Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Locutus

    veterán

    válasz lofagi #12797 üzenetére

    Ebben az egyben amúgy igazat adok neked, hogy pl a stationary AA fordulhatna kicsivel lassabban. Mást nem is kéne nerfelni rajta. Igy amikor áthúz egy repülő, nem tudna azonnal 180°-kal más irányba lőni.

    Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html

  • #92540160

    törölt tag

    válasz lofagi #12797 üzenetére

    Szerintem nem a járművekről kellene szólnia, hanem a hadviselésben használható eszközök kombinációjáról, és ebben minden benne van, még a pisztolyok is. Jobban felfogható ennek a jelentősége a stratégiai játékokban, jó példa erre a starcraft. Ott csak nagyon profi, gyorskezű játékosok tudnak érvényesülni, egyféle irányú fejlesztéssel, a helyes út a teljes paletta kihasználása, a lehető leggyorsabban - nyilván jó, ha tudjuk, hogy az ellenség mire készül, és akkor speciálisabbra tudjuk faragni az arzenált...

    A BF-nek a valós hadviselésre jellemző törekvésekre kellene ösztönöznie, de nem erőltetnie. Hiszen mégiscsak egy játék. Én például rendszerint vadászni szeretek távcsöves puskával, de gyakran vadászpuskával szemtelenkedem az ellenség közelében. Sőt, a BF1-ben kifejezetten tetszik, hogy a papírrepülőket el tudom zavarni egy géppuskával is. BFBC2-ben C4-gyel robbantok tankot, mert jó móka. A BF3-ban szerettem sniperként kiszedni a heliből a pilótákat, nagyon élveztem. Ez viszont nem reális, csak szórakoztató. Örülök, hogy elférnek a magamfajták a BF-ben, és nem vagyok rákényszerítve a csapatmunkára, vagy a gépek használatára. Repülni nem tudok (sokszor próbáltam és nem voltam sikeres), a tankokkal még boldogulok, de elsősorban gyalog megyek veszekedni. És nekem nem elég, ha TDM-ben csak gyalogosok ellen tudok gyalogolni. Nekem bosszantanom kell a gépészeket is, mert élvezem.

    Valahogy úgy van ez, hogy a csapat sikere a fegyvernemek koordinációján múlik, de az egyén szórakozásának minősége a lehetőségeken, amit egy BF-ben a nagyfokú szabadság biztosít. Amíg az egyes játékosok döntik el, hogy mit csinálnak, addig a BF csak egy jó nagy lehetőség mindenféle játékmódnak és játékstílusnak. Az igazi hadviselésben a katona parancsot teljesít, így ha repülni kell, repül, ha kempelni kell, kempel.

Új hozzászólás Aktív témák