- Dell notebook topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
it Az Arm arra készül, hogy a windowsos piac átalakulása közben 5 éven belül megszerzi a PC-s piac 50 százalékát.
-
Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
ph A külön utakon járó sárkányos gyártó kézi konzoljának második generációjánál is marad az Intel mellett.
-
Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
gp Sem PlayStationön sem Xbox-on nem kapunk teljesítmény módot, akinek a cél a minimum 60 FPS, annak a PC-s verziót kell választania.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
Hivatalosan ott sincs probléma ellenben sajnos elszakadhat ugyan úgy főleg ha 2010/03 előtt gyártották.
De az a baj,hogy nehéz megmondani mikor szakad el Pl N47-be volt akinek 170E km-nél volt akinek fölötte pl X5 35D-be 2009 250E Km-nél szakadt el 2007 LCI E60 25D -be ~ 350E km után... De volt 30D amibe 180E Km után elszakadt. Jellemzően az N47 szarabb... De a 2007-2010/03 közötti 6 hengeres dízelek se életbiztosítások....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz qantum #31752 üzenetére
Apámmal voltam nála de eljöttem és most sajátot szeretnék Ha megvan a hely végre és berendeztem minden régi és új ügyfelet várni fogok szeretettel Továbbra is BMW-ket szeretnék javítani de ha nagy rá az igény más kocsikon is általános és kisebb munkákat is meg csinálunk majd.
(#31750) CharlieDrop
Semmi baja nem lesz annyitól.... Télen könnyebben indul a dermedésgátló hatása is van.
(#31753) negro
Na hát nincs is miről beszélni akkor
(#31755) zsolt1225
Az jó ár reálisan 100K körül mozognak nyilván egy nagyon szép állapotú fűthető elektromos memóriás sport belső drágább is lehet... Ha a tiéd nem fűthető akkor be kell húzni szálat ha pl elektromost raksz be nem elektromos helyére az már neccesebb
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #31760 üzenetére
A kérdés jó. Nem teszteltem a benzin/gázolaj kombót ilyen téren Azóta elhasználtad ezt a keverék üzemanyagot és teljesen "új" gázolaj van benne ?
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Így van utána volt váltás. Mindegyiken 6 hengeresen is
(#31767) BMW001
Mikor nézted,hogy max hidegen melegen ? És mikor volt mikor középen állt? Min-Max között 1L van Ha "csak" ennyi attól nem kell félni...
Az baj,hogy sajnos de... Nem lehet kiszámítani,hogy melyikbe szakad el... Elve azért egy 4-500E Km után illene azért kicserélni alapból is... Nyúlik a lánc mindegyikbe ( régebbiekben kevésbé ) csak 2007-2010 között sajnos szakadnak/szakadhatnak és több esetben elszakadtak... Ismerősnek is most szakadt el 35D-be LCI E60 2009-es 35D X5-be 250E Km-nél szakadt és még lehetne sorolni....
(#31772) BeZol
Az övé még "régi". Neki nem szakadhatna és jellemzően 2007-előtt nem is volt ilyen probléma semelyikbe se.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Champ1on #31781 üzenetére
Egy CIC szett ára beszerelve ~ 3X annyi mint egy CCC modul.... Mit jelent,h haldoklik mit csinál ?
(#31779) Jakab66[hun]
Ennyire nem bízol a szerelőbe ????? Castrol, Eni, De akadnak más márkák is én 10 max 12E Km után érdemes cserélni abszolút !!
(#31785) BMW001
Ne agyalj rajta ha nincs probléma...
(#31786) lali81
Írtam
(#31787) Speeedfire
Ez konkrét példánytól is függ nagyon. Ha nem volt karbantartva rendesen akkor azért akad mit kicserélni a kocsin.... Egy adott kocsit azért könnyebb behatárolni
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Ganz-[HUN] #31776 üzenetére
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Nem kell félni ennyire a Castrol-tól ez már ezer éves történet.... Ahonnan vesszük gyári kartondobozból jön gyári csomagolással benne a fölcímkézett gyári literes/négyliteres kiszerelés. Soha semmilyen gondunk nem volt a Castrol-al..... Fölösleges félelemkeltés...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz kenguru99 #31924 üzenetére
Tudnék még róla mesélni de na...
(#31926) yanna
Az M52TUB28 a legjobb fogyasztás/teljesítmény kombóval rendelkezik. Nagyon strapabíró jó konstrukció. Van benne tartalék mesterségesen visszafojtott motor kellő nyomatékkal dupla vanos-al... A valóságban is tud keveset fogyasztani benzinesek között viszont van benne erő. 30i viszont kicsit jobb de az literekkel többet fogyaszt reálisan. De ismét egy jó motor.
(#31929) haddent
Szaladgálós kocsinak Egy 318i nem olyan rossz egyébként. Ha igazából BMW-be szeretne ülni és kicsit sportosságban és jó a felszereltsége a kocsinak használható kocsi. Persze nem erőbajnok és sajnos nem eszik keveset de egyébkét a járulékos költségek is alacsonyabbak. Aki úgy veszi meg ezt a kocsit,hogy megcsináltatja a motorját utána azért használható.... Elég sokat csináltam már meg. Ég és föl az előtte utána.... Egyébként egy kis remap-al 150Le+ ~ 220Nm-el ebbe a kaszniba 4 hengeresként lehet vele közlekedni. Ami baj,hogy nagyon rövid a difije.... 140-el és sokat forog viszont abszolút komfortba ez nem érződik.
(#31928) BMW001
Neked nem lett kimaxolva a chip egyébként. Teljesítményt növelni még lehet úgy,hogy DPF eltávolítva nagyobb nyitott rendszerel. Nagyobb Intercooler ill nagyobb turbok. 400Le fölött már nem fogja bírni viszont a váltó főleg a nyomaték miatt.... Nyomatékba ~ 750Nm amit úgy elvisel fölötte nem életbiztosítás. Az Audi 385 HP 850 NM alapból ugye pályán ahol már mozgásba van a nagy tepsi könnyebb menni főleg ha húzva is van.... Azért ez nem csoda
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz haddent #31935 üzenetére
143Le alapból azért a 150Le nem csoda
(#31936) ADAM1337
A motorvezérlő szoftveres módosítást kap. Szívó benzinben átlagosan 7-8%-ot lehet hozni.
(#31938) BMW001
Persze értem én de hát akkor nem kell csodálkozni,h elmennek Egy teljesen üres rendszerrel kb még 20-30Le-t nyerhetnél.... Persze,hogy kormol.... Egyébként nem gyenge így sem a kocsi azért....
5-7 között van méretben. Gazdagon fel lehet szerelni Ne viccelj amúgy.... A 6-os 5-ös fölé van pozicionálva... Persze,hogy mindent megkapott... 40D motor ajánlatos(#31939) stickermajom
e46-ban ritkán szokott törni a lámpa tartó műanyag. Egyébként a pontos megállapításhoz szét kellene szedni a lámpát.
(#31941) JanR
A tiedbe nem kérdés típus betegsége....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #31948 üzenetére
Egy gond van nincs 30D csak 40D Persze,hogy megkaptak mindent. Ülésbe van komfort ülés csak ugye extra. Ha látom a gombokat vagy az alvázszámot mondasz akkor megmondom Ha tudsz akkor egy 2013-as v fiatalabb 640D-t nézzél . Isten igazából nem tudok olyan típus betegségről ami miatt nem kéne megvenni de azért még fiatal kocsik... Ami alap,h a benzines főleg az első generációs 50i fos.... 40i-t sem vennék.... A váltó pazar a motor szintén. Azt ne feledd,hogy 4 személyes ez lehet negatívum. Meg hát a súly... a 335D-hez képest jelentősen nehezebb...
(#31959) ADAM1337
SMG-be van ilyen. De az SMG egy robotizált kéziváltó... Egy fos... röviden tömören.... De !! Valaki kifejezetten imádja.... Gondolom azt,hogy nem neki kell váltania mégis kézi váltó feeling van.... Nem tud olyan szépen és finoman váltani mint automata.....
(#31962) brickm
Típusbetegség az olajszint jeladó. Értelemszerűen akkor világít sárgán ha nem megfelelő a szint. Ha rossz pl beindítás után nem alszik el v nehezen v mikor kevés a szint egyáltalán nem jelez..... Nem feltétlen fogod látni pl elfolyhat eléghet úgy,h nem látod a füstöt a katalizátor miatt meg végképp.... De ha indításkor hidegen kéken füstöl az nem jó jel ha melegen is füstöl az már tré Nézd meg hidegen a szintet első körben. Így a távgyógyítás azért nehézkes :/
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #31964 üzenetére
Még anno mikor kijött 2012-be volt nálunk 640D Gran Coupe és nem emlékszem,hogy lett volna különösebb szélzaj. Fejlődik azért a technika elég szépen
(#31992) yanna
1M-ért átírva olyan E46-ot még nem láttam amire nem kell költeni Sőt nagyon-nagyon ritka az a kocsi amire nem kell költeni.... És elég sokat csináltam ezekből. Olcsón jót 1000-ből egy... Ráadásul ~16 éves kocsikról beszélünk.... Mondjuk sok ember nincs tisztába,hogy miket kell cserélni mi az ami szar félszar stb... 16 éves kocsinál óra szerint 200-250-300E Km-es kocsiknál (fölötte nem is mondom..) pl gátlókat igencsak illik kicserélni de rengetegbe gyári van benne és még meg is akarnak győzni,hogy jó De lehet sorolni 1000 dolgot.... vízpumpa görgők hűtők tágulási tartály termosztát vízcsövek ezek mind-mind imádnak széthullani és rengetegen gyári nyáron csodálkoznak,h ledurrant a 15 éves vízcső v elpukkant a hűtő v leszakadt a vízpumpa idén nyáron is slágerek voltak ezek de lehetne erről napestig beszélni. Olyan autó amin ne lehetne mit kicserélni nincs csak pár elvetemült ügyfelet aki x-y kocsijába belekölti a kocsija értékének a 2-3-4-5-szörösét és igen csak tapasztalat az elmúlt évekre visszatekintve....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Skimaster #31994 üzenetére
Teljesen baromság amit mondasz....El se tudod képzelni mennyi leszakadt vízpumpával szíjtárcsával lerobbant kiegyenlítő tartályokkal vízcsövekkel visco turbo és egyéb dologgal találkoztam már... És rengetegen a te hozzáállásoddal oldották meg.... Egy vízpumpának nézed pl a tengelyét érzed,hogy mozog rendellenesen persze lehet,hogy még nem mozog annyira. Van amikor iszonyatosan. Nem lehet behatárolni sokszor,hogy még elmegy 60 ezrest vagy 5-ezer és lehullik.Viszont ha kéred,hogy nézze át az autót és nem szól mert tudja,hogy ilyen az ember hozzáállása és mégis lehullik a köcsög szerelő a hibás hát,hogy nézte meg a kocsit..... Vannak megelőző karbantartások ezeket így hívják egyébként Saycz-is ahogy írja pontosan ezért van sok autó olyan állapotban és pont ezért fikázzák,hogy a BMW megbízhatatlan lerobban stb... Pénzt költeni nem akarnak rá de ha széthullik akkor jaj a köcsög autó v szerelő... És rengetege embert mentettem meg azzal,hogy időben kicseréltük az alkatrészeket és nem nyaraláskor a családdal vagy üzleti úton vagy bármikor amikor szükség volt az autóra akkor hullott le pl egy főtengely ékszíjtárcsa.... Mert Balatonra is kellett helyszínen cserélni.... Egyik fórumtársunknak is most hullott le szerencsére közel az otthonától így a helyszínen kicserélünk de pont nyaralni akartak menni vele de így másik autóval mentek el örült volna ha odaúton vagy a helyszínen széthullik.... Sőt olyan ember is volt idén nyáron aki fullra pakolt kocsival épp elindult nyaralni és úgy hullott szét.... Szerintem ezekért a dolgokért igen is ki kell cserélni bizonyos alkatrészeket. Én amikor elmondom,hogy pl régi ékszíjtárcsa van rajta lehullhat cseréljük ki az azért van mert meg akarom előzni a bajt.... Van az a kategória is amit te mondasz jaj a köcsög szerelő le akar húzni.... Volt olyan is jött egy E38 750iL-el,hogy hangos valami mondjuk az AC pumpa egyértelműen a végét járja ki kell cserélni de ő megy nyaralni mondjuk a sarokra ne menjen így vele de ő nem meg így úgy később Olaszországból hívott,hogy baj van nem indul a kocsi.... Megéri ??????? Hála istennek vannak azért olyan gondolkozásmódú emberek is akik azt szeretnék,hogy bármikor beülnek a kocsiba akkor nyugodt szívvel elmehessenek vele bárhova a családdal... Tudod mikor bejön az ügyfél és azt mondja,hogy mindent cseréljünk ki ami olyan lehet mert az asszony megy a gyerekkel és nem állhat meg az út közepén akkor főleg nem fogok megkockáztatni egy ilyet ,hogy lehulljanak róla azok a dolgok amit írtam. Nyilván az ésszerűség keretén belül értem ezeket a cserélt alkatréseket én is... Megfigyeltem az is,hogy azok akik költenek is kocsijukra megelőző karbantartást is azokat valahogy ritkábban látni ritkábban robbannak le.Mit érsz el azzal,hogy később cseréled ki a vízpumpát pl ???? Megvárod hátha lehullik ? Vagy jobb érzés ha később fizeted ki ? Vagy eladod így a kocsit,hogy jól van az úgy majd másnál lehullik vagy nem mert nálad se.... Egyébként tök jól jársz ha beáll a tengely pl és megfőzöd a motort.... És igen vannak olyan szerelők biztosan akik lehúznak de könyörgöm ne általánosítsunk már... Én kikérem magamnak és a normális szerelők nevében is.
(#31996) yanna
Kocsit venni szerelővel együtt érdemes. Szerencséje volt akkor. De jobban belegondolva kb 10 Db-ot megnézni úgy,hogy szerelő és alapból a ránézésre kotványokat nyilván meg se nézi és elautókázni ~ 2500Km-et ezért valóban mutatja a Magyar realitást....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Szemet gyönyörködtető látvány ( E46 330i )
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Melózok simán....
(#32137) joamilestoné
Mikor forog a motor egy laza 5-6 Ezret és 6.ba rárugod a kuplungot akkor legalább azt is lehet cserélni a mutatvány után.... Az intercooler csövet kell összenyomni ,hogy ne kapjon levegőt.... műhelybe jártam már én is így elkezdett fölpörögni elnyomtam a csövet és meg is állt szépen.... Akkor füstöt és olyan hangot dieselből még nem láttam és hallottam
(#32152) negro
Mivel a Sachs teljesen gyári így előszeretettel alkalmazzuk teljes megelégedéssel.
(#32163) BMW001
Amikor beraktuk a rugókat akkor is mondtam,hogy alacsony lesz lesz Nagyon jó ez a gátló/rugó kombináció csak ilyen helyeken nehéz a közlekedés de pályázáskor iszonyat jó meg jó úton. Sajnos ennek ára is van.... :/
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #32167 üzenetére
Azt se felejtsük el,hogy a tied ~10 éves volt és ~200E Km volt benne mikor cseréltem... Eléggé megfáradtak... Úgy lenne igazságos ha egy új gyári szettet hasonlítanál össze. Most,hogy NoZoli-nakl beraktam az új "gyári" szettet a régi helyére igaz a kocsi 2001-es volt a de futásteljesítmény közel azonos... " Nos, ég és föld... sokkal feszesebb lett a futómű"
(#32177) CharlieDrop
Szerencséd volt(#32179) pityeszka
A kis mikrokapcsoló simán tönkremehetett ami érzékeli,hogy nyitva az ajtó. Pontosan milyen kocsiról van szó ?
(#32180) Szada85
Nagyba jelenik meg ? hibakódot nem ír a műszercsoportra alapból csak kis piktogramm jelenik meg. Ha szeretnéd megvásárolni miért nem viszed el egy állapotfelmérésre vásárlás előtt ahol átnézik az egész kocsit rendesen. Az a legtisztább egyébként.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #32190 üzenetére
De.... A lengőkar szilent is oda volt cserélve lett az is de a torony kapott egy olyan ütést,hogy kipúposodott... Amit NoZoli kirakott képeket azon lehet látni az elsőn,hogy mennyire dől befelé az egész a másodikon meg egyenes már a kerék....
Így nézett ki a torony...
És így kéne kinéznie
Toronycsapágy is kapott gazdagon.
Visszaigazgattam a tornyot a másik használt toronycsapággyal de azért nem 100%-os viszont a futóművesnél mondták,hogy lehet vele menni az értékek nem olyanok,hogy szaladni kell egyből a lakatoshoz... 5mm-el van lejjebb a jobb oldala. A gátlók meg eléggé odavoltak,hogy a toronycsapágyakról és porvédőkről ne is beszéljünk.... A hátsó toronycsapágyak is félig ki voltak már szakadva eléggé megérett a cserére az egész :/
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Szia !
Nincsen gyárilag sperr csak M-esbe. Így hiába keresed egyik kocsinál se lesz sajnos
(#32194) zsolt1225
Én biztos,hogy nem a kínálat aljáról választanék ráadásul full fapad... inkább 20D-t nézegessetek Ez már elég jó kiállású élhető felszereltséggel
De annyi van tényleg,hogy lehet válogatni...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz zsolt1225 #32197 üzenetére
Akkor pl megnézném ezt
Jó az ára jó a felszereltség 6 sebességes kézi !!! De E46 Dízelt Magyar papírosat 1M körül jó állapotút találni elég nehéz..
(#32201) cOxeR
Sajnos ha ilyen dolgokat szeretne az ember az költséges tud lenni.... :/
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #32207 üzenetére
Miből gondolod,hogy az a valós Km ?!?!?! Ugyan úgy meg van rá az esély,hogy régebben visszatekerték már De a realitás talaján maradva lehet találni valós ~300E Km-t futott példányokat. Ráadásul ezek az utólagos fújások rajta..... És sajnos tapasztalat,hogy elég hitvány kocsik vannak náluk... Sőt ismerős kocsiját is bevették egy szakadt szar volt lemosták stb és 2-2,5X-es áron hirdették a szar szöveggel.... Korrekt bagázs
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #32217 üzenetére
Egy ilyen ~500E Km-es X5 öt venni kb öngyilkosság.... Szar a futóművük... rogynak befelé a kerekek a hídházszilentek odavannak állandóan.... a váltó/osztómű leszokott hullani,hogy az első futóműről és féltengelyről ne is beszéljek Én szereltem eleget ilyen szart... Eléggé elhanyagoltak tudnak lenni.... De vegyen mindenki 500E Km-es 30i X5-öt Az a motor olyan gyenge bele ahogy van.... A legjobban a az M57D30TÜ motor illik bele.... Az meghúzva nagyon illik bele és már 6HP van alatta ezzel a motorral. Úgy már egész jó. Ill a 4.8is még olyan
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Örülök
(#32259) BMW001
Jó kiállása van ennek a 640D-nek Egyébként bőr tisztítás és ápolás ráférne a vezetőülés combtámaszánál a bőr "leszakadt" a féktárcsa képről nem néz ki jól... Ez a ~150E Km nem olyan sok tényleg. Majd ezután jönnek azok a cserék ami 335D-nél megvolt ugye.
(#32260) ADAM1337
10W40 BMW-be ???? Szar a motor vagy mi ? 5W40 benzinesbe
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #32253 üzenetére
Én nem használom ezeket a termékeket így saját tapasztalatom nincsen róluk.
(#32258) brickm
A korai szériákban Ahol OBD és OBD2 csatlakozó is van az OBD a fő csatlakozás az OBD2-őn csak pár funkció és egység érhető el. Minden modult és egységet csak az OBD lát.
(#32264) ADAM1337
Az jó lesz bele
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Nem egészen így van Én most csak a gyári beszállítókról beszélek. Minőségben TELJESEN MEGFELELNEK !!! A BMW saját magának állított össze egy minőségi előírást amibe az A minősítésű alkatrészek mehetnek a gyárba a B kategória jön ki után gyártottként de ez nem azt jelenti,hogy ezek szar alkatrészek nem. Közel sem. Ezek is teljes mértékben megfelel minden követelménynek egyébként. Az A és a B kategória között gyakorlatilag pic..füst különbség van. Nem szarabb nem bírja kevesebb ideg Saját tapasztalat gyári beszállítóknál is jártunk meg is van erősítve ez. Nem jobb a gyári BMW mint az untángyártott gyári beszállítós. BMW-s alkatrészek is parasztvakítások volt,hogy a vadi új gyári BMW turbó szar volt volt,hogy elektronikák légtömegmérők gyári klíma ventilátor volt szar és stb stb.... Szóval nem kell túlmisztifikálni és a gyári alkatrészeket ennyire ajnározni... Gyertyánál sem ilyen egyszerű van "normál" és "High Power" A High Power Többet bír a normálhoz képest Egy sima gyertya átlagban 30-50E Km High Power 50-100E Km-es élettartam de rengeteg dolog befolyásolhatja az élettartamot.... Gyári BMW gyertya jött és teljesen ugyan az volt mint amit lehet kapni "utángyártottként" De egy gyári lengőkar nem fog többet vinni mint egy gyári beszállítós. A többi gyártóról persze ne beszéljünk mert van rengeteg silány alkatrész is de olyan is van ami nyilván gyengébb a gyárihoz képest de megfizethető. De a gyári beszállítók alkatrészei teljesen hibátlanok. Mindent gyengítenek egyébként és úgy csinálnak meg,hogy hamarabb tönkremenjen. De erről is írtam nem annyira rég egy hosszabb gondolatot.A gyári akkumulátorok bírnak egyébként jelenleg is 10-15 évet....
(#32300) Darko_addict
Nekem nem nyitja meg a képet :/ :/
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Mindenki aki gyárt a BMW-nek és gyári beszállítója annak az alkatrész minősége 98-100%-ig ( utángyártottként ) megegyezik annak a minőségével amit a BMW-nek gyárt le. Rengeteg alaktrészből egyébként csak kiköszörülik vagy nem nyomják rá a BMW logót... Az az NGK vagy BOSCH gyertya amit High Powerként megveszel gyáriba teljesen megegyezik az utángyártottéval Egyébként egy gyertyát nem 100E Km-enként illik cserélni hiába mondja a BMW,hogy jó a High Power 100E Km-ig úgy jó mint a motorolaj csere 30E Km-enként meg az örök élet váltó/difiolajak..... ( Az alkatrészek össz romlásával elmondható ,hogy ugyan olyan mértékben romlik Gyári BMW logóval ellátott termékként mint kiköszörülve utángyártottként.... Nincs külön gyártósor,hogy erről a szalagról csak a BMW kap a másikról meg utángyártottként kiköszörült cikkszámmal mehet.... )
"Ezen viszont azert meg lepodtem toled mikor a legtobb kommentedben alkatresz szempontjabol azt szoktad irni: Csak a gyari! "
Arról beszéltem,hogy a GYÁRI beszállítók termékit preferálom,mert minőségben tökéletesek és gyári minőséggel megegyezőek. Az egyéb utángyártott beszállítókról más a véleményem.Ott is vannak jobb és kevésbé jobb minőségűek.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Ne őrjítsd meg a népet NGK és BOSCH van bennük gyárilag mindkettővel szerelték az összes modellt !!!!! Mindenki rakhat BOSCH-t és NGK-t is nem lesz semmi jobb az egyik a másiknál. Nem véletlen rakják bele a gyárba mindkettőt. Ezek a gyertyák megtalálhatóak a V12-es motorokban ( 5L 5.4L 6L ) és bizonyítanak sok-sok éve ugyan olyan jól bennük a BOSCH és NGK gyertyák..... És hidd el mindegyik V12 elég alaposan terheli és nem rosszabb a BOSCH az NGK-tól
Kicsit furcsa is lenne,hogy egy S6-os motorba nem jó az a BOSCH gyertya amivel gyárilag szerelték de ugyan az a gyertya a V12-be meg tökéletesen teljesít ?!?!? És én egyébként mindkét gyártót szeretem és alkalmazom !!! Nem vagyok elfogult egyik irányba sem épp ezért is mondom,hogy mindkettő tökéletes.Több ezer gyertya ment azért át a kezemen így nyugodt szívvel jelentem ezeket ki
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Mondom,hogy 2 fajtával szerelték a BMW-ket. Gyárilag NGK és BOSCH
Ezek vannak benne ill még lehetett benne sima gyertya is de ezek a High Power-ek
Spark plug, High Power BOSCH FGR7DQP 12 12 0 141 871
Spark plug, High Power NGK BKR6EQUP 12 12 9 071 003Hát pedig nincsen Azon kívül,hogy rányomják mindkettőre a BMW logót .Amikor gyáriba Wallisból kihozott bontatlan gyári BMW csomagolásból kiveszem a gyertyát és nincs rajta BMW logó ???????????
Amit "utángyártott" NGK/BOSCH ként veszel az ugyan az mint a GYÁRI BMW NGK/BOSCH gyertya. És sok alkatrésszel van így ,hogy több beszállító van és ami épp raktáron volt azzal rakták össze. Szóval mindkettő gyertya ezekből tökéletes választás az a lényeg.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz alkatraz3000 #32379 üzenetére
Mihez képest kemény ? Mindig is ilyen volt vagy most érzed ezt ?
(#32380) chess001
Szerintem pedig gyönyörű lett ahogy a G11 is. belül és a lemezek alatt ismét hatalmas fejlődés történt. Amit a G11-ben próbáltak ki azt át tudták ültetni a G30-ba és még fejlődtek is tovább. Vinni fogják őket mint a cukrot. A BMW az utóbbi években nagyon eltalálja a kocsijait ez az eladott számok alapján megcáfolhatatlan,hogy imádják az emberek és csak ez számít. Dinamizmusban is hatalmasat lépett előre.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #32383 üzenetére
Nem adja el mindenki 2 éves korában Ezeket honnan veszed ????? Hátul nagyon úgy néz ki,hogy továbbra se kínál a BMW ülésszellőztetést de ha ez kell arra ott a 7-es. Nem csúszik... A 7-es se csúszott mikor mentünk vele.... Az a 7"-os kijelző 10,25".... És magyarázd el,hogy miért is elavult már most ???? BMW egy ideje már nem gyárt szívó motort miért újdonság ez ???? Ezek a turbó motorok új autóként jók.Erősek és nyomatékosak. A benzinesek 150E Km környékén nyűgösek lesznek már ez tény.... A dízelek meg jók voltak eddig is.... Azok a 8HP váltók takarékosabbak mint a kézi váltók és gyorsabban váltanak mint ahogy te életedben a leggyorsabban ráncigáltad a kézi váltót.... A 8 fokozatról ne is beszéljünk... Nem tudom miért ekkora probléma ez... Porsche Tesla ?!?! Oké.... Ezeket kell akkor vásárolni de valahogy a potenciális vevők nem ezeket veszik hanem a BMW-t... Mindenki szegény meg hülye,hogy BMW-t vesz és nem Porsche-t vagy Tesla-t akkor ?!?!?!
(#32385) BMW001
Minden csak felszereltség és pénz függő te is tudod Még nem jöttek ki a nagy Diesel motorok... De jönni fog minden kicsit később
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
A fekete. A piros az egy 850 CSI de azon is rengeteg dolgot csináltunk..... A feketén nyáron teljes motorfelújítás mindennel. 4 EDC-s gátló felújítás. Alcantara tetőkárpitot kapott minden sallangjával bőr takarítva kezelve. Valami 20 éves "csúcs" riasztó rendszer volt benne amit mire kiépítettem belőle 10x fakadtam sírva annyi kábele modulja forrasztása volt És biztos van még amit kifelejtettem.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
A belső térbe nagyon gagyik az anyagok és általánosságban gyengén felszeretlek. Egy 3-as minősége már jobb. Egyébként hajtáslánc futómű 3-asé
(#32489) negro
Jó lett !!
(#32466) haddent
Egyrészt a szelepszár szimering szokott elfáradni ezeken de egy teljes hengerfelújítás is kell nekik illetve a kartergáz rendszert senki nem szokta kicseréltetni ezeken azért is fogyaszthat még olajat pluszba.A csapatás miatt tud fogyni jobban. Illetve még pl ha van olajfolyásod az is rátehet egy lapáttal. Ha nyomod nekik és füstöleget kéken akkor lehet már következtetni a szelepszár szimeringre is. Én nem érzem úgy,hogy az anyagi ráfordítást visszahozná isten igazából főleg egy E36-nál. Azt az olajfogyasztást nehéz überelni amit mi csináltunk F01 activehybrid anno teszten volt nálunk egy erős nap után 1- 1,5Litert kellett rátölteni szegény N63-ra Iszonyat olajfogyasztásuk van...... És gyakorlatilag új alig használt kocsiról beszélünk... Persze turbós kocsi stb de erős.... Szar azoknál a konstrukció is...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #32507 üzenetére
Jó a kiállása !!! Egy alvázszámmal jobb lenne Meg normális képekkel.... Így elsőre egyébként nem tűnik rosszul felszerelve de persze ez csak viszonyítás kérdése Megnézném élőben is. Biztos,hogy ahogy öregednek úgy adnak el egyre többet is és megy le az áruk. Ez kevés Km-es jól felszerelt így amit elsőre látok. Érdemes lehet megnézni abszolút
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #32537 üzenetére
Vezérlés cserélni kell rajta mint a 4 hengeres benzineseken. Ugyan úgy szeret szétmenni/szétmállni.... Mint ahogy itt is látszik Elektromos vízpumpája van amit szintén nem érdemes megvárni amíg megáll... 3-as 5-ös ? A kocsi állapota is fontos természetesen.
(#32548) Eyesis
Keress meg privátban
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #32550 üzenetére
Bár az alvázszámot nem látom és a pontos felszereltségről így nincs is infó de ez a felszereltség ( ami látszik ) aminek egy BMW-nek úgy tudnia kellene alapból. X-essel az a baj,hogy más a futóműve és drágábbak az alkatrészek hozzá ( pl lengőkarok gátló stb... ) . Cserébe könnyebben is szétmennek pl osztómű féltengelyek.... Amit Saycz-is írt azok is lehetnek de még pl NOx tároló katalizátor is szokott szarakodni de nem akarok már ilyen drámaian írni róluk mert sok ember már ezeket olvasva megijed
A fa díszlécek pedig igényesek szépen letakarítva meg főleg. Ezek nem gagyi műanyag utánzat szarok.... Én szeretem őket... De ez mellett a zongoralakk díszléceket is és a fő kedvencem a szálcsiszolt alumínium díszlécek.
Az ülésszellőztetés nem csak az én mániám látom Egyébként lehet találni van sok.... Én sokat szoktam találni nem csak 1-2 autót. Igaz 5-7-eseket nézek leginkább és ezekben van csak..
Az ülésszellőztetésben azért nem csak egy ventilátor van az ülőlapban... Több van ott és a háttámlában is. A komfort ülést én se cserélném le alap ülésre...(#32581) lali81
Mikor néztük a kocsiakt azért én mindig küldtem olyat amiben volt Csak ugye te automatát nem akartál Egyébként lehet pótolni azért csak húzós
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Declare #32675 üzenetére
De ennek nincs köze hozzá... Ez nem sérült és nem kérnek érte keveset se. Abszolút egy teljesen normál hirdetés normál árral....
(#32673) joamilestoné
Nem értem miért vergődik....
A 30i megbízhatóbb motor sokkal. ( Persze azért kell költeni mindegyikre,hogy jó is legyen ) De isten igazából még ezzel a motorral sem az a szélvész. A nagy súly elvesz sokat. A 23i jelentősen gyengébb "még akkor is okosítva van" illetve nyűgösebb motor. Ha Km valós akkor a 23i csábító fiatalabb és a felszereltségei is egy picit jobb mint a 30i-nek. A motor miatt inkább a 30i felé húzna a szívem de ha lenne lehetőség mindkettőt megnézném és utána dönteném el
(#32658) BMW001
Végre A végén csak sikerült visszabeszéljelek az F10-re Írtam....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz kenguru99 #32888 üzenetére
G12 fagyálló ( rózsaszín ) mehet bele
(#32899) Kickass
Képről nem egy agyon extrázott autó.... Jó az M packet meg,hogy M-es belül de túl sok extrát nem fedezek föl benne.... Mindenkinek más persze az igénye. Élőben kellene megnézni utána megmondnám,hogy milyen
(#32879) Möhe
~400K is bele tudsz sírni 2001-es 25i-re mindennel együtt olyan ~350K volt....
(#32869) negro
Azért a +35Le mellett + 30Nm 350RPM-el alacsonyabb forudlaton a 6-os váltó se rossz azért
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Jó az a turbósítás
Nekem csak ennyi a véleményem [link]
Kompakt kategóriába a legjobb M-es BMW... És nem azért az elfogultságért mert 1M-ünk van hanem mert minden az M3-ból került átépítésre persze nyilván a motor nem.... a legkönnyebb karosszéria és egy olyan turbós motor amibe rettentően sok potenciál van és annyira egyszerű a súlycsökkentés is hozzá.... Minden adott egy remek pálya/kanyarvadász/drag kocsihoz Imádom az M-es kocsikat M6 a legfőbb kedvenc főleg a V10-el de annyira nehéz..... rengeteget számít..... az 1M pedig annyira jó gép,hogy hihetetlen. az M2 most szintén nagyon jó ill az M4 de az 1M volt az első turbós igazi kis kompakt kocsi minden M-es pozitív tulajdonsággal. Annyira jó vezetni keresztbe menni gyorsulni húz tényleg mindenhol iszonyat potenciál van benne.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
-
H.Ezredes
őstag
válasz NoZoli #33146 üzenetére
Na erre legközelebb akkor ráfekszünk Ezt nem is említetted amúgy....
(#33151) yanna
Nem csak attól lehet. De kék füst szokott lenni főleg ha forgatva van. Egyébként az,hogy "csak" szelepszár szimering csere az nem a 100%-os módszer. szelepvezetőket illik cserélni hengerfejet felújítani....
(#33153) CharlieDrop
Soha senki nem vett észre egyiken se ilyen 20-35D- ig pedig rengeteget csináltunk
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
10E Km alatt 2 liter motorolaj szívóbenzinbe nem kevés azért . Zoli ráadásul kímélve használja a kocsit.
(#33166) ADAM1337
A szerkezet le fog hantolni. Mindennapos ezeknél.... kompletten az egész csere vagy bontottra vagy újra.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Dell notebook topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Opera böngésző
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen