Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KillHates

    nagyúr

    válasz Casoli #24691 üzenetére

    "Intézek én is garanciát, ennek egy részében az ügyfél hazudik, elhallgat dolgokat. Erről is lehetne egy kisregényt írni, vásárlói idiotizmus néven."

    Én csak Dr.House-effektusnak hívom :D

    - mi baja a gépnek?
    - nem lehet bekapcsolni.
    - történt előtte vele valami?
    - nem egyik pillanatról a másikra történt!
    Szétszedem az ügyfél előtt; elrohadva a fél alaplap!
    - ebbe beleömlött valami és szétrohadt!
    - ja! Az még korábban volt, de utána működött még rendesen!
    - aha... és most mi legyen? Mert nincsen az a szerviz aki ezt garanciában megjavítja!
    - mondtam, hogy a beázás után még működött! Nem attól ment tönkre, valami más baja van.
    - oké, akkor elérkezettnek látom az időt, hogy helyet cseréljünk; ön beáll ide a pult mögé mert látom jobban vágja mint én, én meg elmegyek cipőfelsőrész-készítőnek, mert a 25 éves szerviz tapasztalatom talán még arra jó lesz!

    :W :O :D

    Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

  • Kbali

    nagyúr

    válasz Casoli #24691 üzenetére

    Ja várj, te vagy a nagyker - a TMX-nek pont az a baja, hogy gyakorlatilag bevállalták Magyarország összes nagy mobil- és notebook márkájának szervizelését és nem bírják, nem akarják, nem tudják normális színvonalon ellátni. Az egyszeri vásárló velük inkább nem szeretne kapcsolatba kerülni - mi is történt, mikor sikeresen Lengyelországból visszajött a TMX-be az Ideapad szerviz? Hónapos szervizidők, amelyek végül nem javítással, hanem csereutalvánnyal végződtek (részben ez egyébként a Lenovo sara, mert nem biztosít szervizalkatrészeket), nem megjavított, de javítottként visszaadott készülékek, javítás ideje során összegányolt gépek, elérhetetlen ügyfélszolgálat.
    Én csak egyetlen géppel szívtam, többel inkább nem próbálom meg.

Új hozzászólás Aktív témák