Hirdetés
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Száguldozáshoz való az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 555.88-as eszközillesztő számos Adaptive-Sync monitort is hitelesített.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
ilyen teljesítményű autóknál ez az alap fogyasztás. ha nyomod neki, akkor simán 30 liter felett fogyaszt 100 km-en
héten gurultam egy legújabb 530d-vel, gyári adat valahol 8 litert mond a marketing anyagban, de ez 11-12 liter alatt még nem fogyasztott......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nagyon szépen ment, tényleg kifogástalan a mechanika és a hatjáslánc, de olyan iszonyatosan ótvar belül (kívül még so-so, elmegy), ezt a chris bangle-t tényleg falhoz állítanám.......
ja és ez is füstöl mint a gyárkémény
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Drótszamár #1392 üzenetére
milyen igazad van! étterembeN
na, kidühöngtem magam...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Versus82 #1399 üzenetére
én az összes dízelt felgyújtanám a ....be!!!
én is szoktam ezt a bécsi dolgot csinálni
ráadásul náluk még van 91-es, nekem ez kell gyárilag bele.
jobban megy, kevesebbet fogyaszt, csöndesebb, spontánabb a gázreakció, mint az itthon tankolt 95 és 98 esetében..
ennyit a molról meg a minőségéről...
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz mynames #1436 üzenetére
aki monopol helyzetben van, az addíg él vissza vele ameddig csak tud, ez is természetes...
a mosonyinak az elsődleges cél az, hogy a részvényeseit elégítse ki, ez is természetes..
azon meg ugye nem csodálkozol hogy a dízel legalább olyan drága mint a benya, sőt, megkockáztatom, idővel még drágább is lesz mint a benya...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz BobChemistry #1439 üzenetére
mert divat a dízel, ilyen egyszerű, reneszánszát éli.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
A NAPI Gazdaság cikke
Az iskolakezdéssel és a szabadságolások befejeződésével a fővárosban újra elszaporodtak a közlekedési dugók, amelyek nyáron sem váltak ritka jelenséggé. Becslések szerint a főváros autóforgalmának több mint 60 százalékát az agglomerációból bejárók, 6-7 százalékát pedig az átmenő forgalom adja.
A közlekedési szektorról leginkább csak mint a GDP-t növelő ágazatról hallani, holott számos közlekedési és gazdasági szakember hangsúlyozza, hogy tetemes költségvonzata is van: a levegőszennyezés és zajterhelés okozta idegi és alvászavarok, valamint légúti és asztmás megbetegedések következtében jelentős a munkaidő-kiesés, csökken a munkavégzés hatékonysága; a forgalmas utak közelében lévő ingatlanok leértékelődnek; romlik az épületek, a zöld területek és a vizek állapota.
Az OECD 2003. évre vonatkozó számításai szerint a magyarországi autóforgalomra vetítve a közlekedés okozta egészségügyi és környezetvédelmi jellegű kár értéke évente mintegy 1713 milliárd forint. A forgalmi dugók pedig csak az időkiesés miatt évente mintegy 148 milliárd forint költséget jelentenek.
A közép-magyarországi régióban 3 évvel kisebb a várható élettartam az ország többi részéhez viszonyítva, ami elsősorban a levegőszennyezés okozta légúti megbetegedésekkel magyarázható.
Budapesten elsősorban a PM10 – 10 mikrogrammnál kisebb részecskearány – koncentráció növekedése jelent gondot. Brüsszeli előírások szerint egy-egy helyen évente legfeljebb 35 napon léphetik túl a határértéket. Budapesten az Erzsébet téren és a Baross téren már márciusban, azóta viszont már több mérőállomásnál is túllépték a 35 napot. A jogszabályi előírások szerint a Fővárosi Önkormányzatnak intézkedési tervet kellett volna kidolgoznia ez ügyben, ami eddig még nem történt meg – mondta lapunknak Lenkei Péter, a Levegő Munkacsoport munkatársa.
Fleischer Tamás, a Világgazdasági Kutatóintézet munkatársa lapunknak elmondta, hogy a többi világváros példája mutatja, hogy az úthálózat bővítésével nem lehet megoldani a közlekedés problémáit. Az újabb sávok, valamint a belvárosban épülő parkolók célpontként jelennek meg az autósok szemében, és így még nagyobb forgalmat vonzanak. A megoldást hosszú távon a belvárosi autóforgalom bizonyos mértékű korlátozása, valamint a tömegközlekedés és a kerékpáros közlekedés fejlesztése jelentené.
A megfelelő színvonalú és kapacitású tömegközlekedés és elővárosi vasúthálózat a nyugat-európai példákhoz hasonlóan a felső középosztály igényeit is kiszolgálná. Az elővárosi vasútvonal fejlesztése viszont szorosan összekapcsolódik a P+R rendszerrel. A P+R jelenleg 450 férőhelyes fizetős, összesen 4500 férőhelyes kapacitással működik. A P+R rendszer bővítése a kerékpárutakhoz hasonlóan szintén igen döcögősen halad, egyrészt pénz, valamint megfelelő szándék hiányában. A fővárosi közgyűlés 2001-ben elfogadott közlekedésfejlesztési terve szerint 2015-re a jelenlegi 141 kilométerről 320 kilométerre kell bővíteni a kerékpárút-hálózatot. Ez éves szinten 18 kilométert jelent, ami a jelenlegi tendenciát figyelembe véve nehezen kivitelezhetőnek tűnik....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Tsunami #1672 üzenetére
bécs telljesen más világ, ott még a magyar is megtanul normálisan autót vezetni és a járdáról lelépett gyalogosokat átengedni....
mondjuk iszonyatosan drága az autó fentartás is kint, meg nem egyszerű dolog a papírmeló sem
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz arpeen2 #1680 üzenetére
persza hogy az, de ennek az egyik nagy okozója a tözsde határidős piaca, ami már magában egy vicc... nem létező nem megfogható időpontra valamit tippelni, ami amikor eljön akkor is nem létező nem megfogható valami lesz, egy bit meg bájt a gépben, ez nonsense
mint ahogy az is, hogy elhuny egy olajkitermelő ország vezetője és már emelkedik az ár? ugyan miért? mire fel? fingok akkor begyullad a tőzsde? egyszerűen irreális ez az egész, ilyennek nem szabadna léteznie
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
-
Integra
titán
egyébként nemtom mit aggódtok, visszajönnek jövőre a fiúk és rendet vágnak az olajpiacon és lesz a magyarnak újra 230 forintos benya!!!!
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
-
-
Integra
titán
világos, ezzel absz tisztában vagyok, de ugye megérted, hogy ettől cseppet sem fogom jobban érezni magam, hogy szemetet tankolok az autómba.
és nem szándékozom vadbalkánba menni, bőven elég ami itt van.
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ausztriában 1 euro a 91-es
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ha ezt elfogadják, kicsit idegesek lesznek a dizelesek..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
még egy kis olvasni való
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
válasz tomcsi23 #2583 üzenetére
annyiszor leirtam már hogy nem az a lényeg hogy melyik társaságnál tankol az ember, és hogy annyi összetevőből áll össze, hogy hol tankolhatsz és miért minimálisan de eltérő üzemanyagot, illetve, hogy ez is mennyire random változik...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz tomcsi23 #2590 üzenetére
igen, 5%, most megy az e10 piaci bevezetése, óriási szopás, kutyának se kell, rárohad a kutakra, mindenki super-t tankol inkább. a kormány gépei is hivatalosan nem tankolnak e10-et, semmi bizalom nincsen irányában. jogosan.
nem véletlen. az egész etanolos bizniszt el kéne törölni a föld felszinéről..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz tomcsi23 #2593 üzenetére
ezt nem az olajtársaságok kezdték hanem a hülye politikusok az eu-ban illetve a lobbisták, akik rákényszeritették a piacra. mert hogy ez jó. micsoda faszság.. most pedig, hogy a nép egyszerűen nem veszi az e10-et, a politikusok az olajtársaságokat okolják, hogy ők rontották el a piaci bevezetést, nem volt megfelelő információ és tájékoztatás etc.. miközben pl a rendőrség hivatalos közleményben adta ki, hogy továbbra is 5%-os etanol tartalmű üzemanyagot használnak és az e10-et tilos.. na, mennyi legyen ezek után a lakosság bizalma az e10-ben? vicc.. én sem vagyok hajlandó e10-et tankolni.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #51736960 #2595 üzenetére
az, hogy élelmiszer ár felhajtó hatása van, tömegesen irtják ki a jövedelmezőbb üzlet miatt a gazdák a mezögazdasági termőföldekről az alapvető élelmiszereket és gyümölcsösöket etc. mert kötelező felvásárlási árat szabtak meg az etanol alapanyagoknak. kevesebb élelmiszer, nagyobb ár.
ételből nem csinálunk üzemanyagot. rövidlátásból jelesre vizsgáztak a hülye politikusok. jól megtömték a zsebüket a lobbisták, jó sokat kerestek az amúgy is drágább etanol előállitáson, utca embere meg nem érti mi van, mert nem olvas. csak azt látja hogy olcsó. fenét olcsó, nem az. soha nem is volt az.
van olyan ország már dél amerikában amelyik élelmiszer importra szorul folyamatosan mert az etanol bizniszért kiirtották a mezőgazdaságot. ezt akarod mo-ra is?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
természetesen. jelen esetben viszont úgy tűnik, hogy ha a 30%-os különbség meglesz valóban a dizel és a benzin adótartalma között, akkor az talán környezetvédelemre és az egészségre is pozitiv hatással lesz, noha kétlem, hogy bárki is erre gondolt, mikor a törvényjavaslatot tervezte.
európában már nagyon nagy gond van a dizelekkel (szó szerint megfulladsz helyenként tőlük), erre sikerült végre rájönniük a megint hülye politikusoknak. németeknél már nagyon nagy a baj.
és nézzük tárgyilagosan: mo-n a dizel park katasztrofális.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz hobizoli #2608 üzenetére
az, hogy kint etanolra épitett autókat árulnak gyárilag, semmit sem jelent. itt nem erről van szó alapvetően, ez maszlag, senkit sem érdekel. ez annyi, hogy egy ostoba politikai döntés után csak ugrott rá az autóipar a bevétel érdekében, miért ne tennék? a kialakult helyzetért nem az autóipar a felelős, hanem a buta politikusok. francot sem érdekel ez a része, mert nem ez a lényeg, amiről te beszélsz.
a német üzemanyag fogyasztásról és kialakult helyzetről nem sokat tudsz ahogy látom, de hagyjuk is....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz hobizoli #2614 üzenetére
most megint beszéltél jó hosszan arról, ami pont nem lényeges. igenis jól tették hogy az egekbe küldték az e85-öt, vicc, hogy állami meg egyéb támogatással támogassunk meg hogy kajából üzemanyagot csináljunk. csak azért, hogy pár ember jól járjon. etanol exportőr országok meg élelmiszer importra szorulnak. nem érzed, hogy itt nagy a baj?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz hobizoli #2616 üzenetére
több oka van. egyrészt ez is (ugyanakkora etanol ellenesség van, mint atomenergia ellenesség), továbbá azért, mert maga a német állam sem vállal szerepet az e10-ben, a német rendőrség konkrétan közölte írásban, hogy nem használnak e10-et. szerintem le fogják nyomni a torkukon egyébként (remélem nem), de ettől még ez nagyon nincsen rendben. csináljanak lpg meg cng autókat többet. ott van, adott. de élelmiszernél megálljt kellene parancsolni. ez sehol sem normális. nem véletlenül tolják állami támogatással. ha akkora biznisz lenne, anélkül is működne.
lenox: konkrétan ezért csinálják, mert akkora rajta a támogatás, hogy inkább ezt termelik a biztos felvásárlási ár miatt és vágják ki amit kivágnak helyette termőföldön. ezek a baromarcú politikusok inkább az élelmiszer piacon raknának rendet, de nem.. igaz, ebben az egészben nem csak a magyar, de főleg az eu döntésének van nagy felelőssége, mert nem a magyar kezdte.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
5% etanol eddig is volt a benzinben, ebben semmi újdonság nincsen. eu-s előírás. az viszont, hogy ki és miért és milyen lobbi nyomta ezt az agymenést keresztül, na ezt érdemes lenne megkapargatni. persze soha semmi sem fog kiderülni. nem kergetek illúziókat.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
- 2x8 GB DDR 4 3200 Mhz-es Gskill aggensis memória
- mini ATX és ATX tápok olcsón 800-2000W 5-9 év magyar garancia (EVGA, Seasonic, SilverStone)
- Garanciás Iphone 12 eladó.
- RITKASÁG - SAPPHIRE HD 6850 -- 2GB DDR5 !!! -- KÉPET AD DE HIBÁS -OEM !!
- RETRÓ 775 / GIGA P43 - Q9650 (4x3GHZ)!! -4GB - HD5770 1GB (Batmobile) -320GB WD BLACK -400W + CMK350
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen