- Steam Deck
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Apple notebookok
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
- Bluetooth hangszórók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Delta Force: Hawk Ops - Jövő hónapban jön a PC-s alfa teszt
gp A belsős keleti próbák után végre a nagyközönség szerencsésebb része is belenézhet a játékba.
Aktív témák
-
joi29
őstag
válasz
ladanyi #41013 üzenetére
Ez azért van mert ezekben a gpu-kban nincs a hagyományos értelemben vett
pixel futószalag, ezek munkáját a Skalár processzorok végzik el,
ami sokkal kiegyensúlyozottabb teljesítményt ad mivel ezek a processzorok
egymástól függetlenül képesek különböző feladatokat végre hajtani.
pl. pixel árnyalás, textúra szűrés, vertex számolás.
A gond csak ott van, hogy a programozók ezeket a grafikai feladatokat
direkt hardverre írják vagyis a gpu-knak külön futószalaggal is rendelkezniük kell
ha a képet minél gyorsabban kiakarják számolni, ugyanis attól hogy ezek
a skalár procik mindenre jók a játékokban legtöbbször csak az utó munkákat
bízzák rájuk pl Shader számolás.
Ergo az intel ezen gma 3100-a hiába fejlettebb, 3D-s teljesítményben sajna
nem tud sokkal többet egy Radeon 9600pro-nál.