- Milyen RAM-ot vegyek?
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Asztrofotózás
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
Hirdetés
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
it A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mennyire normális dolog az (a low-level jellegéből fakadóan), hogy viszonylag nagy eltérések jönnek ki, mikor a Star Swarm benchmark mappájában cserélgetem a mantle DLL file-ok különböző verzióit (innen)? Például:
1046.2 : 61 fps
1065.0 : 59 fps
1023.10: 77 fpsAzért kezdett érdekelni, mert elkezdtem játszani a DAI-vel és nem nyűgözött le a Mantle teljesítmény (Win10 RTM, WU-s 1046.2 driver). Bár sokkal jobban teljesít a benchmark-ban a Mantle, a DX11, de vannak fura dolgai. Például a 4400Mhz-en járatott i5-2500K CPU mind a 4 magja konstans 100%-on van terhelve, miközben a GPU kihasználtság már a V-sync miatt sem konstans.
Mi indokolja a konstans CPU hajszolást Mantle és V-sync mellett? Elvileg kevésbé kéne CPU éhesnek lennie Mantle-el, mint DX11-el, de ha korlátozva van 60fps-re olyan szituációkban, mikor nem a GPU a szűk keresztmetszet, legalább olyankor miért nem pihen kicsit a CPU is?Illetve mindent maxra húzva 1920x1080 felbontásban, kivéve mindkét (post-process és multi-sample) anti-aliasing kikapcsolva elég hektikus a teljesítmény Mantle-el is. V-snyc mellett gyakran esik le az fps 30-ra, sőt, néha benéz alacsonyabbra is teljesen váratlan, indokolatlannak tűnő szituációban is (pl. egy nagy területen bebújva egy szűk kis körülhatárolt völgyes ösvényre veszettül szaggatni kezd, pedig semmi különösen látványos dolog nincs a képernyőn, csak kavicsok és ég, majd vissza kilépve a tágas erdőbe megint simán fut, pedig sok tucat fát látni dús lombkoronákkal, stb).
Mivel a DAI benchmark nagyon rövidke és csak min/max eredményt ad, ami avg nélkül szerintem értékelhetetlen, így a Star Swarm-al próbálgattam és meglepődtem, mert ilyen nagy (~15%) különbségek még DX11 driver-ekkel is viszonylag ritkán jönnek ki, itt pedig csak a Mantle DLL-eket cserélgettem.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
Új hozzászólás Aktív témák
- OpenWRT topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Stellar Blade
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-