Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DraXoN

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Aljasvip #150437 üzenetére

    meh.. a DLSS-nem oldja meg a gondot, mint mondtam a kártyák felépítés alkalmatlan értelmes mennyiségű RT számításra.. vagyis a programozó dolgát pont nem könnyíti meg (hogy ne keljen mellette "hagyományos" 3D trükköket is berakni, hanem csak ráeresszen egy RT számítást a fényforrásra, tükrözésre, árnyékra).

    Majd a következő konzol generációnál talán lesz értelme foglalkozni RT-vel, addig.. max kb. csak valami "játékszer" ez (ami könnyen feledhető).
    Mondjuk azt sajtálom, hogy az interaktív fizika nem terjedt el a játékokban, bár utóbbi oka elvileg az, hogy a játékmenetet nagyon tudja ez módosítani.. akár teljesen tönkretenni (pl. van egy útvonal a "főgonoszhoz".. de te robbantasz egy újat pár gránáttal... Bár azért a RedAlert 1-2 jó volt ez ügyben :) .... bár ott is lehetett kicsit "csalni" emiatt :D (újra kéne játszani... hmm..)

    The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5

Új hozzászólás Aktív témák