Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • panda100hp

    csendes tag

    válasz matteo_szg #871 üzenetére

    Tudom, hogy fogadja és javítja.
    (beszéltem velük is)
    Csak azt nem értem miért kell ennyit vacakolni és itt irogatni ahhoz, hogy történjen valami.
    Téged is bosszantana a dolog, ha máshol akár mássaját termékkel lenne ez a dolog.
    Sajnos a fogyasztóvédelem és a szervizek sem úgy áll a dologhoz, hogy vevőpárti legyen.
    TISZTELET A KIVÉTELEKNEK, KÖZÖTTÜK NEKED IS !
    Pl.: régen lehetett cseredarabot kapni (mondjuk nem pc terméknél),mondjuk mobilnál kapsz is, vagy 15 ill 30 nap volt a kötelező javítási időszak, most csak törekedni kell rá.
    Milyen rossz ha pl az asztali pc-ben beszarik a vga és amíg a szervízben van nézed az üres monitort hetekig vagy mi?

    Volt erre egy nem ide illő példa de tanúlságos:
    Hónapok óta be volt jelentve egy páciens az orvoshoz. Megjelent a lefixált időpontra. Persze a doki xy okok miatt csúszott ( nem műtét más magánbetegek voltak).
    Erre a páciens kiszámlázta a dokinak a saját kieőó óradíját.
    A doki nem akarta kifizetni.
    Erre azt mondta neki, hogy beperli.
    Meg is nyerte.
    Na de ez nem Amerika.

    Ui.:
    Csak kifejezetten felhívta a figyelmemet az ügyfélszolgálat, hogy mik lehetnek a problémák, és ezek is köztük voltak. (a nem magyar nagykerből való típusok, csere, pénzvisszafizetés).
    Akkor itt sem egyezik mindenkinek a véleménye.

    Vagy vannak olyan boltok, akik közlik nincsen semmilyen pixelhibagarancia, pedig van erre a termékre is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák