- Androidos tablet topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen egeret válasszak?
- 3D nyomtatás
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Autós kamerák
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
PROHARDVER!
Ide írjátok meg a PROHARDVER! lapcsaládon tapasztalt hibákat! (Míg az ötleteket ide!)
⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️Beírás előtt próbáld meg ezt: ⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️
● Kapcsold ki a reklám/scriptszűrést oldalainkon
● Frissítsd le a böngésződet (és ellenőrizd, hogy támogatjuk-e a böngésződet!)
● Engedélyezd a böngészőben a sütik 3. féltől történő elfogadását és nyomonkövetést (így)
● Töröld a böngésződben a sütiket (prohardver.hu, mobilarena.hu, itcafe.hu, hardverapro.hu, logout.hu, gamepod.hu) és a helyben tárolt tartalmat
● Frissítsd az oldalt (CTRL+F5)
● Lépj ki, lépj be
Ha nem megy, akkor riportáld a szükséges adatokkal:
● pontos link a hiba helyéhez
● operációs rendszer és böngésző pontos típusa és verziója
● célszerűen screenshot (képernyőmentés) a hibáról
● a hiba rövid és jól érthető leírása
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Bjørgersson
félisten
Gamepodon a Crossfire X tesztben az összes kép ilyen nyomin jelenik meg mobilon.
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
-
Sziasztok,
Logout Cikk írásnál (kép feltöltés) ezt a hiba üzenetet kaptam:
debug kód: yD7y8nmtIGNOSVWbYqwqSPQ
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
válasz MaxxDamage #18457 üzenetére
Addig nem is próbálkozok, míg nem kapok visszajelzést, hogy mehet.
Kép: /itt tudok képet feltölteni - logout oldalon nem/◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz MaxxDamage #18457 üzenetére
Szia!
Nekem felment a lentebbi bugreport képed, [kép] de majd lezso ránéz.
-
válasz Intruder2k5 #18459 üzenetére
Addig nem is próbálkozom míg nem írtok, hogy mehet
/Személyes bejegyzést írnék, nem címlapra - lehet ez is segít/[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
oregsas
friss újonc
Miért kell egy olyan CAPTCHA-t erőltetni, aminek nincs hallgatható verziója?
Még regisztrációnálé elmegy, de üzenetküldésnél????
Látássérült vagyok, minden üzenetküldés szenvedés! Ott a bejelentkezett nevem, könyörgöm vegyétek ki innen ezt a számunkra igen nehezen kezelhető akadályt! -
MtHq
tag
Nem tudom bugnak tekinthető-e vagy feature-nek, de szerintem:
- ha jegelt egy hirdetés, azt nem kellene auto-upolni, vagy
- kikapcsolható kellene legyen az auto-up. -
-
válasz MaxxDamage #18460 üzenetére
Tegnap megoldottam, Fórum felületen feltöltöttem a képeket és Logout felületen tudtam használni azokat.
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
zsoltku
újonc
Hello! Szeretnék kérni új jelszót, de azt írja, h. ennek a felhasználónak a jelszava nem pótolható! ötlet?
köszi
-
Golden9
addikt
-
olbaidhun
őstag
válasz olbaidhun #18302 üzenetére
Sziasztok!
Hapró Barion fizetés k&h kártyával megint elakad.
"Erős ügyfélhitelesítés blokkolásra került. E-csatornán aktiválja újra."Következőket próbáltam eddig:
- sütik stb törölve, szűrök, harmadik féltől származó plugin tiltva az oldalon
- csekkoltam a kh online fiókom, nincs meghirdetett karbantartás
- noteszemen w11 update lement, chrome 99.0.4844.51 (Hivatalos verzió) (64 bites)
- pc frissen telepített w10, edge 99.0.1150.30 (Hivatalos build) (64 bites)
- legutóbbi üzenet miatt elengedem most a dolgot és holnap újra rálesekKérdés:
- Mitől fragmentált ez a fizetési funkció?
- Más is tapasztal vagy tapasztalt már hasonlót?Köszönettel
szerk:
Asszony beült a gép elé, tovább próbálgatta, így kb ~ 10. nekifutásra neki sikerült.
Adatok változatlanok, belépés és authentikáció, barion adatlap sem változott...[ Szerkesztve ]
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
-
olbaidhun
őstag
válasz lezso6 #18470 üzenetére
Nem KH okozza, kizárásos alapon:
1. Korábban Erste-vel is találkoztam ezzel a hibaüzenettel, idővel sikerült a fizetés
2. Ha a bank hibázik, sokadik nekifutásra és később is elutasítaná a tranzakciót
3. Végig mentem a gyakori hibákon és elvégeztem minden olyan beállítást, ami lehetséges.
4. Részemről mentettem a barion jelszót a chrome-ban, ne múljon ezen semmi...
5. KH a kereskedőre tereli a figyelmet:"Ha a fenti adatok helyesek, de mégsem indul el az erős ügyfélhitelesítési folyamat, csak visszautasításra kerül a tranzakció, akkor valószínűleg a kereskedő nem felel meg az erős ügyfélhitelesítési folyamat elvárásainak. Sajnos ez azt jelenti, hogy ezen az oldalon nem fogsz tudni bankkártyával fizetni. Amennyiben megbízható a kereskedő, akkor más fizetési megoldást érdemes választani, vagy érdemes lehet felvenni a kapcsolatot a kereskedővel és jelezni neki a problémát."
+1 Van benne valami, ha megnézed a barion értékeléseit, látható, hogy nem vagyok egyedül ezzel a helyzettel [link]
Következőt fogom csinálni, kosárban hagyom a tételeket és később újra próbálkozom ezzel. Igazából nagyon örülnék, ha lenne más alternatíva is a pontok gyűjtésére, mert elégedett vagyok a ph!-val
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
-
#30571264
törölt tag
Üdv! Lehet nem ide illő a kérdés de nagyon örülnék, ha tudnátok segíteni! Szeretnék venni a gépembe SSD-t viszont azt, hogyan tudnám megnézni, hogy milyen fajta SSD kell bele?
-
regener
veterán
válasz #30571264 #18472 üzenetére
Az adatlapod szerint nemrég vettél egy gépet, abba pénztárca függően a sima 2.5" SATA kategória kell neked.
-
válasz olbaidhun #18471 üzenetére
Ez alapján nem egyértelmű, hogy kinek a hibája, ha egymásra mutogatnak. A google értékelések között nem találtam olyat, ahol ugyanez lenne a hiba. Ez alapján elég egyedinek tűnik a problémád.
Mindenesetre akármi van, mi sajnos nem tudunk ezzel csinálni semmit, hisz nem mi vagyunk sem a Barion, sem a bankod.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
olbaidhun
őstag
válasz lezso6 #18474 üzenetére
Megértem az álláspontod, mégis van amin átsuhantál:
Szándékosan válaszoltam mindig privátokra, így könnyebben visszakereshető:
1. Tény, hogy jelenleg k&h+barion használhatatlan a fizetés, reggel és az előbb is próbáltuk. Mégis az elmúlt években erstével is találkoztunk azzal, hogy sokadik nekifutásra működött csupán a dolog.4. Kizárható az "egyedi probléma" ahogy már jeleztem: sikerült nagy nehezen tegnap 1× fizetni, azóta viszont újra próbáltam és sehogy sem fogadja el. Hardver korszerű, OS és böngésző rendben, jelszó mentve, beállítások rendben, tehát nem személyes, vagy technikai hiba van, mert másik gépről, másik hálózatról és másik kártyával is tapasztaltuk.
+1 Barion - 251db Google értékelése:
- 3*-nál tart az összesített referencia... katt a legrosszabbra;
- oldalakon keresztül negatív vélemények leginkább a következőkről szólnak:
- ezzel nem tudtak fizetni, és arról is van szó, hogy "erős hitelesítés"
- nyilván nem mindenki jött rá mi az oka, de
- sokan írják, hogy nincs megoldás az ügyf. szolg. felkeresése után sem!
- Van aki ezt korrekten kifejtette: tessék.Mindenesetre ezt a ph! vezetőinek kell eldönteni: megjelent és részletezve van egy bug, ezután mások is kifogásolhatják. Talán ezek után más fizetési móddal is jóváírhatná a rendszer a ph! pontjainkat.
Számomra az is megfelelő, ha kiismerhetem: talán két hetente vagy havi rendszerességgel előfordul akadozás. Ne lepődjünk meg, de legalább hagyjon más is üzenetet a fórumban erről.
FUN FACT:
Ügyfélszolgálatokat nem éred el 15~25 percig, amennyiben karbantartás zajlott / zajlik erős hitelesítés vonalon, arról csekkolható hirdetmény nem található.[ Szerkesztve ]
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
-
válasz olbaidhun #18475 üzenetére
Akkor még egyszer: mit vársz tőlünk?
Nem nálunk van a hiba, sajnos nem tudunk vele csinálni semmit, ha a Barionnál van, ha a banknál. Az alapján gondolom, hogy egyedi probléma, mert rajtad kívül senki más nem jelentett ilyen problémát itt nálunk, és egyébként is nagyon kevés a meghiúsult tranzakció. Nem lehet, hogy pl túl alacsony a vásárlási limit van a kártyán vagy valami hasonló a probléma?
Egyébként nem látok nálad fizetési próbálkozást tavaly október óta. Akkor most mi nem sikerült?
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
válasz cech19960320 #18477 üzenetére
Amikor gyakorlatilag mindenkinél működik, csak valamiért nála nem?
S hát sajnos az se biztos, hogy a Barion okozza a problémát.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
DS39
nagyúr
válasz cech19960320 #18477 üzenetére
Csak ne simple pay-re.
-
válasz lezso6 #18476 üzenetére
Közben utánanéztem. Szóval az erős ügyfélhitelesítést nem a Barion végzi, az csak a bankot kéri meg erre. Lásd:
https://www.barion.com/hu/ugyfelszolgalat/miert-lett-sikertelen-egy-vasarlo-fizetese/
A fent írt hibaüzenet, hogy "Erős ügyfélhitelesítés blokkolásra került. E-csatornán aktiválja újra", az a K&H hibaüzenete, ami a saját oldalukon meg is válaszolnak, hogy miért van:
túl sokszor próbálkoztál és azt a hibaüzenetet kapod, hogy blokkolásra került az erős ügyfélhitelesítés szolgáltatás, e-csatornán aktiváld újra?
Ezesetben az utolsó próbálkozást követően várnod kell 60 percet, és új internetes vásárlási jelszót kell megadnod, mielőtt újrapróbálkoznál.
Szóval a fentiek alapján a K&H-nál akad meg. Megadtál új internetes vásárlási jelszót?
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
nihil
tag
Üdv!
Arra lettem figyelmes mostanában a hardveraprón, hogy a rendszer kiszanálja a hirdetés címéből a nem szám, nem betű karaktereket, amik elválasztási funkciót töltöttek (volna) be, s amitől így a hirdetés címe úgy néz ki, mintha igénytelenül odahányták volna...Ezt miként lehet kiküszöbölni?
[ Szerkesztve ]
TEL: +36702870876 ### Köszönjük a minőségi fbukos számtech csoportoknak, hogy az elmúlt években felduzzasztották a PH-t, minőségi, hozzáértő, gerinces emberekkel. ### B+, 2 napos profil felháborodott, hogy megbízhatóságbeli kétségeim vannak irányában ^^ Van még új a nap alatt... :D
-
nihil
tag
válasz regener #18482 üzenetére
TEL: +36702870876 ### Köszönjük a minőségi fbukos számtech csoportoknak, hogy az elmúlt években felduzzasztották a PH-t, minőségi, hozzáértő, gerinces emberekkel. ### B+, 2 napos profil felháborodott, hogy megbízhatóságbeli kétségeim vannak irányában ^^ Van még új a nap alatt... :D
-
Atomixx
tag
Üdv
Fut valami script hardverapron? Van ez a hirdetésem [link]
Régi amd cpu, kizárt hogy folyamatosan ennyien nézik. Fut valami script, vagy valaki szórakozik?<~>
-
-
válasz Magicsound #18487 üzenetére
Ez most sajnos ilyen.
-
#70010880
törölt tag
Sziasztok a privát üzeneteket csak egyessével lehet törölni ? van kb 3000 üzenetem és az kicsit munka igényes lenne .
-
-
-
nihil
tag
válasz Kalandor #18236 üzenetére
Valamelyik zárójel igencsak jó lenne
TEL: +36702870876 ### Köszönjük a minőségi fbukos számtech csoportoknak, hogy az elmúlt években felduzzasztották a PH-t, minőségi, hozzáértő, gerinces emberekkel. ### B+, 2 napos profil felháborodott, hogy megbízhatóságbeli kétségeim vannak irányában ^^ Van még új a nap alatt... :D
-
Top Laptop
újonc
Tisztelt ADMIN!
Az hogyan fordulhat elő, hogy egy kisebb hírdetési csomagot enged a rendszer, hogy kifizessek majd utólag derül ki, hogy nem aktív a hírdetésem mert csak a nagyobb összegűvel működik? Hogyan tudom visszaigényelni a befizetett összeget amit feleslegesen fizettem ki?
Válaszukat előre is köszönöm
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
válasz MontyCrew #23362 üzenetére
(rögzített hozzászólás)
Amennyiben nem jelenik meg rendben a felhasználók adatlapja, az jó eséllyel a reklámblokkolód miatt van. Az utóbbi napokban többször felmerült a téma.
Legyetek szívesek az összefoglaló alapján a hiba jelentése előtt kikapcsolt reklám- és szkriptszűrővel is megnézni, jelentkezik-e a probléma![ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari