- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Apple notebookok
- Autóhifi
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- KODI (ex-XBMC) Android alapokon, Androidos media-boxok
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Hobby elektronika
- Autós kamerák
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Stray Gods - Orpheus központú DLC érkezik jövő hónapban
gp A musical játék hamarosan egy új kiegészítőt kap heteken belül.
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz deathcrow42 #1 üzenetére
Azért a 32" 4K és a 42" 4K lényeges különbség, ha valaki monitorként, íróasztalon használja (és nem csak játékra).
A cikkhez:
"pixelsűrűsége így 139,87, ez az érték pedig lényegesen magasabb az átlagosnál"
Jó lesz majd, ha eljutunk oda, hogy a 140 ppi nem számít átlagon felülinek és lesznek elérhető áron, 200 ppi-s desktop kijelzők...A kinézete szegénynek meg hát, öö, nem túl szép, bár ez nyilván szubjektív Azt meg végképp nem értem, hogy miért raknak a monitor hátuljára ledeket...
-
Igen, mondjuk én azt asztalra nagynak (magasnak) érzem közelről nézve, illetve úgy már zavaróan pixeles, túl kevés a PPI. Hátrébb tolva, és/vagy skálázással meg pont a munkaterület vész el.
Én amúgy 40", 21:9 5K-nál kötöttem ki, nem mondom, hogy mindenben ideális, de egyelőre nem nagyon látok jobbat. -
válasz deathcrow42 #13 üzenetére
Na de pont ha valaki kisebb asztalon, közelebbről használja munkára (is), akkor simán előnyösebb lehet a 32" a nagyobb PPI miatt. Plusz nem kell aggódnia az OLED beégéstől. Ebben az esetben én a monitort választanám a TV helyett. De ha főleg szórakozás a cél, akkor már nálam is a TV nyerne
-
Ez nagyon attól függ milyen játék... már 21:9-en is, ha elindítasz egy izometrikus RPG-t (vagy pl felsőnézetes stratégiát), akkor túl sok előnyöd nem lesz azt leszámítva, hogy picit nagyobb széltében a játéktér, ráadásul a UI nagy része kiszorul a szélekre, ami sokszor zavaró, mert csak forgathatod jobbra-balra a fejed. De mondjuk egy szimulátornál, vagy akár fps-nél meg valóban növeli az immerziót (csak támogassa a program megfelelően a széles képarányt, beleértve azt, hogy a fontos ui infók maradjanak nagyjából középen).
[ Szerkesztve ]
-
Gondolom játéka válogatja, a modernebb játékokban már illik ezt jól lekezelni, de sok régebbi játék fel sem ajánl UW felbontást, és olyankor marad a széleken a fekete sáv.
Nekem a 21:9 az a melós gép, elvétve játszom rajta, szóval sok tapasztalatom azért nincs.De szerintem UW akkor előnyös, hogy ha 1) ki tudod használni fullscreen appal az extra képterületet (szerkesztőprogram, megfelelő játék, de 21:9-nél mozifilm is akár), 2) aktívan multitaszkolsz több ablakkal, és rugalmasabban el tudod őket rendezni, mintha két monitort használnál és középen lenne egy káva.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Politika
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Kupon kunyeráló
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest