- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
PROHARDVER!
Üdvözlünk a Call of Duty: Modern Warfare (2019) topikban! Olvasd el a téma összefoglalót hozzászólásod megírása előtt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Deck
titán
Szerver oldalon lesz korlátozva nem?
Meg persze aki COD-ozna konzolon ezzel az vehet alacsony input lagos monitort. Tudom itt sokan úgy játszunk (én így is úgy is) de a legtöbben tv-n.
Másik amire kíváncsi leszek, hogy mennyi csalás lesz PC oldalról és tudnak-e tenni majd valamit ellene. Vagy csak a szokásos duma ment.
PS5
-
KaitouP
veterán
Igen, hiába mondják hogy nem lesz PC-s előny, de a többlet fps már önmagában is az, akkor is, ha kontrollerrel játszik. Ez az egész konzol és PC cross-play csak akkor lenne fair és igazán életképes, ha valahogyan 60-ra limitálná a játék az fps-t, ha észleli, hogy a játékos cross-playben játszik konzolosokkal.
Hatványozottan igaz ez a 32v32 módra, ugyanis már a 10v10-nél is voltak észlelhető fps droppok 60 alá.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest