Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nyikszi

    őstag

    válasz Balázzs #9529 üzenetére

    Személyes tapasztalat amit már írtam valamelyik kávés topikban, hogy bejött egy hölgy a boltban, amikor én vásároltam kávét, és mondta a boltosnak, hogy a kávézacc tartály félénél meg van akadva és se ki, se be. Mondta boltos hölgy, hogy rakja fel a pultra. Valahova benyúlt (a kávéfőzőn :D ) és lőn "csoda" visszapattant a helyére, onnan rendesen működött. Kérdezte a hölgy mivel tartozik, de mondta a boltos, hogy semmivel. Ez rendkívül szimpatikus volt nekem.

    A többi meg ahol dolgozok, az ottani kávéfőzőt vitték oda rendszeresen, amit már első alkalommal mondták, hogy nagyon nem jó már, inkább cserélni kellene. Kb. a 4. javítás után vettek másik kávéfőzőt. Hozzáteszem kb. 20-an használják rendszeresen és egy sima Philips automata, szóval nem irodába való. Ez is meg fogja adni magát, mert látom hogyan kezelik a kollégák. Gyakorlatilag ütik-vágják.

    ''Ha az agyunk olyan egyszerű lenne, hogy megérthetnénk, olyan egyszerűek lennénk, hogy nem értenénk.''

Új hozzászólás Aktív témák