- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz H.Ezredes #48002 üzenetére
Voltak olyan hírek, hogy a későbbi gyártású N-es motorokban már más, erősebb láncot használnak, mint a legelső évjáratokban (a sok láncszakadás miatt). Tudsz erről valamit, vagy ugyanaz van mindegyikben?
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Drago1
tag
válasz H.Ezredes #48002 üzenetére
Szia
EGR hűtő szívó felőli ágát érdemes tisztítani a koromtól?Vagy ha eddig jól működött akkor felesleges megbontani?Nem visszahívásos az EGR hűtő ,mutattak fényképet az enyémről ,mert bevizsgáltattam csak kormos ,de nincs rajta korom réteg lerakódás .
3-án viszem EGR ,szívósor meg hűtőpanelek tisztításra ,meg említsem vagy ne erőltessem?