- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SSD kibeszélő
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- RAID
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
PROHARDVER!
Ajánlott weboldalak:
Új hozzászólás Aktív témák
-
nonsen5e
addikt
Mooooaaarrrr info:
Luminous
Jelenleg a játékban a motor 1.4-es verziója fut, a demóban az 1.5 fog szerepelni, míg a végleges kiadáshoz már a 2.0-t tervzik.
Képenként nagyjából 5 millió poligon van megjelenítve, karakterenként körülbelül 100.000, amiből a hajuk áll 20.000-ből. Ez az ötszöröse az előző generációban megszámlálható mennyiségnek.
A karakter modellek kb. 600 csontból fognak állni (hee-hee, 3x annyi, mint amennyi bennünk van), ez 12-szerese az előző generációnak.
Ezen felül a textúrák mérete / részletessége is nagyobb mint valaha.
Final Fantasy XV
Főbb ellenségek elleni harcok is hasonlóan futnak le mint a kicsikkel való ütközetek, de exkluzív, a csapattagok közötti co-op elemek is megjelennek bennük.
Számos mini-game is megtalálható lesz a játékban, mint például a horgászat.
Restalm városa (ami a JF2015 trailerben látható) a Bahamákról lett mintázva.
Jelenleg a restalmi kötélpálya még nem használható, ha lesz idejük talán bekerül.
A fejlesztői csapat azt szeretné, hogy a játékosok ne csak a kinézet hanem a karakterek által is beleéljék magukat a játékba. ( = legyen jó a sztori)
A városokban vásárolásra és szállodákban való lepihenésre is lehetőség nyílik.
Az NPC-ket mesterséges intelligencia irányítja, továbbá minddel lehet beszélni.
Restalm a játék első felének egyik fő városa.
Cindy számtalan alkalommal fel fog tűnni, valami történik vele a játék elején, ami hatására fog tevékenykedni.
Nincs mélyen beleszőve a történetbe, viszont fontos karakter a szakmája (gépészmérnök) miatt.
A játékosnak először meg kell küzdenie a megidézhető szörnyekkel mielőtt használhatja őket.
Ezek az idézések a "csillagok erejének" a szimbólumai, csak Noctis képes megidézni őket.
A harcrendszerről: a terv az, hogy bizonyos gombok lenyomva tartásával (reméljük az Enter és a WASD is köztük lesz előbb-utóbb... ) indíthatunk el kombó-akciókat, ezen felül a csapattársakkal való co-op mozdulatok pedig QTE által (Vistaboy imádná *censored* ) lesznek vezérelhetőek.
Mégtöbb QTE: az ellenséges támadások elhárításához a megfelelő pillanatban kell lenyomnunk a védekezés gombját. Ezt profi játékosoknak szánják. (lesz vajon nehézségválasztó?)
Nem a varázslatok fogják a manát (MP) használni, továbbá nem is az FF VIII Draw rendszeréhez lesz hasonlatos a varázslás ezen játékban megjelenő formája.
Az MP-t a speciális képességek, mint a kitérés vagy a teleportálás (amit a videókban láthatunk, hogy valamibe belevágja a kardját és oda kerül hirtelen).Egyszerre egynél több fegyver is a felszerelésünk tárgyát képezheti, de ezekből elsődleges csak egy (1) darab lehet, viszont cserélhető a harc folyamán is. Ennek az egy fegyvernek lehet egy speciális és egyedi képessége.
A kombók az éppen aktív fegyvertől függenek.
A képességek valamilyen szinten függenek a fegyverektől, ezen felül olyan fegyverek is előfordulhatnak amikhez egyáltalán nem tartozik (egyedi) képesség. Hasonlóan a Captain Tsubasa 5 nevű játékhoz, amin Tabata annó dolgozott.
Ritka fegyverek amik beszerzése is instákhoz és egyéb nehéz zónákhoz kötött, potenciálisan teret nyújtanak egy kis hack-and-slash játékmódnak. (nem olyan az egész játék? videóból nekem ez jön le eddig elég erősen) A lebegő Phantom Sword is megszerezhető lesz különleges fegyverként.
A tervek szerint a demóban a teljes harcrendszer kipróbálható lesz.
A 2014-es TGS után a harcrendszerben kisebb módosításokat eszközöltek a rajongói visszajelzések alapján.
Lehetőségünk lesz a behemótok által lakott hegyes-dombos zónákban is futkározni.
Lesznek a játékban kedvenc csirke-struccaink is. (Chocobo ha nem volna egyértelmű)
A táborok menedékhelyként funkcionálnak, ideálisak új zónák felfedezésekor.
A főzési alapanyagokhoz bónusz effektek is tartoznak. Ezeket városokban árusoktól vagy legyőzött ellenségeinktől szerezhetjük be.
angol eredeti: [link]
jóccakát
[ Szerkesztve ]
D4 klán: HunPH - invért privát rám
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Mobil flották
- Motoros topic
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SSD kibeszélő
- Gaming notebook topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest