Hirdetés

Aktív témák

  • joi29

    őstag

    válasz Yooha #32253 üzenetére

    -Egy tiszta rendszer mellet mindig könnyebb kideríteni a hiba forrását.
    -A 2600-as kártyák tudtommal egyszerre csak két megjelenítőt tudnak kezelni,
    vagyis ha tv akár s-video akár HDMI-n van rákötve az mellett csak egy dsub vagy
    dvi-n keresztül add képet.
    -A kártya elsődleges kimeneti video jel portja mindig a d-sub vagy a kártya felső
    részéhez közelebbi port, azaz a pciex foglalattól legtávolabb eső.
    -A kártyát pedig tesztelni, terhelni kéne hogy kiderüljön valóban a melegedés
    okozza e a hibát.

    artiny
    -A játékok többségében ha nincs megfelelő mennyiségű tárhely akkor a meghajtó
    és/vagy a Windows a memória hierarchia lépcsőfokait követi.
    -Vagyis ha megtelt a vga fedélzeti memóriája akkor automatikusan következik
    a rendszer memória, majd a HDD (virtuális memória).
    -A játék írói ezt szerették volna elkerülni vagyis hogy a GTA4 a vga fedélzeti
    memóriája helyet a lassabb rendszer memóriát használja látvány javítás céljából.
    -A memória gát feloldásával ha van megfelelő mennyiségű mem-ed a kártyán
    akkor a játékban nagyobb lesz a látótávolság de ha ez megtelik akkor a
    a rendszer memória következik.
    -Gondolom ez nem fog előfordulni így 1GB-esetén de ezzel is számolni kell. :)

    chuck91
    -Mindkettő ugyanis egy 9600GT-hez így 2420Mhz-en nem igazán elegendő
    a procid ahhoz legalább 2.8Ghz kellene.
    -A másik meg az hogy ha minden igaz, akkor a játék igen csak szereti a nagy
    teljesítményű akár több magos procikat is, mivel a fizikát a procin számoltatja és
    nem a vga-n.

Aktív témák