Hirdetés

Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz schwartz #320 üzenetére

    Pontosan ez a baj. PC-re csak a port fér bele a költségvetésbe. Xbox 360-hoz megcsinálják a Low Poly modelleket és felnyomják a részletességet tesszellátorral. A PS3 hat vektormagja gyakorlatilag ugyanúgy helyt áll mint a tesszellátor (bár több munkát igényel a programozása), de gyakorlatilag nem probléma. A Wii sok bevételt hoz megéri fejleszteni rá. Végül itt a PC. Az első kérdés, hogy megéri-e szenvedni a magas részletességű modellek elkészítésével? Hát nem, mert rohadt egyszerű a tesszellátor használata. Megcímzed a feladattal az egységet és automatikusan meglesz oldva a tesszellálás. Na erre a DX11-es futószalag nem képes, mert a logikai működése más. Most mindenki nagyon várja a Tessellation SDK-t. Elvileg idén Q1-ben megjelenik. Innentől már élesben is lehet használni a Radeonok tesszellátorát. Mindenki gyakorolhat rajta...

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Aktív témák