- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Hamarosan megjön a Samsung 360 Hz-es QD-OLED monitora
- Milyen monitort vegyek?
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- Steam Deck
- Hobby elektronika
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
it 1,2 millió fiók tranzakciós adatait kéri az ausztrál hatóság, szeretnék rendbe tenni az adóügyeket.
-
Multiversus - Joker is játszható karakter lesz
gp A tervek szerint a hónap végén indul a free-to-play játék végső kiadása.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
WhiteWalker
nagyúr
válasz pictigjis #14296 üzenetére
Én értem , te meg értelmezd már amit leírtam, még ha nehéz is:
Letiltották az aktiválás után , azt az érvényes új kártyát amit ők küldtek , a lejárt helyett!!
Két hétig tudtam használni nagyjából.
Nem kértem üzleti kártyát , sőt azt az emailt is töröltem azonnal amiben emlitik ezt az üzleti kártyát , nem is foglalkoztam vele.
Majd miután blokkolták a működő kártyámat, utána néztem meg jobban a törölt emailt.Majd erre rá , jött a másik email amiben kérték hogy erősítsem meg a postai címem , amire küldhetik az üzleti kártyát.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz WhiteWalker #14304 üzenetére
csak nyugodtan fórumozzál, értelmezzél mindent, amit elolvasol, kösz szépen
-
Oliverda
félisten
válasz WhiteWalker #14304 üzenetére
Valszeg ugyanabba a hibába estél, mint a kolléga.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz pictigjis #14308 üzenetére
Helyes. Érthető okokból finoman az üzleti kártya felé terelik a usereket, mert úgy minden personal kártyás vásárláson nyernek (a többin meg biztosan nincs bukó).
Ha a Revoluthoz hasonlóan több kártya tartozhatna egyetlen accounthoz, szívesen bevállalnék egy üzleti kártyát is, de ebben a formában nem éri meg.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
pictigjis
Topikgazda
érdekes. nincs valami hirdetésblokkolód vagy hasonló? most direkt megnéztem, működik, sőt nálam a chrome mentett oldalai között is a .us url van, szóval egyébként is azt használom, amikor csak úgy ránézek az árfolyamokra
persze, nem próbáltam más böngészőben, szóval akár ki is cserélhetem, ezen nem múlik semmi
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz WhiteWalker #14314 üzenetére
pedig rajtad kívül senkire nem erőltettek rá semmit, rajtad kívül senkit nem "tiltottak le", erősen user error szagú a történeted. sajnos nem tudunk segíteni
-
WhiteWalker
nagyúr
válasz pictigjis #14305 üzenetére
Szerencsére nincs probléma az értelmező képességemmel , ellentétben veled, akinek feketén fehéren leírtam hogy mi történt , kiemelve aláhúzva.Ezt így még egy csecsemő is megérti.
Ennél érthetőbben nem tudom leírni.Te meg jössz a fellengzős , lekezelő stílussal TG létedre csak gratulálni tudok.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz WhiteWalker #14316 üzenetére
én is csak gratulálni tudok a stílusodhoz, akkor mindketten örülünk
-
Oliverda
félisten
válasz WhiteWalker #14314 üzenetére
Ha nem nyomtál "félre", akkor egyszer valahol azt adtad meg nekik, hogy vállalkozó vagy. A support tud segíteni a probléma megoldásában.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
dredjudge84
őstag
Honnan lehet tudni hogy valaki üzleti kártyát kapott?
-
Andralin
aktív tag
Sziasztok!
Segítséget kérnék online fizetéssel kapcsolatban.
Ismerősöm nemrég regisztrált a Curve-ön, kapott kártyát, használja is rendben ATM-es fizetésekhez. Megpróbált online is fizetni vele, de sikertelen volt, hiába hagyja jóvá a fizetési tranzakciót a Curve appban, mindig sikertelen hibaüzenetet kap. Az elmúlt napokban 6 különböző online webshopban/szolgáltatónál próbált fizetni (pl. MVM számla befizetés) és mind sikertelen volt. A sikertelen tranzakciók meg sem jelennek egyáltalán a Curve fizetési előzmények között, ami nagyon furcsa.Ti találkoztatok már ilyen problémával? Az létezhet, hogy egy új kártyára nincs alapból engedélyezve az online használat és előbb ezt engedélyezni kellene valahol? Ha igen, akkor hol van ilyen opció? Elolvastam az összefoglalót, de ott nem találtam meg a választ.
-
zerodot
aktív tag
válasz dredjudge84 #14320 üzenetére
Rá van írva: [link]
-
nagyúr
Elméleti eszmefuttatás és kérdés....
(Tételezzük fel, hogy) külföldön vagyok, Ausztriában.
A Curve mögé beállítom a Revolutot.
Onnantól azt használja, tehát €-ban terheli a Revolut kártyát, ha használom, ugye?(Arra az esetre készülnék fel, ha tényleg mennén mondjuk Ausztriába, és feleségemnél lenne a Curve, nálan a Revolut, és ugynaabból a számlából költenénk, ha épp szükség volna rá)
(ha helyesen írtam le, amit gondolok, akkor logikailag igen a válasz)
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
matt22
tag
Két hete kaptam egy emailt hogy lejáró okmány miatt igazoljam újra magam, addig felfüggesztett az accountom.
Megcsináltam az új okmány+szelfi igazolást, és mivel az volt a levélben hogy írjak vissza ha megvan, ezt meg is tettem.
A curve appba belépve semmi nyoma nem volt és most sincs hogy fel lett volna/lenne függesztve az accountom, de a kártya nem müködik.
Chaten jeleztem hogy nem jó a kártya, rögtön vissza is írtak hogy látják még folyamatban van az okmányok ellenőrzése, de majd jelentkeznek. Azóta se történt semmi, írtam mégegy emailt hogy jó lenne valami visszajelzés, de semmi válasz nem jött egyik emailre sem.
Valaki járt már így? Eleve nem értem ha a hitelesítés szolgáltatón végig ment a folyamat mit csinál még a curve support, másrészt miért nincs semmi nyoma az egész folyamatnak az appon/accounton belül. Az meg hogy egy nyomorult automatizált válasz emailt nem tudnak kiizzadni végképp abszurd. Évek óta soha semmi gondom nem volt velük, anno réges rég maga a regisztráció is perceken belül megvolt. Értem én hogy leterhelt az ügyfélszolgálat de a visszajelzés teljes hiánya elég furcsa egy ilyen szolgáltatásnál. -
66zio
aktív tag
Régen ha megívtam valakit akkor pendingbe került a curve cashnél, amíg nem teljesítette a feltételeket. Most meghívtam valakit, a linkemen keresztül regisztrált (ott voltam mellette, tuti), de nem látom a fiókomban, hogy megtörtént volna a meghívás. Volt valami változás ez ügyben?
-
pictigjis
Topikgazda
na, ez most nagyon furcsa. persze, hogy a 18 ezres tankolást utasítja el a curve, miközben simán beterheli úgy, hogy a mol-os cetlire "unable to authorize" van írva. simán lehetne máris gbit-elni, ez a curve szerint egy teljesen sikeres tranzakció volt...
-
K Norbi
addikt
Sziasztok
Meghívtam ismerősömet.
Most hogy van ez az 5 font bónusz?
Ő kap.
Meg én is?Ha teljesítit az 5 tranzakciót 5 fontot összesen.
És 10 nap alatt? -
pavika
tag
Sziasztok!
Jeleztem az összefoglaló alapján a Curve-nek, hogy egy tranzakcióm el lett utasítva, de be is lett terhelve. A sikertelen tranzakció pénteken múlott két hete. Az alábbi választ kaptam tőlük.
Thanks for reaching out – I hope you’re doing well.
I'm sorry for any confusion this has caused you.
I’ve taken a look at your account and I can see that your transaction to INA VIROVITICA for the amount of 67.65 EUR that occurred on May 12, 2023, was declined with a “Do Not Honour” response sent by your bank.
To prevent this from happening in the future, especially if you have enough in your account to cover the purchase, can I kindly suggest contacting your bank and request to allow Curve transactions?
Please note that their first level support may not always see these declines, and it would be best to ask to be put through their Fraud or Risk Team directly; they’ll then be able to help.
To clarify, you aren't being charged with this transaction, as your bank declined your transaction.
Please let us know if you have any other questions, and we’ll be happy to help. Have a great day!Best regards,
Jariel
Team CurveAz OTP alkalmazásban még mindig könyvelés alattinak mutatja.
Most hogyan tovább? Írjak újra a Curve-nek, vagy az OTP-be jelezzem, hogy feloldják a zárolást és vissza kapjam a pénzem. -
-
betyarr
veterán
van egy otp atm ahol szoktam felvenni huf-ot.észre vettem hogy kérhetném a pénzt euróban is,adna ki.a váltást viszont nem figyeltem.most szükségem lenne euróra.szerintetek érdemes így felvenni?vagy keressek eurós atm-et?esetleg revoluttal olcsóbb lenne a felvét?
[ Szerkesztve ]
-
yogibear
addikt
válasz pictigjis #14333 üzenetére
Mikor nemrég volt ez a kártyamizéria a Curve-nél, 2 kártyás fizetésem is "beragadt".. kb 2 munkanap volt, mire az OTP visszarakta a számlára a pénzt... szóval ez a lassan 3 hét túl soknak tűnik... főleg a "könyvelés alatt" kitétel miatt esélyes hogy a banknál akadt be valami...
„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”
-
Oliverda
félisten
Emergency Maintenance
Upcoming scheduled maintenance notice
Due to Emergency Maintenance work customers will be unable to access the App between 23:00 BST and 01:00 BST. Card and Transaction functionality will still be available. For payments that require verification customers are advised to use "Mobile" prompt than authorise "App: Curve App" when prompted. We apologies for any inconvenience caused.
Vagyis itteni idő szerint éjféltől holnap 1:00-ig nem fog működni az app, fizetni viszont ettől még lehet, online-hoz viszont az SMS-es azonosítást kell majd használni."Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Addig nem lehet contactless fizetni a fizikai kártyával, amíg nem volt egy sikeres chip+pin. Pár hete kaptam újat, most próbáltam ki.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
zerodot
aktív tag
Mi ez a Curvenél, most már minden éjjel karbantartás lesz? [link]
-
byronk
csendes tag
Több mint 3 hete rendeltem kártyát, a virtuális kártya első perctől nem működik. A kártya azóta sem erkezett meg. Ügyfélszolgálatuk egyenlő a 0-ával. Mindig ígérgetnek pár nap és válaszolnak 3 hete semmi válasz pedig nem egyszer kerestem meg őket. Nekem hatalmas csalódás.
-
ACE-
addikt
-
user26
aktív tag
Üdv!
Bocsánat, ha hülyeséget kérdezek.
Sajnos nem tudom megmondani, hogy mikor igényeltem a Curve kártyát. (kb 1,5 - 2 év)
Megjött a fizikai kártya kék, alap, beálítottam a telefonba, gondoltam, gondolom oké minden, X idő eltelt kipróbáltam, fizettem, levonta, örültem. Ezt telefonon, NFC -vel, Google Wallet-be/el. Azóta újabb X idő eltelt (nem nagyon mertem élesben használni, nem is használtam, féltem, hogy nem sikerül, vagy egyéb ilyen dolgok és bambán, szerencsétlenül állok tesco, lidli, egyéb hosszú sor elején...) vettem egy okos órát, nfc képes, pár próbálkozás után elfogadta a kártyát, és így órába bekerült. A hiba az volt, hogy a fizikai kártyán a lejárati dátum, és a cvc kód teljesen más mint az appba, a virtuális kártyánál. Megadtam az app-ba való e két adatot, és pik - pak elfogadta. Na de fizetni még nem voltam vele.
A kérdésem az, hogy hogy is van... miért is van... , hogy a fizikia kártyámnak (11/25) és virtuális kártyámnank (09/25) más a lejárati dátuma, és cvc kódja ?
Sajnos nem emlékszek erre, hogy leglegelején is így volt-e vagy valamikor változott-e, mivel nem használtam, csak egyszer. :/
Azért vagyok némi zavarba, mert nem tudom, hogy jó:/Xiaomi fan I 12T Pro I
-
user26
aktív tag
válasz pictigjis #14347 üzenetére
Nem, sajnos még nem.
Egyszer fizettem telefonnal, az ment, azt gondoltamakor így "aktiválva" lett minden, nem olvastam alaposan utána akkor, és azóta nem is foglalkoztam vele, csak most "újra".
Ha egy következő vásárláskor a fizikiakártyával fizetek, ha tudok, akkor utána mindenhol egyforma adat lesz ?Xiaomi fan I 12T Pro I
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- LENOVO LEGION SLIM 5, Intel I5 12. gen. RTX4050 6GB DDR6, 16" WUXGA, 3év garancia
- Eladó Hohem iSteady Pro4 Gopro Gimbal
- Sound Blaster Audigy 2 fehér / bézs előlapi panelt keresek (SB0250)
- Samsung Galaxy S24+ 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest