Hirdetés
-
Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
ma A friss, de meglehetősen Lite ajánlat mellé arrafelé aktivitáskövető és fülhallgató is jár.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Ingyenes az Epic Store-ban az Industria
gp Extraként a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Géjza
őstag
Még nem mentem vele, de csak így ránézésre baxottul tetszik az új porka, lehet megtekergetem majd este.
Nálam frissült a gáma is 12-esre (régóta 11 volt). 11-esben tweakelték kicsit az extrém toe beállításokat asszem. 12-esben mit babráltak azt még nem tudom, nem prbóbáltam még.
-
Géjza
őstag
Erről vélemény? VR-t nem akarnék, 34-es moncsin nyomom, néha nem ártana, ha tudnék kicsit jobbra-balra nézelődni.
-
Géjza
őstag
Igen, az van, amit írsz. Próbáltam emelni a seggén, az orrát meg lejjebb vinni, egy picivel jobb lett. Nálam nem egyenes vonalú féktávokon akar beelőzni a segge, hiába toltam full hátra a fékerőelosztást. Kigyorsításokkal nincs sok gondom (1-es fokozatot el kell felejteni), trükkös féktávokkal annál inkább (silverstone-ban van pár ilyen).
-
Géjza
őstag
-
Géjza
őstag
Most toltam egy monzát az új cup-pal, teljesen jól lehet ott menni vele.
Vicces összeengedve az új lamboval. Kigyorsításokon, egyenesekben úgy elmegy a kb 620 lovas lambo, mint az állat, kanyarokban meg a porka pirít oda neki, de durván. Jók ezek a multiclass-ok.
Spa-ban lambóval mentem, amíg mögöttem volt a cup, addig nem nagyon volt esélye előzni, iszonyat lóerő hátrányban van, de köridőben összességében spa-ban gyorsabb a cup. Ha megelőzött, akkor kanyarokban nagyon sokat rám vert, amit az egyenesekben nem tudtam visszahozni.
-
Géjza
őstag
Hmm, egész frankó ez az LFM-es móka, 7 futamot toltam eddig ott. Elég nagy szerencsém volt, pont én lettem a split2-ben a legmagasabb ELO-s pilóta, így relatíve könnyebben viaskodtam a többiekkel. Nem tudtam miért 1-es rajtszámmal indulok, nem vagyok én fersztáppen. Verseny után böngészgetve az eredményeket meg ELO-t azért leesett, hogy erősorrendben sorolja be a népeket és osztja ki a rajtszámokat, rajtszámod alapján tudhatod, hogy kb hol a helyed. Tök jó, hogy futam után nyugodtan lehet elemezni az adatokat, ez is nagyon tetszik benne.
Kvalit is meg a futamot is sikerült behúzni. 45 perces Imola volt végig szakadó esőben. Pont tegnap szarakodtam, hogy manuális ignition meg engine start/stop-ot bevetem az automata helyett és gyakorolgattam így a boxkiállásokat (előző napi CP futamon a lassú automata engine start/stop miatt buktam a boxban 4-5s-t és szálltam ki az 1. helyért folyó csatából - berágtam rá). Lehet most ezzel nyertem meg a futamot, mert a boxban 3-4s-et nyertem az addig vezetőhöz képest és így sikerült visszavennem az 1. helyet.
Split1-ben talán a 20. hely körülre tudtam volna csak kvalizni, ott már elég komoly gyerekek is voltak. Ilyenkor split1 és split2 szerver is bitre ugyanazokkal a paraméterekkel fut? Időjárás, hőmérséklet, minden ua?
[ Szerkesztve ]
-
Géjza
őstag
10es iron futamra valaki? :)
-
Géjza
őstag
Felökleli hátulról az elöl menőt? Vagy már részben egymás mellett vannak?
Általában a hátsóé, de ha nagy hülyeséget csinál az elöl menő (indokolatlanul belassít vagy nagyon későn lép a gázra), akkor ő is lehet a hibás. De általában az van, hogy a hátul menő elfelejteni, hogy alacsonyabb sebességnél ugyanazon delta esetén méterben sokkal közelebb kerül az előtte menőhoz és néha telibeveri hátulról.
Monzában volt nekem olyan, hogy hátulról meglöktem az elöl menőt első sikánból kifelé, mert nem gyorsított ki, én meg már álltam a gázon. Utána ő kért elnézést, hogy bealudt és nem lépett időben a gázra. Ilyen is van.
Ha már részben egymás mellett vannak, akkor lehet izmozni és ha csatt van, akkor lehet nézni, hogy ki hibázott, ki nem hagyott helyet, ki fékezett későn. Dive bomb megint más téma.
-
-
Géjza
őstag
Videón kettőnek tűnt, de mindegy. Mondjuk a másiknak is köcsögnek kellett lennie, hogy ilyen miatt lejent (ha tényleg 1x lökted meg), ha nem szándékos volt.
Imolában mentem egy csávó után, aqua minerale-ban elbaxta, megdobta a hurka, ezért átvágta, padlógázzal jött vissza, de nem asztfalton jött, hanem volt még fű(föld) is. Na ez szépen megreptette az autóját, keresztbe érkezett vissza a pályára. Engem úgy kiütött, hogy öröm volt nézni. Én mentem a falba (xarrá tört az autó), ő meg pont iránybaállt, miután nekem repült. Versenyemnek kvázi vége is volt, muszáj volt kiállni boxba, javíttatni, forgalomba értem vissza, folyamatos lekörözések miatt tempót sem tudtam menni.
De bennem fel sem merült, hogy bemószerolom, nem szándékosan jött belém. Verseny után rám is írt a csávó, hogy bocsi, tudja, hogy fax módon jött vissza a pályára és megérti, ha lejelentem. Ilyenkor mitől lenne nekem jobb, ha lejelentem? A futamom így is, úgy is kuka. Ha szándékosság van, az teljesen más tészta lenne.
-
Géjza
őstag
Nálam 2-3 hete fordult elő szintén BH-n. 45-50fps-re beesett a pálya bizonyos részein (120+ körül szokott lenni). Arra már nem emlékszem, hogy az lett volna az utolsó futamom BH-n vagy volt-e még utána, de az biztos, hogy se az ominózus eset előtt, se utána nem fordult elő megint. Mikor lement a futam, utána restartoltam a gépet és nem jött elő megint.
-
Géjza
őstag
Jabba, ez jó
Iménti LFM futamon mácsejjel voltem egy splitben, 45 perc alatt kaptam tőle 1 percet Kvalin 1.8s-sel volt gyorsabb lengyel barátunk.
Setupom valszeg túl aggresszív, verseny első felében egész jó tempót tudtam menni 8. helyen mentem, aztán elkezdett visszaesni a köridőm, nem volt tapadásom. Kínszenvedés volt az utolsó pár kör. Vége 12. lett.
-
Géjza
őstag
Történt ma ez. Következő volt: tömött sávok voltak, 80-100 közötti tempó volt csak. Láttam lassul a sor előttem (belső sávban mentem családdal), majd hirtelen megáll a sor. Nyomom féket, közben elkezdtem behúzni az autót a szalagkorlát felé balra, figyelem az elöttem menőt, hogy ő mrnnyire lassul, de már inkább a visszapillantót nézem, hogy a mögöttem jövő autó mit csinál, meg tud-e állni.
Minél nagyobb helyet próbáltam hagyni a mögöttem jövőnek, hogy legyen minél több helye fékezni, reagálni, így pár centire álltam meg az elöttem menő mögött a sáv bal oldalán, gumik nyikkantak, lassulás tempója miatt vészvillogó bekapcsolt, komoly fékezés volt, de abs még nem lépett közbe, nem eszetlen satufékezés volt.
Mögöttem lévő jól reagált, ő jobbra húzta be az autóját a felezővonal felé. Ekkor vettem észre egy fehér Fiat 500-ast nagy tempóban őmögötte, aki telibe is verte az autóm jobb sarka körül lassuló mögöttem jövőt. Hatalmas csattanás tőlünk pár méterre (család nagyon megijedt, azt hitték minket találtak el), mindent láttam visszapillantóban.
Pár centin múlt, hogy nem mentem bele az előttem menőbe és pár centin múlt, hogy nem jöttek belém hatulról (szerintem különösebb probléma nélkül meg tudott volna állni a mögöttem jövő, mert volt helye) és löktek rá az előttem menőre.
1000%-ig meg vagyok győződve, hogy az mentett meg (és az autót), hogy tolom a szimet (most igazából mindegy melyiket). Tudtam mit kell tenni, volt rutinom, hogy a legnagyobb eséllyel elkerüljem a csattot, hova meneküljek és hogy adjak minél több helyet és esélyt a mögöttem lévőnek. Ugyanaz volt, mont pl acc online futam rajtjakor az első féktáv előtt. Ott is majd többet figyelek hátra, mint előre, hogy ki ne üssenek.
Persze vannak menthetetlen szituációk a szimben is és az életben is és szintén kellett hozzá a mögöttem jövő is, aki jól reagált és a másik irányba húzódott le és ezeknek köszönhetően pár centi híján most megúsztam. Ő nem úszta meg a birka mögötte menő miatt (aki elbambult vagy nem tudom mit csinált, elég nagy sebességkülönbséggel szállt bele).
Biztos vagyok benne, hogy a szimezés mentett ma meg a töréstől, volt rutinom és a maximálisan megtehetőt meg tudtam tenni. Bármit máshogy csinálok (agyatlanul, max fékerővel fékezek, nem húzom ki oldalra, nem figyelek hátra), biztos mi is benne lettünk volna a csattban. Akkor is, ha ugyanezt csinálom, de a mögöttem lévö nem húzza ki picit a másik irányba. Itt is két ember kellett, hogy megússzam, ha a másik hülye, egyedül hiába csinálsz mindent jól, akkor is megtörténhet a baj.
A lényeg szerintem: ez nem csak egy szim, egy játék. Olyan rutint ad, amit a való életben is tudsz kamatoztatni (nem is kicsit) váratlan, éles helyzetekben. Ma szerencsénk is volt (szó se róla), de kellett a rutin, a gyors, nyugodt reakció, amit pl. ACC-ben (is) összekapartam.
Ezek után merjen pampogni asszony, hogy már megint leülök a kormány mögé otthon. Most már mondhatom majd neki, hogy csakis ő értük teszem, nem a saját magam szórakoztatására.
-
Géjza
őstag
Lengyel barátaink is letesztelték ACC-vel (is) x3D-t: link
15% plussz az 5.2-re oc-zett 12900k-hoz képest (alapra 20-at ver, HUB-on 25%-ot mértek - kérdés milyen beállítások, körülmények között), oc-zett 5800x/5600x-hez képest laza 1.5x szorzót hoz.
(Másik igazán komoly - igaz repülős - szimben (MSFS 2020) is durvát gurít, 12900KS-t is lealázza: link.)
[ Szerkesztve ]
-
Géjza
őstag
-
Géjza
őstag
Jaja, nálam gyakorlatilag csak ACC van terítéken, de ha a gép jó ACC-re, akkor kb majdnem gémre is jónak kellene lennie élvezhető minőségben. Egy 3D-t akarok leakasztani, aztán nyugton leszek gépügyileg AC2-ig biztosan.
Aztán akkor majd a direct drive kezdi el baxtatni az agyam.
-
Géjza
őstag
LFM 45 perces versenyeket más is tol? Eddig a fix 25s-es boxkiállással nyomultam és mindig csak tankoltam. És csodálkoztam, hogy a boxban sikerült megelőznöm 1-2 embert, akik pár mp-vel ment előttem a kiállások előtt. Aztán jött a feketeleves. Ezek pár körön belül állva hagytak és jöttek az utánuk jövők is, én meg csak csúsztam visszafelé.
1-1.5s-kel lassabb lettem hirtelen mindenkinél a boxkiállás után. És ahogy erölködtem, hogy őrizzem a pozimat, úgy nyírtam ki az amúgy sem vadiúj gumikat. Top10-be sosem tudtam odaérni, miközben kvalin benne voltam általában az első 10-ben.
Aztán rájöttem (lehet eddig én voltam a hülye, hogy nem gondoltam erre a taktikára már az elején), hogy valószínű az ellenfelek +5s-ért kereket is cserélnek és tolják a futam második felében is a kvalis lapokat a gumikat nem kímélve.
Ma kipróbáltam ezt, valóban sokkal jobb lett a végeredmény és így röhögve meg volt top10 is a futamon. Itt is aki nyomja 45 perceseket mindenki cserél kereket is boxkiállásokkor?
Nem is értettem ezt az LFM szabályt, hogy fix 25s a boxkiállás, de csak kötelező tankolást írnak elő. Nagymenők lehet meg tudják oldani kerékcsere nélkül is, hogy végig tolják az egész versenyt 1 szett gumin brutál köridőkkel. Én is végig tudnám csinálni, de akkor ripityára vernek az amúgy lassabb versenyzők is a friss gumikon. 45 percnek meg sem kellenne kottyania 1 szett guminak, de ebben a felállásban kinyomják a gumik és az autók szemét is mindkét etapban és csak 5s az ára ennek.
Tusi biztos behúzná ezeket kerékcsere nélkül is.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11 -10% Csak ameddig a készlet tart!89.780 Ft
- iPhone 14 Pro 128 GB Space Black, 11 hónapos, kártyafüggetlen, 2024. május végéig garis , akku 91%
- Asus VivoBook X509JA-BQ904T
- HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro) -10% Most 203.990 F
- Lenovo M810z AIO Core I5 6400 4x2700/8GB/120G SSD/wifi/cam 21,5 -10% 66.950 ft
- Eladó: Bontatlan, Új Hp14-ec1002nh 14" FullHD IPS laptop, AMD Ryzen 7-5825U, 16GB, 512SSD
- Jabra Evolve 65 vezetéknélküli Bluetooth mikrofonos fejhallgató + Jabra Link 370
- AMD Ryzen 3 3100 CPU + hűtés
- Apple iPad Air 2 - 128GB - Ezüst - Wi-Fi - iOS 9.3.2 - 23 Töltési ciklus!
- Samsung Galaxy Z Flip 3 5G 8/256GB!