- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- iPad topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Videós, mozgóképes topik
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
2024 - Íme a 20. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban többek között érkezik a Ghost of Tsushima PC-s kiadása.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Aventador91 #30096 üzenetére
[link] meg tobb IGN footage marol
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
-
PuMbA
titán
válasz cyberkind #30106 üzenetére
Így van, most már csak pár ilyen kis 1.62 vagy 1.63 szintű javítás fog jönni, ami javítja a Phantom Libery-s változtatásokban található hibákat és ennyi. A fejlesztők tovább állnak az új CDPR játékok egyikét vagy a Cyberpunk következő részét fejleszteni. 2024 kezdete után szerintem vége.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
-
Aventador91
őstag
volt ma egy 1 órás developer stream, tele van gameplay-el
-
Vesa
Topikgazda
Most kicsit azért gondban leszek, hogy Phantom Liberty, vagy Starfield. Mindkettőt nagyon várom, de nem lesz idő mindkettőre. Bár esélyesebb a PL, mert a másik tuti bughalmaz lesz még egy darabig. Vagyis pont elleszek addig a CP-vel, amíg gatyába nem rázzák a Starfield-et. (mondjuk nem túl szép dolog előre temetni, de reálisan nézve, egy ekkora projectet szerintem fizikai képtelenség közel hibamentesre csinálni. Kell majd neki pár patch). PL-nél is biztos lesz patch, de ott már nagyon szépen egyben van a gém, nagy hibákra nem számítok.
A tudomány a valóság költészete!
-
shotika
őstag
válasz nesh_019 #30113 üzenetére
Én adnék egy Witcher 1-2 remake-t, ezek megjelenéskor is elég fapados irányítással rendelkeztek az akkori konkurenciához képest, és azóta sok-sok év eltelt.
Egyébként a remastereket, remakeket általában amúgy se a főcsapatok csinálják.Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
Topikgazda
válasz cyberkind #30110 üzenetére
[Itt a bejelentő videó tavalyról]
Körbe írták a miérteket, de egyik sem túl meggyőző, ahogy írod, itt leginkább az erőforrás-menedzselés az, ami továbbra sincs rendben. Saját vélemény, de a RED Engine ott van készen, a saját szájuk íze szerint összeállított fejlesztési környezettel, architektúrával, és innen váltani egy teljesen más motorra finoman szólva sem tűnik bölcs döntésnek. Kezdve ott, hogy milyen folyamatot dolgozhatnak ki újra (fejlesztés, tesztelés, stb.). Az volt anno az egyik indok, amit hangoztattak, hogy kevesebb erőforrás kell majd a játék háttérfejlesztési lépéseihez, mivel azt készen kapják, és mivel az Epic Games-el szorosan együttműködnek, ezért lesz annyi beleszólásuk a dolgokba, hogy a motor megkapja azokat a dolgokat, amikre szükségük lesz.
[Most tavasszal azonban kénytelenek voltak elismerni], hogy a The Witcher 4 fejlesztését semmivel sem gyorsította fel az UE5-re váltás, még sok fejlesztő csak tanulja az UE5-öt. Hivatalosan nem lassítja a fejlesztést (ahhoz képest, hogy ha a RED engine-nél maradtak volna), de nem is gyorsította fel. Ez azért kínos számukra, mert azt ígérték, hogy hat év alatt három új Witcher játék jön majd az UE5-el.
Maradjunk annyiban, hogy legalábbis amit tudunk, az alapján az UE5-re átállás eddig nem feltétlen tűnik sikertörténetnek...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
válasz nesh_019 #30113 üzenetére
A CDPR kiadott tavasszal egy diagrammot, hogy melyik projektre mennyi erőforrást fordított, lehet látni, hogy a Witcher 3 Next-Gen is relatíve kevés erőforrást vitt el:
A fő gond az ilyen játék-családokkal, hogy egymásra épülnek. Aki a The Witcher 3-al kezdte a játéksorozatot, az okkal lehet kíváncsi az első és a második részre, hiszen valójában nagyban épülnek egymásra, és bár a játék igyekszik elmagyarázni mi történt a korábbi részekben, esélyesen a játékosok nagy része nem olvassa el a Lore részt.
Szóval ha valaki fiatal, frissen esik rá a játék világára, annak logikus lenne előszőr kezdeni a The Witcher 4 előtt. Viszont az első két rész még az eddigi felújítás után is finoman szólva nem egy nagy játékélmény - a történet jó, a játékmenet, főleg a harcrendszer viszont kevésbé...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
Lásd előző hozzászólásom.
Amennyire én látom, a CDPR-nek valóban használt a CP2077 launch fejrúgása, amiért végül is nagyban saját magukat okolhatják. Rengeteg erőforrást fordítottak rá, én arra számítok, hogy ebbe a tesztelés is ide tartozik. Szóval én nem várok bughalmazt.
Meg az a döntés is hasznos, hogy elengedték a Legacy konzolok kezét...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
cyberkind
félisten
-
lo_jo
senior tag
válasz cyberkind #30122 üzenetére
Az egyediség egyáltalán nem attól függ, hogy milyen engine-t használnak. Persze készült kismillió asset flip játék UE4-gyel is, de ha valaki akart, akkor azzal is tudott egyedit gyártani. Csak pár példa, amiknek van egyénisége: Sea of Thieves, Borderlands 3, Hellblade: Senua's Sacrifice, Returnal, Stray. Akármelyiket nézed, egyből meg tudod mondani, hogy miről van szó, egyikről sem egy vanilla UE4 érzésed van, mert foglalkoztak velük.
Azt meg főleg ne felejtsük el, hogy az Unreal Engine nem csak egy FPS-TPS motor, készült azzal hardcore versenyszimulátortól (Assetto Corsa Competizione) kezdve arcade repülős lövöldén át (Ace Combat 7), klasszikus fighting game-ig (Tekken 7, de mindjárt megjelenik a MK1 is) minden. Meg tudták csinálni a Tony Hawk's Pro Skater 1+2-t, ami tökéletesen hozza a régi játékok élményét, az It Tkes Two-t, ami gyakorlatilag középső ujjat mutatott a magát coop multiplayernek mondó játékok nagyon nagy részének és még lehetne sorolni. Persze napokig lehetne szemezni a rossz példákból is, mert készültek itt olyanok is, mint a Postal 4, a millió "job simulator", a Godfall, Redfall (amikor a bukás már a játék címében is benne van...). De elég jól mutatja, hogy ha egy fejlesztő foglalkozik a termékével, akkor bőven túl tud mutatni a tizenkettő egy tucat UE4 címeken és le tud tenni az asztalra akár gameplay-ben, akár audiovizuálisan teljesen különböző élményt.
-
tibaimp
nagyúr
válasz nesh_019 #30113 üzenetére
Ezzel nem értek egyet !
Igen is vannak olyan játékok, amik megérdemlik a "ráncfelvarrást", és a W1 pont olyan, amit én nagyon is várok, és örömmel fogom ismét, kb. 5-6-jára kijátszani!A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
Ry0K3N
senior tag
válasz tibaimp #30124 üzenetére
Szintén.
A W1-et vagy 4x kellett elkezdenem mire magával ragadott és rájöttem egy csiszolatlan gyémánttal van dolgom. Ez még tipikusan az a játék volt aminél látszott a fejlesztők próbálják megtalálni magukat és a regényből is eléggé "felületesen" vették át a történetet.
Teljes mértékben megérdemelne egy "remaket"."Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."
-
Aventador91
őstag
így van, witcher és cyberpunk jöhet minden mennyiségben, mindegy hogy remake vagy új. biztos jó lesz
-
Engem nem zavarna más motor de a moddolhatóság és sklálázhatóság maradjon meg.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
tibaimp
nagyúr
válasz MasterDeeJay #30127 üzenetére
Azt tudni lehet, hogy az UE motor könnyen moddolható?
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
-
Topikgazda
válasz MasterDeeJay #30127 üzenetére
Én a skálázhatóságtól félek...
Eddig az UE5 nem remekelt ezen a téren...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
ja, azt mar akkor lehetett sejteni, hogy csak az engine valtas nem oldja meg a problemakat
a red engine jelenleg harom (!) kulonbozo renderrel fut, mikozben gyakorlatilag az egyetlen jatek a piacon, ami fotorealisztikus grafikat tud kozeli kepeken ugy, hogy kozben egy egesz varost elmozgat a hatterben. elfogadhato tempoval. es az egyetlen engine, ami kb ekkora meretben path tracinget megbir (marmint jelenleg osszesen kb ket kartyan 1440pben, de ja)
engine szinten gyakorlatilag a RED ilyen szempontbol egyedulallo. a Dunia nagytotalban ennyire nem remekel, az ID nem bir el ennyi assetet, UE papiron birna de a Borderlands3bol messzemeno kovetkezteteseket nem merek levonni.
eroforras management: 9 no nem fog megszulni egy gyereket egy honap alatt.
lo_jo: a postal 4 egy asset flip volt es egyszeruen nem szabadott volna kiadni
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
lo_jo
senior tag
válasz proci985 #30135 üzenetére
Ahogy a GTA Trilogyt sem. Egyikről sem az UE4 tehet, hanem a fejlesztők és a kiadók.
Szerintem egyébként nem technikai, hanem inkább business okai vannak, hogy UE-re váltanak. Könnyebb releváns tapasztalattal, eszközismerettel rendelkező fejlesztőket találni, nem visz el annyi időt a ramp up, mint bármilyen in house megoldás esetén.
Feltételezés, de valószínűleg azt is mérlegelhették, hogy a RE további fejlesztése és az UE átállás mennyit “lassít” a már futó projecteken, valamint az is tényező lehetett, hogy nem egyszemélyes asset flip cuccot készítenek, hanem partneri viszonyba lépnek az Epic-kel.
QAként megéltem az elmúlt évtizedben jópár nagy tech váltást, az elején mindig egy kicsit csökkent a team velocity, de utána drasztikusan gyorsult is. Régen ugyanabban a csapatban 2-3 hét volt, mire prodon láttunk egy új feature-t (big bang release, dependency-től függetlenül mindenkinek akkor ment ki mindene), a teljes CI/CD pipeline kiépítésekor először lassultunk, de később napon belül tudtunk egy nagyobb komponensből is 2 release-t csinálni. Idő és tapasztalatszerzés kellett, voltak szívások, de utólag visszanézve csak hüledeztünk, hogy hogyan lehetett úgy dolgozni.
-
Topikgazda
válasz tibaimp #30134 üzenetére
Tudsz mondani egy olyan UE5 játékot, ami jól skálázódik a GPU-val?
Szűk a merítés, de az olyan játékok, mint a Remnant 2 vagy az Immortals of Aveum bár CPU skálazódás terén jók (Nanite), GPU terén nem azok...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Könnyebb releváns tapasztalattal, eszközismerettel rendelkező fejlesztőket találni, nem visz el annyi időt a ramp up, mint bármilyen in house megoldás esetén.
valoszinuleg igy vanegyebkent nekem az is gyanus volt, hogy hiaba van kint egy teljes scripting engine, majd harom ev kellett arra, hogy uj geometria (hazak, berendezes) vagy uj questek keruljenek be a jatekba. namost a garazs modnal latszottak nagyon komoly engine limitation tipusu problemak.
ha ennyire bonyolult moddolni, az altalaban azt is jelenti, hogy a fejlesztok betanulasi ideje is horror lesz.
ja, process change sose egyszeru es sose rovid (vagy akar kozeptavu) megoldas. hat nem hianyolod a daily standupokat es a daily mergeket?
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
Vesa
Topikgazda
válasz proci985 #30141 üzenetére
Ezt sajnos csak mi értékeljük, a többségnek fogalma nincs semmiről. Tegnap beleszaladtam egy videóba, ami a még meg sem jelent Starfield-et ekézi. Azzal kezdi, hogy nem érti, miért erőlteti a Bethesda a CE2-őt, amikor ott a kiváló Unreal Engine és a játékban 100db galaxis lesz, galaxisonként 10db bolygóval. Itt ki is kapcsoltam. Alapszintű foglamakkal sincsenek tisztában emberek, aztán szórják szét a hülyeséget.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Kb igen, simán low end gépen el lehet vele lenni. Tervezem játszani 4 gen 2697v3 és a380-ason is (1050ti kb). Lowon játszható lesz.
4820qm és 960m(750ti) vel már a durvább harcoknál vannak bajok sajnos.
Unreal motor nem tudom hogy lenne ennyire engedékeny.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Topikgazda
válasz tibaimp #30128 üzenetére
Ez elkerülte a figyelmem.
Az UE kapcsán az egyik nagy mániákus mondhat, hogy jól modolható és széles körben hozzáférhetőek az ehhez szükséges eszközök.
De ez leginkább a játéktól és a community-től függ továbbra is.Ott van a MechWarrior 5, amit hülyére modoltak és modolnak a mai napig UE4 motorral.
Ott van az Atomic Heart, aminél maréknyi MOD kijöt, majd szinte semmi friss mod nincs rá hónapok óta, és a DLC óta a korábbi MOD-ok oroszlánrésze ment a kukába...Szóval especiel a motortól kevésbé függ a modolhatóság...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Diablo IV
- NBA és kosárlabda topic
- bitpork: 2024 phautós tali ?
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- Nők, nőügyek (18+)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest