Aktív témák
-
Treck
aktív tag
Azert a "csomo felhasznalo" kicsit meresz kijelentes. A UPC felhasznaloi bazisanak toredeke hasznal ASUS routert, es ezek kozul is toredek az, akiknel jelentkezi a problema, mig a mondjuk 99.9% felhasznalonal semmi gond. Ezek utan azt mondani, hogy a UPC barmolt el vmit, szinten meresz kijelentes. En amondo vagyok, hogy az ASUS igenis egyes router fw-ekben elbarmolt vmit a halozattal kapcsolatban, ami a modernizacios folyamatok reven problemat okoz mostansag a UPC-nel. (Ez az egesz nagyon hasonlit a magenta ceg egyes adsl modemei es bizonyos TP-Link routerek kozotti problemara -> ott is az volt a gond, hogy adsl modem fw frissites utan egyes TP-Link routerek folyton leszakadtak a pppoe kapcsolatban -> TP-Link problema volt, mert vmit elrontottak a pppoe-t kezelo retegben.)
http://google.treck.hu
-
MODERÁTOR
válasz kabelmania27 #21050 üzenetére
Ennek a problémának az ég adta világon semmi köze nincsen a jelszintekhez!
mate3553, nem volt még EPC3925-öm, nekem csak modemem van saját routerrel, de szinte biztos vagyok benne, hogy bele lehet!
[ Szerkesztve ]
-
jerry311
nagyúr
Képzeld, van ilyen.
Arra jó, hogy lássák a központi hibákat. Nem foglalkoznak egyedi esetekkel. Nem is lehet. Honnan tudod, hogy egy modem offline mert kihúzta az ügyfél vagy áramszünet van vagy esetleg elmászott a jelszint.
Van teljes adatbázis is a mért jelszintekről, modemenként. HelpDeksnek van hozzáférése, 1.0 ügyfélszolgálatosnak nincs. Nem is baj, mert úgyse értenek hozzá, sokan csak arra képesek, hogy a CATV hibaelhárítás folyamatot végigkattintgassák, miközben az egyes lépésekhez tartozó súgóból kérdeznek.
Aztán meg, addig jó, amíg az előfizető nem nyúl hozzá a koaxhoz.10-ből 11 hozzányúlásnak egy maratoni telefonhívás és/vagy szerelő kiküldés a vége. -
MODERÁTOR
válasz jerry311 #21053 üzenetére
"10-ből 11 hozzányúlásnak egy maratoni telefonhívás és/vagy szerelő kiküldés a vége."
Tudod, egészen eddig a mondatodig azt hittem, hogy ez egy korrekt hozzászólás lesz a részedről, de a végére előbújt ez a tipikus szolgáltatói hozzáállás, hogy minden előfizető hülye, csak mi értünk hozzá! És tudod szomorú, hogy még az általad 1.0 ügyfelesként említett valakik is ezt gondolják magukról, akik lehet éppen csak ezt az állást kapták meg jobb híján, de eredeti szakmájuk szerint közük nincs az egészhez! Sőt, állítom, hogy ez 95%-ban így van! A hülyék tehát többnyire a másik oldalon vannak! Nem egyszer tapasztaltam már, hogy egy kérdésre, visszakérdezésre az vonal túloldalán az ügyfelesnek fingja sem volt róla, hogy miről beszélek!
Tavaly nyáron naponta megtapasztaltam, amikor az ELMŰ összetörte az optikai kábelt a faluban az egyik node előtt, így a fél teleülésen nem volt net! Két hétig!!! De akárhányszor telefonáltam, a barom ügyfeles nem értette meg. hogy a probléma nem az én padlásomon van, ide hiába küld technikust, az nálam nem fogja tudni megjavítani! És ezt nap mint nap meg kellett próbálni elmagyarázni egy újabb sötét ügyfelesnek a 1221-en, akinek mondjuk lövése sem volt, hogy mi az a node, és azt bizonygatta, hogy a UPC nem optikai kábelen, hanem koaxon szolgáltat!
-
kabelmania27
félisten
válasz Intruder2k5 #21055 üzenetére
Igen, sajnos több szolgáltatónál is előfordulnak ügyfélszolgálati problémák, pl bejelentem hogy nincs adás az egyik helyen, erre megkérdezi hogy tévén néztem, mondom neki egyik tévén sincs, ha nettel van gond az az első hogy az én gépemben van a hiba. Előző hsz-t hoz annyit még hogy ha mégis rosszul köt be valaki valamit akkor sincs nagy gond visszaköti eredetibe, ettől független előfordult párszor (nem saját beüzemelés) hogy nem az in be volt bekötve a bejövő kábel.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz kabelmania27 #21056 üzenetére
Meg főként veled, mert hülye vagy!
Már bocs, nem Neked szólt, csak ez a hozzáállás ha felhívod a szolgáltatót! Holott az ügyfeles valószínűleg negyed annyit nem tud az egészről mint Te, mert amint hallod is, a netről kattintgatja végig a súgót! De mondok jobbat, lehet itt kérdezősködik sunyiban!
Előttünk az oszlopon is fordítva kötötték be az erősítőt, aztán csodálkoztak, hogy sok a hiba a környéken!
És még annyit ehhez a hozzányúlás témához, hogy az én ingatlanomról, az én saját pénzemen megvett koaxomról, és ahhoz tartozó osztókról, csatikról, stb... beszélünk, amiben ráadásul a kint járó technikus sem talált soha semmilyen hibát! Akkor had ne egy callcenteres (fodrász, vagy épp műkörmös) senki mondja már meg, hogy hozzányúlhatok, avagy se!
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
félisten
válasz Intruder2k5 #21057 üzenetére
Igen kb ilyeneket gondolnak meg ennél szebbeket is...
Fontos az önképzés
Tizenvalahány éve is tudtam (szerintem egy iskolásgyerek is megmondja hogy az a be) hogy in-be kell kötni a bejövőt, amikor még analóg műholdas/földi jelet osztottam el sárga osztóval pedig annál tökmindegy hova köti az ember a bejövőt. Igen, én is így gondolom.[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz kabelmania27 #21058 üzenetére
Szép idők is voltak, még az Astra 1-es és Eutelsat sorozat idején anno a TV DX... Gyűjtöttük a monoszkópokat! Én is építettem házilag piko kisvasút trafóból, meg lada ablaktörlő motorból parabolaforgatót, amikor még nem volt pozicioner, meg tolómotor, és efféle nyalánkságok! Ment is vele a keleti 72 fokon lévő olasz adásoktól kezdve a nyugati ~40 fokig, ahol már voltak amcsi csatik is, 140-es tükörrel!
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
félisten
válasz Intruder2k5 #21059 üzenetére
De jó lehetett Nekünk először Astra volt, sok érdekes csatorna volt kódolatlan.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz kabelmania27 #21060 üzenetére
Hát igen... Mondjuk én az analóg korszakot csináltam ezzel végig, egészen onnantól, amikor szabadott már parabolát tenni a tetőre anélkül, hogy emiatt bevigyenek, a digitális korszakig! Arra aztán már nem vettem beltérit, egyrészt mert induláskor rohadt sokba került, és nem volt rá pénzem, másrészt ezzel jöttek a kódolt adások is, harmadrészt pedig addig jött a ktv, amit rákötöttem minden TV-re, magyarul beszélt, stb... OK, műholdon minden újabb csatorna (monoszkóp) egy sikerélmény volt, de sajnos lássuk be, az olasz, spanyol, izraeli, török, afgán, és stb... csatornáknak szórakoztató értéke nem sok volt, nem arra voltak valók nálunk, hogy szombat esté elé üljön a család, és azt nézze! Ebből a szempontból verhetetlen volt a ktv., a maga 300Ft-os HBO dekóderével, meg a SzívTV-vel, ami volt akkoriban!
[ Szerkesztve ]
-
jerry311
nagyúr
válasz Intruder2k5 #21055 üzenetére
Tudod, egészen eddig a mondatodig azt hittem, hogy ez egy korrekt hozzászólás lesz a részedről, de a végére előbújt ez a tipikus
szolgáltatóielőfizetői hozzáállás, hogy mindenelőfizetőszolgáltató hülye, csak mi értünk hozzá!Lehet valódi szakembereket is alkalmazni ügyfélszolgálaton, csak akkor a havidíj is úgy változik, hogy kitermelje az ő fizetésüket. Amíg olcsó net kell, addig megmarad a több szintű ügyfélszolgálati hierarchia és az évek során kialakított kérdezz-felelek jellegű folyamat. Ha a végére nincs megoldás, akkor jöhet a második szint vagy mehet a szerelő. 1.0 ügyfélszolgálatosnak egyetlen dolga van, az elé rakott "forgatókönyv" alapján dolgozni. Ha nem úgy csinálja, ahogy le van írva, akkor jól lepontozzák és hó végén nem kapja meg a +30% mozgóbért, amit azért találtak ki, hogy ne szarjon bele a ventilátorba, hanem dolgozzon. Lehet úgy érzed mintha, de egyáltalán nem érdekli a problémád, az a dolga, hogy érezd a törődést. Egy jó kurva is mosolyogva tolja le a bugyiját, de csak mert fizetsz neki.
Ez miért jó? Mert 100 ügyfélszolgából 80-90 lehet 1.0-ás (szolgáltatástól függően), a maradék 10-20-ból 14-16 2.0 és aztán van 4-6 3.0-ás, aki már akkor is megjavítja távolról a neted, megette a kutya modemet.És még annyit ehhez a hozzányúlás témához, hogy az én ingatlanomról, az én saját pénzemen megvett koaxomról, és ahhoz tartozó osztókról, csatikról, stb...
A te ingatlanod, a te pénzed, a te koaxod, a te osztód, a te csatlakozód, stb a te felelősséged. Ha mindezt a szolgáltató készíti el, akkor az övé. -
MODERÁTOR
válasz jerry311 #21066 üzenetére
Én is körülbelül ezt mondtam, csak az okai nem igazán érdekelnek! De akkor röviden tehát egyetértünk, hogy azok az ügyfelesek, akikkel beszélünk telefonon, azok 90% segghülyék az egészhez, csak ők próbálják ennek az ellenkezőjét bebizonyítani!
Hát nem a szolgáltató készítette! A szolgáltató idejött, a padlásra behúzta a madzagját, összekötötte azt a kész hálózattal, és ennyi! És sosem volt probléma házon belül! Különben meg, még ha a szolgáltató is készítette volna el, de az általam megvett eszközökből, az még nem lenne az övé!
-
MODERÁTOR
-
Kgb!
csendes tag
Csak pár gondolat... A routeremen az elmúlt hónapokban nem változott semmi. tegnap előttig minden tökéletesen működött.
Akkor most az UPC hálózata volt eddig hibás, és most kijavították és ezért nem működik vele a routerem?
Vagy eddig volt jó a hálózatuk és most rontottak el valamit ami miatt nem működik rendesen a routerem?Félreértés ne essék, nem kötözködni akarok, hanem megérteni a helyzetet.
És végül egy kérdés. Milyen routert vegyek, aminél garantált, hogy a szolgáltató "modernizációs folyamatinak" révén nem fogok hasonló helyzetbe kerülni?
-
MODERÁTOR
Meg akarod érteni a helyzetet? Fentebb megírtam a dolgok lényegét...
Azt, hogy a szolgáltató elállított valamit, sosem bizonyítod be! Vagy ha netán mégis, akkor sem fogja érdekelni őket, nem fog veled foglalkozni senki! Közvetlenül PC-re kötve a modemet minden rendben működik, és ennyi, őket több nem érdekli, ezzel el is fognak hajtani! Amíg 5-10, esetleg 100 ember szenved ettől, és nincsenek tele vele az újságok, addig ez náluk nem ügy!
Egyébként meg emiatt nem kellene másik routert venned, ezt is írtuk fentebb, hogy simán beállítod a Google DNS-eket, és már működik is tovább! Vagy pedig lecseréled a firmware-t, amivel ráadásul az eddigitől ezerszer okosabb is lenne a routered!
Szerintem az itt lévők közül garanciát senki nem tud neked adni arra nézve, hogy egy esetlegesen most ajánlott routerrel a jövőben soha nem lesz semmilyen probléma! Főleg ha tényleg abból indulunk ki, hogy ezt is a szolgáltató okozta!
[ Szerkesztve ]
-
Treck
aktív tag
Nehez ezt igy megmondani... Lehet, hogy vmelyik fel eddig engedekenyebb volt a szabvanyokhoz kepest, es most jutottak el oda, hogy "tokeletesen" szabvanyositottak... Sajnos nem lehet tudni. A nagy cegek nem igazan szeretnek hibat beismerni, igy vszinuleg sosem tudjuk meg melyik fel a "ludasabb"
UPC nettel, amiket eddig hasznaltam, es biztosan nem volt veluk problema: mikrotik, tplink, cisco / linksys routerek - az altalam ajanlott sorrendben.
http://google.treck.hu
-
MODERÁTOR
A UPC Lengyelországban, négy városban kezdi tesztelni az 500Mbps netet...
-
Mate
nagyúr
válasz Intruder2k5 #21077 üzenetére
Hát remélem nálunk nagyon-nagyon sokáig nem vezetik be.
Elmúlt 4 évben soha, semmi gondom nem volt a nettel. Mióta bevezették a 240-es netet, azóta kész katasztrófa.
Vagy ez azt jelenti, hogy DOCSIS 3.1-re térnek át?
[ Szerkesztve ]
-
Alvin_ti4200
félisten
Lejárt hűséggel rendelkező 30 MBites Fiber Powerről lehet 15 MBites 12 hónapos hűségidővel rendelkező netre váltani? Az ÁSZF meglévő előfizetőkről azt írja, hogy csak magasabb csomagra válthatnak, de ez függetlenül attól, hogy lejárt-e a hűség nyilatkozatuk vagy sem?
-
MODERÁTOR
Nem tudom, az igazat megvallva egy routeres témájú lengyel fórumban olvastam róla, google fordítóval, nagyjából ennyit, amennyit én is leírtam! Aztán rákerestem google-n, meg is találtam több cikket a bejelentésről, de mivel lengyelül nem tudok, a és google fordító is elég gányul dolgozik, valamint mivel MO-n élek így közvetlenül nem is érint a téma, így nem fárasztottam magam a végigolvasásával!
Pl. itt is egy cikk róla, bár az előbb nem ezt találtam!
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz Alvin_ti4200 #21079 üzenetére
Ha lejárt a hűséged, akkor arra váltasz amire akarsz! Persze, hogy milyen áron, azt nem tudom megmondani! Szerintem menj be egy ügyfélszolgálatra valahova, és kérdezd meg, vagy pedig 1221, és lefelé módosítás menü!
-
Mate
nagyúr
válasz Intruder2k5 #21080 üzenetére
Meglestem én is. Nem csak Lengyelországban tesztelnek
De számomra fontosabb, hogy év vége, jövő év elején tovább bővítik a Horizon szolgáltatást. Remélem hozzánk is elér végre
-
MODERÁTOR
-
club1
veterán
válasz Alvin_ti4200 #21079 üzenetére
Lehet lefelé váltani, de elég nagy valószínűséggel olyan árat kapsz (főleg ha nincs jóárasított konkurencia az utcátokban), hogy ne érje meg neked a lefelé váltás. Nekem pl. 200 Ft-al alacsonyabb havidíjat mondtak annó egy sávszélesség felezésre irányuló kérésemre, mindezt új hűségidővel. Inkább maradtam náluk hűségidő nélkül...
-
canniball
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #21085 üzenetére
Ha nem akkor tudasd velük!
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-
kabelmania27
félisten
Veled értek egyet, először közelebb kellene vinni az optikát az előfizetőkhöz, plusz ds us bondingcsoportokat kellene berakni, utána mehet az 500Megabit.
Alvin_ti4200: Lehet, ismerős is tudott visszamenni, szintén van Digi a lépcsőházban, telefonálj be 1221-re és válaszd a lemondás menüpontját.[ Szerkesztve ]
-
Mate
nagyúr
Egyik nívós oldalon találtam az alábbit:
Pofátlan Telekom
"Érted, a korszerűsítési folyamat részeként elvesznek a legnézettebbek közül 8 csatornát!!!
A szolgáltatók részéről nemzeti sport a fogyasztók hülyének történő nézése, de azért ennyire, ne már!"Ja és a jobb felső sarokba odabiggyesztik a az "együtt veled" szlogenjüket...
Mit mondjak, van bőr a pofájukon."Magyarázat : Az van itt, hogy rájöttek az analóg jelet fillérekért házilag gyak. bárki szét tudja osztani a TV-i között, a digitálist viszont nem.
Mit tesznek ezek a jópofák természetesen csak itt, csak most, és csak nekünk, ja meg "együtt, veled"?!
Kikapják a legnézettebb csatornákat az analóg listából, így ha kivett csatornákat továbbra is nézni akarja az user azt csak digitális formában teheti ami másképpen nem megy.
Csak úgy, ha minden készülékéhez vesz, vagy bérel egy újabb set-top-boxot.Ami feldühített az-az, hogy eljátsszák a kereskedelemben már jól bevált úgy emeljük az árat, hogy nem emeljük csak kevesebbet adunk történetet, és mindezt oly módon fossák az arcomba, mintha csakis értem történne ez az egész.
Kinek mi a véleménye róla?
-
HofiZoli
senior tag
Igaza van, ám van egy nem elhanyagolható tény. Ha a digitálist szeretnék fejleszteni, akkor csökkenteni kell az analóg csatornák számát. Egy analóg csati helyére több digitális is befér. Persze az már érdekesebb, hogy miért a legnézettebb csatornák esnek ki az analógból..
Vessetek a mókusok elé, de én már rég beszüntettem volna az analóg kábeltelevíziózást..A hozzászólás elolvasása kizárólag erős idegzetű fórumozóknak ajánlott! A hozzászólás elolvasásából adódó esetleges fizikai és szellemi károkért a hozzászóló nem vállal semmilyen felelősséget!
-
MODERÁTOR
Nem mondom, hogy nincs igazad de...!
A UPC mit csinál? Itt is tűzzel-vassal kényszerítenek a digitális tv-re, önmagában a legnagyobb analóg csomagra nem is lehet előfizetni, mert zárták, csak digital gold mellé jár!
A DIGI mit csinál? Tudtommal ott is évek óta nem volt áremelés, helyette kidobálják a nézett és kedvelt csatornákat, és beteszik a DIGI Life, DIGI Sport, DIGI eszmeralda, DIGI hoszé armandó, meg tudom is én miket... Persze náluk legalább nem kell kártya és/vagy box a digitális adások vételéhez, ha bent van a madzag, és van alkalmas készüléked, akkor már nézheted is!
-
Mate
nagyúr
válasz Intruder2k5 #21092 üzenetére
"Nem mondom, hogy nincs igazad de...!"
Szándékosan nem reagáltam a hírre, így nehéz belekötni az egyetlen tőlem származó sorba
Mind a kettőtökkel egyetértek, legalábbis amit leírtatok. UPC, Digi semmivel se jobb.
Azt be kell látnia mindenkinek, hogy analógtól már meg kellene szabadulni. Ennek egyik lépése lehetne, ha végre digital bronze kódolatlan lenne, vagyis akármennyi készüléken lehessen nézni ha már előfizetsz.
Jó lenne ha végre elfelejtenék ezt a minden tv-re külön fizetni dolgot. Ez nagy kiesés lenne UPC-nek, ezért lehetne azt csinálni, hogy aki 3 éve már ott van, annak nem kell külön fizetni, vagy valami hasonló. Ezzel is érdekelté tenni a régi ügyfélt, hogy ne váltson.
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
Sorry, valóban nem Te fűzted hozzá, azt benéztem! Bocs!
A másik kérdésre Neked is csak azt tudom mondani, nem a havi ~1000Ft a rettentő sok a digitális csatornákért, bár kétségtelenül előnyös lenne egy ingyenes alapcsomag, de a gond sokaknál inkább az a több százezer forint, amiből új TV készülékeket kellene venni!
Eszükbe sincs elfelejteni, nekik ebben van a biznisz! Különben meg ha már hasonlítgatjuk a szolgáltatókat, mutass már egyet légyszíves, amelyik megbecsüli a régi előfizetőket! Mindegyik csak az új előfizetőt nyomja!
[ Szerkesztve ]
-
Mate
nagyúr
válasz Intruder2k5 #21095 üzenetére
Miért kellene új tv-t venni?
Mediaboxnak hívják a találmányt ami megoldja a problémát
-
MODERÁTOR
-
Mate
nagyúr
válasz Intruder2k5 #21097 üzenetére
Egy szóval se mondtam, hogy ingyenes a digitális csomag
Van egy havidíj, amin belül annyi tv-re kötöd amennyire csak akarod. Ha nincs stb-d, akkor 1-et 0Ft-ért ad a szolgáltató, a többi meg pl. 500 Huf
-
canniball
nagyúr
válasz Intruder2k5 #21097 üzenetére
A kettőtök gondolata mondjuk nem zárja ki egymást: lehetne kódolatlan az (alap) szolgáltatás+az első box ingyen, a második/sokadik doboz pedig fizetős. Így akinek van lapos TV-je az nyerne, de akinek nincs az sem járna rosszabbul.
No mate3553 kolléga beelőzött.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
club1
veterán
Miért is kellene az analógtól megszabadulni?
Kicsit gondolkodni kellene:
Az előbb említett T-s leépítés helyére digitálisan 30 új HD (vagy 80-120 SD) csatornát lehetne benyomni. (Persze nem fognak.)
1., Hol van ma Magyarországon 30 új HD csatorna a műsorszolgáltatói oldalon?
2., Hol van ma Magyarországon 80-120 új SD csatorna a műsorszolgáltatói oldalon?
De mondjuk legyen 30 új HD csatorna. Szerinted a csatornák előállítói mennyit kérnének az elosztótól havonta/előfizetés egy-egy HD csatornáért? Legyen csak 50 Ft (nem annyit kérnek)... Te szívesen fizetsz további 1500 Ft-ot ki tudja milyen 30 új csatornáért (plusz az új boxokért az analóg tv-idre)?Így is tele van töltelék csatornákkal a digitális kínálat, a minőség pedig megfelelő (amiből van HD, azt tudják HD-ban továbbítani), azaz előfizetői szempontból nincs indok az analóg csatornák megszüntetésére.
Aktív témák
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Tudományos Pandémia Klub
- Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Milyen mosógépet vegyek?
- Azonnali fotós kérdések órája
- World of Tanks - MMO
- Politika
- Elite szett, óriás telep és szuperfényes kijelző
- További aktív témák...
- DELL LATITUDE 7390 8th generációs I7-es processzor
- Beszámítás! Acer Predator Z35 UW-QHD 4ms 120Hz monitor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG Ally X (2024) 1TB kézikonzol garanciával hibátlan állapotban
- BESZÁMÍTÁS! Apple Watch Series 10 GPS + Cellular 46mm okosóra garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! MSI P65 Creator 9SD notebook - i7 9750H 16GB RAM 512GB SSD GTX 1660TI MAX Q 6GB WIN11
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest