Hirdetés

Aktív témák

  • buttmaki

    csendes tag

    válasz r859 #8222 üzenetére

    Én is ezzel szívok. Kb. 2 hete próbáltam először a telefonos aktiválást, a személyimet nem is fogadta el, de a jogsimat igen. Aztán mondta az ügyfélszolgálatos, hogy már van 10 szám aktiválva a nevemre, nem tud újabbat. Konzultált valakivel, aztán visszahívott (vezetékesen), és mondta, hogy menjek be személyesen az ügyfélszolgálatra. Másnap bementem a T-hez, ahol csak az előző számomat látta az ügyfélszolgálatos kolléga... A következő héten hívtam őket újra, de akkor pont összeomlott a rendszer, későbbi hívást javasoltak. Mondom, oké, megpróbálom másnap. Másnap ismét nem fogadta el a személyimet, de a jogsimat igen, és először megint azt mondták, hogy már van 10 szám aktiválva a nevemre, aztán később, némi konzultációt követően kinyögték, hogy rendszerhiba miatt nem tudja aktiválni, de felvesz egy hibajegyet. Az összes adatomat rögzítette, a vezetékes számomat is, ahol visszahívást ígért, de mondta, hogy ha nem hívnának vissza, akkor próbáljam meg másnap újra hívni őket. Másnap nem hívtam őket, ellenben írtam egy elektronikus levelet két napja:
    Tisztelt Bluemobile!
    Szerdán (2019.10.09-én) másodszor próbáltam telefonon aktiválni egy SIM-kártyát, sikertelenül. Az ügyfélszolgálatos munkatárs felvett egy hibajegyet, és visszahívást is ígért, de nem kerestek. Az adataimat rögzítette, most nem adom meg egyenként.
    Szeretném töröltetni az előző telefonszámomat, a 30/xxxxxxx-et (külföldön ellopták a telefonomat, de már le is járt a feltöltés érvényessége), valamint szeretném aktiváltatni az új számomat, a 30/yyyyyyy-at.
    Erre tegnap az alábbi válasz jött:
    Tisztelt ...
    Köszönjük levelét! Tájékoztatjuk, hogy 30/xxxxxxx hívószámú SIM kártyája még felfüggesztett státuszban van, kártyacserével és egyenleg feltöltéssel visszaaktiválható a hívószám. Amennyiben szeretné régi hívószámát megtartani és a rajta maradt egyenleget felhasználni, akkor kérjük hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat(06-30-4408400) és kérjen SIM kártya cserét. Miután a futártól átvette a SIM csomagot, még a kártyacsere véglegesítése előtt töltse fel az egyenleget minimális összeggel, hogy a hívószám aktív státuszba váltson, majd kérje a kártyacsere véglegesítését a csomagban megadott telefonszámon keresztül. Amennyiben nem történik egyenleg feltöltés a 30xxxxxxx hívószámon 2019.12.29-ig, akkor a hívószám végleg deaktívvá válik.
    Új kártyája aktiválásával kapcsolatban nem tudunk segíteni, amennyiben sikertelen volt a telefonos aktiválás, akkor kérjük próbálja meg online aktiválni a http://bluemobile.hu/sim-aktivalas linken keresztül.

    Tegnap próbáltam az online aktiválást két különböző böngészővel, de egyikkel sem sikerült (pedig a Firefox-nál még az uBlock Origint is kikapcsoltam), az adatok megadása után nem csinál semmit az Adatok küldése gombra kattintva. Most újra megpróbáltam, semmi...

Aktív témák