Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • abéla

    senior tag

    válasz nincsnév007 #5399 üzenetére

    jaja nálam is ue., plusz "error code: 600P:4C"
    nem tudok belépni a serverekre, de közben hallom a "csatazajt", meg ilyen madár-látószögből látom a hibaablak szélein túl az eseményeket.

    meg mouse gombokra sem enged bind-elni, mindenre mouse7-et rak,
    +mouse gomb resethez meg kontroller gombot kellene hosszan nyomni, laaaassan száámolok húúúszig :W

    ... ehh, miért is szivatom magam day1-gyel :U

    hootka!

  • abéla

    senior tag

    Na csak, hogy legyen vlmi pozi: tegnap este/éjjel azért sikerült becsatlakozni (ne a serverkeresőből bogarásszatok, csak a kinti automatic starttal) és akkorát tankoztam, hogycsaknna, meg volt infantry is bőven és hát adja a HÁBORÚ(naok virtuális, fotelcsücsülős) érzést ,talán BF2 óta leginkább!
    ...és kész ennyi, nem kell több :)

    De pl Portalban a BFBC2(eredetiben van pár ezer órám) móddal összevetve is szembetűnő, hogy a 2042 mennyit is fejlődött hitbox, mozgás, j.mechanika, pályatervezés terén(is).

    Az egyébként hogy portal módban nincs BF2, vajon utalhat egy közeljövőbéli remastered kiadásra? ...hát nagyon remélem! úgy megvenném mint a szél :DDD

    [ Szerkesztve ]

    hootka!

  • abéla

    senior tag

    Miapénisz van már megint? Snowflék-kálcsör az... :U

    Merthogy szerintem nagyon is jó modern BF ez, a BF2 hangulatát hozza leginkább.
    Ja, hogy ha ész nélkül rohangálsz: kinyírnak, ha nincs pályaismereted: kinyírnak, ha nincs fegyverismereted: kinyírnak, ha nem használod a terepadottságokat: feltehetően hamarabb kinyírnak és ha nem dolgozol együtt a töbiekkel: kinyírnak.
    Szóval keményen meg kell dolgozni azért, hogy életben maradj ..főleg ha egy görög-köcsög vagy :DDD

    ...pláne ha némi skerélményt is begyüjtenél, na de az a siker tényleg adja, hisz' meg kellet érte küzdeni, urambocsá némi fejlődést is produkálni hozzá.

    És édes istenem, ez nem egy cső-cod, itt fedezék, kicsit lassabb tempó, sqad, társak, helyzetfelismerés és alkalmazkodás, fegyver és eszközhasználat van, ez nem csak egy reflex-kapkodós kokólövölde.

    Ja és vééégre némi taktikai-igény is feltűnik a színen (sőt nagyobb mapokon már-már stratégiai léptéke is van a dolgoknak), de nem a hc-knál tapasztalt mazochista játékmenettel nyakonöntve (pl: Arma, Sqad, Rising Storm: Vietnam);
    nahátjja, ha futsz előre mindezek nélkül, nyilván előbb-utóbb leszednek(inkább előbb, még ha oly' pro is vagy a reflex-shooterekben), azt' mehet a nyíg, hogy deháteznemjó, pedigénde. ...pedignem ;]

    Egyébként nagyon kell a teamwork, ezért is mehet még a sírás: mindenki egyből és individual hős akar lenni: epic élményt, flowt itt és most nekem!
    Az már másodlagos, hogy az a fajta sikerélmény mennyire mulandó, kopottas, mert egyből jön a kövi sekélyes kielégítés ésígytovább-ésígytovább futószalagon;
    ha meg már más nincs, max. jön a ládabontogatás +egyéb alantas marhaságok, csak hadd serkenjen az a dopamin, függjön a jónép.

    Persze mivel ez megy már jó ideje, furcsa lehet ez az új élmény, megközelítés sokmindenkinek.
    (na ok, hülye skinek itt is vannak)

    És bár úgy tűnik hc arcoknak ez túl CoD, cod-osoknak meg túl nem-cod, azért remélem, hogy ismét csak a hangos kisebbségek hangjai törnek fel bugyogva a mélyből (mely kisebbség a béna kommunkiációs sajátságok végett, soha nem látott erőt merít minden badarsághoz (részben) a vélemyénbuborékok katalizáló hatásának is köszönhetően) és nem lesz bukó a rész, mert akkor ez a vonal megint elhal jó pár évre. (lásd: CP 2077: mi nyvajgás/alázás ment fórumokon, de a legsikeresebb single-play volt kb, mind anyagilag de művészi, játékélmény tekintetében is kimagasló élményt nyújtott)
    Bár már akkor is feltűnt hogy kies kis hazánkban mintha kissé felűlprezentált lenne a negatív attitűd e téren (is), mindenesetre furcsa jelenség, érdemes lenne utána menni, miért.

    De mint akkor, most is remélem hogy kikopik lassan e hangulat és mindenki élvezni/játszani is próbálja a játékot, a kötelező kritizálási kényszer, kákacsomókeresés mellett/helyett.

    És csak hogy legyen némi konkrétum:
    Portalban személyes aspektus, hogy mivel én talán 1942-vel nem játszottam egyedül a BF-szériából, külön öröm, hogy újra lehet itt tolni; Bulge meglepően jó élményt ad még mai fejjel/tapasztalattal is. (ellentétben El Alamein-nel, de szerintem, oda is kell egy stílus, amit meg kell találni, hogy élvezhető legyen ..rajta vagyok :K )
    Levolution helyett meg azért ez a tonádó/homokvihar környezeti-pusztítás azért rendesen rendben van, megfigyeltem, amikor történés van, kicsit leül a játék dinamikája, mert mindenki ezt nézi/követi :) .

    [ Szerkesztve ]

    hootka!

  • abéla

    senior tag

    válasz Sontir Fel #5729 üzenetére

    Ahh, igen, tudtam mi hiányzik: a commander-poszt, nna az nagyon elférne ezekre a pályákra, embertömegre.
    Persze a jó/hatékony működésnek alapfeltétele lenne a sqad-okkal történő, -meg úgy általában- a megfelelő kommunikáció.

    Mondom én, kell ide egy jó kis BF2 def. ed. :K .

    [ Szerkesztve ]

    hootka!

  • abéla

    senior tag

    Járműveknél: azt hol kell beállítani, hogy külső nézetben ne forduljon 90°-ot a nézőpont is a fordulási irányba, amikor jobbra/balra irányítom a járgányt?
    Tehát folyamatosan fix legyen a nézőpont, max mouse free view.

    Észrevétel: némi buff AT-nek elkelne + reload time is csökkenhetne és/vagy ezeknek a hoovereknek/lánctalpas terepgépeknek lehetne kevesebb hp-ja(3x AT min kell nekik, tanknak meg 3-4x :F ), mert ezek így most nagyon OP-k (már ha értő kezek közé kerülnek).

    Egyébként látom mi a legnagyobb gond ezzel a bf-fel: szinte senki nem bf-ként játszik vele (nyilván ezen a crossplay sem segít ;) ):
    rohangál mindenki össze-vissza, hoover/jeep driver is legtöbb esetben beronygol tömegbe, majd kiugrik (tisztelet a kivételnek), mindenki tojik a másikra, ugye a már-már (sajnos)szokásos sniper camp-hegyek, de a többiek is:
    nem élesztenek, nem supportálnak, csak megy az agyatlan dara; spawnolásnál is mindegy, csak jó nagy legyen a pöri, oda ugrik; squadnál is elnyésző a teamwork, nemhogy nagyobb léptékben.
    Aki meg jól kezeli a gépeket, az is sz*rik mindenkire, rongyol előre, csak a kill-t hajtja.
    Nyilván ezeken egyáltalán nem segít a nagy map és 128 játékosszám, sőt.

    Így jön össze a sok random kapáslövés, összevissza logikátlan, ergo elkedvetlenítő halál,
    amit sokszor nem kompenzálnak a hasonlóan idióta szituációból összejött, majdhogynem véletlen -de mindenképp' inkább reflex, mint taktikai megfontolások, skill-alapozta- killek sem.

    Hát biza' akár BFV-ben is több volt a taktix, mint most itt (bár annak a végjáték időszakára, gondolom már nem a cod-fanok tartottak ki ;] ... lehet visszanézek, tök jó gémpléyek mehetnek ... na persze, ilyenkor ott már inkább a cheater sereg tarol :U )

    Uhh,
    azért bizom benne, hogy majd kiforrja magát az egész...
    ...és itt leginkább a játékosbázisra értem, akik remélhetőleg idővel újra megtanulnak bf-t játszani (mondjuk ehhez nem ártana, ha gameplay se jutalmazná a fent említett viselkedésformákat),
    bár szerintem erre max akkor lesz esély, ha kvázi-bukásnak lesz titulálva a game és kikopnak, akiknek ki kell.

    [ Szerkesztve ]

    hootka!

Új hozzászólás Aktív témák