Hirdetés
-
A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
ph A vállalat elsőként az Egyesült Államokban küldi boltokba a friss Micro LED televíziókat, amelyek nem lesznek kimondottan olcsók.
-
UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
gp Sokak által a Japánban játszódó új rész az idei év egyik legjobban várt alkotása.
-
Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
it Meghozták azokat az intézkedéseket, amelyektől azt remélik, hogy segítenek megvédeni a kiskorúakat a közösségi médiában.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz szabi325 #47999 üzenetére
Van gyári láncfeszesség mérő célszerszám amit a láncfeszítő helyére lehet berakni de ezzel csak a felső láncot lehet nézni.... Igazából kb teljesen felesleges mert 4 hengeres dízelen 150-200E Km között le kell cserélni 6 hengeres dízeleken meg 200-250E Km között kell cserélni. 1 olyan autó nem volt még amiben a futásteljesítmény az intervallumon belül volt és ne lett volna a szerszámmal kimutatható a nyúlása... Gyakorlatilag teljesen felesleges mert LE KELL CSERÉLNI ha futásteljesítmény eléri a leírtakat... Egyébként a középső láncot nem is tudják nézni pedig nem csak a felső láncra jellemző a szakadás... Igazából ez egy mese habbal,hogy kézzelfoghatóan lehessen rémisztgetni a tulajokat....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Chrys_ #48070 üzenetére
Gratulálok !! Egy kicsit magunknak is
A számok magukért beszélnek meg az idők is
Gyári adat:
0-100 5,4s
100-200 15s
STAGE 1
0-100 4,9s
100-200 11,8s
Elég korrekt lett főleg,hogy 2000-4000 ig ~700Nm rendelkezésre áll....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz SeniorTilla #48079 üzenetére
Miért ne bírná ???????? Ezekből az autókból rengeteg futkos ilyen vagy ennél erősebb konfiggal..... Akár E széria vagy akár F széria.... Nem hullanak szét.... Nincs rommá tekerve az autó a nyomaték sincs az egekben. A teljesítménygörbe is hibátlan egy szépen összeállított szoftvert kapott. A motor maga elbírja ezt.... Amit nem bír ha retkes fos a szívósor / hűtőkazetta / intercooler ha nincs időbe kicserélve a motorolaj mert jó a gyári előírás meg nincs kicserélve a levegőszűrő.... Na ezek azok amiket nem bír egy ilyen / bármilyen autó.... Volt most is egy 2014-es 2-es BMW 170E Km-el és GYÁRI !!!!!!!!! levegőszűrő volt bennem és azért egy 100E Km ig biztos márkaszervizbe vitték....
Ha nincs lerakódva a hűtőkazetta nem fog melegedni se a víz se az olaj..... Ha szívósor és minden más ki van takarítva szintén meglesz a teljesítmény nem meleg levegőt fog kapni a motor leszűkült járatokon keresztül.... Csak hát sokan mindenre szarnak meg jó a gyári előírás és azok lekotlanak........ Az is igaz,hogy sok második harmadik tulaj már normálisan cserél mindent csak addigra már 100-150-200E Km-t beleraktak és az úgy már nem olyan....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #48081 üzenetére
Simán meglehet,hogy erősebb sőt a tapasztaltok alapján igen.... Másik 20D amit előtted csináltunk azt még 1 éve remapoltuk is és mondta,hogy sportkijelzőn olyan 230 Le ig ment el és a nyomaték 400Nm -nél leakadt most,hogy megcsináltuk az autót meg még kapott egy szoftveres EGR OFF-ot ugyan azt mondja mint te,hogy erősebbnek érzi az autót és most,hogy nézi a sportkijelzőt az meg leakad 240LE-nél..... Mondtam méresse le az túl sok annyi nem lehet
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
A szín az árban is szerepet játszik igen...
(#48095) kissusuly
Melyik a jobb????? Miben ????????? Gyorsulásban ????? Kényelemben ????? Helykínálatban ?????? stb stb..... 2 egészén más osztály a 2 autó és a 35D azért egy külön liga....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Nálunk volt a 330i teszten. Mentem vele én is. Semmi problémám nem volt vele...
Itt írtam már akkor róla : [link]
Én nem tapasztaltam se zörgést se semmit és mindent végignyomkodtam.... Elég sokat ültem benne...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Szemmel látható a láncnyúlás főleg a felső láncon....
Rokonságban van egy F20 118D 99E Km-el hívtak,hogy megállt az autó mint a szög... Teker az önindító és a vezérműtengely áll.... elszakadt a vezérlés..... Méltányossági garit se lehet kérni mert kintről behozott autó volt és az egyik olajszerviz 11E Km-el később volt mint az előírt.... Az a szomorú,hogy elve sok az a ~30E Km és még így is túlmennek a tulajok.... Rengeteg autónál láttam ilyen túlfutást....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #48142 üzenetére
Teljesen valós. Igazolt a Km csak 1 olajcsere volt elcsúszva és ennyi...... De ugye nem az elcsúszott olajcsere miatt szakadt el a lánc azt tegyük hozzá mert az kint volt még évekkel ezelőtt amióta itthon van a családba keveset fut az autó talán évi 10E Km-t és 10 ezrenként le volt dobálva az olaj szűrőkkel. Nagybátyám mondta is,hogy fosok ezek 100 Ezernél biztonságból ledobják a vezérlést még mondtam is,hogy minek azért 150-et elmegy... erre tessék 99-nél off.... Teljesen gyári az autó nagypapás stílusba volt használva végig....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #48146 üzenetére
Neeeem nem volt cserélve nálad. Mi cseréltük először A mostani motorok elmennek tényleg 150-200E Km-t extrém eset az,hogy elszakad ilyen kevés Km-el..... Mondom M57-nél szakadások 170E Km 250E Km 300E Km 400E Km most mond meg ott is,hogy mitől 170 és mitől 400..... Pontosan ezért is mondom,hogy 4 hengernél 150-200E Km között le kell dobni mert nagyon nyúlik látod amit most kiraktam 161E Km után,hogy megnyúlt a felső lánc :/
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Shadowbull #48185 üzenetére
Ahha..... És a tengelyt mi keni / hűti ???????? Az olaj.... Nem a víz... Kívül keringetheti a vizet a tengely összesül..... Nem kell messzire menni a V8-as motoroknál ahol a 2 hengersor között vannak a turbók azok elégetik az olajat / felzabálják...... Persze a csoda 5W30 as olaj is segít..... Dízeleken meg egyáltalán nem mindegyiken van vízhűtés...... Rohadtul lekotlanak 4 hengeres turbók 150E Km környékén de a 6 hengeresek is 200E Km körül.... Persze a csoda 30 ezres olajcserék meg 60 ezres levegőszűrő cserék is közre játszanak de igen is szétmennek....
"MINDEN turbomotorban van mar elektromos utankeringetoszivattyu legalabb mar 20 eve"
De jó tudni ???????????? Melyik BMW modellre is gondolsz 99-2000 környékéről ? Egyiken sincs ilyen mondjuk gyári turbós benzines se mert szívó volt az összes akkor..... Az N54 2006-ba volt az első ami vízhűtéses turbót kapott.... A láncnak meg kifejezetten jót tesz a Start-stop rendszer alig szakadnak és nyúlnak rommá..... És ezek nem fikciók meg feltételezések hanem mind tény...... A benzines motorok is olyan magas üzemi hőmérsékleten dolgozni,hogy 100-150E Km alatt simán szétporladnak a láncvezetők a műanyagok eltörnek...
Ez 110E Km...
Szerencsétlen dízelek is kínlódnak megy a regenerálás kap ott minden szépen gazdagon hőt...... Mikor 100-150E Km alatt szétporladnak a benzines vízhűtők meg klímahűtők az is rendben van.... De sehol nincs meleg főleg nem a turbónál..... Kár,hogy a motorba / motor körül minden széthullik mert nem bírja a meleget de a turbóknak ez meg se kottyan.... Pedig hát szépen hullanak le ha az ember nem figyel oda.... Ami itt van 20D 161E Km turbó off és nem most kezdett el lógni 18D 99E Km vezérlés elszakadt de amúgy jó a Start-stop meg a hűtés is és úgy minden tök fasza..... Még jó,hogy semmivel nincs probléma...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPeter87 #48224 üzenetére
Igen 35D
hicle information
========================================
VIN: WBANX91010CU44567
Type code: NX91
Model: 535D (EUR)
E-F-R series: E60 LCI (LifeCycleImpulse)
Series: 5
Type: LIM
Steering: LL
Doors: 4
Engine: M57Y
Displacement: 3.00
Power: 210 (285 hp)
Drive: HECK
Transmission: AUT
Paint code: 416 - CARBONSCHWARZ METALLIC
Upholstery code: U6BA - LEDER NASCA BEIG
Prod.date: 2007-06-20S1CB ACEA / CO2 scope
S2NP BMW alloy wheel, M double spoke 135
S2TB Sport automatic gearbox
S5AC High-beam assistant
S8S8 Country-specific navigation control
S8SP Control unit COP
S217 Active steering
S229 Dynamic Drive
S302 Alarm system
S323 Soft-Close-Automatic doors
P337 M Sports package
S403 Glass roof, electrical
S415 Sun-blind, rear
S416 Roller sun visor, rear lateral
S423 Floor mats, velours
S428 Warning triangle and first aid kit
S430 Interior/outside mirror with auto dip
S431 Interior rear-view mirror with auto dip
S437 Fine wood trim
S442 Drink holder
S453 Climatised front seats
S456 Comfort seat with memory
S494 Seat heating driver/passenger
S496 Seat heating, rear
S502 Headlight cleaning system
S508 Park Distance Control (PDC)
S522 Xenon Light
S524 Adaptive Headlights
S534 Automatic air conditioning
S544 Cruise control with brake function
S548 Kilometre speedo
S563 Light package
S609 Navigation system, Professional
S610 Head-up display
S620 Voice control
S644 Preparation f mobile phone w Bluetooth
S672 CD changer for 6 CDs
S677 HiFi system Professional DSP
S698 Area-Code 2 for DVD
S704 M Sports suspension
S710 M leather steering wheel
S715 M Aerodynamics package
S754 M Rear spoiler
S760 High gloss shadow line
S775 Headlining anthracite
S851 Language version German
S863 Dealer List Europe
S880 Operating instructions, English(#48228) Gsx-rr
Lakk feketét szeretnék első körben.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz KAMELOT #48293 üzenetére
Neked pénzkidobás.... Más meg megcsinálja az autót és nem remeg azon,hogy nyaraláskor a családdal lerobban külföldön vagy kiég az autó vagy bármi.... Pont az ilyen hozzáállás miatt van sok autó olyan állapotba amilyenbe.... Aki megcsináltatja az autóját annak miért nem szakad el a vezérlése ?????? Miért nem melegszik az olaja / vize ? Miért nem gyullad ki ? Miért nem esik le a turbója ?????? Beül és nyugodtan elindul külföldre és nem idegeskedik,hogy mi történhet..... Aki használt autót vesz 100-150-200E Km-el az elfogadja,hogy arra az autóra igen is költeni kell..... Vagy lehet venni sokkal drágábban újat amire nem kell.... De mikor valaki megveszi a 20M Ft-os autót 5 ért 150-200E Km-el az tisztában van vele,hogy költeni kell rá.... Nem véletlen az,hogy olcsóbb.... És mind1,hogy 20D 30D 35D ugyan úgy költeni kell rá.
Mondhat bárki bármit az E60-ra de kurv@ jó autó..... Persze azért számít az,hogy milyen a felszereltség meg,hogy LCI de ez az E60 az E39 mellett egy űrhajó.... Halkabb erősebb a gen2 6HP -ról ne is beszéljünk.... Az ülések sokkal jobbak nekem nagyon kényelmesek és a helykínálat is sokkal nagyobb a dynamic drive bitang jó az aktív kormány is. Ez a 2 extra amiért mindig is odavoltam.... Nem is értem azt aki azt mondja,hogy jobb az E39..... rohadtul nem.... az E39 után megváltás az E60 nekem legalább is.... Pedig az E39 önmagához képest erős jól megy közel úgy megy mint egy alap 35D a futóműve nem kopog úton van jó vele autózni és a fék is rendben van.... Mégis az E60 szar gátlókkal jobb....Természetesen hozzájárul mindenhez az,hogy LCI 35D meg,hogy jól felszerelt..... Viszont pl az F10 nekem nem jön át annyira.... Nekem túl nagy túl hajós az egész autó. Nem igazán érzem,hogy sokkal nagyobb előrelépés egy E60 LCI után mint amekkora ugrás az E60 az E39-hez képest.... A fedélzeti rendszer az ami sokkal jobb főleg ha NBT van de azt ugye a be lehet rakni az E60-ba is.... a 8HP szintén nagyon jó de a gen2 6HP főleg a sport szintén jó..
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Kapott a gép egy kis optimalizálást... De ez még nem a végleges 100-200 ~12s
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz SeniorTilla #48393 üzenetére
Igazából nem szeretek.... Ezt is csak azért mert full egyedül voltam a pályán..... Ezt az egyet csináltam többet nem....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz FIREBLADE78 #48509 üzenetére
Ez a szartartály 1 büdös forintot nem ér.... Bontásra se venném meg nem,hogy használni..... Ezt felejtse el a haverod..... Vegyen ~2M környékén egy normálisabbat és arra költsön.....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Anubris #48512 üzenetére
Azért ez-az E39 nem olyan csúnya főleg,hogy kitakarítottam rendesen.... Fel se raktam az autót sehova egyből elvitték....
De azért a 35D-ből nem ülnék vissza semmi pénzért
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MoP_FX 57 #48514 üzenetére
~20éves HASZNÁLT autóról beszélgetünk....Azért ez az autó nem múzeumi darab volt.... Nincs szétkopva meg kiszakadva.... Ne legyen már elvárás,hogy kopásmentes belső legyen ilyen fokozott használat mellett.... Ha ~2M Ft-os kategóriába adtam volna akkor még azt mondanám,hogy annyiért elvárható is lehetne akár..... Az a baj sokan csak azt nézik,hogy milyen az ülés az,hogy kiesik a motor / váltó / futómű / fék az nem számít Itt a bőr állapota volt a legutolsó szempont... ( Egyébként rengetegszer takarítottam ki az üléseket meg kentem be bőrápolóval.... ) Nem sok tulaj veszi ki az üléseket és takarít ki mindent....
Vagy ez ennyire vállalhatatlan ultra fos kategória??????
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Skimaster #48530 üzenetére
Kollégám ismerősei épp E46 30D-t akartak venni. Ő mondta nekik,hogy nekem ugyan E39-em van de 30D. Elmondta nekik mik lettek megcsinálva rajta meg megmutatott pár képet az autóról és egyből mondták,hogy mindenképp megnéznék másnap délután eljöttek megnézni nagyon tetszett a kocsi de nem akarták,hogy vigyem őket mert,hogy akkor tuti egyből megveszik.... Mondták ez az első autó amit megnéztek még azért meg akarnak nézni 1-2 kinézett E46-ot,hogy ne az első autót vegyék meg rögtön....Kértek nagyon,hogy ne rakjam fel az autót hirdetni várjak vele a jövő hétig én mondtam,hogy igazából szeretném eladni de nagyon kértek rá meg,hogy ha fel is rakom hívjam fel őket mindenképp... Másnap délelőtt hívott is a srác,hogy kell és jönne is így felrakni se tudtam sehova mert gyakorlatilag egyből elkelt...Ennyi a sztori
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Aló hangon 35K-t mondtak / ülésre de a pontos árakhoz látnia kellene az ülést.... Nem 1 kárpitost kérdeztem... Csak a 2 első ülés ~70K és ez csak a 2 első ülés semmi más ha még kérsz egy kis ápolást stb lazán 100K vagy felette... 15-ért vittem volna.... Ráadásul ezeket az üléseket valaki már csinálta az látszik az elmúlt 2-3 év használata alatta kopott vissza így.... Ez már legyen az új tulaj gondja...
(#48536) SeniorTilla
Nah igen amikor egy kormánybőrözés lazán ~20K körül mozog egy ülést 15-ért nem csinálnak meg.... Legalább is én nem találtam olyan embert
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
E92 LCI kapott egy kis frissítést meg egy kis ültetést
Közben én azon agyalok,hogy pro-kit-et vegyek az E60 alá vagy sportline-t az E39-et se ültette meg a pro-kit igazából de jó lenne ha valakinek lenne ezzel személyes tapasztalata
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Egyik ügyfelünknek könyörögtünk,hogy ne rakasson air ride-ot az E60 alá..... csak berakatta mert,hogy az milyen jó lesz.... Egy igazi fostalicska lett az egész autó... használhatatlan fos.... Semmire nem volt jó csak,hogy ha állt akkor nézett ki jól.... Minden túlzás nélkül mondom,hogy pattogott az autó rossz úton abszolút használhatatlan volt csak 20-30-al lehetett ott értelmesen közlekedni belül siralmas volt a komfort stb stb... Eljutottunk ~1 év után oda ,hogy rájött amit mi is mondtunk neki és most ki akarja vetetni és azt akarja,hogy rakjunk alá rendes futóművet mi..... Soha nem raknék be ilyen fost autó alá....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
F10 520D 2011 ~220E Km
A tulajdonos észrevette,hogy folyamatosan max fokozaton megy az autó ventilátora illetve,hogy irdatlan módon melegedett az olaj / víz..... Persze ha tönkremegy a motor / kigyullad akkor meg jön a rácsodálkozás..... Itt jön amit már számtalanszor leírtam....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Drago1 #48595 üzenetére
Zimmermann fékekkel csak negatív tapasztalataink voltak.... Mind egy ótvar gagyi fos volt De hátha neked szerencséd lesz vele
Én is rendbe raktam 1-2 dolgot
- Olajcsere összes szűrővel
- Diffi olaj csere
- Vákuumcsövek cseréje gyárira
- Váltó olaj csere / karter / átvezető
- Hardy csere
- turbócső tömítés csere intercoolert is kitakarítottamJövőhéten lesznek készen a gátlóim utána azokat kell beraknom meg rugókat is addigra ki kell találnom meg kap előre új szilentet is. Féknél leveszem az első nyergeket kicserélem a fékcsöveket csúszkákat fékrugót fékolajat meg szerintem le is festem a nyerget gyári ezüstre....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Drago1 #48607 üzenetére
Rengeteg ügyfél jött ,hogy üt / ráz a fék illetve akinek lyuggatott volt azoknál a lyuggatásoknál elrepedt a tárcsa..... Én senkinek nem rakok fel ilyet ezek miatt se.... Azért mondom hátha neked szerencséd lesz... Meg sokaknak csak dísznek van a fék valaki tényleg csak 60-80-al jár gurulgat mindenhol oda lehet jó de aki valóban tényleg szeretné normálisan használni esetleg sportosan ott sajnos nagy többségben ezek lehullottak biztos van ellenpélda is de az esetek többségében ez van..... Pl legutóbb is jött az egyik ügyfelem E91 320D mondja a tulaj gyári féket kért az előző szerelőtől de 2x vitte vissza szabályozni mert,hogy ütött a tárcsa és kérdezte,hogy ilyen szar lenne a gyári tárcsa ?!?! Mondom nem a gyári tárcsákkal nem szokott baj lenni mondom nézzünk rá. Levettük a kereket Zimmermann tárcsa / betét...... És rengetegen jöttek ugyan így mert máshol mások azt mondták az jó.....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Gyárit kell meglyuggatni és kész....
(#48615) Newlachka
Előre a 30i fék felmegy persze kell hozzá nyereg is....
(#48616) GrooveHero
5W30 vagy 5W40
Ma is jött egy F11,hogy nézzem meg.... Álló helyben 110C volt a hűtővíz..... Hűtőkazetta eltömődve klíma hűtő szétporladva.... Ha minden igaz jövőhét vezérlés csere hűtő csere stb stb stb
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz FIREBLADE78 #48687 üzenetére
Eddig nem akartam beleszólni de úgy látom most már szükség van rá....
2 alkatrészt lehet venni
1. EGR hűtő Ez tartalmazza a komplett EGR hűtőt a szeleppel egyben ( Ez egy komplett egység ) lásd a képen:
2. Külön lehet venni csak szelepet.
Nincs olyan,hogy külön veszel egy EGR hűtőt mert egy komplett egység az egész.... Szóval EGÉSZBEN CSERÉLIK MINT A KÉPEN Maximum úgy kaphatnád meg a régi szeleppel,hogy kiveszik az újat és berakják a régit.... De az EGR hűtő EGYBE jön a szeleppel szóval ha azt mondják cseréltek szelepet is külön az egy rossz vicc mert gyárilag egyben van az egész
A tieden egyébként alvázszám alapján 11 71 8 518 202 EGR hűtő van és a képen is látod az 1-es az egy komplett egység.... Nem is lehet rendelni csak hűtőt külön.... ( Soha nem is volt külön rendelhető csak és kizárólag a szelep )
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Shadowbull #48700 üzenetére
Olvasd el még egyszer amit írtam az egészet persze de kiemelem az erre a részre vonatkozó írásom:
2. Külön lehet venni csak szelepet.
Külön hűtőt nem lehet.... Ha a hűtő rossz elve kompletten szeleppel jön mint ahogy a képen is szerepel amit beraktam de az,hogy külön kiemelik,hogy rossz a szelep és,hogy arra nincs garancia amúgy az egy rossz vicc.... Ha EGR hűtőt cserélnek az új hűtőben új szeleppel egybe jön... Így ha hűtőt kell cserélni alapból benne lesz a szelep.... És értelmetlen innentől kezdve kiemelni,hogy a szelepre nincs garancia meg ,hogy méltányosság baszki egybe jön kompletten miről beszélünk ? Ez olyan mintha az új turbóról levenném az új elektronikát,hogy az amúgy nem jár hozzá miközben az egy komplett egység......
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Shadowbull #48711 üzenetére
Konkrétan tudom,hogy mit raknak be Komplett egységet raknak be sőt mikor akartunk venni épp mindenhol hiánycikk volt. A Wallis is valami 3X-et várt mert vártak garanciára az autók ( Napi kapcsolatban vagy velük meg a szervizesekkel is.... ) . Komplett egységet cserélnek nem külön hűtőt... De van ismerősöm aki kézbe kapta meg és komplett egységet kapott stb stb.... Tudom nagyon jól,hogy mit cserélnek De imádom,hogy azért mert te egy irodában dolgozol a BMW-nél már mindent jobban tudsz mindenkinél..... Ez valami felsőbbrendűség ? Vagy valami perverzitás,hogy megmutasd te MINDENT IS jobban tudsz ??????
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Drago1 #48720 üzenetére
Igazából áttértek a Korens márkára 2011-be. Ettől eltérő EGR hűtő ritkán de azért van de egy adott cikkszámon gyártott hűtőt nem gyárt más.
Pl az amivel mindig gond van
11 71 7 823 210
11 71 8 517 724
Ezeket nem gyártja más nincs új gyártó...
Rengeteg motorra ők gyártják az EGR hűtőt..... Nem a legjobb konstrukció az tény de láttam én már BEHR EGR hűtőt szétmenni ugyan úgy..... Sőt régebbi M motorkódú autókra is viszik a BEHR EGR hűtőket....
Jött egy F11 20D hajtáslánc hibával. ( DPF szenzor rossz volt amúgy ) mondom szét van porladva a klíma hűtőd és látszik,hogy tiszta retek a vízhűtő. Mondja amúgy a teljesítmény is gyengébb a klíma se fúj úgy hideget meg folyamatosan zúg az elektromos venti max fokozaton nézem így 110C volt a víz hőmérséklete mondom itt azért probléma van..... 95C-nál nem igen mehetne feljebb.... Végül megbeszéltük,hogy meg kell csinálni mindent vezérlés csere turbó off stb stb.... Klíma hűtő szétporladt / vízhűtő kilyukadt és botrányosan el volt tömődve / Intercooler is eléggé retkes volt.... 2011-es autó 240E Km
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Ļantos #48780 üzenetére
Ilyen alapon a fórumozók nagy része nem ért igazán semmihez hiszen rengetegen írnak reggel / délelőtt / kora délután .... De a te elméleted szerint akkor az M-es részlegen dolgozó fórumtag sem ért úgy ahhoz amit csinál hiszen rendszeresen munkaidőben is tud írni..... Nem mind1 ki mikor ír vagy mit fényképez vagy mit nem ? ( Arról nem is beszélve,hogy közben hányszor jöhetnek fel a tagok megnézni,hogy van-e valami új úgy,hogy nem írnak semmit csak olvasnak.... )
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
F11 520D N47N 20D 240E Km
Pár szösszenet az éppen készülő autóról.►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Elkészült a 20D. Folyamatosan melegedett a víz / olaj klíma is rossz hatásfokkal üzemelt. Sajnos itt nem volt elég a hűtőkazetta takarítás cserére szorultak a hűtők. A vezérlés teljesen a végét járta bármelyik pillanatban elszakadhatott volna. A turbó is megérett a cserére. Ismételten nyugalomban lehet használni az autót. Nem fog kigyulladni se lecsapágyasodni és a vezérlés se fog elszakadni 🙂
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #48937 üzenetére
Egyébként így van. Tegnap az X7-nél direkt próbálgattam csak és kizárólag arra nyílt ki a középen "berúgtam" a kocsi alá arra ha oldalra elhúztam / elmentem a hátsó lökösnél arra nem nyílt ki.
(#48936) negro
Erről már írtam rengeteget:
F11 530D N57 2014/10 231E Km Vezérlés / csapágyazás / turbó stb..
F11 LCI 2014/10 231E Km. Vezérléscsere / csapágy csere és hozzá tartozó karbantartások. Sokakkal ellentétben mi rendes karbantartást végzünk az autón. Tapasztalataink alapján sok szerviz nem foglalkozik kellőképpen a kocsik állapotával !!!! Nincs olyan,hogy CSAK vezérlés csere ezeken az autókon. 150-200-250E Km után nem elég csak vezérlést cserélni. A szívósor teljesen lekokszolódik és a hengerfejben lévő szívó járatok is. Ezeket meg kell tisztítani különben nem fog megfelelően működni a motor.(Gyakorlatilag az összeszűkült járatok miatt lecsökken a teljesítmény szabályozni se tudja magát megfelelően alapjárati problémák lesznek stb. ) Ha nincs kitakarítva a szívósor még a tűzveszély is fennáll. N47-N57-en 100-150E Km alatt is akkora koromlerakódás keletkezhet,hogy már komoly problémát tud okozni.N47-57-nél akár már 150E Km után tönkremehet a turbó amit ha időben nem vesznek észre nagy baj lehet. Eltörik a tengely beszívja az olajat a motor felpöröghet / kigyulladhat stb... A másik fontos dolog,hogy a hűtőkazettát is ki kell takarítani mivel megáll a kosz a hűtőkben ezáltal romlik a hűtés hatásfoka ezzel akár komoly melegedési problémát előidézve. Ezek fontos dolgok főleg nyáron és hozzátartoznak ahhoz,hogy megfelelően működjön további ~200E Km-t. Sokan ezekkel abszolút nem törődnek. A váltó olajat és szűrőt kell cserélni mert nem lifetime.... A gyári kitolt olajcserék ~30E Km ( levegőszűrő 60E Km !! ) és állandó regeneráció miatt a motorolaj felhígul és elveszíti a fő tulajdonságait. Emiatt idő előtti kopások alakulnak ki. Turbó / csapágyak. A főtengely nyugvócsapágyak erre érzékenyek Gyakorlatilag aki nem foglalkozik ezzel annak előbb utóbb kuka motorja lesz. Ezeket ellenőrizni kell de inkább cserélni. Mi olyan gondossággal nyúlunk az autóhoz,hogy ne kelljen 2 havonta szétszedni. Ezt tartjuk valódi megfelelő vezérléscserének és karbantartásnak. Lehet olcsón vezérlést cserélni igénytelenül úgy,hogy semmit se takarítanak ki és nem foglalkoznak semmivel mindent retkesen hagynak. A mi célunk a hibamentes működés hosszútávon. Egy prémium autónak prémium szervizelés jár Ha igényes vagy az autódra és szeretnéd gondos kezekbe tudni keress bizalommal
A kigyulladáshoz egy kis adalék:
Először is rengeteg autó azért gyullad ki mert a turbó tönkrement felpörgött a motor és úgy gyulladt be az egész szívósor / motor.... A turbók pedig azért mennek szét ~150-200E Km alatt mert 30 ezrenként van olaj cserélve az autókban ami alatt felhígult gázolajos "motorolaj" lesz és pluszba a levegőszűrőt 60 ezrenként cserélik ami szintén hozzátesz ahhoz,hogy hamar tönkremenjen egy turbó..... Persze vannak akik normálisan cserélnek olajat de általában amíg garanciális az autó meg márkaszervizbe hordják ott aszerint van olajcsere.... Aztán ott van az,hogy brutális nagy koromlerakódás képződik a szívósorban 100-150E Km alatt ami problémát okoz a motor működésében. Alapjárati problémák csökkent teljesítmény stb.... Az EGR hűtő is 2 módon tud tönkre menni 1. Belül elreped és a hűtővíz keveredik a kipufogógázzal. ( Önmagában ettől nem gyullad ki az autó hiszen a régi motorokon M57 M47 is rengeteg EGR hűtő volt ami szétrepedt és nem volt belőle kigyulladás... Más a 2 motor becsatlakozása a szívósorba is persze... ) Ez azért veszélyes mert ha nincs kitakarítva a szívósor akkor ott van a rengeteg lerakódott koksz és ha így keveredik a a hűtővízes kokszos massza abból lesz a probléma... Egyébként eldurrant EGR hűtő nélkül is ki tud gyulladni. A másik módja az EGR hűtő repedésnek mikor a megkerülő cső ami az EGR hűtő mögött van elreped így a kipufogógáz szabadon áramlik kifelé a motorra.... ( Illetve a vákuumcső is el tud szakadni / kidörzsölődhet ami szabályozza,hogy az EGR hűtőn keresztül vagy azt lekerülve áramoljon a kipufogó gáz ) Ha olyan helyen reped el ahol éghető anyag van a közelben az probléma tud lenni. A másik komoly probléma az az,hogy a hűtőkazetta elkoszolódik így nem látja el a feladatát a hűtő..... Első körben rengeteg tulaj látta,hogy melegszik az olaj / víz az autóba de nem tudta miért.... Ha a vízhűtő nem tudja a megfelelő hatékonysággal elvégezni a feladatát akkor ezek a problémák jelentkeznek... Mivel melegszik a motor hőmérséklete minden szempontból víz / olaj ezért fokozott igénybevételnek van kitéve az EGR hűtő is a koksz lerakódás + plusz állandó regeneráció a nyári nagy melegek a dugóban való araszolás a gyári csoda karbantartás egy idő után megteszi a hatását.... Egyszerűen megelőzhető lennének ezek...
1. A turbó állapotát ellenőrizni ~150E Km környékén és onnantól folyamatosan. Ha szükséges felújítani / cserélni kell.
2. A szívósort ki kell takarítani minden 100-150E Km megtétele után ( persze akkor ha gyári az autó )
3. A hűtőkazettát ki kell takarítani minden 100-150E Km után ( klímahűtő / vízhűtő / intercooler ha szükséges akkor hűtő csere ) és nem kúton hanem szétszerelt állapotban.
4. Normális olajcsere periódussal használni az autót ami mellett ki kell cserélni a szűrőket is. Ez segít abban,hogy megfelelő kenése legyen a motornak. Ez biztosítja a turbó megfelelő működését illetve,hogy ne legyen csapágyas az autó.
5. Prémium gázolajat tankol a tulaj. Ez segíti abban,hogy kevesebb legyen a koksz a szívósorban.
Az EGR szelep szoftveres kiírására van lehetőség. Ilyenkor zárt állapotba marad a szelep minden körülmény között így nem megy kipufogógáz a motorba soha többet. Nem lesz kokszlerakódás és emiatt biztosan nem is lesz kigyulladás sem. Ha kivan írva az EGR attól még a vizsgán át fog menni az autó nem fog senki szólni érte...... Kiírt EGR szeleppel nem jellemző,hogy a DPF eltömődne hamarabb. Elég sok autó közlekedik kiírt EGR szeleppel ráadásul remap-al úgy,hogy benn van a DPF katalizátorral és köszönik szépen jól vannak !!!!Pl 2-es BMW végig külföldön MÁRKASZERVIZBEN szervizelt autó 2014-es 17X E Km és SOHA nem cseréltek benne levegőszűrőt....
Vagy másik Z4 szintén kintről Osztákoktól behozott behozott 2003-as 30i ahol szintén márkaszervizben szervizelt autó volt GYÁRI 2003-as levegőszűrő volt.... Rengeteg ilyennel találkozunk.... :/
Egyébként a fehér F11 amiről írtam ezt a kis cikket pont most volt nálunk remapra. végigbogarásztam az online szervizkönyvét végig 30 / 3XE Km volt az olajcserék között és 60 ezrenként levegőszűrő..... Így ment 230E Km-t Ezalatt 6X volt olajcsere és 3X levegőszűrő..... Annyira szarok az F10-ek,hogy ő is November óta több mint 20E km-t ment és semmi baja az autónak fék cserére meg olajcserére jött csak....
(#48932) MoP_FX 57
Szoktunk igen
(#48931) CharlieDrop
Nem kicsi... Duna Pláza parkolóba nem fér be pl mert túl magas Elsőre comfortba nekem a rugózás túl hajós volt (Nem azt jelenti,hogy rossz csak én azt szeretem ha kemény sportos ) adaptive-ba más volt meg persze sportba is . Szépen működik a sávtartó az ACC-vel együtt gyakorlatilag anélkül,hogy vezetnem kell végigaraszolta magát a 11-es úton Visegrádról . Simán megáll elindul sávban mard csak néha néha jelez,hogy rakd a kormányra a kezed. Szóval egész jól működik. a 3 üléssor nagyon jó 6 személy tényleg kényelmesen elfér minden sornak külön klíma pult külön ülésfűtés külön üvegtető motoros ülések stb stb. A fék iszonyat jó szokás szerint meg úgy az egész nagyon jó.... Az új autó mindig is jó lesz.... Alapból nem kellene ekkora autó de abszolút vannak olyan helyzetek mikor jól jön a 6 férőhely. Irdatlan luxus irdatlan pénzért.... 40M nem kevés pénz.....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz molnarpeter #48999 üzenetére
Naaaa M47- lazán 500E Km de inkább 1M Km mire vezérlést kell cserélni. Ott nincs ilyen probléma.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Zolom89 #49017 üzenetére
Sütve van gyárilag igen.....
(#48990) davidsone
Víz / olaj hőmérsékletet ne keverjük... Attól mert azt látod 5 perc után,hogy középen áll a víz azért 5 perc alatt nem melegszik be az egész rendszer illetve az olaj gyakorlatilag hideg.... Jóval több idő kell neki mire eléri az üzemi hőmérsékletet.....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Ez lenne a normális.... pl F10-e is élő adatba néztem az olaj hőfokot 75C-nál 100-at mutatott a műszercsoporton........ De mindentől függetlenül sokkal jobb az olajhőfok mérő mint a víz.... Én is ki akarom cserélni a számlapot olyanra amin olajhőfokos és hozzá programozni csak gyártatni kell hozzá számlapot mert gyárilag nincs....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Nem hiába beszéltük anno is,hogy N52B30 kell
N52B30 a legjobb szívó motorja a BMW-nek ( természetesen az M-es autók motorjait ne számítsuk ide )
N53B30 se feltétlen szar..... tisztítani kell a szívójáratokat és és újabb ~100E Km-t meg lehet vele tenni nyugiba. természetesen a befecskendezők nyűgösebbek lehetnek... Egyébként ha jó a motor kb mind1 melyiket veszi az ember de tény,hogy körülményesebb az N53 a közvetlen befecskendezés miatt...Megjött végre a szettem Holnap rakom is be a kocsi alá frissen felkeményített Katona gátlókkal
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Megcsináltam végre a futóművet.
Egyedi Katona gátlók
Eibach Sportline kit
Összes toronycsapágy / porvédő / rugó alá gumik csere
Kitámasztókar szilent
Motortartó bakok / váltótartó bak
Első féktárcsa szabályzás fékrugók / fékcsúszkák / fékcsövek / fékfolyadék csere►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Politika
- Telekom mobilszolgáltatások
- 3D nyomtatás
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Vicces képek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen