- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- Vezetékes FEJhallgatók
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezeték nélküli fülhallgatók
Hirdetés
-
Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
ma Nem mér, csak becsül, de a helyi hatóságoktól megkapta a használati engedélyt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
ph A Strix Point kódnevű SoC APU lesz a cég első Copilot+ platformja.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz KAMELOT #42159 üzenetére
Semmi baja?!?! Biztosan öregedett pár évet a váltó. Alapból se mai darab... Olaj nélkül nincs kenés... A csapágyakat megeszi stb stb... Alapból is elkopnak hát még olaj nélkül ráadaásul az az "olaj" ami lejött köszönő viszonyba nincs a váltóolaj színével rommáégett szerencsétlen "maradvány" olaj... Sajnos mert a kartert kicseréled máshol is folyhat pl átvezetőnél vagy elöl az olajpumpánál is ahol ott a szimering, O gyűrű olajpumpa alatti csavar tömítéseknél is tipikusan szokott folyni szóval lehet majd vele probléma. Egy ilyen olaj nélküli járatás után levettem volna a vezérlőtömböt szelepeket kivenni kitakarítani vezérlőtömb váltó közötti tömítéseket kicserélni átvezető alap,hogy csere mert szinte kivétel nélkül folyik a benzinesekben de a dízelekben is.
(#42153) BMW001
Új X5 be mutatkozott be minden 100% volt,hogy a 8-asba is benne lesznek. én szerintem az LCI 7-es fogja elsőként megkapni a már kint lévő modellek közül után az 5-ös
(#42155) Xero
"A lézer fényszórók is végre hozták az elvárható szintet." Miért az i8 meg a 7-es lézerlámpájával mi a probléma ??? ugyan az a technológia van benne mint a most futó szétriákban és az Osram gyártja. Szerintem az i8-ban is jó meg a 7-esben is én mindkettővel mentem és nagyon jó volt mindkettő sőt nekem a "sima" LED-es lámpákkal se volt problémám
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz molnarpeter #42212 üzenetére
Az kevés lesz.... a szelepvezetők is kikopnak ezeknél a típusnál ( teljes hengerfej felújítás szükséges ) + vezérlés nyúlik vezetők törnek a dugattyú gyűrűk szétkokszododnak és takarítani kell őket / vagy cserélni... Ha az olajpumpához a szívócsőbe behullanak a vezérlés darabok akkor még csapágyassá is válhat....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Abban a karosszériában a legjobb motor és hajtás / váltó kombó 2018-as kocsinál nem nagyon van kérdés... 100-150E Km ig nem lesz vele nagyobb problémád. Ha tudsz egy jól felszereltet vegyél meg olyan extrák legyenek amiket használsz. Pl nagy navi H/K hifi stb stb Illetve ha 2018-as kocsiról beszélünk akkor LCI-t válassz ha meg új autóról van szó akkor meg nem kérdés.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #42234 üzenetére
Mi az,hogy szar? 192 / 231 Le vel nem szar ebbe a modellbe... Aki újonnan veszi annak jó főleg a 25i és van benne tartalék lehet húzni őket. Minden autó / motor jó 100-150E Km ig persze minél nagyobb a bódé annál nagyobb motor kell azért...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #42236 üzenetére
Alig elfogultak Hagyjuk ezt a kinek jó kérdést... Eladják mert kell az embereknek lehet A ember utálja B ember imádja nem szeretheti mindenki ugyan azt ezért van ennyi fajta autó hajtás és motor /váltó variáns. Egy ~150E Km-ig jó utána zsákbamacska... Szóval aki újonnan veszi vagy kevés km-el annak jó de aki majd 2-300E Km-el veszi vagy többel ott majd biztos lesz meglepetés.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
-
H.Ezredes
őstag
Megcsináltam az elpattant csavart a kipuffogó csonknál. Szint alá betört de sikerült rá heggeszteni és kicsavartam simán. Az összes tőcsavart és anyát cseréltem. Turbót kifejzett turbó tisztítóval kitakarítottam a geometriát is. állítottam a geomtria végállás csavarján az új vákuumszelepet kicseréltem egy másik újra mivel torpanások voltak a kocsiba mikor milyen kedve volt de nem is értem miért csinálta az új szeleppel... EGR-t teljesen kikötöttem se EGR hűtő se visszavezetés. EGR hűtőm átszakadt és folyt be a hűtővíz a kipuffogóba.... Előtte 2500 tól indult meg az autó alatta kb semmi nagyon idegesített már.... Most már alulról szépen tölt 1700-1800-tól ugrik 2000 től meg teljesen csövön megy. Összességében elégedett vagyok ilyennek kellett volna lennie alapból már.... Végre nem cicereg kifelé borzalmas hangja volt. Viszont sajnos nem lehet több üzemanyagot adni mert ahogy emelünk a mennyiségen leszabályoz a kocsi vagy a porlasztóknál elmegy a gázolaj vagy a pumpa keveset szállít.... Nagyon sok + teljesítmény van benne ami így jelenleg kiaknázatlan úgy,hogy megyek tovább,hogy legyen megfelelő üzemanyag mennyiség
~2000Km alatt hazavágta a légszűrőt....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #42311 üzenetére
Nagyon örülök neki
(#42312) ludsimon
~70-100K között
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz lali81 #42316 üzenetére
"az alja ennek olyan lehet mint a szita, emelőt nem raknék be alá.." Ez így azért nem igaz... Ne mondj ilyet... " ennél különb állapotú autókat bontanak el nap mint nap." Na ez viszont igaz . Rengeteg E46-nak rohad az első sérvédője de ettől még nincs más baja.... De ami a lényeges tényleg meg kell nézni vásárlás előtt mit vesz az ember ritka amikor ezeken beszakad a küszöb az inkább E39 probléma de egy elhanyagolt szakad E46-nál is már lehet problém. E46 nál a híd szeret kiszakadni. hátsó ív szeret rohadni de mondom mind javítható. De olyan autót kell venni amivel megéri foglalkozni ha eleve egy pusztulat sz@r akkor nincs is miről beszélni.... Egy értelmesebb E46 bőven millió felett van ( inkább 1,5M körül vannak normálisabbak ) alatta leginkább rontásokat kapni... A lényeg egy sárvédő miatt nem kell leírni a kocsid de mindenképp fenntartásokkal kell kezelni és rendesen átnézetni.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Tegnap éjszaka mentünk egy jó nagy kört egy E46 M3 -al külső váci úttól ki a M0 hoz ott át a Megyeri hídon majd vissza a város felé vissza váci útra nem tudott elmenni az M3 M0-nál beengedtem magam elé a felhajtónál. Ott jobban tudott kijönni ott elment több autót utána utolértem mentem én elöl de akkor meg ő nem közeledett visszaérve a vácin jött valami reszelt celica kb 3-an egymás mellett/előtt 1-et mentünk 3-an.Lámpánál állóból lemaradt a celica de nem ment szarul.... Hétfőn meg M0-án egy Osztrák F10 35i-vel találkoztam igaz 3-an voltak alulról egyszer jobbal el tudott lépni de ilyen ~250-nél együtt mentünk X távolságra. ~230-nál kijött egy sprineter elénk mindketten padlófék... Érdekes,hogy ezzel a kínai gumival megállok mindenki mögött az F10 és közöttem 10m se volt mikor kijöttek elénk... És nem lehet mondani,hogy nem fékez mert ha nem fékez kiüti aki elötte van.... Mindenhol bekanyaradok és bemegyek ugyan olyan sebességgel mint más autók... Mikor viztes úton mentünk egy alfával 200-220-at nulláson ott sem volt semmi problémám a gumival. Igazából soha semmilyen bajom nem volt vele pedig azt elmúlt időszakban rengeteget volt terhelve kanyarba nagy sebességben vizen stb stb nem vallott szégyent én továbbra is azt mondom leócskázhatja bárki lehet magyarázni a kémiát lehet mondani bármit de amikor 250 el megyünk az F10-el ugyan azon az íven a kanyarba meg végig az M3-al és nem esik le vészfékezésnél megáll az autó + lámpától tapad és el tudok gyorsulni akkor nem tudom egyszerűen azt mondani,hogy szar.... És biztos,hogy van ennél jobb gumi ez 1000% de ez a gumi nem szar ez tény hiába szidja bárki.... Ha szar lenne nem tapadni se nagy sebességnél se a kanyarokba se nem tudnék megálni se semmi de ez a gumi tapad és működik... Viszont a fék még a lyuggatás mellett is karcsú nekem viszonylag hamar melegszik így is :/
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #42335 üzenetére
Dobtam a múltkor egy videót még reagáltál is rá az még a régebbi konfiggal ment most másik turbó nagyobb nyomáson meg egy hangyányival több üzemanyag.
(#42334) chess001
1. leszarom a pados mérést 2. nem lehet mérni ha lenyomod a kick downt-t visszavált a kocsi ha kick down előtt nyomod nem megy 100%-on akkor kapja meg a 100%-ot ha lenyomod hiába csak egy kapcsoló így van megírva. 3. Még messze van attól,hogy összeálljon minden mit méregessek... havonta méregessem vagy 3 havonta ?
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #42337 üzenetére
Nagyjából ugyan úgy megy. Hiába van nagyobb nyomás kevés az üzemanyag..... Majd ha megoldom az üzemanyag ellátást akkor lesz számottevő változás ahogy kapott naftát érezhetően jobban ment de 180 körül eldobta szóval vissza kellett venni. elmegy a porlasztóknál/rail pumpánál. A "gyári" adatok mit sem érnek egyébként az utcán.... E38 750-el mentem el E92 M3-nak meg E46 M3-nak mert kezelni nem bírják az autót... Vagy mikor a sajátommal mentem egy M4 competition package mellett nem bírt elmenni. Hideg volt nyári gumival jött én télivel még át is szólt,hogy nem tudja nyomni mert csúszik és nagyon erős az autó. Vagy jött az R8 al is az ember és elindulni nem tudott...Szóval hiába az erős autó ha nem tapad / a gazdája nem tudja kezelni.... mondom az M3 a hídon elment rám vert több autót de lámpától indulva meg a vácin nem tudott elmenni...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Highend55 #42339 üzenetére
milyen legendát ? Hogy pancserül indulnak el ? Hogy nem tudnak váltani /rajtolni/kuplungolni ??? Leírtam,hogy az M3-om is a nullás hídon elment tőlem több autónyira..... Mi ezen a legenda ? Hogy az R8-as ba nem találja az 1-es fokozatot ? Vagy a szerencsétlen gyerek télen az M4-el nyári gumival rajoskodik mert competition felni az gizdán néz ki... Sajnos sok olyan ember megteheti,hogy olyan erős autóba üljün amibe csak szeretne.... Tudom az is legenda mikor a a tulajnak az E60 M5-be apám mutatta meg a lauch controlt az M powert meg,hogy mit tud a autó és ő mondta soha nem ment még így az autó... Sajnos sok ilyen ember van de mind legenda Vagy mikor anno gyorsulási versenyen a futó széria E39 M5-öt 150M-ig verte az E28 M5 csak azért mert nem tudta vezetni az ember az E39-et..... Ezek nem legendás dolgok hanem sok ilyen van....
(#42340) CharlieDrop
Nincs arról szó,hogy úr isten mennyire erős..... Soha nem is állítottam ,hogy lehagytam ezeket az autókat
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Highend55 #42342 üzenetére
De ilyet senki nem állított,hogy a 750 jobban megy vagy a 30D. Én adott történeteket írtam le ahol adott dolgok voltak... Tudom,hogy alap esetben elmennek de itt ezek történtek és pont.... Te meg a száraz adatokról beszélsz....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Mágus2 #42350 üzenetére
Szövegértelmezés ??????? Ki mondta ,hogy lenyomtam ???? Mondjuk ha elindulni nem tud 2x a pirostól és közbe én simán eljövök akkor ja lenyomtam.... Egyébként erőből elment de ki mondta,hogy lenyomtam ? Komolyan ti nem találkoztatok olyan emberrel akinek volt nagyon erős autója de vezetni nem tudta???? Ha nem csak nyisd meg a youtube-ot van elég video ezekből fent....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Mágus2 #42353 üzenetére
Hahaha vicces gyerek vagy
1. Először is előttem állt a lámpánál én mögötte
2. Túráztatta a kocsit végig a pirosnál majd nagy nehezen elindult és tolta de látszott,hogy nem tudja kezelni az autót.... Én is mentem persze utána. A következő lámpánál szintén piros mögötte álltam de akkor rákészültem ,hogy indulunk szintén nem tudott elindulni olyan béna volt majdnem kiütöttem úgy kellett kikerülni de TOLTA utána összeszedte magát és erőből utolért és elment . Szóval nagyon is akart menni és nyomta is mind a 2 lámpánál csak béna volt.......Szóval hiába okoskodsz nincs igazad....De mondjuk te biztos jobban tudod mikor ott se voltál Szeretem az olyan embereket akik ott se voltak az adott szituációba de ők tudják mi,hogy volt
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #42404 üzenetére
Most kipróbáltuk a barátunk E92 330D-je ellen hogy meg az enyém. N57 245Le amin csináltuk a szívósor meg a hengerfej takarítást vezérlés csere is volt + váltóolaj... Hibátlan állapotú a kocsi. Mind a 2 autóba ketten ültünk gurulóból indulva alacsonyabb sebességnél picit mentem rá de egyet mentünk nagyjából. Utána ő jött mögöttünk visszafelé de nem közeledett gyakorlatilag mondhatjuk egyet megy a 2 autó 210ig vagy egy hajszálnyit jobban megy az enyém. Ő gyárilag 245le/540Nm és könnyebb 125Kg-al meg ugye második generációs 6HP.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Kis 20D rendberakva meg egy kis remap [link]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz jpeetr #42540 üzenetére
Mind attól függ,hogy akarsz-e költeni rá.... A használt prémium autók,hogy jók legyenek sajnos elég nag yösszeget fel tudnak emészteni. N57-nél is mint ahogy az összes típusnál vezérlést kell cserélni szívósort takarítani csapágyakat cserélni ~300E Km környékén stb stb. Mindegyik jó autó lehet ha költesz rá.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #42548 üzenetére
Nem elrettentés ez tény.... Sok Km-nél hajtókarcsapágyak tönkremennek és szakadhat a lánc is. Azért mert te nem tudsz ilyet és a fórumon se nem azt jelenti,hogy nincs.... Nagyon sok ember nem követi a fórumokat és nem is írkál bele de attól még van ilyen autója.
Ez pl 310-nél néz ki így a főtengely csapágy N57 30D
Sajnos kell cserérélni ezeket....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #42553 üzenetére
Talán ha nem regenerálna folyamatosan a fos DPF nem hígulna föl gázolajjal a motorolaj + ha nem 25-30E Km-t mennének egy olajjal lehet nem lenne baja
Akik megveszik ezeket újonnan és használják 100-200E Km-ig és a gyári előírás szerint cseréltetenek motorolajat+ szűrőket addig szegény motor megkotlik... Csodálkozik mindenki miért szar.... Talán ezek a kitolt olajcserék meg a 2 olajcserénként cserélendő levegőszűrő ( 50-60E Km WTF ) meg a DPF + EGR se gyilkolná a motort valóban jó lehetne De amíg a BMW szerint ezeket így kell EZ A GYÁRI addig fosok is lesznek.... És jön valaki,hogy ~200E Km-nél beleül mekkora jó a kocsi közben egy rakat fos....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #42568 üzenetére
A másik paraszt meg nem venné meg az autót mert ilyen gyakran kell költeni rá... Ismerek ilyet és aki megveszi a G30-at de 20K-t sajnál rákölteni.... Nem csak én de sokan mások is észrevették,hogy az igazán gazdagok akik elsőnek veszik meg ezeket az autókat azok a legnagyobb sóherek a szervizelés terén.... LEszarnak mindent hiszen 1 évesen vagy maximum pár évesen kidobják és leszarják mi lesz a kocsival.... 30K helyett 10K-ra levinnék a kötelező olajcserét kajak mennének más autót venni mert sírnának,hogy hülye mennyit kell költeni és bezzeg a másik márkánál csak 30ezrenként vagy 2 évente cserélj olajat...És ez nem vicc hanem nagyon szomorú és ez a valóság.... Ezért hullanak szét a kocsik mert 30ezrenként cserélj olajat 60!!!! ezrenként levegőszűrőt stb stb.... Ráadásul minden "arc" cégre veszi elmutyizza az áfát vagy külföldi cégre akar elcsalni mindent ahogy az olajcserét vagy fék vagy egyéb cserét se akarják kifizetni mert vett egy új autót de költeni már nem akar rá... ( TISZTELET A KIVÉTELNEK !!!!! ) Tudod az alkatrész is menjen szarért-hugyért meg a munkadíj is de mindenre te adj NETTO számlát ami neki nagyon jó....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Hikvision #42581 üzenetére
(#42573) molnarpeter
Persze... Ha a 2literes motorba menne 10L motorolaj meg 1100-1200 RPM-et forogna úgy,hogy 85Km/h-val mész meg naponta 1 hidegindítás és több 100Km-et mész egyhuzamban nem pedig beindítod a sarki közértbe vagy óvodába.... Reális dolgok
(#42578) BMW001
Ez így van.... Én 1 év alatt többet költöttem a kocsira mint amennyiért vettem... És ebben nincs munkadíj... Más meg az olajcserét se akarja megcsinálni a saját autóján...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #42611 üzenetére
Én még mindig a rövid diffivel megyek 2,81 Nagyon sokat forog pályán az Alpina váltó alá meg be kéne raknom a 2,35-ös Alpina diffim de mivel városban közlekedek 90%-ban nekem jó a rövid diffi de így lett az 500Km-es távra 7.3L . Pályán lefelé végig GPS 142km/h plusz amit ide-oda mentem lent. Visszafelé meg egy LS600h -val jöttünk Pestig 140-220-ig végig együtt. Így elégedett vagyok a fogyasztással. Bár 2,35-el akár 1L-el is alacsonyabb lehetne a fogyasztás de így sem rossz... Rajtam nem múlik
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz malacka87 #42618 üzenetére
Elképzelhető,hogy így néz ki nálad is....
(#42620) malacka87
És levette valaki a komplett csövet? Vagy le lett véve az olajpumpa szét lett szedve,hogy ki lehessen takarítani az egész pumpát ?
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz FIREBLADE78 #42622 üzenetére
Én írtam neked múltkor olajcserére árat az általad leírt árhoz képest kb a feléért....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz FIREBLADE78 #42627 üzenetére
Nem Münchenbe kell jönni...
(#42631) KAMELOT
Az összes kotlák fos N62 eszi az olajat és orrán száján folyik ha nincs megcsinálva.... Nem hinném,hogy a tied lenne a kivétel Ha meg van csinálva a motor és utána 10 ezrenként lecserélve az olaj akkor nem fogja enni.....
Így néz ki az összes vagy még rosszabb...
(#42638) negro
Vannak ötleteim de itt kéne,hogy legyen az autó....
(#42648) Gsx-rr
bluetooth modul szokott elfáradni rajta de még lehet,hogy a fejegységed ( is ) szarakszik.... Igazából kell az autó hozzá,hogy pontosat lehessen mondani.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz Leonardo91 #42706 üzenetére
Nem viccből raktam fel képet Amelyik nincs megcsinálva egy ipari fos sajnos.... Ez van... Nem 1 ilyen motort csináltam. Egy ügyféllel nemrég beszélgettünk kb 5 éve csináltunk teljes motorgenerált az N62B44-én. elment több mint 100E Km-t és mondja,hogy mióta megcsináltuk és 10 ezrenként cseréli az olajat hibátlan az autó. Nem folyik sehol semmi + nem eszi az olajat. Szóval ha rendsen megvan csinálva jó lesz egy ideig de sajnos el fog kopni egy idő után. Itt sokat segít,hogy mindig időben le van cserélve az olaj nem 20-30E Km-et mennek egy olajcserével... Az öli meg a legjobban ezeket a motorokat... Igazából a V motor nagyon melegszik nyáron 10W60 simán mehetne bele ha tolod is neki.... Alapból egyébként Motul 8100 X-Clean C3 5w-40-et javasolnék
Ilyen időben nem számít,hogy 0W 5W 10W az majd akkor számít ha hideg van.... Télen ha -20C-ba kell indítani a 10W olaj nem feltételen a legjobb válaszztás de nyáron egy benzines autóban sokkal jobb a 10W60 mint egy sima 5W30. Benzinesbe nyáron nem 1 autóba melegedett el az olaj... 10W60-al nem volt probléma V8 V12 nem kis motorokról beszélek. Másérszt nem az 5W-s olaj nyírja ki a motort.... 2 dolog nyírja ki 1 ha hidegen nincs megfelelő kenés 2 ha üzemmeleg állapotban elmelegszik az olaj....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Nekem tavasszal kezdett el szarakodni... Elindultam befelé és kb 50m- után megállt a kocsi de még a parkolóban leverte a biztosítékot... megragadt az ac nem szarakodtam raktam bele 2 ( gyári ) újat mert nekem a tankban és a küszöb alatt is van. Az ilyen 15-20éves kocsiban gyakori probléma érdemes kicserélni és nyugalom lesz 10 évig...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Annak aki kételkedik,hogy minden 2005 után gyártott motoron vezérlést kell cserélni.
M57D30TÜ2 ~210E Km
Szétszereléskor a vezérlésrögzítőt nem lehetett rárakni mivel arrébb volt annyival,hogy ha megékelted a motort nem ment rá a rögzítő... Természetesen az új vezérléssel körbetekered a motort ék a helyén a vezérlésrögzítő meg szépen rácuppan A régi lánc annyira megvolt nyúlva,hogy a feszítőpatron lassan végállásba volt.... Kopott lánckereket kopott vezetők +láncnyúlás. El lehet képzelni mit csinál ha tovább nyúlik/ elszakad...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Rhino666 #42799 üzenetére
X5 höz képest "csak" 4 személyes a csapott hátsó miatt elég szar hátrafelé a kiilátás nekem egy E70 jobban bejön.... E70 / E71 műszakilag ugyan az de az E70 használhatóbb a mindennapokban
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #42813 üzenetére
Miért kétled ???? Nálam is jött mögöttem egy F16 M50D pályán olyan 110 ről indultunk nem közeledett rám de ilyen 170-180 körül elkezdett lemaradni.... Ezt 2x egymás után eljátszottuk ~230-ig utána elengedtem és akkor néztem,hogy ott virít a kipuffogó a felirat minden.... BeZol autóját én szervizelem és tudom,hogy megy... Bár mielőtt hozzám került épp a kuplung félszar volt a DPF is el volt dugulva meg az egész autóra ráfért pár dolog cseréje de utána nagyon nagyon ment önmagához képest is.... G power box van rajta ( mondjuk mondtam,hogy azt kivenném és rendes remapot adnék ) Szóval hiába az 50D motor elviszi a súly meg a nagy bódé...
(#42811) BMW001
Melegen kell nézni a valós szintet.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #42816 üzenetére
Mivel az enyém úgy megy mint az E92 N57 30D így a gyári 30D is elveri.... sőt még az M57 30D is elveri... E60- alapból nem fogja de egy 3-as 30D igen.... egy E70 71 X5-X6 35D-vel egy E60 30D simán megy.... Egy 3-as meg elveri mint a szart... Egy X6 30D 0-200 33s egy E90 320D ( 184le ) 35s
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz FIREBLADE78 #42820 üzenetére
Nyomta ne aggódj
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Csináltam a 25D-nek egy kis albumot [link]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Rhino666 #42832 üzenetére
Pályán nagyon ritkán számít 0-100..... Egyébként is egy kocsi teljesítményét nem a 0-100 mutatja meg hanem a 100-200.... Én is minden gond nélkül elmentem az F16 M50D-nek pályán.... 381Le/740Nm mind hiába mert 2,2 tonna felett van és mondhatod ,hogy 0,3-as légellenállás akkor is egy szar..... Nagyon megfogja a nagy bódé a nagy súly és az összkerék.... 150-nél már abszolút hátrány az összekerék... M50D-vel lámpánál lehet jampiskodni de pályán bevérzik a szeme.... És az X3 jóval kisssebb és "csak" 1800kg míg X5- X6-ok 300-350kg-al nehezebbek az X3-nál és jóval nagyobbak ezt ne felejtsd el
(#42831) CharlieDrop
Nálam is kevesebbet ír mindig....
E90-91-92-93
348X30mm nagy fék. Gyári tárcsa lyuggatva
BMW001 neked is anno a 35D-re ilyet akartam felrakni ezzel így nem lett volna soha gondod...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kedvenc zene a mai napra
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Babzsákfotel
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen