Hirdetés

Aktív témák

  • joi29

    őstag

    válasz ladanyi #41013 üzenetére

    Ez azért van mert ezekben a gpu-kban nincs a hagyományos értelemben vett
    pixel futószalag, ezek munkáját a Skalár processzorok végzik el,
    ami sokkal kiegyensúlyozottabb teljesítményt ad mivel ezek a processzorok
    egymástól függetlenül képesek különböző feladatokat végre hajtani.
    pl. pixel árnyalás, textúra szűrés, vertex számolás.
    A gond csak ott van, hogy a programozók ezeket a grafikai feladatokat
    direkt hardverre írják vagyis a gpu-knak külön futószalaggal is rendelkezniük kell
    ha a képet minél gyorsabban kiakarják számolni, ugyanis attól hogy ezek
    a skalár procik mindenre jók a játékokban legtöbbször csak az utó munkákat
    bízzák rájuk pl Shader számolás.
    Ergo az intel ezen gma 3100-a hiába fejlettebb, 3D-s teljesítményben sajna
    nem tud sokkal többet egy Radeon 9600pro-nál.

Aktív témák