Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • xgamer.pc

    csendes tag

    válasz Kezdő vagyok #23426 üzenetére

    Szia!

    Tehát:
    iPod, az egy Apple gyár által készitett nagysikerű, rendkivül drága és videólejtászó kütyü. Persze verziótól függ. Van olyan mint a NANO, amin egy pici képernyő van, egyébként óraként is használható, kizárólag zene és klipp lejátszásra szolgál. Van pl, az iPod touch, ami egy érintőképernyős telefonhoz hasonlit, ezen már lehet WIFI-n azaz vezeték nélküli hálózaton keresztül internetezni, Youtube-ot nézni, emailezni.
    iPhone szintén ez a cég által gyártott mobiltelefon, sok funkcióval, szintén WIFI-n lehet csatlakozni az internetre, és gyakorlatilag bármit el tudsz rajta intézni applikációk azaz kifejezetten ilyen készülékre gyártott programok segitségével. Gondolok itt banki ügyek intézésére, parkolásra, csomag postázásra, rengeteg mindenre....

    Táblagép egy olyan képernyő, amin van érinthető billentyűzet és ezzel gyakorlatilag egy fél számitógépet kapsz. Tudsz rajta filmet nézni, tv-zni, internetezni, játszani, de azért irtam, hogy fél számitógép, mert ezek többnyire telefon jellegű szoftverrel működnek.

    okostelefon gyakorlatilag minden olyan telefon, amivel lehet internetezni, telefonálni, zenét hallgatni és általában ezek érintőképernyősek.

    vezetékes internetre közvetlenül egyikkel sem tudsz csatlakozni, mivel nincsen rajtuk hely a kábelnek, viszont, ha a vezetékes internetre kötsz egy WIFI routert, akkor máris lesz vezeték nélküli hálózatod, s ahhoz már egyszerűen tudsz csatlakozni a készülékek zömével!

    egyéb kérdés van?

    http://logout.hu/blog/xgamer_pc/index.html Megbizhatóságom: http://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_3/keres.php?stext=xgamer&submit=

  • fracture333

    aktív tag

    válasz Kezdő vagyok #23426 üzenetére

    van erről egy viccem ;)