Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nonsen5e

    addikt

    Mooooaaarrrr info:

    Luminous

    Jelenleg a játékban a motor 1.4-es verziója fut, a demóban az 1.5 fog szerepelni, míg a végleges kiadáshoz már a 2.0-t tervzik.

    Képenként nagyjából 5 millió poligon van megjelenítve, karakterenként körülbelül 100.000, amiből a hajuk áll 20.000-ből. Ez az ötszöröse az előző generációban megszámlálható mennyiségnek.

    A karakter modellek kb. 600 csontból fognak állni (hee-hee, 3x annyi, mint amennyi bennünk van), ez 12-szerese az előző generációnak.

    Ezen felül a textúrák mérete / részletessége is nagyobb mint valaha.

    Final Fantasy XV

    Főbb ellenségek elleni harcok is hasonlóan futnak le mint a kicsikkel való ütközetek, de exkluzív, a csapattagok közötti co-op elemek is megjelennek bennük.

    Számos mini-game is megtalálható lesz a játékban, mint például a horgászat.

    Restalm városa (ami a JF2015 trailerben látható) a Bahamákról lett mintázva.

    Jelenleg a restalmi kötélpálya még nem használható, ha lesz idejük talán bekerül.

    A fejlesztői csapat azt szeretné, hogy a játékosok ne csak a kinézet hanem a karakterek által is beleéljék magukat a játékba. ( = legyen jó a sztori)

    A városokban vásárolásra és szállodákban való lepihenésre is lehetőség nyílik.

    Az NPC-ket mesterséges intelligencia irányítja, továbbá minddel lehet beszélni.

    Restalm a játék első felének egyik fő városa.

    Cindy számtalan alkalommal fel fog tűnni, valami történik vele a játék elején, ami hatására fog tevékenykedni.

    Nincs mélyen beleszőve a történetbe, viszont fontos karakter a szakmája (gépészmérnök) miatt.

    A játékosnak először meg kell küzdenie a megidézhető szörnyekkel mielőtt használhatja őket.

    Ezek az idézések a "csillagok erejének" a szimbólumai, csak Noctis képes megidézni őket.

    A harcrendszerről: a terv az, hogy bizonyos gombok lenyomva tartásával (reméljük az Enter és a WASD is köztük lesz előbb-utóbb... ) indíthatunk el kombó-akciókat, ezen felül a csapattársakkal való co-op mozdulatok pedig QTE által (Vistaboy imádná *censored* ;] ) lesznek vezérelhetőek.

    Mégtöbb QTE: az ellenséges támadások elhárításához a megfelelő pillanatban kell lenyomnunk a védekezés gombját. Ezt profi játékosoknak szánják. (lesz vajon nehézségválasztó?)

    Nem a varázslatok fogják a manát (MP) használni, továbbá nem is az FF VIII Draw rendszeréhez lesz hasonlatos a varázslás ezen játékban megjelenő formája.
    Az MP-t a speciális képességek, mint a kitérés vagy a teleportálás (amit a videókban láthatunk, hogy valamibe belevágja a kardját és oda kerül hirtelen).

    Egyszerre egynél több fegyver is a felszerelésünk tárgyát képezheti, de ezekből elsődleges csak egy (1) darab lehet, viszont cserélhető a harc folyamán is. Ennek az egy fegyvernek lehet egy speciális és egyedi képessége.

    A kombók az éppen aktív fegyvertől függenek.

    A képességek valamilyen szinten függenek a fegyverektől, ezen felül olyan fegyverek is előfordulhatnak amikhez egyáltalán nem tartozik (egyedi) képesség. Hasonlóan a Captain Tsubasa 5 nevű játékhoz, amin Tabata annó dolgozott.

    Ritka fegyverek amik beszerzése is instákhoz és egyéb nehéz zónákhoz kötött, potenciálisan teret nyújtanak egy kis hack-and-slash játékmódnak. (nem olyan az egész játék? videóból nekem ez jön le eddig elég erősen) A lebegő Phantom Sword is megszerezhető lesz különleges fegyverként.

    A tervek szerint a demóban a teljes harcrendszer kipróbálható lesz.

    A 2014-es TGS után a harcrendszerben kisebb módosításokat eszközöltek a rajongói visszajelzések alapján.

    Lehetőségünk lesz a behemótok által lakott hegyes-dombos zónákban is futkározni.

    Lesznek a játékban kedvenc csirke-struccaink is. (Chocobo ha nem volna egyértelmű)

    A táborok menedékhelyként funkcionálnak, ideálisak új zónák felfedezésekor.

    A főzési alapanyagokhoz bónusz effektek is tartoznak. Ezeket városokban árusoktól vagy legyőzött ellenségeinktől szerezhetjük be.

    angol eredeti: [link]

    jóccakát :)

    [ Szerkesztve ]

    D4 klán: HunPH - invért privát rám

Új hozzászólás Aktív témák