Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Drago1 #53173 üzenetére

    És ebbe tételesen mi tartozott bele ???? Váltóolaj csere 190K-ért szerintem sok 150-nél soha nem volt több ~11L olajjal sem.... inkább 120-140K között reális.... Klímahűtő meg ~70K ( amin nincs rajta a gyári logós matrica) a 120K-t nem is értem.... Ha mondjuk ez gyári BMW volt egy akkora butaság volt... Az utángyártott gyárin annyi a különbség,hogy a matricát kivágják ott ahol a BMW logó lenne vagy simán másik matricát ragasztanak rá..... ( főleg azért érthetetlen ha intercooler-ből jó a valeo.... ) De ha jól értelmezem és jól tudom akkor neked ezek külön lettek megcsinálva nem egybe mikor vezérléscsere volt.... Gyakorlatilag legalább + 1X vagy 2X leadtad az autót,hogy legyen megcsinálva ahelyett,hogy amikor szét volt szedve vezérléscsere miatt akkor lett volna rendbe téve... A végén simán többe kerül az egész és tovább is tart mintha egyszerre csináltattad volna meg. Olcsóbban biztosan nem jöttél ki és több idő is.... Ezért mondom nálunk ezek a járulékos karbantartások benne vannak mint a szívósor takarítás hűtőkazetta kivétele / takarítása és ha kiveszed már 100X-osan látod mi a szar ki tudod cserélni nem kell 2x cserélni... 2X leengedni a vizet 1x mikor vezérlést cserélsz 1x mikor kiveszed a hűtőt... Nem kell duplán bontani a motorteret,hogy levedd a szívósort... 60K-s tisztításba benne volt az összes tömítés ??? Kicserélték a szívósor lapkás talptömítést és az összes O gyűrűt lemez tömítést amit megbontottak vagy az mind marad olyan amilyen mert az önmagában kb ~20-25K az összes tömítés oda..... 40 ezerért meg le / fel szerelni a szívósort úgy,hogy kitakarítod rendesen vicc ár....

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák