Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz 2ozzmexy #13858 üzenetére

    Irományra reagálok, nem sértésnek szánom.

    Mutasd meg hogy mi a Lexus LC 500 Toyota megfelelője akkor? Ez nem a CT200h... [link] Csak ezt az egy videót nézd meg miközben vezeti. Teljesen odáig van érte. Carwow Mat Wattson is áradozott róla hogy mennyire jó vezetni. És én ezt akarom. Prémium anyagok, komoly hifi, szívó V8, és ezt az idióta letörölhetetlen mosolyt mikor vezeted. És ezt nagyon nagyon kevés kocsi tudja. Vagy amit fentebb linkeltem, Doug D erre adott először legmagasabb pontszámot minőségben. Azért egy Toyota sok minden, de rohadtul nem minőségi a beltere. Ez meg egyenesen az egyik legjobb. Szóval egy 5 literes V8 Lexust ne hasonlítsunk egy 1.6 Toyotához.

    Ehhez hozzá jön hogy Yamaha az a V8, ami a Volvo ugyan csak Yamaha V8-asa után adja magát. Nagyobb, erősebb, sportosabb. Viszont ugyan úgy kimegy a világból.

    Egyrészt, másrészt lesz rajta 6-7-8 év gyártói garancia úgy hogy pont nem fog érdekelni hogy mi megy tönkre. De ez is egy nagy HA, ugyan is túrom már a netet jó ideje és csak pozitívat találok róla mindenhol.

    Egyetlen "hibája" hogy a váltó egy komolyabb pálya napon túlmelegedhet. Egyrészt szól előtte, másrészt kapható hozzá !gyári! kiegészítő váltó olaj hűtő hogy ha annyira problémád lenne vele.

    Néztem 40 perces technikai elemzést a futóművéről és álom jó. Volt egy váltás mikor az összes acél elemet alura cserélték, akkor kapott egy komolyabb átprogramozást is. Viszont állítható és nagyon érződik hogy comfort vagy sport+. Puding próbája az evés. Volt aki azt mondta a valaha volt legkényelmesebb sport ülés, valaki azt hogy nem bír 1 óránál többet benne ülni. Hogy számomra milyen lesz azt csak egy tartós teszt fogja megmondani, de abszolút nem tartok tőle.

    Ennyiből a Macan egy túlárazott előző genes Q5. De aztán kipróbálod és rájössz hogy köze nincs a kettőnek egymáshoz. Más motor, más váltó, teljesen más hajtáslánc programozás. Audi lassan is orrtolós, ennek meg annyival messzebb van a határa, és akkor is semleges vagy ha akarod a seggét teszi de az orrát sose.

    De rájöttem mióta megvan hogy mibe a legjobb a Porsche, kormány rendszer és érzet, fék rendszer és érzet, meg az egész kocsi szoftveres összehangolása egyszerűen párját ritkító. Nem csoda hogy a McLaren és AMG is át csábított mérnököket tőlük...

    Azt a munkát, kilométert és verseny pálya tapasztalatot. Az a szakértő és autó versenyző gárda akik ilyenné teszik a Porsche gépeket. Na az a nem semmi.

    Nem akarom az összes pénzemet egy 911-be tenni. Sokan meg se tudják fogalmazni hogy mire van szükségük. Én nagyon pontosan meg tudom, és annak most a lóti-futi EV-k mellett úgy érzem az LC 500 felel meg a legjobban.

    Macan nagyon nagyon jó de 1-1,5 évre vettem és ehhez tartom is magam. Nem egy GT3 RS hogy egy év után is felfele menjen az ára. Megvolt, jó volt, majd lehet hogy lesz még. Az meg hogy az új Macan csak EV lesz, hát b@sszák meg.

    924 nem tetszik, a teslát meg nem is véleményezem se élmény se minőségi szempontból inkább. De mindegy is, annyi féle és fajta gép van hogy mindenki megtalálhatja ami neki kell. Mint írtam az én igényeimnek ha listába szedem az LC 500 felel meg a legjobban.

Új hozzászólás Aktív témák