőbb játéka. A látvány elképesztő, Night City soha nem látott részletességgel lett kidolgozva, rengeteg jó sztori és karakter van a játékban. A játékmenet tény, hogy csak átlagos, de hát abban a Witcher 3 is nagyon gyenge volt, mégis szerették sokan. Itt egyértelműen fejlődtek azért ebben is.
"Az is beszédes ,hogy ennyi nappal a mgejelenés utén miylen sokan végigjátszották.a witcher 3 ban még a véres báró küldetésig sem nagyn lehett eljutni."
Már majdnem egy hónapja kint van a játék, csomó ember 100+ óránál jár. Ennyi idő alatt Witcher 3-t is lazán végig lehet vinni.
Egyébként Witcher 3 főszála kb. 25 óra és totálisan érdektelen a sztori. Witcher a mellékszálakban jó. CP-nek sokkal jobb a főszála, még ha ez is csak átlagos szinten van. De hát játékokban nagyon ritka a tényleg jó történet, én soha nem is várok ilyet. Aztán az a pár játék, amiben van anyag, legalább meg tud lepni. -
Jinxb1rd
addikt
válasz andor80 #18219 üzenetére
Miért nem mentesz a küldetés megkezdésekkor? Ha manuális mentést nem is, de az F5-öt nem nehéz megnyomni.
Normális esetben így néz ki a dolog:
Küldetés előtt/elején, amíg chill van, egy manual save. Küldetés alatt meg F5 a checkpointoknál.
És az a küldetés nem fél óráig tart, biztos hogy legalább automatic save-d volt, szóval nem kellene ferdíteni...[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
Maelephant
aktív tag
válasz andor80 #18219 üzenetére
Hehe, az nálam is "szórakoztató" volt...a bártól egy házsorral arrébb van egy placc, ahol három-négy Tyger gengszter lumpol két jármű között. A küldetést még nem kezdtem el, mondván, okosan kell silent lenni, mert nagyon egymás hegyén-hátán vannak ott benn, könnyen gerjednek (ezt még az előző karakterrel megtapasztaltam). A különálló csoport rámtámad, kinyírom őket, erre írja, hogy bodies detected, enemies alerted! A kib**** tripla falon át meglátták, hogy ott hevernek a klántársaik! Utána jöttek is ki a krimóból és persze röntgenszemmel azt is tudták, engem hol keressenek, ezért lelőttem őket a fenébe, ennyit a lopakodásról. Utoljára jön a csapos a bárból, shotgunnal, rám lődöz anélkül, hogy őt bántottam volna, lelövöm, erre: police warrant issued, killed an innocent. Hát a jó k* a*, azt.
Akármennyire tetszik a játék, vannak benne arcpirító hiányosságok, hibák.
Továbbiak:
- görbe felületekről lecsúszás után súlyos sérülés vagy halál (kis magasságról is)
- szélesebb felsőperemes elemekre (pl. mobilvécé a Watson parti sétányon) felugrani próbálás --- rakétaszerű ellenirányú visszalökés (bele a tengerbe)
- The Heist másodszor is bebugzása: nem lehet leülni a megbeszélésen az Afterlifeban, becsukódik az ajtó, nem lehet bemenni a szobába sem, illetve a hordozóláda a földön (kissé besüllyedve) található, nem lehet beletenni a robotot (gamebreaking, visszatöltést igényel), továbbá egy bizonyos pontnál egy speciális járműbe nem lehet bemászni, csak guggugrás spammeléssel, szerencsétlenkedve, az abban lévő egyedi tárgy felvétele érdekében
- random bűnesemény (rendőr-banda párbaj, villogó kék, piros keretes seriffcsillag a térképen) során: minden ok nélkül rám támadó rendőrök, halhatatlan (sebezhetetlen) bandatagok
- sok esetben a kifeszített/kitört ablakon nem mászik be V, csak ezredik próbálkozásra
Továbbá - és ez hangsúlyosan nem a CP2077 hibája, hanem alapvetésszerű működés - a nehézségi fok kifejezésére ebben a játékban is az ellenfelek magasabb életerőértéke szolgál, ami azt a nevetséges eredményt hozza, hogy egész tárakat lehet a fejükbe üríteni, miközben nyugodtan harcolnak, kolbászolnak stb., azaz a leginkább immerzív élményt, a saját halandóságunk kivételével, mert ott pont irreális, a leggyengébb nehézségi fokozat hozza. Egyszerűen az emberiség nem készít és nem is készített soha olyan fegyvert, ami ne lenne alkalmas arra, hogy lehetőleg egy, esetleg egynéhány fizikai behatással harcképtelenné tegye vagy elpusztítsa az ellenfelet. Értem, hogy a "fejlődés" a szinte teljes RPG/ARPG műfajban nehezen vagy talán nem is érzékeltethető máshogy, de nekem ez kb. megszokhatatlan. Persze annyira félre tudom tenni, hogy jót játsszak, de mindig egy kis zavaró "folt a horizonton".
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In