- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Dell notebook topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Steam Deck
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen monitort vegyek?
- Autóhifi
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz DeFranco #96338 üzenetére
Passz, szerintem nem minden esetben kivitelezhető egy alternatív nyitási lehetőség. Na meg akkor minek a dugózás? Ezt még az előd csináltatta meg, hátul van a kiszerelt rész, szóval megvan az is, de nem bánom, fontos - látszó - "védelmi" elem.
Az a jó (és szar is egyben) ezzel a tekknyikával, hogy részben elektronikus a rendszer, ami persze mechanikát működtet, de anélkül a mechanika is meg van lőve. Pl nem csak bezár, hanem reteszel is, így ha reteszelve van, hiába próbálod meg kinyitni belülről a karral, nem nyílik, mert ott a retesz.
Érdekes kérdés amúgy, hogy a csomagtér felől - ahol megmaradt a kulcsos zár - áram nélkül kinyílna-e egyáltalán.Kivehető kalaptartó és ledönthető ülések vannak persze, bár utóbbit hátulról még nem próbáltam meg ledönteni.
Qru: akkor az már elegendő volt, ahogy a példa is mutassa.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
válasz DeFranco #96338 üzenetére
Pár típusnál létezik a környezetvédelmi tálca megbontásával egy pozitív töltőpont amire lehet delejt adni hogy ki lehessen nyitni. Másoknál meg alul van a generátor ahol szintén meg lehet tenni ezt.Bocs csak most látom MacLac már megírta.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz DeFranco #96349 üzenetére
Van olyan autó amiben vákuum szivattyú mozgatja a zárat és néha azt is meg kell tekernie - olyan mint egy légrugó, csak kisebb. Pl A4 szériában is, ott pl hiába van tőtés ha pl enged a tömítés az ki nem nyílik - na ez a méreg , nem a cián
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
macilaci78
nagyúr
válasz DeFranco #96362 üzenetére
Ezt linkeltem korábban, végigolvastam becsülettel.
Lényegében igen, a netbankból google táblázatba exportálja az adatokat, aztán amolyan kedvcsinálónak néhány szempont szerint elemzi azokat.
Nem a pénzügyi elemzés a lényege a cikknek, hanem amíg odáig eljutsz, hogy egy adattáblád lesz hozzá.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
válasz DeFranco #96367 üzenetére
Elképesztő, de tényleg. Ide vezet amikor minden marhasággal traktálják a keményen drogozó kisembert amit beszop. (km óra , meg japán=nem kell rá költeni, stb) Ami a legsajnálhatóbb, hogy annyira nyomja a joga hogy márpedig neki ez jár és kell, hogy még hülyét is csinál magából a nagy nyilvánosság előtt (ha nem kitalált persze).
Vajh egy ilyen ember, ha elmondanám neki mennyibe kerül egy komolyabb német technika üzemeltetése, legott meghóna?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Tim82
nagyúr
válasz DeFranco #96596 üzenetére
Notijába vett (merészen 320 GB-osnál nagyobbat, csak hatott a nevelés), ez meg az asztali gépében lévő egyik vinyó.
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
föccer
nagyúr
válasz DeFranco #96753 üzenetére
Nope. Ellenben nem veszunk fel csak 1 technologust. Olimpia mellett legalabb 2 jott volna.
Cool: megeri, nem eri. Valtani csak szakmai visszalepessel lehetne. A fotechnologusok klubbjaban meg mindig en vagyok a legfiatalabb es legkevesbe tapasztalt igy csak lefele tudok valtani. 20 ev mulva eljutok arra a szintre amikor 1 telefonba kerul jobb helyre kerulnom. Most meg ez nincs meg.
Apropo: fizikai munkara budapestre keresunk anyagvizsgalo/laborans$technikus kollegat. Epitoipari tapasztalat/gyakorlat elony de nem feltetel.
[ Szerkesztve ]
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeFranco #96968 üzenetére
DeF: Az Astránkon anno Braum Brilantis volt nem volt gond vele vízen is jó volt amúgy. Bár azt a brutális nem egész 100 lovat azért nem nehéz lerakni az útra...
Tomcsi:
Egy helyben pörgött a 1 éves PC5 az asr vakarta a hökét én meg csak ültem és pislogtam. Mind ezt egy max 250 Nm-t tudó autóban ülve közepes gázzal való induláskor... Köszi nálam itt kipontozódott.
Főleg a gyenge vizes fékút miatt. Kanyarban ok volt de ha esik akkor nem megyek gyorsan viszont megállni azt szeretnék rövid úton ha kell.Ez a választék (max 12k a keret):
Firestone MultiHawk 2: 11.030.-
Matador Stella 2: 11.070.-
Barum Brilantis 2: 11.220.-
Uniroyal Rainexpert 3: 11.770.-
Hankook K425: 11.880.-[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeFranco #96987 üzenetére
Csak terhelésre tágul ki tehát amikor taposod a pedált.
Amúgy fékfolyadék mikor volt cserélve?
Másik autóval összemérve nem ér mert lehet más a fék karaktere. Fűnyíró pl harap aztán ha tovább nyomod felpuhul, Bubiban meg fordítva van. Ott lenyomod semmi továbbnyomod akkor meg már fékez.
#nincsbennetarcsi
-
-
tomcsi23
veterán
válasz DeFranco #96989 üzenetére
2 évente erősen ajánlott a fékfolyadék cseréje. Amúgy szerintem is inkább az lesz a baj, esetleg fellevegősödött a rendszer. Ez a kicsit szarbacsapós érzés, nem annyira határozottan kemény, csak fog. Főleg meggyepálva lesz kevés, bár sejtem, azért olyanokat nem fékeztél.
A fékbetét kopása szinte alig észrevehető normál menetben, végig ugyanúgy fog. A terhelés más kérdés, de egy-egy fékezésnél még nem melegszik fel annyira, hogy észrevedd. Meg gondolom van kopásjelző is, nem?
Ha majd ránézel a betétekre, a belsőt is fotózd le, az kopik jobban. A külső meg többnyire látszik is. Hátul tárcsa van vagy dob?[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz DeFranco #96995 üzenetére
3-4x 120-130-ról majdnem megállás egymás után, abs határon belül már igénybevétel.
Szerintem majd nézzenek rá az éves szervizen, betétekre és a dobra is, és persze, folyadék csere.élettartam olaj
Ez rendben is van, csak az élettartam része a kérdéses.
Váltója válogatja, de igazából 10 év / 100e km-nél javallott egy csere. Szigorúan gyári váltóolajra.Qru: nem hiszem, hogy gond lenne vele. Sajnos basztathatja a fékdugattyúkat is, ha kellően magas a víztartalom. Rozsdállás, stb, nehogy azokkal együtt kelljen cserélni.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeFranco #96995 üzenetére
Átlag szerelő leszarja, egy fékfolyadékcsere neki csak időpazarlás.
Váltó? 60k nagyon max 120k után azt is illik cserélni. Nem kap az fel semmit, ez csak automatáknál rizikó.
Ha kopásjelzős azt hallani fogod mikor eléri a határt, mert a kopásjelző egy fémszál na most a fém a fémen... Meghallod légy erős.
Ha nincs az copó mert az élete végén is kb olyan jól fog mint bekoptatás után. A műszakin meg megint leszarják ha fog a fék akkor fog és kész nem okoskodnak. Marad a szemrevételezés.
Mivel úszónyerges a fóka a belső oldali betét a lényeg, azt nézd meg, az kopik gyorsabban.mod:
tomcsi: Oké, lassan úgy is érik a szelephézag állítás meg a váltóolaj csere akkor a fékfolyadékot is ledobatom.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tomcsi23
veterán
válasz DeFranco #96997 üzenetére
Na az már valami.
Betét/tárcsa kopottság szemrevételezéssel, meg persze tárcsát tolómérővel. A kopásjelző ez alapján nincs műszerfalra bejelzős (yutyúk, max hangos verzió. Azaz a tárcsát fogja egy fémlemez karcolgatni, ha elkopott annyira. Viszont a hátsó dobfék már tele lehet fékporral (yutyúk2), arra is rá kéne nézni szvsz.
Igen, az átlag szerelő tojik rá, ez egy viszonylag macerás művelet. Műszakin szerintem rá se néztek, fék fog a padon, azt annyi elég a méréshez.A váltó alján a kádban mágnes van, ami összegyűjti a fémreszeléket, hogy ne lebegjen ott.
Nem biztos, hogy a váltási bizonytalanságot ez okozza, az a váltókartól elindulva egészen a váltóig bármi lehet. Általában a váltószoknya alatti kulisszánál is vannak kenést igénylő részek, amik idővel meg a kosztól ragadhatnak. Ettől függetlenül a váltónak jót tesz a friss - gyári - olaj....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Netfone
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xbox tulajok OFF topicja
- Revolut
- Tippmix
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Vicces képek
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest