Aktív témák

  • maholnap

    csendes tag

    válasz csaba54 #2761 üzenetére

    Kedves Csaba!

    Meg kell védjem a társaság egy részét (akik megérdemlik, de nem lehetnek itt :-)). A konstrukciók valóban jók, sok esetben tényleg alkalmasak sok mindenre. A rossz hír, a negatív vélemény azonban sokkal gyorsabban és sokkal több emberhez jut el, mint a negatív, az elégedetlen ember hangosabb is, mint az elégedett...

    Sok kóklerbrókerrel baj van, méghozzá nagy baj. A szakma azonban tisztul, kihullanak a férgesek (na jó, még korántsem mind...), van már szakmai kerekasztal, minőségbiztosítási rendszer, belső és külső oktatási rendszerek, stb.

    Természetesen, lehetne ügyesebb a kommunikáció, de az övön aluli, különösen a kifejezetten rossz szándékú cikkekkel (figyelők) nem igazán lehet mit kezdeni. A mostani számba is jutott még egy ügyfél-levél, most érdekes módon egy belső ember írt... mindjárt a első belső oldalon. És pro-kontra is jutott a sorok közé, összességében nem is értem, hogy mit akart a levelével elérni... van is az állításai között butaság, meg szó szerinti igazság is, ahogy általában a legtöbb ottani tanácsadó mondanivalójában. Az utolsó sorai viszont élesek, és igazak: "Az ügyfelek és a tanácsadói szakma védelme érdekében ideje lenne a gyermekbetegségeken túllépni, és valódi partneri kapcsolatot kialakítani ügyfél és szolgáltató közt." Hja, kérem, ez igaz a mobilszolgáltatókra, a távközlés, energetika, a csomagküldés, posta, bank, biztosító, lízingcég, és temetkezési vállalkozás vonatkozásában egyaránt... :C

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák