Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mikromanus

    veterán

    válasz CactuS #275 üzenetére

    Azzal foglalkozol amit szeretsz. Azzal meg amennyit akarsz. Nincs kötött játékmenet. A fejlesztések elég korlátosak, így nem lehet korlátlan előnyöket szerezni, de azért néhol nececs a msotani rendszer. Az accessory upgradek iszonyat drágák, de páran már nyomják aktívan. Ez mindenképp előny a "Kockáknak".

    Ha questelgetősdi, meg craft és egyéb szabadidős tevékenység éltet, akkor sokáig nem kell aggódni. 45-ös szintig nem vagy támadható és te se kezdeményezhetsz PvP-t. Így a mazsolák biztonságban vannak. Mehet a pecázás és sziklatörés a kőbányában. No jó, ha gyenge vagy megesznek könnyen a vadállatok is, de ez kisebb veszély mint az agyatlan PK. :C

    Ha Pve, vagy karakterfejlesztgetősdi a kedvenced az is nyomható. Lehet ugyan mindent magadnak is előállítani, de tisztán "hentköztú" módban is életképes karaktert lehet kihozni. A napi black spirit questek stabilan adagolják neked a fejlesztéshez szükséges anyagokat. Ezek magasabb szinten jönnek és szörnyvadászatot jelentenek. Másik felüknél idéző tekercseket lehet szerezni ahol "Bossokat" lehet előhívni és legyőzni. Ezek is sok enchanct itemet (fejlesztéshez ez kell) adnak. Csapatban nem vészes a teljesítésük.Egy tekercs mindenkinél az akár 5 kill és 5 reward is lehet naponta. (aki idéz, annak kicsit jobb/több esik, de a party minden tagja kap saját magának dropot).
    A fegyver és armor fejlesztések emberi időn belül teljesíthetőek. Persze sok-sok hent kérdése, de mindig lehet valamit fejleszteni. A szintlépés eleinte gyors, majd egyre lassabb lesz. A magasabb szint "accuracy"-ban előnyös. Alacsonabb szintű szörnyek nehezebben találnak el, te viszont az alacsonyabb szintűeket könnyebben (vagy ha sok az accuracyd, akkor is ez a hatás). . A felszerelés nem szintfüggő, így ha épp olyan kedved van, akkor felhasználhatod más karaktereidnél ha újat indítasz a régi cuccait (a fegyver kasztfüggő, az armor nem).

    A fegyvereknél a yuria kb 1-2 szinnyi hátrányban van a boss dropokhoz képest (Liverto, Kzarka). pvP-ben talán picit kisebb a hátrány, mert emberek ellen a yuria-nak jó bónuszai vannak. A magasabb sebzés mellé a boss drop fegyverek két socketesek és alapból több statot adnak (+3 crit, vagy +3 AS/+3 casting speed). Annyi még a különbség, hogy a boss dropok nem fejleszthetőek minőségi szintjükben. A "kék" nem lesz "sárga". A yuria fejleszthető így is, de persze leginkább csak lvl 15 fegyver enchant után érdemes erre gyúrni.

    A daily questek energyt és contributiont adnak többnyire. Az energy nem nagy szám, mert egyes questeknél költened is kell, meg elég lassan ég ki a készlet. A contribution hasznos. Eleinte gyorsan ad pontokat az xp után, aztán egyre lassabban. Ha nem vagy "Carebear" és Pve/PvP-t nyomsz, akkor sok nem kell. Ha trade a kenyered, akkor is meglehet pár nap alatt a "gerinchálózat" a kereskedelmi utakhoz. Persze a több pont több lehetőség, de nem vagy ezzel se megkötve. A maximum energiaszintet viszont édemes fejleszteni. Erre új ismereteket kell szerezni. Az meg kisebb részben Pve és 0%-ban PvP.

    [ Szerkesztve ]

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

Új hozzászólás Aktív témák