- Amazon Kindle
- Novemberi hardverkavalkád
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Sarkköri terepbe olvadó kabátot öltött a Gigabyte Mini-ITX-es AMD alaplapja
- Hisense LCD és LED TV-k
- Milyen egeret válasszak?
- SSD kibeszélő
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házimozi haladó szinten
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #10515 üzenetére
143Le, viszont a nyomatékban nagyon rendben van, főleg a leadás karakterisztikájában. Most ugye ez egy Steptronicos auto váltó, tehát ha nagyon zavar, akkor átrakod manuálba, és pöckölgeted. De sport üzemmódban nem lehet rá panasz, ott mindig a lehető legalacsonyabb fokozatban van, és tiltásig engedi forogni. De ahogy mondod, ki kell próbálni.
És a 143Le nem is olyan kevés, ne becsüld le.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #10515 üzenetére
hát azért egy manuális váltóval jobb lenne.erősen hajaz egy 318is.re ha lenne teljes m-pack rajta.
de ebben más motor van.
A 2000es van lefojtva.de lehet nem is 24V motor ez csak a 4hengeres 16V 1.8ast felfurták...áhh 2000 utántól nem lehet megérteni a bmw kódjeleit...M eltünt..jött az N....de abba meg egyszerre kb 20....vajon ez milyne motor lehet?
2000es 143 lovas.
ezmár tuti nem is motor.
szerintem a 143 bőven elég igaz elég súlyoska szegény autó. igaz manapság az összes."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Új hozzászólás Aktív témák
- Az USA is versenyellenesség miatt készül vizsgálni a Microsoft felhőjét
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Amazon Kindle
- Gitáros topic
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Azonnali játékos kérdések órája
- Mobil flották
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest