- Bluetooth hangszórók
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen notebookot vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hobby elektronika
- OLED TV topic
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Már javában tart a Steam Summer Sale!
gp Még közel két hétig tart a szokásos leárazás, biztos akad olyan játék amit érdemes lehet megvásárolni.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
schwartz #320 üzenetére
Pontosan ez a baj. PC-re csak a port fér bele a költségvetésbe. Xbox 360-hoz megcsinálják a Low Poly modelleket és felnyomják a részletességet tesszellátorral. A PS3 hat vektormagja gyakorlatilag ugyanúgy helyt áll mint a tesszellátor (bár több munkát igényel a programozása), de gyakorlatilag nem probléma. A Wii sok bevételt hoz megéri fejleszteni rá. Végül itt a PC. Az első kérdés, hogy megéri-e szenvedni a magas részletességű modellek elkészítésével? Hát nem, mert rohadt egyszerű a tesszellátor használata. Megcímzed a feladattal az egységet és automatikusan meglesz oldva a tesszellálás. Na erre a DX11-es futószalag nem képes, mert a logikai működése más. Most mindenki nagyon várja a Tessellation SDK-t. Elvileg idén Q1-ben megjelenik. Innentől már élesben is lehet használni a Radeonok tesszellátorát. Mindenki gyakorolhat rajta...
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.