Hirdetés
-
Hauntii teszt
gp Ki gondolta volna, hogy az élet és halál közti rés ennyire élvezetes lehet? Igaz, szín nem sok fért ebbe a birodalomba, de a Hauntii hangulatával, harcaival és apró fejtörőivel is képes elvarázsolni.
-
Két OLED kijelzőt is bevet a GPD DUO
ph A készülő notebook biztosan úgynevezett AI PC lesz, de nem tudni, hogy milyen platform kerül bele.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Nah, kicsordult a nyálam olvasva a szerinted szegényes extrázást.
Ez a 7 -es durca és még jól is néz ki. Az adatok alapján lelépi az M3 -at, az M5 -el meg fej-fej mellett halad.
Azon filózok, mi van ha 2db nagyobb turbo kerül bele. Szerintem 800ló gond nélkül kihozható belőle. Az új automatára majd kíváncsi leszek, az M5 7gangosa elég pocsék lett. Talán az is volt az M5 egyetlen gyengesége.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ejj, hát nem is a 740i -ről beszéltem. Olvass vissza jobban, az új 760i -re gondoltam, a V12 dupla turbo -ra.
Am itt is megkérdezem. Erről mi a véleményetek? Talán olcsóbb a technikát tekintve mint a 3000GT, de jobban néz ki, meg könnyebb is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Sőtt, elvileg 3000ccm -es motor csak az új Eclipse -ben van, a III. -ban. Az első kettőben 2000ccm -es motor volt szívón és turbosan.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
E34 az nem tetszik, akkor már maradok E39 -nél. E36 M3... Igen, rendben is van. Csak már régóta kerget egy olyan átok, hogy nekem ilyen hardcore sportkocsi kell. Széles, nagy, lapos, szóval ZX és 3000GT feeling. És persze előfeltétel a turbo, mert az a vágy a Calibra óta bennem van. Sajnos hasonló árban turbos BMW -t nem lehet találni, mert kicsit megkéstek a turboval. Nekem mindenképpen kell az az erő, amit az ad rugalmasságban. Ültem már E46 M3 -as BMW -ben, de az messze nem volt olyan rugalmas mint a 3000GT VR4. M3 erősebb volt, nem is kicsivel, de rugalmasság terén ég és föld.
Eagl3: Lehet úgy volt már átrakva a motor, mert 3000ccm -es Eclipset csak 1999 -től gyártottak, de azt is turbo nélkül.
Lehet az lesz, hogy elmegyek, és kipróbálok egy ZX -et. Ha megtetszik, akk utána úgy is addig fogok kajtatni utána, amíg nem találok egyet normális állapotban.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nem. E39 tetszik a legjobban, meg az E38. Nálam az BMW -ből az etalon.
Amúgy igen, megeszi az alap ZX -et mindegyik már csak azért is, mert könnyebbek. Én viszont pont azt a lórúgást hiányolnám, amit egy ekkora turbos autó nyújthat. Az a hirtelen rántás, amekkora erővel beleprésel az ülésbe. Nah, az kell nekem.
Nekem elég lenne stock ZX is, bár a 2db Turbo miatt könnyen megvan a 400ló, igaz akkor kicsit gyorsabban eszi a kuplungot, de azt még bőven elbírja. De nekem elég lenne a 300 közeli ló is, nem akarok meghalni.
Mondjuk ahogy nézem, a ZX -ek többsége mind már 360+ lovas, még pár 700 lovast is találtam.
A másik érv az meg ugye a forma, olyan fiatalos és sportos. Nagyon megtetszett az utóbbi időben nekem ez a style.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ezek közül ami szóba jöhetne az a Skyline. Egy gond van ezekkel, hogy biza jobb kormányosak, amitől é n hányingert kapok. Nem tudnám vezetni, nem is tenném forgalomban se, és pályán se szívesen.
Subarukat utálom, Lancer Evo -k azok amik szóba jöhetnének, azok még kinéznek valahogy.
Alpinakat nézegettem, de túl drágák.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Jobb lenne hátsó, azt jobban komálom. E46 M3 egy vagyon, nem vennék. Nekem a 3 -asok valahogy nem tetszenek. 2 milláért nem kapok hasonló autót, mint egy ZX. De nem tudom, azért még nézelődök. 530i -t nem kapok, csak 3 guriga körül. Azért meg majdnem lenne E60.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Áh, Olasz autót nem vennék soha az életbe, max. Ferrari, de azt is csak akkor, ha mellette még van 4x annyi pénzem.
Dragon, drága lenne a turbosítás, és az autót át kellene alakítani egészen. Motor megerősítés, váltócsere, kuplungcsere. Azt nem bírná ki, így meg már nagyon drága lenne.
A hosszabb utakat lehet megtudnám oldani a céges autókkal, ezt meg hétvégi autónak használnám. Havi 3000km menne max. bele, több nem hiszem.
Még elgondolkodok ezen, mert nem lenne pénzem fenntartani azt az autót, csak annyi amennyit az E39 -re költök. Ha annyiból kijönnék, akk elégedett lennék.
Vagy még egy variáció. Kivárom míg elvégzem az egyetemet, azt akkor veszek egy ilyet, hétvégi autónak, és szépen lassan megcsináltatom. Úgy mint itt a kollega a 850CSi -t.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5241 üzenetére
Arra nincs keret. Még csak diák vagyok, vannak korlátaim.
Ma akarom beröffenteni a kocsit, néma. Akkor nézem lámpák se égnek bent.
Fucking szar aksi, 1,5 éves, és elszállt. 16,5k -volt az úk aksi, Bosh -t akartam, de az 32k volt. Mind1, erre is van 2 év gar.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nincs gond ilyennel, elég sokat járkálok vele, mikor nem áll éppen. Selejt szériát fogtunk ki, mert apa munkatársának is ilyen aksija volt, egy időben lett betéve az autókba. Neki 2 hónapja merült le csontra, pont úgy ahogy az enyém. Minden töltés elszállt, teljesen üres volt ez is, és az is. Utána neki meg is mondták, hogy selejt. Már vártam, ez mikor döglik be.
Mert volt olyan, hogy lemerült az aksi, és az autót nem tudta beindítani, de égtek a lámpák. Nálam még a lámpák se égtek, teljesen néma volt.
Kedden viszem vissza, kicseréltetem, azt elteszem pót aksinak.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
3 -as nem, legalábbis E36 tuti nem, az visszalépés lenne E39 -ről, szerintem. E46 M3 még piszok drága. Meg E36 annyira nem is jön be nekem, ott a motoron kívül más nem jön be. Itt most a másik énem vágyát linkeltem be, ez luxus is, meg megy is mint egy mozdony. Szeretem az ilyen fincsi extrákat. Igen, 540i -hez a 6 gang jó lenne, de sokan azt mondják automatával is nagyon jó már, mert a kuplung manuállal fogyó eszköz lehet. Meg ugye itt a hosszabb fokozatokra marad bőven erő, nyomatékban majdnem ott van mint az E39 M5.
Ez nem turbo -s, mert ugye ilyen típusú BMW -kből nincs turbos. Ha lenne, akkor valszeg olyanom lenne.
Ez ugye nem sport autó, hanem izomból megy, de már borzasztó kényelmes és igényes, sok fincsi extrával. Azt már most megmondom, hogy szebb a hangja is mint a 6 hengeres M3 -nak, igazi V8 -as koncert.
Amúgy ez az a motor ami az 5/745i -ben van benne, csak kicsit át van dolgozva, és az új motor ugye 47 lóval erősebb.Ha sport autó, akkor az M3 vs. ZX vagy 3000GT. Nálam itt a ZX nyerne minden tekintetben, M3 szóba se jöhetne.
Ha a luxus, elegancia és sportosság, akkor meg csak 540i vagy M5. És árban és fent tartásban az M5 más kategóriát képvisel még. Vagy még ide mondtam az A6 2.7T -t is, de arról mindenki lebeszélt.Meg azért M -es mocival kár összehasonlítani ezeket, azok mind kihegyezett erőforrások, míg ezek abszolút normál kategóriát képviselnek. Az én 28i -mtől se sok a gyári 194 paci ha jól belegondolsz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ez az E60 -as auto válto sokáig elmegy nem teljesen igaz.
Az E39 -ekben is jó az automata steptronic, benyásakban nagyon jól bírja. Dieseleknél van kis gond velük, mert a hülye tulaj agyon chippeli az 530d -jét, a nyomaték meg agyonvágja a váltót. Szóval normális használatban nem lehet gond velük. Bár én nem szeretem, mert nagyon hosszúak a fokozatok, lomha tőle az autó.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5272 üzenetére
Hidd el visszalépés lenne... 540i vagy M5 már majdnem mindegy, lehet várok még 2 évet, addigra pont végzek a sulival, és befektetek egy M5 -be. Az nekem akár örök életre is elég lenne.
Más. 2 nap alatt 1140km -et raktam bele az autóba, ma átléptem a bűvös 200k -s határt, most 200.460km -en áll az óra. Sajnos, kicsit rossz volt látni, de ez van.
Viszont ma kicsit jobban mentem, a Madocsa - Pécs távot táblától tábláig 45 min. alatt tettem meg. Meg lehet nézni, hány km is az, és ott nincs 1 km autópálya se, csak jó kanyargós szerpentin.
Jah, és nulláztam az átlagot is, ez alatt az 1140km alatt 8,1l -es átlagot produkáltam, és ebben volt minden. Budapest, autópálya, főút, falu, szerpentin, sok előzés, és 10 perc folyamatos padló. Amúgy átlagban a normális tempom 90 és 110 között volt, ezen sebességeken bőven 7l alatt fogyaszt, 90 -nél 6l körül van.
Ilyenkor alaposan elbizonytalanodok, hogy el akarom e adni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Elektromos mindkét ülés, amit még az M3 -asok többségében se lehet megtalálni.
A bőrbelső is egészen más, európai kivitelhez más típusú bőröket adtak.
Ezt onnan tudom, mert láttam egy floridai M5 -öt E34 -ből, és spec bőr volt benne, külön amcsi modellekbe.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Elég érdekes ez a felfogás... Én még nem láttam E36 -ot elektromos ülésekkel.
Akik anno E36 M3 -at vettek, volt rá pénzük, nem volt olcsó autó. Szerintem egy M -es BMW -t közel full-full extrásan szabad csak kiadni. Szerintem egy tulaj se veti meg, ha csak gombokat kell nyomogatnia.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Fűthető kormány egy nagyon jó dolog. Kár hogy az enyémbe nincs, pedig el tudnám viselni. Ellenben nekem az ülésfűtés nem kéne soha, nagyon nem szeretem. Ülésszellőztetés viszont nyáron nagyon kellemes, Mondeo -ban imádom azt a funkciót.
Ezek ilyen kis luxus dolgok. Ha más is ül az autóba jól jön a memóriás ülés/kormány, nem kell vacakolni, csak nyomsz egy gombot.De már mondtam, én az ilyen extrák megszállottja vagyok. Havernak van egy Citroen XM -je, 3.0 V6 -os. Full -full extrás, minden ami csak elektromos lehet, az gombbal mozgatható. Imádom az efféle finomságokat.
Meg is fogadtam, hogy innentől kezdve csak olyan autót veszek, ami tényleg full extrás.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Jah, állófűtést én is többre értékelem. Csak beprogramozod, és 20 perc múlva már meleg van bent.
Am, az ülésfűtés impotenciát okoz, de komolyan.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Vangelis #5397 üzenetére
, nah most nem tudtok szívatni, mert nálam nincs ülésfűtés.
Ajánlom figyelmetekbe. Szóval ésszel ám azzal a főzőcskézéssel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Csak gondoltam keresek valamit erről, és 10sec alatt ezt találtam.
Tényleg nem ücsörögtem, most komolyan. Nálunk csak a Mondeo -ban volt fűthető az ülés, de azt soha nem kapcsoltam be. Ültem már sok autóban, amiben volt ülésfűtés, de én jobban preferálom az ülés szellőztetést.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Én ilyen festéssel kérem. Nekem 523D kéne, az nagyon ott van a szeren.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs