- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz #54625216 #126 üzenetére
A swap nem ugy mukodik, hogy van egy hard limit, ami utan elindul a swappeles. Tehat ha van egy programom, ami 4K-s darabokban keri a memoriat, akkor nem az lesz, h az OS 4K-nkent lapatolja ki a regebbi page-eket a diszkre, hogy legyen eleg memoria. (Erre egyebkent igy nem is lenne szukseg, belemehetunk, h miert nem.)
Inkabb ugy mukodik, hogy amikor mar 'eleg keves' RAM van, akkor egy jo csomo page-et kitol a hattertarra.
Azt, hogy ez pont hogy tortenik, csomo parameter szabalyozza. Pl. Linuxon a swappiness allitja azt, h mennyire koran kezdjen el kipakolni adatot a hattertarra a fizikai RAM-bol, 0 swappiness eseten akkor kezdi el, amikor a 'high watermark' fole kerul a foglalt megmoria erteke (ami szinten beallithato). Magasabb swappiness eseten mar korabban is elkezdi (a watermark 0% es 10% kozott allithato asszem).while (!sleep) sheep++;
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS ROG STRIX Z370-H GAMING + Intel Core i5-8600K + SK Hynix 16GB DDR4 2666MHz - Számla + Garancia
- i7 7700K////1070 TI///16GB
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC+ 144hz monitor hdr 10 27 col 1ms
- GAMER PC - GTX 1660 SUPER 6GB - Ryzen 5 4500 - 16GB DDR4 - 240GB SSD - 500GB HDD
- Használt PC kitűnő állapotban