- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- Vezetékes FEJhallgatók
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezeték nélküli fülhallgatók
Hirdetés
-
Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
gp Sem PlayStationön sem Xbox-on nem kapunk teljesítmény módot, akinek a cél a minimum 60 FPS, annak a PC-s verziót kell választania.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
ma A forrás részletes termékfotókat és a várható specifikációt is közzétette.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz Skimaster #42837 üzenetére
Házi tuning ??????? Ezek a furatok és távolságok a tárcsához vannak mind kiszámolva,hogy mindenhol ugyan olyan távolságba legyen és ne legyen átfúrva egy merevítő se.... Nagyon messze van ez a házi tuningtól kicsit komolyabb tudás áll ez mögött. Nem úgy működik,hogy fogod magad és szétfúrkálod az egészet... És nem is a sarki Józsi bácsi csinálja hanem egy kifejezetten fékek gyártására specializálódott cég végzi el ezeket nekünk.
(#42835) Rhino666
Egy alap X3 30D sehol nincs természetesen
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #42849 üzenetére
Persze soha senki... De mindenkinek kell a nagy motor meg chip meg egyéb tuningolások.... Közlekedésre egy 20D is alakalmas.... És aki erre azt mondja,hogy nem elég napi használatra az hazudik... Szóval hagyjuk ezeket... X5-ből is egy 30D arra,hogy használd normálisan szintén bőven elég...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Newlachka #42874 üzenetére
Miért kelle ilyennel szarakodni ???????? Ha berakod az újat akkor soha többet nem lesz vele problémád. Persze ha normálisat raksz bele nem valami gyagyi noname szart... Dobd el a régit az újat meg be kell rakni de csakis jó márkát....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz apazaza #42957 üzenetére
Maga a motor jó de,hogy hosszútávon megfelelően üzemeljen bele kell költeni... vezérlés csere csapágy csere szívósor tisztítás ezek alap dolgok... EGR hűtő szeret megdögleni. De ezek függenek Km-től azért. Ha van konkrét autó keress nyugodtan
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Megosztok veletek egy kis történetet. Még tavaly télen kértek tőlem egy 35D-re vezérléscserére + csapágycserére árajánlatot a másik szervizhez képest magasabb áron dolgoztunk volna ezért nem nálunk kötött ki az autó. a vezérlés csere óta eltelt nagyjából fél év és 4000Km. Majd hozzám került hengerfej gyanúval a kocsi. Először is a motor mindenhol ótvaros koszos dzsuvás retkes volt. Kiderítettem CO2 mérővel,hogy valóban kipuffogó gáz kerül a hűtővizbe EGR hűtő sincs átszakadva. Hengerfejes valóban az autó.. Szívósor alatt van egy műanyag vízcső ami tiszta olaj volt illetve látszik,hogy onnan a talpától szivárog a hűtővíz. Mi minden esetben ha nem volt cserélve ez a bizonyos vízcső belátható időn belül akkor cseréljük ez ALAP. illetve a motorteret is kimossuk úgy ahogy a hűtőket is kitakarítjuk intercooler és csöveket szívósor különböző vízcsővek adott esetben stb stb tudjátok a képek alapján is hogyan dolgozunk. Nem egyszer hangsúlyozom mindenkinek,hogy lehet,hogy drágábban dolgozunk mint mások de úgy nyúlunk az autóhoz,hogy ne legyen baja a későbbiekben. Pl egy eldugult vízhűtő/elreped műanyag vízcsőcsonk miatt ( esetünkben 6K ez a vízcső ) A lényeg én régebben folytattam annak a szervznek a tulajával beszélgetést aki ennél az autónál csinálta a vezérlést persze akkor még nem ez az autó miatt. Elmondtam neki mi,hogy csináljuk ezeket ő azt mondta,hogy nem csinálja meg ezeket amiket mi csinálunk mert akkor drágább meg az nem szükséges a vezérlés cseréhez. És itt jön be az amit már írtam mi úgy csináljuk meg,hogy később se legyen probléma illetve megelőző karbantártásokat is elvégzünk az autókon amiket más nem... Persze drágább így a javítás valóban... A lényeg a lényeg egy 6K-s műanyag vízcső nem kicserélése miatt hengerfejes lett a 35D....... Ha vezérlés cserekor kicserélik nem folyik ott el a hűtővíz és nem vágja haza a motort... Olcsó húsnak híg a leve... Mindenki eldöntheti magának,hogy olcsón akar szart vagy drágábban jót és ezzel megfizeti a rendes karbantartást.....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Newlachka #42979 üzenetére
A szívósor környékén nem cseréltek fel 2 csatlakozót ? Mert van 2 amit fel lehet cserélni és akkor szokott ilyeneket csinálni de most nincs előttem,hogy melyik.... sőt olyat is láttam,hogy valaki az olajszintjeladó stekkerét cserélte fel a főtengely jeladóéval és csodálkoztak,hogy durrogott meg minden baja volt az autónak én meg néztem,hogy ki az isten rakta ezt össze így..... Vannak csodák
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #43063 üzenetére
Ez így netto faszság.... 6 hengeres dízelbe is el tud és elszakad a vezérlés... N57-be nem 1 motort keresnek jelenleg is emberek mert elszakadt... Sőt 250-300E Km fölött illik hajtókar csapágyakat is cserélni mert csapágyasak lesznek mint a szar. Itt se egyedi 1-2 esetről beszélünk....Ráadásul N47 16D-től az N57 40D-ig ugyan az a vezérlés az ÖSSZES motorba szóval elhiheted ha elszakad a 20D-be a 30-35-40D-be is elszakad Múltkor mikor voltam a bontós ismerősömnél direkt kérdeztem is,hogy szoktak-e N57-et keresni náluk láncszakadás / csapágyasság miatt és mondta óó hogyne.... N57-be az EGRhűtők szétrepednek mint a pics@ ami nem 2 forint ismételten.... Egyébként teljesen mindegy ilyen szempontból,hogy N47 vagy N57... Vezérlést mindkettőbe kell cserélni hajtókar csapágyat is szívósort szintén illik takarítani ráadásul az újabb N47-be értelmesen végre megcsinálták a szívósort. Cserélhetők az örvénycsappantyúk mivel a tömítéssel együtt vannak és normális az ára is. N47-be turbó viszont halálos ha nincs megcsinálva/ cserélve de N57-nél is a kis turbó rakoncátlankodhat. DPF-nél meg elmondtam 2 ok miatt gyulladhat ki 1 a turbó tengely eltörik és ömlik a motorolaj és begyullad mikor 650C os a DPF a másik,hogy szétreped a DPF... Ha turbóval van foglalkozva és a DPF-et is kicserélik vagy egy sima kiváltó csövet beraknak a helyére nem lesz semmi bajuk... Hozzáteszem régebben így álltam hozzá én is,hogy a 4 hengeres dízel nem kell de F30-ba tökéletes főleg remap után. Meglepő,hogy mennyire jó volt. F10-be is LCI-be amibe az átdolgozott B47-van gen2 8HP és kap egy remapot kényelmesen lehet vele menni pályán is. Persze akinek ez nem elég mert 250-el akar stabilan menni annak kell a nagyobb motor. De itt az a lényeg,hogy ez kocsi nem attól lesz jó,hogy N47 B47 M57 N57 stb hanem,hogy MEGFELELŐEN LEGYEN KARBANTARTVA !!!!
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #43074 üzenetére
Mindent meg lehet magyarázni Ennyi erővel rendesen karbantartod 4 hengeres dízelt és remap mellett is kimegy a világból Meg állítólag itt sokak szerint egy DPF ára bagatel összeg akkor újat meg kell venni meg vezérlés és hajtókarcsapáűgy csere meg a többi karbantartás és garantálétan nem rohad le egyik se és nem gyullad ki sőt kellemesen megy és fogyaszt.... Ez meg már tényleg a f@szméregetés,hogy szar a 4 hengeres mert nem jó a hangja stb..... Egy F10 LCI-be remap-al igen is jó és jól is megy... Autópálya tempóra is alkalmas 200 körüli utazóra gondolok itt.... És akkor egy kis 1-es 3-ast meg rempít konkrétan....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #43097 üzenetére
Nem mindenki áll úgy ezekhez mint te vagy én. Valaki azt se hallja,hogy ki akar szakadni a futómű vagy konkrétan szét van szakadva x y dolog a futóműben vagy bárhol.... Szerinted mennyire érdekli / hallja a motort ?????? Sőt vannak olyanok akik megkérdezik ez benzines vagy dízel....... E90-be is mentem N47-el egyáltalán nem rázkódott a karosszéria se kormány és nem irritált engem... Az igaz,hogy hallom a motoron,hogy 4 henger de ezen nem idegelem magam... Egy szívó benzines 4 henger engem 100X jobban irritál,hogy gyenge mint a fos és nem is megy.... És nem akarom védeni az F10-ben lévő 4 hengeres dízeleket de a B47-el egy F10-ben nem olyan csettegős fos mint egy 15 éves M47..... Ráadásul elöl hátul felül alul be van burkolva már pluszba a motor... Azért azt senki ne találja ki,hogy egy ilyen autóba amiben eleve jó a szigetelés plusz a kocsiban magában is annyi burkolat/szigetelés van,hogy annyira hallatszódik meg annyira zavaró amikor bent ül és vezet... Engem nem érdekelne kintről más mit hall pont leszarnám... Bent az utastérben meg jó esetben zenét hallgat az ember amúgy is nem a motort..... De egyébként én is azt mondom ha lehet választani 6 henger én is 6 hengerest venném de nem csak hang miatt hanem összességében jobban szeretem.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Csak úgy a kiégeskről.... lóf@szt csak a 20D ég ki....
Az elmúlt 1-2 hétben német fórumon több tulajdonos írta hogy kigyulladt az f10-11.🙁550D,530D 535D és mindegyik 100.000 km környékén volt és persze 4-5 éves autók..
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz nolika #43138 üzenetére
Te csináltad magadnak vagy elvitted szerelőhöz ??????????
(#43127) BMW001
Néztem én is de ezt azért nem értem mert a régi M-es motorokon is átszakadt M57 / M47 az EGR hűtő és víz került be a kipuffogó gázhoz / szívósorhoz legyen az olyan amiben volt DPF vagy miben nem volt....Rengeteg ilyen volt régen is most is és egyik autó se gyulladt ki... Sőt az enyémen is átszakadt és így jártam vele amíg ki nem hajítottam belőle az egészet.... Azon kívül,hogy a szívósorba a kipuffogó gáz trutyis lett meg az egér hűtőbe trutyis volt semmit nem csinált..... De annyi volt,hogy ha hajtottam és megálltam majd újból beindítottam viszonylag rövid időn belül akkor hófehér ködfelhőt csinált a kocsi 5-10-20mp-ig.... És nem gyulladtam fel és soha senki nem gyulladt ki emiatt pedig rengeteg autóba ennél durvábban átszakadt..... Mondnak össze vissza mindent.... Viszont nem 1 EGR hűtő hullott szét ezekből az újabb fajtákból mint amit az 35D-ből is kidobtunk... Az újabb 20D-ken is ilyen van rajta ott el tudom képzelni,hogy szétrepednek és az miatt gyullad ki...... Ha nem a blokkra nyomja hanem valami műanyagra vagy kábelre el tudom képzelni,hogy begyullad onnantól meg ég.....
(#43133) CharlieDrop
Még az is lehet,hogy be lehet kötni,hogy működön.
(#43132) [HUN]Dani
Egy kényelmes vezetéshez azért a 30i jobban dukálna N52B30-al vagy egy M57D30 D3-as 231Le-es dízel. Én biztos a D3-at választanám sajt autónak.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz nolika #43160 üzenetére
Na ez a baj.... Erre vannak a hozzáértő szerelők. Szépen el kell vinni hozzájuk és megcsinálják úgy az autót,hogy nem fog rázni a fék nem hullik szét az autó persze ezt meg kell fizetni azt aláírom. ÉS legfőképpen nem kell 2x 3x szerelni meg szívni,hogy miért szar.... Valami csak nem sikerült ha ráz vagy szar alkatrészt raktál be.....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #43164 üzenetére
Jó de nem jó féket raktak fel neked elsőre ( másodikra sem azt kellett volna stupekolniuk... )
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Clapaucius #43168 üzenetére
Az elektromos vízpumpa meg tud dögleni és szokott is. De diag nélkül...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gézengúz #43198 üzenetére
Miért nem hozod el vásárlás előtt egy átvizsgálásra ? 1. Kapsz egy teljes képet a kocsiról mik a hibái mit kell cserélni stb stb. 2. Ha rossz leaglább azt is megtudod és nem veszel potyára egy autót....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #43229 üzenetére
nem kidobta hanem konkrétan szétment az M3 motor és jött az elmebeteg ötlet,hogy dízel M3..... Egyébként egy jól megcsináld 30CD jobban megy mint egy M3 az a vicc Ha a futómű fék kaszni minden M3 és egy jó D2 van benne üti az M3-at
Kedves fórumtárunk vett egy F30 N55 35i-t . Elhozta a kötelező szervizekre illetve,hogy egy kis módosítást kapjon az autó Intercooler upgrade , muffler delete , remap és ha minden jól megy a végén le is lesz padolva,hogy mit sikerült összehozni. Nagyon kíváncsi leszek mi jön ki belőle
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Clapaucius #43242 üzenetére
egy 40-el olcsóbban bent lett volna gyárival ha szólsz
(#43236) BMW001
Nem nem sokan vagánykodás miatt vesznek M-es autót illetve azért mert MEGTEHETIK . Sokan 1. meg se nyomják neki 2. A másik fele vezetni se tudja mert leesik vele az útról. 3. tudja vezetni és meg is teheti,hogy ilyen autót vegyen...
Sokan csinálnak kamu M5 meg egyebeket. Tudod legyen M5 lökös meg M5 vég vagy épp M3... És rengeteg ember még egy m packet is azt hiszi,hogy M3 vagy M5...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz majnkopf #43245 üzenetére
Egy gyári m packet-et többre tartok az összes bazári szarnál.... Ha egyedit akarsz ami igényes és jó pl Alpina toldat E38-on is az van fent és az valóban egyedi és jól néz ki nem egy hányinger amit kitaláltak,hogy varázsolj rá az autóra....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #43252 üzenetére
Ha valakinek erre van igénye biztos... Tisztességesen megcsinálni sok munka energia és pénz... M3 balos köteg kell ott is évjáratban vannak eltérések stb stb stb... Nem mondom,hogy nem lehet megoldani de ha tényleg egy szépet és normálisat akarsz az rohadt sokba kerül... Angol E46-ok amúgy jobban rohadnak összes többi autónál :/ Még az Osztrák olyan fos mint az Angol.... :/
(#43249) B-L-A-C-K
Ne keverd az M packet-et a bazári M3 M5 vagy egyéb más M-es autóhoz hasonlító lökösöket és kiegészítőket. Az M packet az egy sport csomag.... M csomagban külső lökhárítók + küszöbök vannak benne vastagabb M-es kormány M-es lábbpihentető váltógomb küszöbbelépők fekete tetőkárpit sport ülés és a feszesebb / ültetett futómű és stbailizátorok. Ezzel rendben az autó és ez jó is. aki az alap szarjára akar rendes M-es lökhárítót rárakni úgy,hgoy bokorugró az autó a kanyarba is billeg össze vissza az gáz.. Egy rendes sport csomag az rendben van mert nem csak a lökhárítót jelenti az M packet csak ezt sokan elfelejtik
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Fordítva futóművet meg kormányt lehet rendelni M packet nélkül. Az m sport csomagban venne van futómű M-es gátló M-es rugó vastagabb stabilizátor rudak. Sőt E46-ba a lengőkar is M-es fix gömbfejes nem az fos mint a sima gyári...
(#43261) B-L-A-C-K
Nekem ne akard megmagyarázni,hogy a gagyi alap üléses fehér tetőkárpitos vékony kormányos alap futóműves kocsi jobb mint amiben van M sport csomag
(#43251) majnkopf
Én elhiszem... Anno mikor itt nálunk csinálták a Lamborghini aventador-t meg a ferrari 458-at az építéskor ott voltam és hiába drága autók drága tuning egy hányinger szarok voltak maradtak volna inkább gyári autók.... De persze azt csinálsz amit akarsz senki nem mondta,hogy nem rakhatsz rá szárnyat meg piros ülést meg ilyeneket. Ha neked ez jön be... Láttam érdekes "tuning" autókat már.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz B-L-A-C-K #43277 üzenetére
Te valamit nagyon keveresz Egyik kocsira sincs ilyen f@szság ráírva gyárilag.... És a régebbi BMW-ken nincsen kívülről semmilyen M jelzés..... Az hogy a kormányban lápbihentetőn ott van,hogy M persze mivel az M3- M5-be is ugyan az a kormány van bent mitől ne lenne rajta ?????? A te kedvedért leveszik róla ??? Kívülről pedig semmilyen M jelzés nincs se E39-en se E46-on se a többin..... Az új szériák más kérdés de itt a régiről beszélünk.... Amiről te beszélsz az megint valami tuning matyi...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
-
H.Ezredes
őstag
válasz STC Speed #43333 üzenetére
Én beraktam az új eibach pro kit-et és sokkal sokkal jobb lett a komfort meg úgy minden... Én nagyon éreztem a különbséget pozitív irányba. Bár az eibach nem az olcsó rugók közé tartozik meg ha egy használt 15 éves rugót raksz be az se olyan már. M-es rugóhoz kellene azért a keményebb gátló is.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #43376 üzenetére
Persze lesz majd de majd péntek délután fogok ezekkel foglalkozni.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Anubris #43465 üzenetére
???????????
Váltónál a kihajtásnál lehet szivárgás. Igazából nagyon nagyon ritka,hogy úgy fossa el magát,hogy folyik.... Kis szivárgás szokott lenni de olyan olajmennyiség nem szokott kijönni,hogy problémát okozzon. A karter tömítés elöregedése / folyása viszont problémásabb azt illik / kell is cserélni. A karter tömítéshez nem kell kivenni a motort viszont megemelni meg kell illetve a bölcsőt le kell ereszteni stb stb... A motorfelújítás teljesen más. Az milliós történet.... Az,hogy az elfáradt tömítéseket valaki kicseréli az nem motorfelújítás... Sőt egy vezérlés csere sem motorfelújítás. Motorfelújításnak minimum egy ilyet mondanék [link] Hengerfej felújítás dugattyúk / gyűrűk cseréje pucolása. Vezérlés komplett cseréj összes tömítés csere stb stb
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz lali81 #43472 üzenetére
Azért ez így erős Elve nem tudta,hogy pontosan mit is mondtak... 1 napos melót mondtak meg kell emelni a motort bölcsőt levenni futóművet lelazítani stb. Ezzel semmilyen átbaszás nem volt. a 800 csavar azért sok annyi nincsen Illetve benzinesen a kipuff csavarok szeretnek úgy összerohadni,hogy szerszámot se tudsz rátenni / eltörnek ezzel sem hazudtak... És nyilván ha leveszik a kartert csöpögni fog kifelé az olaj rájuk ez is így van az lehet,hogy nagy kedvük nincs hozzá.
(#43481) Anubris
F30
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz TayRol #43551 üzenetére
Ez a motor a cabrioba nagyon-nagyon gyenge tényleg csak gurulgatni jó..... Ráadásul nem ez a legmegbízhatóbb motor.Persze ha megelőzendőleg ki vannak cserélve a trafók / injektorok vezérlés stb akkor megbizhatóan tud menni egy 150-200E Km-t. Oviba-bölcsibe elférnek hátul de ez az autó nem erre való igazából. Nem is kényelmes a hátra való beültetés és ki/be szállás főleg kis gyerekekkel. E93 viszont használható télen is nyáron is funkcionálisan jó.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz TayRol #43558 üzenetére
Helyileg elférnek hátul de mivel cabrio a ki/be szállás nyűgös. Mivel kemény tetős az autó ezért jobb a merevsége mint a vászontetőnek és télen is rossz időben is lehet használni. N52B30 még az utolsó jó motor amivel kevesebb nyűg van mint a többivel. De igazából egy újabb N53 is jó lehet de számolni kell azzal,hogy ezek az autók simán be tudnak nyelni százezreket.....
(#43559) F-ECT$
Én nem mondom,hogy azonnal felejtse el. Nem olyan rossz a felszereltség. adaptív xenon F30-ba már jó elöl hátul pdc fűthető bőr üvegtető NBT nagy navi nem oylan rossz ez. Egy Hifi sound system ami hiányzik belőle de ezeket is be lehet építeni utólag. Ez a motor le van butítva simán tud egy 180-200Le körül amivel kellemesen lehet autózni vele.A fék is ugyan ez van elöl hátul a 20i / 20D-n. simán mondom,hogy ez vállalható autó egy nagy negatívum van ami tényleg számít,hogy nem 8HP váltó van alatta ami egyrészt jóval kényelmesebb mint a kéziváltó másrészt sokkal gyorsabban vált ill még a fogyasztásra is jótékonyan hat.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Rhino666 #43589 üzenetére
Hozd el egy átvizsgálásra. Kapsz egy teljes képet a kocsi állapotáról és nem kell másokra hagyatkoznod illetve ha mégse jó akkor legalább nem buktad a kocsi vételárát vagy tudsz alkudni...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz KAMELOT #43616 üzenetére
10 perc alatt normálisan ki se csöpög az olaj.... Másrészt lehet a te kocsidon nem olyan sok idő kicserélni a szűrőket de más kocsikon ahol ahol darabokra kell szedni az összes burkolatot merevítőket le kell venni,hogy odaférj a légszűrőhöz nagyon nem 10perc egy olajcsere.... Ha még üzemanyagszűrőt is kell cserélni hatványozottan igaz mert az összes burkolatot szedheted le alulról típusonkénet persze változó... Ne keltsd a hangulatot,hogy 10perc meg így úgy.... Felesleges...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz KAMELOT #43626 üzenetére
Én sem értem mi a francért fizettem gáztűzhely bekötése / üzembe helyezésére 15K-t 2 csavart húzott meg az ember 10 perces mutatvány sem... Én is be tudom kötni nem vagyok béna... Nem kezdtem el én se pampogni... Kifizettem mert ennyibe kerül pont. És hány ilyen van még... Akinek nem tetszik szereljen magának autót , fűtést , építsen házat... Mehetne a pampogás a burkolók miatt is vagy a fényezők árai miatt vagy a lakatosok miatt vagy bármi másért..... Egy étteremben is miért olyan drágán készítik el az ételeket stb stb... Vagy szórakozóhelyen miért adják olyan drágán az italokat hát kimész a boltba és megveszed a töredékért.... Fel lehet fogni így az életet...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kedvenc zene a mai napra
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen