Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
PROHARDVER!
Battlefield V
Új hozzászólás Aktív témák
-
Locutus
veterán
válasz lofagi #12797 üzenetére
Ebben az egyben amúgy igazat adok neked, hogy pl a stationary AA fordulhatna kicsivel lassabban. Mást nem is kéne nerfelni rajta. Igy amikor áthúz egy repülő, nem tudna azonnal 180°-kal más irányba lőni.
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
#92540160
törölt tag
válasz lofagi #12797 üzenetére
Szerintem nem a járművekről kellene szólnia, hanem a hadviselésben használható eszközök kombinációjáról, és ebben minden benne van, még a pisztolyok is. Jobban felfogható ennek a jelentősége a stratégiai játékokban, jó példa erre a starcraft. Ott csak nagyon profi, gyorskezű játékosok tudnak érvényesülni, egyféle irányú fejlesztéssel, a helyes út a teljes paletta kihasználása, a lehető leggyorsabban - nyilván jó, ha tudjuk, hogy az ellenség mire készül, és akkor speciálisabbra tudjuk faragni az arzenált...
A BF-nek a valós hadviselésre jellemző törekvésekre kellene ösztönöznie, de nem erőltetnie. Hiszen mégiscsak egy játék. Én például rendszerint vadászni szeretek távcsöves puskával, de gyakran vadászpuskával szemtelenkedem az ellenség közelében. Sőt, a BF1-ben kifejezetten tetszik, hogy a papírrepülőket el tudom zavarni egy géppuskával is. BFBC2-ben C4-gyel robbantok tankot, mert jó móka. A BF3-ban szerettem sniperként kiszedni a heliből a pilótákat, nagyon élveztem. Ez viszont nem reális, csak szórakoztató. Örülök, hogy elférnek a magamfajták a BF-ben, és nem vagyok rákényszerítve a csapatmunkára, vagy a gépek használatára. Repülni nem tudok (sokszor próbáltam és nem voltam sikeres), a tankokkal még boldogulok, de elsősorban gyalog megyek veszekedni. És nekem nem elég, ha TDM-ben csak gyalogosok ellen tudok gyalogolni. Nekem bosszantanom kell a gépészeket is, mert élvezem.
Valahogy úgy van ez, hogy a csapat sikere a fegyvernemek koordinációján múlik, de az egyén szórakozásának minősége a lehetőségeken, amit egy BF-ben a nagyfokú szabadság biztosít. Amíg az egyes játékosok döntik el, hogy mit csinálnak, addig a BF csak egy jó nagy lehetőség mindenféle játékmódnak és játékstílusnak. Az igazi hadviselésben a katona parancsot teljesít, így ha repülni kell, repül, ha kempelni kell, kempel.
Új hozzászólás Aktív témák
(Nem csak) Prohardver!-es BF közösségi discord szerverünk:
Battlefield Buddies
Battlefield V Reddit
(nem hivatalos)
Battlefield Discord
(nem hivatalos)
- ThinkPad T14 Gen3 14" FHD+ IPS i5-1245U 16GB 256GB NVMe SSD gar
- Iphone 11 Pro 64Gb Gold + kiegészítők
- HUAWEI MATEBOOK 13 2020/2021
- DELL G15 5510 - 15,6"FHD IPS 120Hz - i5-10200H - 8GB - 512GB - GTX 1650 - Win11 - Garancia
- Ipad Pro 12.9" 3.Gen ( 2018 ) WIFI+ Cellular. 1 TB !!! , Üzletből, Garanciával, beszámitás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest