- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
PROHARDVER!
Hasznos információk, fogalommagyarázat
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!
A "Drinving route" menüből, vagy hogy érhető el? A másik kérdés, h valaki foglakozott már itt azzal, h a 3 perces blokkokat össze akarta fűzni, vagy meg is csinálta. (Nem találom, pedig olvasgatok vissza) Milyen program kell hozzá??
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz Pist@bácsi #24352 üzenetére
Köszönöm szépen!! Lehet, h én vagyok láma, de volt Garmin kamerám, próbáltam is ezzel a progival összefűzni, de nekem nem sikerült.
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz sebijani1982 #24464 üzenetére
Az a baj ezekkel, h a mechanikája nagyon gyenge, ha csak nem a topp márkákból választasz 100 ezrekért, bár azokat is javítottam. Full műanyag a kihajtás, és a szalagkábele is hamar megadja magát.
Joe
-
simonjoe
senior tag
-
simonjoe
senior tag
Én az idén nyáron Dubrovnik belvárosában hagytam a kocsit tűző napon, míg ebédeltünk. Eszembe sem jutott semmi óvintézkedés, pedig még a gumikat is le szoktam takarni. Ürültem, h találtam parkolót. Amikor az ebéd után beültünk a kocsiba, olyan forróság volt benne, h megszédültem, a kormány égetett. Biztos másnak is ismerős a helyzet. Ajtók kinyit vártunk egy pár percet, majd lehúzott ablakokkal elindultam, a klíma maxon. Induláskor az A800s csilingelve elindult, eszembe sem jutott, h esetleg valami baj is történhetett volna.
Joe
-
simonjoe
senior tag
...sajnálom azokat az emberek kik úgy élnek, h "ha egyszer", vagy "mi lesz ha" és stb. Megnyugtató, h az emberek nagyobb része, nem így gondolkodik. A baj megtörténik 40km/h-nál is. Ezt ne feledjétek, és azt sem, h nagyon soxor nem rajtad múlnak dolgok. Vitathatatlan, h az az ember aki soha nem ül autóba, sosem fog balesetet okozni. De, hagyjatok már ezzel a magasztos megmondósemberes maszlaggal! Igen, jól esik időnként ha a körülmény úgy adja tolni 250-el! Olyankor Q...vára nem foglalkozom azzal, h mi lenne! Lófasz! Az lenne. Nem elméleti síkon élünk. Én itt lakom Zsámbékon, voltam már a pályán kint nem 1x, de az nem száguldásra való, ott tanulni kell és lehet.
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz Csubakkka #24652 üzenetére
Menj már!! Kifejtenéd, h miért baj az ha valaki pozitívan gondolkodik?? Nekem ezekből az írásokból olyan unalmas, túlhajtott megfeszített, befordult emberek képe jön le. Azt tudjátok, h aki jégen azt szajkózza, h seggre fogokok esni, az oda is b@...ssza magát! Na, tessék pozitívan mosolyogva élni!! És ne mantrázzátok a bajt, mert beköszön!!
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz ITI-san #24828 üzenetére
Félreérthetően fogalmaztam, a direktbekötésnél marad ki a feszfigyelés. Azt írtad, h be lehet kötni a nélkül is, amiben teljesen igazad van, csak abban az esetben nem lesz akkukontroll.
Ha a gyári kittel van bekötve, semmi dolgod, mert az tudja. Pont ezét van szükség rá, bár eléggé engedi "leülni" az akkut, talán 11,8V-ig. De nem engedi mélykisülni az akkut, így indításképtelenné tenni. A Viofo kittje sokkal jobb mert ott kézzel egy DIP kapcsoló sor segítségévet Te tudsz küszöbértéket állítani. Sajnos nem kompatibilis a csatlakozója.
#24821mézespálinka:
...nemtom hol laksz, találtam itthon fóliát, elsőhöz, gyárit is, meg a hátsóhoz is, sőt még 2db. 3M-es ragasztót is a konzolhoz. Szívesen neked ajándékozom ami kell, csak gyere érte, vagy találd ki a hozzáférés módját![ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
senior tag
..most akkor kell a szűrő, vagy ajándékozzam el??
Joe
-
-
simonjoe
senior tag
válasz ZoleeWolf #25174 üzenetére
Pont ezt akartam írni! Én is biztonságtechnikai cégnél vagyok, ma 19 nyitásérzékelőt applikáltam be, 0,22-essel (LIDL-s Parkside akkus pákával). Ha nem szövetbetétes akkor simán gond nélkül, de mint írtad, nem bádogos pákával!
A haver valszeg nem akar vele foglalkozni.Joe
-
simonjoe
senior tag
Szeretném megosztani veletek a saját tapasztalatom, problémám. Az alany egy A800s első-hátsó HW-kittes beszereléssel, Passat CC 2009-es autó, Exide Prémium 77Ah-s éves másfél éves akkuval.
Az autóban van egy kezdetleges infotainment rendszer (RNS-510), korához képest még mai is egy elfogadható minőségű szolgáltatású eszköz. Azt vettem észre hónapokkal ezelőtt, h ez a rendszer nem, vagy csak korlátozottan dolgozik, lassú. Sokszor kiírja, h bizonyos funkciói nem elérhetők. Többek között, sokszor nem értem el a navigációt, a telefonkihangosítót, stb. Vagy navigálás közben nem teszi ki a navigációt a központi óracsoportba. Azt gondoltam, h haldoklik, egy tizenéves eszköztől ez nem egy újkeletű dolog. Drága pénzért beszereztem a fejegység gyári kapcsolási-szervizellenőrzési rajzát, villamosmérnök vagyok, szétszedtem, asztalon, minden mérési referencia pontját megmértem. Nagy meglepetésemre minden rendben volt!! Visszaraktam, és nem jutott eszembe értelmes további lépés. Hozzáteszem, h ez lassan egy éve húzódó folyamat. Péntek odáig jutottam, h már alig akart bekapcsolni. Bekapcsolás után kódot kért, soha nem kellett, hisz gyári komponens védett tagja az autónak. Kivettem, megnéztem, h megkapja-e minden a feszültséget. Igen mindenhol ott volt a 12, 04 V! Ez abban a pillanatban nem esett le. Tegnap hosszabb úton voltunk, 200km-után ránéztem az akkura, h hány százalékon áll a töltöttsége. Egy ilyen eszköz van bekötve: [link]
Meglepődve láttam, h másfél óra autózás után 82%-on áll. Útközben nem sikerült szóra bírni a fejegységet, mert nem akart beindulni. A térképet szoktam kitenni vezetés közben, segít a vezetésben, jobban átlátható, h hol lehet előzni, hasznos dolognak tarom olyan helyeken ahol ismeretlen vagyok. Szóval ez indulás után nem ment, majd akku ellenőrzés után 82%-os töltöttség mellett beindult!! Minden faszán működött, zökkenőmentesen, gyorsan, minden bug nélkül! Akkor esett le!
Szóval a HW-kit szart sem ér!! Pontosabban az akku feszültség küszöbértékének a levágását nem, vagy nem pontosan csinálja. Az autó egy túra, második autó, van amikor áll a garázsban 2-3 hetet is. A tegnapelőtt mért 12, 04V-nál már tudnom kellett volna, h mi a baj. Hozzá kell tennem, h ezen feszültség érték mellett az autó „pöccre” indult, semmi más hiba nem volt az autó elektromos rendszerében. Már csináltam egy másik HW-kittet, aminek szabályozható a kikapcsolás értéke, de arra jutottam, h nem érdekel. Beteszek egy kicsi billenőkapcsolót amivel le tudom választani a HW kit betápját, amikor beállok a garázsba, „hatástalanítom”. A tükör keretére egy címkenyomtatóval csinálok egy "KAMERA" feliratú szalagot, amint indulok látni fogom. Ennél többet nem akarok erre szánni. Szóval nekem ez egy nagy szívás, nektek meg legyen tanulság!!Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz pakfong #25303 üzenetére
A tanulság az, h kevés a 11,4V-os küszöbérték, nem lett ez rendesen kitesztelve, továbbá, h tartós álló helyzetben sem ajánlott a folyamatos tápellátása. Nem mértem az akkut, eszembe sem jutott, a probléma gyökerét mélyebben kerestem. 13 éves, több mint 300k futott autónál semmi sem lehet teljesen rendben.
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz bald.raven #25615 üzenetére
Elgondolkodtam azon amit írtál, és több kérdés vetődött fel bennem. Mi az, h "szakszerviz"? Ezt hogy lehet definiálni? Továbbá azt ki állapítja meg, h szakszerűen lett beszerelve?? Szóval ez elég ingoványos talaj!
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz tobias40 #25629 üzenetére
A márkaszerviz és a szakszerviz nagyon nem azonos! Továbbá egy márkaszerviz sem vállal garanciát egy "komponens-kiegészítő" beépítésére ami nem gyári tartozéka az autónak. Erre jobb helyeken fel is hívják a figyelmet. Szóval akkor miről is beszélünk, milyen garancia???
Joe
-
simonjoe
senior tag
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!!
Tudtok valami forrást, ahol jóárasított A800s duót lehet venni??
THX!!Joe
-
simonjoe
senior tag
Azt nézem, h talán még az RC06 kamera csatlakozója is jó bel, pusztán egy átalakító kell mert az A800s-nek micro USB-s csatija van, ennek meg mini, de megoldható. Sőt még a HW-kit is komolyabb, mert a feszültségküszöbök több lépcsőben állíthatók. Ez nagyon szimpatikus!
Joe
-
simonjoe
senior tag
Én mielőtt bekötöttem egy kis 12V-os akkuval leellenőriztem, h minden rendben van-e a szettel. Majd csak utána kerestem meg a kapcsolási pontokat az autón. Elég gáz már így beszerelt állapotban keresni a hiba okát.
Joe
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...