Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    Míg egy Audi csalással, addig a BMW jó dízelmotorokkal érte el a jó eredményt

    Ez lényeges :

    Az ADAC valós közúti körülmények között végzett legfrissebb tesztjei újabb bizonyítékként szolgálnak arra, hogy a legkorszerűbb dízelmotorral hajtott aktuális BMW modellek csúcstechnológiai megoldásai kimagaslóan alacsony emisszióval büszkélkedhetnek. Az e tekintetben elért sikerek három fő vezérelvre vezethetők vissza:

    A nitrogénoxid-kibocsátás csökkentésére használt alkatrészek és műszaki megoldások (például a kipufogógáz-visszavezetés, az aktívszén-szűrő és a Szelektív Katalitikus Redukció) folyamatos fejlesztése terén felhalmozott sokéves tapasztalatra
    A legkorszerűbb kipufogógáz-utókezelő technológia alkalmazására
    A legkorszerűbb kipufogógáz-utókezelő technológia sajátosságai szerint hangolt erőforrás-konfigurációra, amelyet a tervezőmérnökök már a modell- és hajtáslánc-fejlesztés kezdeti fázisaitól szem előtt tartanak

    Sajnos a visszavezetések és egyéb dolgok miatt kokszosodnak le ennyire... Nem azért mert szarok.... Erre senkitől nem jön egy jó szó se,hogy ilyet senki más nem tud... Persze,hogy retek minden mert a BMW motorok megetetik magukkal a saját retküket és valós jó eredményeket produkálnak nem elcsalt fosok.... Persze ennek ára van.... :R De majd erre is jön bezzeg a benzines Lexus vagy a Mercedes vagy valami más az a fasza...

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Vaze #44982 üzenetére

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz MPowerPH #44985 üzenetére

    Turbóidnak mi volt a baja ???? Rengeteg 35D-t csináltam és nem szoktak beszarni... A régebbiekben esetleg a kis turbó de a nagy soha.... Most is itt van olyan F10-es 35D ami 350E Km van és nem kellett a turbókhoz nyúlni.... 1 turbós kocsikon szokott lefeszülni gyakran a turbó... A tied eleve kevés Km-es kocsi volt.... ÉS ezt írtad
    "Kapott a gep egy hybrid turbot(nevetseges aron, szurke forrasbol). Az eredeti turbom is megmaradt persze, volt inspekcio, es minden okes volt vele, szoval van tartalek. "

    Szóval alapból turbót se kellett volna ez a te "tuningolásod" Mondjuk az,hogy 10 Ezrenként lecseréled rendesen az olajat meg a szűrőket többet ér mintha bármilyen szuper olajjal mennél 15-20E Km-t ( Mondjuk te legalább normálisan cseréltél olajat és nem a gyári utasításonként. ) De egy olajcserét ne vegyünk ide meg fékcserét.... A váltóolaj cserét se ezek alap karbantartások egy autónál.... Garanciába kicserélték az EGR hűtőd.... Amit te magad írtál az termosztát csere az autón ami "extra"... A Hűtők pucolása sem az autó hibája... Egyszerűen elkoszolódnak a hűtők ugyan úgy egy Mercibe is egy Laptopban is.....

    Itt te magad dicsérted az F10-et

    Most akkor szar a BMW???

    Itt világosan leírod,hogy használt autóra kell költeni nem keveset és mindenki eladja azelőtt,hogy költeni kellene rá mégis itt most gáznak tartod ha költeni kell rá...

    Itt is leírtad,hogy jó a motor....

    Ezek a Lexusok mindenek, csak nem jovobemutato technologiak.

    stb stb stb stb stb

    Ne haragudj de össze vissza írsz.... Amióta nincs meg a BMW-azóta az összes BMW kigyullad egy vödör csavar szar fos hugy...

    Tényleg nem értelek ami jó volt eddig és istenítettél az miért lett ekkora fos ???? Mikor most is leírod,hogy olyan jó volt a BMW-d,hogy lefordultak a székről és a mai napig is hibátlan.... :( :( :(

    MOD: Valójában kellett költened az EGR hűtőre én kérek elnézést.....

    " En az autora meg nem koltottem a kilicsen es az egr -en kivul semmit, pedig, pedig beleraktam 50k km -et. A kilincs ingyen volt, az egr meg 55k huf. "

    Akkor az EGR hűtős haknid 55K-volt... Ez volt a nagy negatív gatyádat ráköltöd ????? Semmi olyan negatív problémád nem volt... Normálisan karbantartottad a kocsit amikor kellett lecserélted a szűrőket olajokat fékeket stb.... Miért szar????

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    .

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    Szakadok.... :DDD :DDD :DDD

    Egyébként maga a dolog nem vicces.... Csak az a vicc a BMW mindenért le van szarozva.... Ha más autó kigyullad az nem baj.... Ha más autó össze vissza csal és több százezer autót kénytelenek visszavásárolni / megsemmisíteni az se és a többi stiklik meg hazugságok se számítanak....

    A pert intéző ügyvédi iroda, a Hagens Berman Sobol Shapiro 350 esetről tud, amely már eljutott a hatóságokhoz

    335 000 Kocsit visszavásárolni sem kis mutatvány csak az Egyesült Államokban

    Kigyulladó Fordok...

    Mitől szarabb mint a többi ????

    ADAC 2017

    Merci ég..

    Merci ég...

    Merci

    Merci ég....

    Nem gyulladnak a Mercik se

    Merci

    Audi

    Audi

    Audi

    Audi

    Audi VW

    AUD

    Audi

    Na ezekre adjon valaki magyarázatot.... Lehet szaroznia BMW-t de minden autóból ugyan úgy van rengeteg amik kigyulladnak... Szánalmas amilyen fikázások mennek a BMW-re de más autógyártóra meg egy rossz szó sincs semmiért... Ezek kellene elgondolkodni és rengetek cikk / videó van más autómárkák kigyulladt autóiról a többi elcsalt / eltussolt botrányokról nem is beszélve..... Ilyenkor mi van ????????????????? :( :( :( :U :U :U :U Ezeket senki nem veszi észre ???? ezek nem bajok ??? Ezek nem gáz dolgok ??? Nem kell köpni az Audi, Merci , VW, Ford ,Hyundai stb... után ????? Ha a BMW egy vödör csavar a többi is egy fos vödör csavar.... Ha ennyire szar a BMW ADAC-nál miért nem csak BMW-k romlanak el ????????? Vagy miért nem mindenhol ők az elsők ???? Ha ilyen szarok mert elromlanak és itthon se veszi senki miért nő Magyarországon minden évben az eladások száma ????????? Sőt világméretben is miért nőnek az eladások minden évben ?????????? Hát ha szar és senki nem veszi itthon meg mindenki köpöd akkor itthon és világszinten is szar... Ennek ellenére rekordeladások vannak mindenhol minden évben ahogy itthon is.... Erre valaki magyarázat???????

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz MPowerPH #45016 üzenetére

    Tessék ???? Elolvastad ???

    Az ügyben az a legérdekesebb, hogy bár az NHTSA, az Egyesült Államok közlekedési hatósága az ügyvédi iroda szerint vagy 350 ügyről tud, és kongresszusi meghallgatásra is beidézték a két koreai autómárka képviselőit, úgy néz ki, eddig érdemi intézkedés nem történ, és mintha az autógyártó igyekezne elérni, hogy elhallgassák az ügyet,

    Magyarán 350 esetnél simán több lehet és el se akarják ismerni.... Ez a kártérítés ??????????? :DDD

    Persze csak 1-1 motorral van baj.... Ahha ééééérrteeemmmmm :C 300.000 nagyságrendben vannak visszahívások az Audinál VW-nél stb.... Amerikába is pár autó pihen a sivatagban.... De várj te nem visszahívás keretében kaptál új EGR hűtőt ?????????????? Vagy neked osztogatták 55K-ért ?????? Mert egy EGR hűtő egyébként ~250K amiben a beépítés nincs benne.....

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz MPowerPH #45018 üzenetére

    Novemberben 103 benyújtott probléma volt Decemberben már 350+....

    És miért baj ha most rakom ki ??? a Totalcar-os cikk pedig mai.... Most volt kedvem / időm ezzel foglalkozni... A Fordot is láttam már régebben... Mint ahogy te is láttad meg a BMW-t is csak valahogy a BMW-t fikázni jobb mint egy Fordot vagy Hyundai vagy Kia-t....... 2011-től gyártott autók is benne vannak nem új dolog meg az összes többinél is rengeteg probléma van.... De most is elbagatelizálod ezeket a BMW meg továbbra is szar szemét... Holott van visszahívás EGR hűtőre pl.... ( Mint ahogy neked is cserélve lett.... )

    6 hengeres motorba 250E Km-t el lehet menni én azután javaslom a cserét... 4 hengeresbe 150-200E Km között valaki betartja valaki nem..... 250E Km már lifetime nem 500E Km-re tervezik ezeket..... De lehet rugózni a lánccserén semmivel se szarabb mint más autó... Tiednek se volt semmi baja le is írtad mégis szar az összes ( szerinted )

    Mai napig állítom 250E Km ig nem kellett volna a motorhoz nyúlni az autódon.... Miért szar akkor ??? és mivel te nem 230E Km-el vetted 30 ezres olajcserékkel lehet neked simán elmentek volna a csapágyaid is 400E Km-t.... Mert amikben le volt cserélve az olaj / szűrök rendesen azok nem is kopnak el.... Szívósort kellett volna takarítani meg esetleg a szívójáratokat a hengerfejbe..... Műszaki hibád nem is volt.... Miért szar??? Továbbra se értem.... Te írtad le,hogy nem volt problémád az F10-el se az E92-vel se és az F10 fórumon se volt semmi komoly.... Mára hirtelen minden szar....

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz MPowerPH #45020 üzenetére

    A Merci Audi VW is 10M alatt van ??????????????????????? Ugyan már.... :U

    Egyszerű a válasz F10-re nekem nincs pénzem ennyi.... Én itthon dolgozok és nem külföldön élek... Itthon nem keresek olyan jól ezzel a munkával,hogy jelenleg F10-el járkáljak. Ha ezt Németországba csinálnám vagy Angliába valószínűleg már F10 LCI-be ülnék...Én megvenném egyébként.... Látom,hogy amikkel foglalkozva vannak azok érdekes módon jók amikkel nincsenek azok szarok... Egy autó karbantartása nem csak olajcserééből áll de sokak ezt nem fogadják el...

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz MPowerPH #45020 üzenetére

    Egyébként ha egy autó 10M Ft alatt van akkor ki is éghet az nem probléma ( legyen az új autó vagy használt ) ?????????? :U :U :U :U :U Mert akkor egy használt 4-5-6-7 éves BMW 5M Ft-ért 10M alatt van... :DDD De mondom a Mercik Audik és már a komolyabb VW-k is 10M felett vannak bőven....

    (#45023) BMW001

    Te csinálsz világbotrányt.... Az összes többi ugyan úgy "botrány" csak azzal te nem foglalkozol / leszarod / nem üti meg az ingerküszöbödet mert a BMW-re vagy kihegyezve..... Pont úgy mint a hírportálok egy BMW rosszul parkolt egy BMW nem indexel egy BMW balesetet szenvedett stb....

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz MPowerPH #45024 üzenetére

    [link]

    1 éve még azt írtad senkinek semmi baja ma már mindenkinek mindene szétesik...... Javítottam azért pár F-es autót és igazából nem szoktak lerohadva állni legalább is amik hozzánk járnak nem szarok főleg nem annyira mint amennyire te beállítod.... Azt is aláírom amik hozzánk jönnek azt mi rendesen megcsináljuk.... Tessék akkor F10 535XD most megy 1 éve a tulaj aminek tavaly csináltuk a motorját azóta eltelt 1 év és elment több mint 25E Km-t Januárra lehet 30E is meglesz... Tehát az adott autó 2012-es a karosszériába mindenben ~ 350E Km ( valós Km van ) Ennyi idő alatt olajak voltak cserélve most lett hátsó tárcsa betét cserélve illetve 2 darab első féltengely is... ( azok elkoptak 350E Km után ) Nyáron volt 2 hátsó kerékagycsapágy cserélve. illetve a jobb első kilincsnek volt nyűgje ,hogy nem lehetett onnan 1 érintéssel bejutni. Azért ez nem a világ vége egy ekkora futásteljesítményű autón... Másik F01 pl 220E Km körül volt és most adta el az ügyfél és ült át G11-be Ami problémája volt az izzítás.... Szívósor lett takarítva fékek cserélve váltóolaj meg bekönyököltek a bal első combtámaszra és eltörött azt kellett megjavítanom.... ( rettentő nagy hibalista... ) F30 olajcserékre / fékcserére jöttek Régebben F01-en F07-en kellett diffi szilenteket cserélni mert azokat megnyírta vagy gátlót mert elfáradt vízpumpa görgők szíjak stb... Rengeteg szívósor tisztítás izzítás stb.... Komoly problémák egyáltalán nem voltak... A legutóbbi F11 amibe ugye 230E Km volt az úgy lett megvéve,hogy egy DPF hőmérséklet szenzor hibája volt ugye vezérlés cserekor az is ki lett cserélve azóta nincs hiba a hibatárolóban.... De ő is most megy vele rendesen majd kiderül következő olajcserekor,hogy mi van vele... Ilyen extra széthulló szétfosott kocsikat nem csináltam :) Valahogy nem hívogatnak széthullott F-es kocsikkal meg lerobbanva se szoktak hívni ezekkel.... De apámat is felhívtam náluk mi a helyzet. A lényeg egyáltalán nincs komolyabb baj velük. Eléggé felfújod a dolgokat meg megy a sírás... Német F10 fórumon fent vagyok és nincsenek meghalva tulajok.... Bármelyik szervizes ismerősömet megkérdezem nem mondják,hogy annyira fúúú de komoly probléma lenne a kocsikkal... Ráadásul szentül magyarázod,hogy szarok miközben F10-ed volt és semmi bajod nem volt és az új tulajnak se :U ;] Tulajdonképpen annyira szar,hogy a tiednek sincs semmi baja.... :C Tudod ha egy autót rendesen szervizelnek mint ahogy te tetted az sokáig jó lesz... Ha csak leélik az más... :)

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz MPowerPH #45025 üzenetére

    A legnagyobb baj,hogy te nagyon nem vagy hiteles.... Erősködés ide vagy oda garanciába kaptál EGR hűtőt nem volt semmi problémád egy kilincsen kívül.... Mai napig hibátlan az autód te is tettél bele 50E Km-t.... Leírod most is,hogy akinél van nála is hibátlan az autó.... Elég hiteltelen ,hogy szidod,hogy egy vödör csavar.... Ha kigyulladt volna..... Ha lerobbantál volna.... Ha lett volna egy olyan komoly hibád ami miatt rengeteget kellett volna költened bele akkor azt mondanám igen neked volt ilyen tapasztalatod... Vagy minden héten beszart volna valami rajta.... De leírtad világosan E92-vel mentél több mint 80E Km-et F10 50E Km-et és nem volt semmi bajod.... Nagyon hiteltelen pont tőled,hogy vödör csavarozod mikor jó autód voltak..... Okod nincs erre..... :(

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz szőröscica #45039 üzenetére

    Átlagban nem a 3-4 éves autók szoktak kigyulladni.... Pl E90 ami kigyullad 2010-es F10-ek rengeteg 2010-2013

    Elég érdekes,hogy a BMW 30 kigyulladás után bocsánatot kért lincshangulat van de Hyundaiból meg több mint 350+ eset van mégse volt nyilvános bocsánatkérés se semmi + inkább letagadnák...... " Az ügyben az a legérdekesebb, hogy bár az NHTSA, az Egyesült Államok közlekedési hatósága az ügyvédi iroda szerint vagy 350 ügyről tud, és kongresszusi meghallgatásra is beidézték a két koreai autómárka képviselőit, úgy néz ki, eddig érdemi intézkedés nem történ, és mintha az autógyártó igyekezne elérni, hogy elhallgassák az ügyet, legalábbis az ügyvédi iroda szerint." :U Ha mindenbe belekötünk ezeket is vegyük észre....

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz MPowerPH #45041 üzenetére

    Múltkor mikor szó volt arról,hogy más autók mennyire szervizigényesek / kigyulladnak-e akkor hívtam azt az ismerősöm akik Merci / Audi / BMW / VW-el foglalkoznak és mondta,hogy volt egy ügyfél ML Mercivel és kigyulladt az autó magától de nem tudott kiszállni és bent égett... :( :( A csóka felesége mondta nekik sírva kiment valamiért Romániába de haza már nem jutott.... :(

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz CharlieDrop #45054 üzenetére

    Milyen motor van benne ?????? Benzines az biztos de szerintem egy sima 2L-es szívó motor lesz.... Ezeket a motorokat kár hasonlítani egy dízelhez.... 10 Ezrenkénti olajcsere az hibátlan. Szép teljesítmény. Persze a nő biztosan nem tiporja szét főleg nem Amerikában..... Szépen folyamatosan megy nagy távokat sűrű olajcserével valószínűleg a szívó benzines motorral...

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz #81556480 #45080 üzenetére

    2M-ért tudok egy E91-et 20D-t M47 amit folyamatosan karbantartott a tulaj. Innen a fórumról.

    6 hengeres motorokon E90-es szériában meg kell mindegyiken vezérlést cserélni. M57-nél 2005 után gyártott modelleknél ( alublokkos D3 ) 250-300E Km után kell cserélni. Volt M57 ami elszakadt 250E Km nél volt ami 400E Km-nél szakadt el.... Igazából ha nincs kicserélve akkor előbb utóbb el fog szakadni.... N57-nél pedig 250E Km után kell vezérlést cserélni.

    (#45076) BMW001

    Milyen 100 X ezer Km után ??????? Mindig is világosan egyértelműen írtam le,hogy 250E Km után kell vezérlést cserélni N57-es motorokon. N47-es motorokon pedig 200E Km...... 1,5M pedig nem csak a motorra megy....

    De nem értem most is jött egy F34 20D ~190E Km-el,hogy ki kell cserélni körbe az összes féket meg cseréljük le a vezérlést takarítsunk ki mindent ahogy szoktuk ha kell a turbót is újítsuk fel stb. Mondtuk mindennel együtt simán lehet 800K vagy több azt mondja jó-jó csináljuk meg mikor hozhatja.... Vannak elég sokan akik nem remegnek ezen hanem azt akarják,hogy jó legyen és kifizetik.... Nem értem miért fáj... Rengetegen akarnak és költenek is a HASZNÁLT autóikra. Nem remegnek,hogy elkopik a fék nem remegnek,hogy vezérlést kell cserélni vagy turbót felújítani vagy automatába olajat cserélni stb... Te simán beleköltöttél 500K-t az NBT-be az nem fájt ??? Abból lazán kijön egy vezérléscsere egy N57-en pl a te volt kocsidon is.... ;) Mindenki arra költ amire akar.... te NBT-re akartál így azt vettél bele.... Turbót akartál tuningolni így vettél bele másik kettőt.... Azokból az összegekből már tisztességesen meglehet csinálni egy motort.....

    (#45081) bröton

    E39-be D1-es vasblokkos motor van ott 1M- Km-t is elmehet a vezérlés D2-nél ( vasblokkos ) is 500E Km-ig nem is érdemes vezérléscserén gondolkodni de 2005 után gyártott M57 D3 D5 ( alublokkos ) motorokon viszont kell mert megnyúlik a lánc és elszakad....

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz CharlieDrop #45127 üzenetére

    Aki benzinnel jár nagy motoros hetessel :DDD

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok mindenkinek !!!

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Gézengúz #45182 üzenetére

    Hogyne lenne tervezett avulás... :DDD Nagyon jó barátunk aki apámmal együtt végeztek az egyetemen elment először az Audihoz , Mercihez majd BMW-hez fejlesztő mérnöknek perfekt Német persze. Semmilyen gyakorlati tapasztalata nincs mint ahogy egyik mérnöknek sem... Fingjuk sincs mi,hogy működik a gyakorlatban.... Mindenki csak elméletből okos.... Sokszor mikor beszélgettem vele olyan rácsodálkozásai voltak az embernek,hogy zokogtam.... Mesélte Mercinél mikor volt belső fejlesztési részlegen az akkor vadi új 6-os BMW-t megvették és szétszedték darabokba és nézegették,hogy hozták össze... Mercinél vagy az ( Audinál ) már nem emlékszem pontosan konkrétan az X5-el kapcsolatban azt magyarázták,hogy egy gond van az X5-el ,hogy nem a mi emblémánk van rajta..... Meleg dolgok ezek.... Ilyet ha valaki nyíltan kimondana baj lenne.... BMW-nél mikor voltak bajok a digitális műszercsoporttal mondták,hogy túlmelegednek és ledöglenek a gyártó mondta ráraknak egy ventit és bírni fogja... Mondta a BMW annak túl nagy hangja lenne nem lehet hangja oldják meg másképp. Külön csoport van aki a tervezett avulást vizsgálja... Mindenhol minden gyárban... BMW-nél rengetegszer volt összehívott meating komoly problémákról.... Mivel apámnak nem csak diplomája van és nem csak elméletben tudja hanem gyakorlatban is napi kapcsolatban voltak ( vannak ) és email-be vagy telefonon kért segítséget tőle,hogy mi az aktuális probléma... Pl anno nagyon melegednek a motorok mi a szart csináljunk... A mérnökök ott ültek és ezen ment a vita... Apám mondta tegyenek bele hamarabb nyitó termosztátot... Volt a másik,hogy az akkori V8 ( rengeteg 50i motor térdelt le meg M-es M5 M6 stb motorok ) turbók meg a többi motorok melegedtek / illetve a motorolajat elégették elforralták mert a hugy retek 5W30-at rakták bele mondta rakjanak bele sűrűbb olajat minimum 40-est... ( 1M-be is az öreg 10W60-al megy télen nyáron meg más benzines nagy motoros autóba is berakja és érdekes módon azok bírják valamit tud az öreg :DDD Elmagyarázta nekem azt is minél magasabb hőmérsékleten üzemel annál alacsonyabb a károsanyag kibocsájtás meg alacsonyabb a fogyasztás. Meg számít,hogy hugy vékony olaj van benne a belső súrlódás miatt a hugy olajba könnyeben forog a főtengely is kisebb ellenállás van stb.... Persze ez mind a motor kárára megy.... Elmagyarázott sok ilyen dolgot tudományosan amit nem tudok visszamondani most szóról szóra.... ) Mondta a srác mikor megmondta apám szövegeit volt,hogy tátott szájjal néztek ezek a mérnökök.... Sok-sok ilyen segítséget nyújtott apám így neki.... Rengeteg sztorit mesélt még és a srác is mikor találkozni szoktunk.... De ugye akkor még nem volt annyira régen ott a BMW-nél és az egyik ilyen után félrehívta a főnöke,hogy vegyen vissza.... Mindenhez hozzá tudott szólni ( persze ami nem igaz mert apám mondta mit mondjon ) és ebből baj lesz az ő szempontjából... Szóval igen rengetek diplomás nagyon komoly mérnök ül mindenhol akiknek a gyakorlathoz fingjuk sincs..... Egy új autót legyen BMW Merci Audi 150-200E Km-re gyártanak... Ez az élettartama a kocsiknak. Az összes gyártó leszarja mi lesz 200E Km felett mert nem a használt autókból élnek.... Minél alacsonyabb költségre kell levinni a karbantartási költségeket is mert az is számít a vevőnek... Ha az olajat se 2 év / 30E Km meg a levegőszűrőt se 60E Km után lenne lecserélve sokkal többet elbírnának az az autók... De nekik az a lényeg,hogy 1 menjen tönkre és te vegyél újat.... Szerintetek ha megvennétek egy használt 5 éves BMW-t amire nem kellene semmit költeni 200-250E Km után meg semmi soha nem romlana el ki venne újat ?!?!?!?! Nem annyira sokan... Pont az a lényeg,hogy 150-200E Km-ig jó és utána add el.... Nyilván sok autó ezek után is jó mert mindent nem lehet pontosan kitalálni... Sokat számít,hogy és hol használod az autót. Pl városba 100.000 ajtó nyitás zárás ki be kapcsolás nyomkodás stb.. vagy kimész az autópályára és lenyomsz minden nap 500Km-t.... Máshogy kopnak a dolgok meg egy fiatal autó jobban bírja a sok Km-t mint egy öreg... Manapság 1 lényeg van legyen alacsony a károsanyag kibocsátás fogyasszon nagyon keveset az autó legyen nagyon erős és a karbantartás legyen nagyon alacsony bírja ki az első 3-5évet ( 100-200E Km-t ) hozzányúlás nélkül... És igen meg lehetne csinálni úgy mindent,hogy kibírjon 10 évet meg 500E Km-t vagy többet de nem akarják....

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    Annyit hozzátennék ha nem a gyári utasítások szerint van olaj és szűrők cserélve motorba váltóba osztóműben diffikben és azoknál a motoroknál amik kényesek az olajra pl 35i 50i stb nem a hugy 30-as olaj kerül bele dízeleknél is rendszeresen 100-150E Km után ki van takarítva a szívó rendszer benzinesben meg a kokszosodás megszüntetése azokkal azért jóval ki lehet tolni az élettartamot..... Már anno arról volt szó mikor az E65 E60 bejött,hogy ezekkel mi lesz 10 évesen szét fognak hullani és ahhoz képest meglepően sokat kibírnak és az F széria is..... Pl sűrű olajcserével normálisan karbantartva rengetek F10-be van 300E Km felett... E60-akban bőven bőven 600E Km felett... stb stb

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz chess001 #45191 üzenetére

    E90-el elég játékosan lehet menni.... Cáfolom ezt..... Jó futóművel oda és úgy megy ahová akarom.... sperr-t lehet hozzá csináltatni mondjuk nem olcsó mert 250-400K között mozog viszont az olyan lesz amit te akarsz. Mentem rengeteg E90-el az igaz amikor van bennük 150-200E Km és minden gyári úgy fáradt de amikor kicseréled a gátlókat a futóműben elfáradt szilenteket egyszerűen brutálisan jó lesz az úttartása a kocsinak főleg az M futóművesnek.... E92-be is BMW001-nek ha jól emlékszem koni gátlókat raktunk be azok is brutál jók voltak. E39 E60-al is lehet nagyokat autózni jó futóművel ahogy egy F10-el is stb stb....

    (#45189) H.Ezredes

    Illetve sokan nem is tudják de az autók 80-90%-a vagy még több tekerve van eleve..... Pl most is volt egy X5 most 310E Km-t mutat a számláló 1 éves korában vették 30E Km-es most derült ki,hogy 390E Km-van benne gyakorlatilag 110E Km-ről lett visszatekerve...... És nagyon nagyon nagyon sok ilyen autó van.....

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz chess001 #45195 üzenetére

    Nekem az E36 soha nem adott semmilyen pluszt.... Nem nagyon tud lázba hozni az a technika... Annyi az előnye,hogy könnyű... Egy E46 karosszéria sokkal merevebb jobb a 30i motor is az M-es futómű az mellé egy komplett gátló szett rugóval sokkal jobb... A fék is jobb. Az E36 egy száguldó koporsó.... Nagyon nem biztonságos... Nagy sebességnél borzalmas.... E46-al is fos volt menni nagy sebességgel egyébként de az E36 se jobb.... E90 egy jól vezethető autó sokkal jobban viselkedik minden helyzetben az emberek 99.9% utcára veszi ezeket az autókat nem pályára... Ott pedig minden tekintetben rommá szarrá veri az összes régi autót....

    (#45194) BMW001

    Neked 6HP26-od volt ami 1. gen 6HP a 2. gen 6HP sokkal-sokkal jobb..... Aki írja a váltókat azzal sokat beszélgettem. 1. gen ~ 0,8S a reakcióidő 2. gen 0,2S Az 1.gen-t úgy írja meg,hogy leviszi 0,4S-re ami már érezhetően sokkal sokkal jobb.... De egyébként a 2. gen-be kisebb a forgó tömeg más a vezérlőtömb szelepek nyomások stb.... A 2. gen az már eléggé gyors és jó... alapból erősebb is és mindegyiket lehet szoftverelni 6HP26-28 tudja a 900Nm-t ha szoftveresen módosítva van. Egyébként alapból a 2.gen többet tud..

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz MPowerPH #45204 üzenetére

    Mindent félre téve csak a tényekre támaszkodva,hogy lehet,hogy Koreában 3X autó kigyullad és kitiltják az autókat meg komoly meghurcolás van az USA-ban meg kigyullad 350+ Hyundai és se bocsánatkérés se semmi..... Koreában nyilvános bocsánatkérés volt meg visszahívás kevesebb mint 40 autó miatt megy a boszorkányüldözés az USA-ban kiégő 350+ Hyundai miatt meg semmi ?!?!?!?!?! :U :U Kettős mérce.... :U

    "Magyarországon is gyulladtak ki váratlanul dízel BMW-k az utóbbi években és ezekről az ügyekről Magyarországon a Totalcaron olvashattak elsőként, részletesen. Legutóbb októberben írtunk egyről, de előtte három korábbit is bemutattunk. Ezekben F10-F11 kódjelű 520d-k váltak a lángok martalékává, az utóbbi esetben pedig egy E91-es 320d. A tűzesetekben közös, hogy az autók gazdái állítják, azok váratlanul, percekkel korábban még hibátlanul működő autókban keletkeztek, amikor pedig jöttek a hibajelzések és a motorfelpörgés, már semmit nem lehetett tenni. Mivel sok esetben nem garanciális autókról van szó, a kártérítési igény érvényesítése is kétséges, legalábbis eddig az volt."

    Ezek pedig rohadtul nem EGR hibák hanem TURBÓ..... EGR miatt nem pörög fel a motor...

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz CharlieDrop #45216 üzenetére

    30D-be is GM van.... Csak és kizárólag E38 30D alatt volt ZF meg Alpina D10 az összes többibe a fos GM ( dízelfronton ) és ezzel mindent el is mondtam a GM váltóról....

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    Egy csodára találtam :D a 3 ventis váltóhűtésen akadt meg a szemem :DDD [link]

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Newlachka #45251 üzenetére

    Mi is megcsináljuk :)

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    :DDD Elég vicces ,hogy az új ETK-ba benne van az új Supra BMW-nél lehet BMW cikkszámmal motorburkolatot lökhárítót motort úgy konkrétan bármit a suprához venni... :DDD :DDD :DDD 20i 30i 40i lesz :D

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz usza #45277 üzenetére

    Nincs benne.... Nem is értem miért keresed....

    (#45275) joamilestoné

    Megnéztem az összes említett autót amit írtál. 2015-ös autókat néztem.
    Insignia, Passat abból van olyan motor ami megfelel a BMW 20D-re a ( 190Le / 400Nm ) Mazda 6 ba ott 2,2-es a dízel mondjuk nagyjából tudja a BMW szintjét de a Kia Optima az 1,7-es motorral és a 140Le-vel nagyon messze van teljesítményben.... Mindenhol 6 sebességes váltó van.... BMW -be 2.gen 8HP NBT navival 2015-ös szinten veri a többit nagyságban tudásban kiforrottságban gyorsaságban..... Motor váltó futómű messze veri a felsorolt autókat... Persze ha egy szar fapad kézi váltós 20D-t hasonlítasz egy jól felszerelt modellhez az lehet jobb... 2 azonos felszereltségű Kia / Mazda / közül messze kiugrik a BMW. Mindegyiket végignéztem nekem a VW jön be legjobban ezek közül utána az insignia Kia és mazda végül... Belenéztem az összesbe és tényleg kellemes extrákkal lehet megvásárolni őket ülésfűtés / hűtés kormányfűtés és egyéb extrák. Azért a Kia és a Mazda-ról látszanak,hogy eléggé műanyag autók. Mindegyik szép a maga nemében de szerintem egy jól felszerelt 20D mellett biztos nem választanék VW-t , Opelt , Mazdat vagy Kiat annak ellenére sem,hogy sok mindent tudnak. 20D-nek BMW-be van létjogosultsága egyre erősebb egyre jobbak a váltók alatta illetve egyre könnyebbek az autók Pl G30 G20 G11......

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Gsx-rr #45286 üzenetére

    Szerintem ez f@szság.... Nekem nem volt vele semmi bajom. Tök jó volt a motor váltó futómű. Nekünk kényelmesek voltak az ülések hátul 2 felnőtt 1 gyerek sem panaszkodott.... És nem 10Km-t ültünk benne hanem egy folyamatosan 150Km odaút ahová mentünk... Én szerintem egy tök jó autó és lehet vele nagyokat autózni mert úgy viselkedik ahogy azt nem is várná tőle az ember.... És egyébként csak az számít,hogy veszik-e vagy sem.... Ha veszik őket akkor nincs miről beszélni mert ez kell az embereknek... Eladások alapján 1 év alatt Európa és USA ~43E eladott X2 és ebben nincsenek benne a novemberi / decemberi eladások.... Éves szinten eladnak ebből ~ 50E autót vagy többet akkor nekik megéri gyártani mert viszik őket....

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Ck. #45293 üzenetére

    Ez szar.... Nem fog a betét... Nem nagyon volt használva a fék csak gurulgatva... Kinti levegő amúgy is eszi.... Ez már soha nem lesz jó... Minimum szabályozás a tárcsának és új betét de inkább új betét / tárcsa.... Kellett volna fékezni is néha ;]

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz bitpork #45295 üzenetére

    Az lehet de amikor majd 1x nagyon kellene,hogy fogjon és nem fog fogni és összetörik az autó akkor meg sírás lesz... :DDD

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    Nincs itt semmi szivatás látod,hogy mekkora részen fog de ott is csíkozva.... Persze az első féknek nagyobb szerepe van de ez így nem jó... Nyilván sokat állt az autó / tényleg alig volt fékezve vele.... Ha azt akarod,hogy jó legyen akkor fék szét. Elpucol minden új tárcsa új betét.... Tehát lehet menni így vele de így nem 100%-os a fék. Mindenki döntse el magának,hogy jó-e neki így vagy sem.

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Ck. #45300 üzenetére

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz MPowerPH #45312 üzenetére

    A Vanos nagynyomású pumpa pont 1M Ft.... ( Vanosok maguk ugye V10 1-5 / 6-10 ~700-700K ) Ha az a baj akkor 1M körül áll meg de hát egy M5-re nem hinném,hogy csak ennyit kellene költeni :) Itt tudni kellene a pontos hibát azért.

    (#45313) KAMELOT

    És mit szeretnél még ???? 4,5-be odaadják tuti.... A következő E60 M5 ~8M Ft -tól kezdődik..... Ha rákölt 1,5-et akkor is 6M Ft-ba van.... :U :U

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz MPowerPH #45329 üzenetére

    1M-et azért kikérem magamnak..... Könnyű kompakt 50:50 súlyelosztás. Iszonyat jól vezethető és jól viselkedik nagyon.... Ha tudod vezetni úgy csinál mindent ahogy szeretnéd.... Ráadásul 1:1 -be M3 komplett hajtáslánc van alatta.... Gátlók rugók lengőkarok fékek diffi de még a dobbetét is M3.... az-az N54 nagyon egyszerűen tuningolható Csak ha kap egy coolert + remap lazán 420Le.... Én nagyon szeretem. Kikérem magamnak ezt a szöveget.... 1M-re azt mondani,hogy hányinger elég merész.... Egy igazi élmény / pályaautó és még a súlya is jó... Főleg egy RS3 a "kombi" formájával szebb mint a coupe ?!?!?! ha-ha :U

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    B.Ú.É.K. :)

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz bitpork #45339 üzenetére

    :DD :DD :DD :DD :DDD :DDD :DDD :C :C

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    B.Ú.É.K. :DDD :DDD

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz KAMELOT #45343 üzenetére

    Istenem minek kellett ez nekem... :DDD :DDD :DDD Még most is olyan büdös égett gumiszag van bent :DDD

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Newlachka #45347 üzenetére

    Enyémről nincs de a 35ix-es srác még küldött :DDD fél méteres lángok :DDD Le fog olvadni a lökhárító.... De egyenlőre élvezkedik :D [link]

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz szőröscica #45373 üzenetére

    mitől lesz jobb a 30-as ?? Semmivel se ken jobban az 5W30 az 5W40-től ez butaság. Amióta megvan az autóm csak 5W40-et használok 35D-k-be meg tolós autókba is mindig 5W40-et rakunk ami dízel... Nyáron gyakoriak a 30C feletti hőmérsékletek arról nem is beszélve,hogy klímázik mindenki amitől még melegebb elől minden... Plusz sok dugó araszolás és van aki még tolja is neki... A 40-es olaj nem fog elhígulni melegbe mint a 30-as.... 40-es olaj a hosszú élettartamra jó és ha forgatod is és meleg is van akkor jó legyen a kenés és ne melegedjen el az olaj.Benzinesnél a 30-as meg 20-as hugy arra jók,hogy kisebb legyen az olaj ellenállása... Azzal csökkenthető minimálisan az üzemanyagfogyasztás javul a károsanyag kibocsájtás viszont a motor élettartamára ez negatívan hat... S6 turbók V8 turbók BMW-be elégetik a hugy 30-as olajat és megzabálják... Nem egyszer volt olyan V8 nyáron ami akkora hőt termelt,hogy a 30-as olajjal világított az olajnyomáslámpa olyan híg fos volt 10W60-al meg vígan ment ha toltad neki akkor is... A dízelnél aminek nem tolod még okés a 30-as egyébként ( kivéve ha tolod is meg húzva is van ) de sokan olyan hűtőkkel mennek ami miatt iszonyat meleg van motortérbe... Az emberek nagy többségének nincs kitakarítva a hűtőkazettája ami miatt még fokozottabb a melegedés... A nagyobb meleg oldallal jobban jársz télen nyáron egyébként az autók üzem melegen járnak így az a mérvadó amúgy is.... 10W60-al se szokott probléma lenni apámmal is beszéltem az 1M kapcsán azt mondja bebaszna ha fél perc alatt lenne olajnyomás illetve nem lenne. Beindítod az 1M-et télen és 10W60-al azonnal van olajnyomás a lámpa is elalszik a nyomás is megvan turbók is megkapják az olajat semmi baja nincs... Mondjuk a motort / olajat így nehezebb elmelegíteni nem kap akkor hőt nem fog szétmenni minél előbb....

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz CharlieDrop #45388 üzenetére

    Azért ha akarod akkor tudod :DDD Megnézed a kis papírkádat és már látod is ;]

    (#45385) Gsx-rr

    Milyet fogsz bele rakni ?

    Egyébként nem azt mondtam,hogy a dízel letérdel mint a benzines de számít.... Benzinesek nagyon érzékenyek erre..... Egyébként a régi D1 D2 elpusztíthatatlan motorok a maguk nemében. ( nyilván meg lehet ölni de nem hajlamosak rá... ) És igen amikor a dízelen is a hűtőkazetta halál retkes alig megy át levegő szépen elmelegszik a víz és melegszik az olaj jobb neki 40-es olaj. Mert ugye sokan szarnak az olajcserére de a hűtésre is.... Itt összeszedtem pár finomságot...

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz H.Ezredes #45394 üzenetére

    Kedvenceim:



    És számtalan ilyen E60 E39 E46 E53 F10 F30 stb van amiről nincs kép.... Ezek nyáron problémák.... F10-F30-ak nem is öreg autók és mégis halálon van elég soknak a hűtőkazettája rengeteg melegedési probléma volt / van Ezek ugye nem 15 éves lefingott autók 4-5-6 nagyon max 8 év....

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz FIREBLADE78 #45405 üzenetére

    Ácsi !!! Megint egy félrevezetés !!! Rohadtul nem azért jelzett az autó mert érzékelte,hogy 10 ezernél nem jó az olaj hanem azért mert 30E Km / 24 Hónap .... Mivel a te autód gyártása: Production Date 2016-08-31 Így letelt a 2 év..... Másik a mikroszűrő az nem levegőszűrő hanem a pollenszűrő... Neked ezeket cserélték ki nem a levegőszűrőt....


    Teljesen le van burkolva a hűtőkazetta.... Nem fogod látni,hogy milyen.... Plusz a vízhűtő előtt van a klímahűtő.... Ha te menetiránynak megfelelően a motor felé akarod kitisztítani csak szétbaszod és jobban belemegy a retek.... Visszafelé kell kimosni és ehhez ki kell venni a hűtőt + a hűtők között még szokott lenni elég retek.... Nagyobb problémát tudsz okozni ha nem megfelelően vannak takarítva az alumínium hűtők....

    És egyébként ezek miatt mondom azt,hogy nem elég egy ilyen autónak,hogy van egy tulajdonosa ahhoz kell olyan szerelő aki megfelelően karbantartja és GAZDÁJA is. Egyszerűen 3-4-5 év után ki kellene venni a hűtőt kitakarítani mindent ahogy a dízelnél a szívósort is kellene takarítani benzinesen a kokszosodást olajat rendesen cserélni stb stb... De amíg sokan azt se tudják mit cserélnek ki az autóikban és szarnak arra,hogy 10 ezrenként az olaj szűrőkkel le legyen cserélve addig elég nehéz... És persze jön az,hogy szar az autóóóóóóó Csak amikor ilyen hűtővel megy szarrákokszolódott szívósorral gyári olajcserékkel és szűrőcserékkel addig le is fognak fingani az autók fognak melegedni is és lesz is baj gazdagon.... Azt kell megérteni,hogy egy autót nem elég csak olajcserére bevinni igen is vannak járulékos takarítások / tisztítások / folyadékok cseréje / karbantartások amik elengedhetetlenek ahhoz,hogy megfelelően működjön egy autó.... De amíg ezek a feltételek nem adottak nem kell csodálkozni,hogy a szarrákokszolódott EGR hűtő eldurran úgy,hogy a hűtő hatásfoka is brutálisan leromlik és melegedik az autó minden baja van csak mindenki szarik mindenre csak károgni tud :U

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz MPowerPH #45422 üzenetére

    Igazából ha akarod benne lehet hagyni az EGR-t ha valaki ragaszkodik hozzá nem kell kivenni egyszerűen ki kell takarítani a szívórendszert adott időközönként ahogy a hűtőkazettákat ~100E Km után illene takarítani mindent nagyon max 150.... Amikor elve romlik a hűtés hatásfoka mert retkes a hűtő és nyár van melegszik szépen el az egész és a nagy hőtől el tud durranni/repedni az EGR meg nagy kokszlerakódástól.... Ha kivan takarítva minden nem lesz baj nem is melegedne el... Ez a belső részére vonatkozik hátul a lekerülő cső sajnos az el tud repedni simán így a legbiztosabb ha kivan írva szoftveresen. Persze ez a problémás EGR hűtőnél van. Kivenni én nem venném ki elég ha csak szoftveresen zárva van a szelep így az EGR felé semmi nem megy... Fizikálisan a helyén van és bármikor vissza lehet írni. A te melegedésednél meg emlékszel akkor is azt mondtam neked,hogy nagyon valószínű retkes a hűtő azért melegszik de látnom kellene az autót.... És a te autódba nem is volt sok Km.... Képzeld amiben 150-200-250-300E Km van vagy nem 3-4 éves hanem 4-5-6-7-8 de az se mindegy hol közlekedsz vele.... Ráadásul minél modernebb az autó annál komolyabb / nagyobb hűtők vannak rajta annál nagyobb a hőtermelése is... Benzineseken nem véletlen vannak mindenféle kiegészítő hűtők mert nem bírják visszahűteni a motort + ami nem elektromos ott szervóolaj hűtő váltóolaj hűtő klímahűtő vízhűtő benzinesnél még kiegészítő vízhűtő kiegészítő vízhűtő vízhűtéses intercooler...... Dízelnél regenerációnál magasabb égési hőmérséklet van nem megfelelő hűtéssel elmelegszik minden... A gázolajos motorolajról ne is beszéljünk... A benzines autók még érzékenyebbek.És akkor a hugy olajok ilyenkor abszolút nem az ember barátai.... Az emberek 99% nem látja át mi mit okoz miért vannak a problémák... Egyre nagyobbak az autók egyre nehezebbek ( most az újak könnyebbek lettek ) Egyre komplikáltabb motorokkal befecskendezéssel utókezeléssel hűtéssel egyre több hűtő jelenik meg és ezek igénylik azt,hogy foglalkozva legyen velük.... Ha nem teszed meg probléma lesz belőle...

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Lobeu #45427 üzenetére

    fűtéscsap , klímapanel , esetleg kisebb dugulás a radiátorban ezekre tudok így hirtelen látatlanba gondolni.

    (#45431) BMW001

    Nehéz kiszűrni igen mert nem látsz oda.... :/ Azért mondom,hogy ezek olyan karbantartások amit meg kell csinálni bizonyos időközönként és nem kell megvárni,hogy melegedési probléma legyen :/ Másik idővel ahogy öregednek a hűtők és koszolódnak hiába takarítod ki olyan 100%-is mint az új soha nem lesznek persze jó lesz és nem fog melegedni csak az új hűtő az új hűtő... F01-be szétporladnak a hűtők ( főleg benzines V8 motor ) és szerintem F10-be is lesznek ilyen problémák meg az összes többibe...

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    Ilyen amikor kibuknak a dolgok... És még mennyi ilyen van..... :DDD :DDD Mondjuk amit külföldről behoznak azzal egyszerűbb.... Mondjuk kint megveszik 300E Km-el és mielőtt itthon forgalomba lenne helyezve visszatekerik 100-150E Km-t és onnantól ha itthon visszanézik akkor nem fog ez látszódni.... Régen is már az E32 E34 korszakban is ez működött hát még a mostani E60 E90 F10 F30 stb autóknál még inkább ezek vannak... 50-100-200E Km-t lazán visszaszoktak tekerni szemrebbenés nélkül de ez azért sok.... :D Sok ember meg sír,hogy széthullik a kevés Km-es autója :U Mondom a legjobb mikor 1 évesen veszik az autót 30E Km-el és kiderül sok évvel később,hogy valójában 1 éves korában volt 110E Km benne.... Frissen hozott F10 535D Km óra ~200E Km valójában 300+ :U és még rengeteg ilyennel találkoztam én magam is...

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz szőröscica #45490 üzenetére

    Dehogy van.... Ha normálisan karban van tartva simán letagadhat 50-100-150E Km-t.....

    Szerintetek ebben a kocsiban mennyi a Km ???????? A motortérről annyit,hogy porszáraz csak a lerakódott por van rajta azt fotóztam és ugye egy ~10 éves E61

    Tippeljetek

    [link]

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz szőröscica #45494 üzenetére

    Azért erre tudok ellenpéldát mondani sokat... Pl ebbe az E61-be ~380E Km volt akkor. És az ember olyan szinten hallgatta a hangokat,hogy nyáron mikor kimentünk zajokat hallgatni akkor ki kellett kapcsolnom az ülésszellőztetést mert a venti az ülésben bezavarja,hogy halljuk azt a hangot... Képzeld el,hogy kuss van az autóban és csak a ventit hallod az ülésben de azt is halkan akkor mennyire volt szar ? ÉS így kellett hangokat keresni amikor 1x egy gödörben mintha lett volna valami.... :DDD ( beteg is volt az ember ilyen téren... ) F11-be is 230E Km volt és mindene porszáraz kopásmentes ha kap egy alvázmosást külső belső + motormosást simán elhitte volna bárki,hogy 100E Km van benne.. Ráadásul mentem vele vétel előtt azután is,hogy megcsináltuk ritka fos szar úton jó úton is és kussba volt mindenhol. Nem nyöszörgött nem zörgött tényleg kuss volt.... Másik F10-be is ~350E Km után is csend van. Aztán persze van olyan is ami szar... De ha normálisan karban van tartva kivannak cserélve az alkatrészek akkor simán jó lehet az adott autó... Nyilván nem mind1 ki / hol / hogyan használta az autót meg,hogy volt karbantartva. De persze egyértelmű,hogy az új autó az új autó. Meg a kevés Km az kevés Km ez vitán felüli dolgok de a lényeg,hogy egy sokat futott autó is lehet tökéletes műszaki állapotban.

    Azért ennyire elvetemült Km-t ne mondjatok :DDD De egy közel 400E Km-t futott belsőtől ez nagyon nem rossz.... Volt gazdája.... Egyébként kinézet alapján kellett volna Km-t mondani mert ezzel a belsővel / motortérrel elmenne lazán 150-200E Km-nek is. Vagy ez a belső úgy néz ki mint amiben 650E Km van ???? Ilyenek szoktak lenni ??? :F

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz SeniorTilla #45497 üzenetére

    Tudok ;) Írtam.

    Apa kezdődik... M5-ön :(

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz #15490560 #45540 üzenetére

    Számtalan megoldás van... Ha ennyire zavar keress meg nyugodtan ;) Nem eladni kell hanem elhárítani a problémát.

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák