- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Epson nyomtatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen TV-t vegyek?
- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
Hirdetés
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Nézzük együtt a ma esti Summer Game Fest 2024-et!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
cizoe
őstag
[ Szerkesztve ]
-
cizoe
őstag
Folding@Home letöltés (8.12-essel és 2xxx, 3xxx, 4xxx-el megy csak)
Folding@home is a distributed computing project, that very simply stated, studies protein folding and misfolding. High performance Graphics Processing Units (GPUs) from ATI to achieve performance previously only possible on supercomputers.
-
cizoe
őstag
OPENGL 3.1 specifikációk (catalyst 9.5)
* Texture Buffer Objects - a new texture type that holds a one-dimensional array of texels of a specified format, enabling extremely large arrays to be accessed by a shader, vital for a wide variety of GPU compute applications;
* Signed Normalized Textures – new integer texture formats that represent a value in the range [-1.0,1.0];
* Uniform Buffer Objects - enables rapid swapping of blocks of uniforms for flexible pipeline control, rapid updating of uniform values and sharing of uniform values across program objects;
* More samplers – now at least 16 texture image units must be accessible to vertex shaders in addition to the 16 already guaranteed to be accessible to fragment shaders;
* Primitive Restart – to easily restart an executing primitive, useful for efficiently drawing a mesh with many triangle strips, for example;
* Instancing - the ability to draw objects multiple times by re-using vertex data to reduce duplicated data and number of API calls;
* CopyBuffer API – accelerated copies from one buffer object to another, useful for many applications including those that share buffers with OpenCL™ 1.0 for advanced visual computing applications.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen