Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CactuS

    Arcképgyáros

    válasz freezer922 #272 üzenetére

    Hát időből végtelen sokat bele tudsz rakni, de ezt némileg kompenzálni lehet azzal, hogy néhány dolog afkban is megy. Pl: lehet pecázni, lovagolni, gyalogolni, főzni stb. A hátránya, hogy a kliensnek sokat kellene futnia, különben a munkasaid nem dolgoznak. Van lehetőséged asztalra tenni a klienst, ilyenkor eszik kb. 1,5Gb ramot és 1-2% proci időt. Én még nem vagyok 50-es, leragadtam 30ason a pecázással, de az biztos, hogy a nagyon endgame cuccokból nekem nem lesz meg pár dolgom. Az túl sok idő lenne. (Néha megfordul a fejemben, hogy elhamarkodottan vettem meg és el kéne valahogy passzolni az accountot, mert nem szeretek kevesebb lenni egy játékban, de a gazdasági, craftolós részéve mindig leköt.) Szóval, ha nincs rá annyi időd, akkor gyengébb leszel, mint a kockák, ez nem GW2, itt mindent grindolni kell. Azt nem tudom, hogy gyakorlatban mondjuk a yuria craftolt gear mennyivel gyengébb 50 felett egy boss gearhez képest, azaz mennyire lehet skillel kompenzálni.

    Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

  • CactuS

    Arcképgyáros

    válasz freezer922 #274 üzenetére

    Szerintem itt nincs annyi daily, vagyis van, mert több 10k quest van a játékban, de amit megéri letolni naponta az tudtommal nincs annyi, közel sem. Sajnos tényleg nem tudom megmondani, hogy mekkora a különbség a könnyen elérhető és fenntartható craftolt itemek és a boss-drop itemek között gyakorlatban. Erről talán Mikró tudna nyilatkozni, bár szerintem őt beszippantotta a D3 most.

    Szinteknél a casualoknak van "softcap", azaz ameddig könnyen el lehet érni. A felett még van a karakterben 5-6 szint, de exponenciálisan nő az idő, amíg szintet lépsz. Nyilván nem egy világot jelent +1 karakter szint, de előny, tehát aki többet tolja az előrébb van. A KR verzióban már nincsen hardcap, viszont ott ha jól tudom 65 felett +1 szint már 1000 óra grind körül jár, így az már nem embernek való meló.

    Engem a játék gazdasági része fogott meg, az bármennyire is hülyén hangzik kicsit settlers-es. Saját magadnak építed ki a termelés úgy, ahogy akarod.

    Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

  • mikromanus

    veterán

    válasz freezer922 #272 üzenetére

    A panaszok egy részét nem ismerem. Ami nálam felmerült az lehet eddig is megvolt, más meg következetlenség.
    A korábbi eventben rewardként/fizetőeszköznek adott itemek és meglévő cseresznyefák törlése a játékból az event végén ugyan érthető, de nagyon következetlen és nagy parasztság. Egyrészt korábban jelezték más eventeknél mi a menet és jjól kommunikálták. Elsőre nem esett több item, aztán x idő után elérhetetlen lett a kapcsolódó quest, de az itemek megmaradtak: Ehetted a húsvéti tojásokat kedvedre. Most viszont minden külön jelzés és érdemi kommunikáció nélkül töröltek mindent a farmjaidról, az inventorydból és a storage-ekből is. ugyan idegesítő, de annyiban aljasság, hogy egész eddig normálisan és azonos menet szerint rendezték az event kivezetéseket, most viszont "leszaromajátékosokat" stílusban nagy sietve.

    A lag megmaradt és egyre rosszabb lesz. Korábban nagy terhelés mellett a karbantartás előtti 1-2 napra volt gond 1-2 channelen, most már az első nap se olyan stabil mint induláskor volt.
    Személyes gondom még a PK, ami ugyan alapból nem a játékbeli hibák egyike, viszont tegnap volt olyan is. Alapértelmezetten ha valaki megöl az jelezve van system message-ként. Tegnap a város határában valaki megtámadott. Iszkoltam a peace zónába, de azért simán kinyírt még. Rendszerüzenet viszont nem volt. Ez annyiban gáz, hogy így nem találod meg ki támadott meg. Főként ha pénzes névrejtő costum eitemet is visel a tahója. De ezt majd jól reportolom. :DDD

    Alapból jó a játék és folyamatosan jönnek az új tartalmak és eventek. Jól el lehet vele szórakozni. A hibák és panaszok se azt jelzik, hogy szar a játék, hanem hogy jó, sokat is játszunk vele és szeretjük, de vannak benne idegesítő részek és hibákj amiket azért jó lenne javítani a kedves fejlesztőknek és terjesztőknek/üzemeltetőknek...

    [ Szerkesztve ]

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

  • mikromanus

    veterán

    válasz freezer922 #278 üzenetére

    Nem kell labdába rúgnod mellettük. Nem is nagyon fogod látni a labdát. ;]
    Ugyanannyi befektetett idővel ugyanott leszel mint ők. Vagy előrébb ha kevesebbet játszol, mert x óra után ők elfáradnak, napi 2 óránál te meg stabilan hozod a megszokottat.
    AFk fishing mehet amíg el nem kopik a bot, meg van hely a tatyóban. Ha nem vagy belépve, akkor az energia csak vánszorog (fél óránként 1). Ha bent vagy és nem ágyban alszik a karakter, akkor egy pont 3 perc alatt jön. Ha szunyál ágyban, akkor 3 percenként 2, vagy 3 jön. Az elején úgyis kölyökszöcske mindenki. Pontosan mire számítasz? Ez egy MMO. A MAssive része nem csak a játékosszámra hanem a beleölhető időt is jelenti. Ha neked ilyen gyors körre benézegetősdi kell, akkor inkább valami MOBA, vagy RTS (esetleg TBS) kellene inkább. Ott van eleje, közepe, meg vége és minden kör/meccs ugyanonnan indul és egészében lezárt. MMO-ban soha nem leszel ott ahol a sokkal többet kockulók, vagy akik befektetnek egy kisebb afrikai állam költségvetésének megfelelő összeget.
    A BDO annyiban jó, hogy el is vagy zárva a vadaktól amíg fel nem nősz. (nem szó szerint. ugyanott vagytok, csak nem támadhatnak téged) Minden itemet tudsz használni, de amíg nem vagy lvl 45 addig számodra ez egy multiplayer PVE játék muris crafting és egyéb szabadidős elemekkel. 1-2 órákkal jó sokára leszel 45. Addigra tízszer elunod, vagy megjön az első nyugdíjad. :C

    [ Szerkesztve ]

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

  • nonsen5e

    addikt

    válasz freezer922 #278 üzenetére

    Annó HC mmo-s voltam, de eléggé kiégtem.
    Mostanában belépek átlag napi 1/2 - 1 órára, másfél hónap alatt húztam kemény 33 szintet. Belépek, rewardot beszerzem, összes energiámat beleölöm az első Node-ba amit meglátok (még b*sztam utána nézni, hogy ez mire jó), aztán megyek és ölök amit látok.
    Nap végi feszültséglevezetésre tökéletes, csak lehetne temérdek csini ruciba öltöztetni a karakteremet... :D

    D4 klán: HunPH - invért privát rám

  • CactuS

    Arcképgyáros

    válasz freezer922 #281 üzenetére

    Hát kicsit hasonló nálam is, de hát ez ilyen, megöregszik az ember. Nálam főiskola volt talán a csúcs, de azóta nevemre vettem az asszonyt, meg jött egy poronty is. :K Így még kevesebb az idő, de ez van.

    On: más tud krumplit küldeni? Be van kötve Velia, Heidel, Calpheon és Glish is jelenleg. Egy ideje feltűnt, hogy kevés a krumplim, ezért mivel Velia-ban termelem küldtem át Calpheonba. Gyanús volt, hogy még mindig fogy, aztán próbaképpen küldtem minden városba 1-1 darabot. Egyik sem érkezik meg. Minden más megjön, de az összes krumplim eltűnik a szállítmányozás során... Ez így azért annyira nem baráti.

    Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

  • nonsen5e

    addikt

    válasz freezer922 #298 üzenetére

    >hogy az agyatlan grind sokat ki tud venni belőle,
    >de ebből jó, hogy nincs feltétlen rá szükség.

    >nincs feltétlen rá szükség

    Még 40 se vagyok, de kezdek belefásulni a fejlődésbe elég erőteljesen. Hogy máshogy lophatom az XP-t, ha nem agyatlan grinddel? Csupa fül vagyok. :)

    D4 klán: HunPH - invért privát rám

  • nonsen5e

    addikt

    válasz freezer922 #301 üzenetére

    Igen. Két hét alatt eljutottam relatíve kevés játékidővel 30-ig, aztán most azóta nagyon nyögvenyelős a fejlődés, és ezért hanyagoltam is kissé (meg rákockultam a Hearts of Iron-ra...).

    34 vagyok, mindig a küldetésekkel mentem tovább, aztán most kezdett már túlságon nagy lenni a különbség az ellenség és köztem a betegtábornál (Forsaken Land) Calpheon fölött.
    Térkép szerint 38-41 szintűeknek van, ugyanakkor a térkép szerinti nekem való (34-36 és 35-38) zónáknál a Khuruto mobok többsége valamiért egyik nap amikor visszamentem nem is adott XP-t egyáltalán.

    [ Szerkesztve ]

    D4 klán: HunPH - invért privát rám

  • pokers

    senior tag

    válasz freezer922 #318 üzenetére

    Közben sikerült a piacon vennem egy kék Yuria Crimson (+1CH) staffot, gyorsan enchantoltam 7re.
    Ha innen tovább próbálom, és nem sikerül, akkor csak a black stone-t bukom, vagy a staffot is, vagy esetleg az addig elért lvl-t?

  • mikromanus

    veterán

    válasz freezer922 #321 üzenetére

    Ne hozd zavarba az újoncainkat! Picit csapongasz. A yuria fegyver, a gruni armor. Semmi köze a kettőnek egymáshoz. Yuria maximum accessory lehet a fegyveren kívül, de armor nem. Ne kapcsolgassuk ennyire össze! :Y

    Azért olcsó a yuria, mert kezdőfelszerelés. Könnyű viszonylag kifarmolni, vagy megvenni és fejleszteni. Hosszú távon amint lehet lecserélik Livertora (vagy Kzarka fegyverre), de azok drágák és ritkák. A fejlesztésük is veszett költséges. Olcsó a yuria, mert aki vált jobbra az el akarja sózni minnél előbb a régi elavult yuria bökőjét.
    A Yuriát ugyan jobban megéri egyben venni, de kezdőként nem nagyon szokott egy összegben sok lenni a felhasználónál. Szépen magad fejlesztgetve azonnal hasznot termel a magasabb sebzésével. Összességében olcsóbb és/vagy biztonságosabb lenne egyben felfejlesztve megvenni, de valamivel össze is kell kaparni a lóvét. gyengébb sebzéssel meg nehezebb vagy lassabb.

    Armorban én a Fortune of Luck setet használom. A kutya se ajánlotta, meg korlátos, de ragaszkodok a saját ötleteimhez. Előnye az hogy az armor maga olcsó (olcsóbb javítani a durability-t) és két socketje van mint a nagyoknak. Emellett +2 luck és +3 movement speedet ad. Szeretem a mázlista karaktert és a mozgási sebesség nagyon hasznos. Később összeszedhetőek a statok másból is. Sok-sok knowledge gyűjtögetéssel lesz luck, meg a pearl shopos alsógatya is ad +1-et. Title/achievement alapon +3 luck-om van és +1 az alsón. ez +4. Egy armor slottal hozható a maximum. A movement speed egy cipőn +4-re feltolható. Így 1 MS lesz a hiány, de cserébe más set több gyakorlati előnyt ad.
    Hátránya a Luck setnek, hog ynincs upgrade műhelye. Nem lehet kékíteni-sárgítani.
    A gruni set drágább, de jó sebzést ad és fejleszthető a "színe" is. Az ultimate verziós grunil armorok +5 DP-t kapnak minden egyes darabon. Full seten ez +20DP. Az elég hasznosnak tűnik.
    Altinovában elérhető a lvl5 armor műhely. Ott lehet gruni setet gyártani. Így olcsóbb. Olyan 150-200k silvereből kijön akkor is ha veszed a hozzávalókat. Ha magad készíted elő a hozzávalókat (processing), akkor még olcsóbb. Azt hiszem 12, vagy 13 contribution pontba kerül az elérése a műhelynek.
    A másik módszer (ami nem marketplace, vagy dropon alapul) az amity game. Egy NPC eladja a set darabjait neked olcsón. Csak amity game-ben kell folyamatosan visszatermelni a "Bizalmat". 200 amitybe kerül a silveren felül egy armor darab.

    [ Szerkesztve ]

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

Új hozzászólás Aktív témák